Cynthia, :hug: voor beide, hopelijk zieken jullie snel uit.
Chantal, ik hoop dat je een leuke avond hebt. We lezen het morgen waarschijnlijk hier wel.
Inderdaad nog BIB, grappig vind ik hoelanger ik zwanger blijf hoe meer mensen gaan denken dat we een meid krijgen. Ik hoop het wel, maar probeer ook te denken dat we een knul krijgen, want als dat zo is zou de teleurstelling bij de bevalling groot zijn en nu minimaal. Want het belangrijkste is dadelijk toch dat het maar gezond is.
Ik verwacht niet komende dagen te bevallen al zou het niet verkeerd zijn met dit rotweer.
He hallo,
hehe het wordt nu eindelijk een beetje warm in ons huis. Brrrrrrr het was gewoon nog maar 15 graden vanmorgen en dat terwijl onze thermostaat altijd op 18 graden staat. Ws was het idd te weinig water op de ketel. Hub heeft hem vannacht nog bijgevuld en vanmorgen was hij weer leeg :? Vanmorgen weer bijgevuld en de GEAS gebeld. Alles in nu weer aangeslagen en we hebben de GEAS weer afgebeld. Kijken hoe lang de ketel nu vol blijft…
We zijn gisteren naar het Rabotheater gegaan hier in Hengelo. Er was een japanse slagwerkgroep.
Pppfffff dat was echt niks aan :? :?
Daarna met zijn allen even de kroeg ingeweest, dat was wel leuk.
Cynthia: Dikke :hug: voor jou en Juul!!! Enne ik weet hoe je het bedoelde hoor
Welkom: We wachten heel rusrig af wat je gaat krijgen. Ben heel erg benieuwd wat Bas gaat krijgen!!!
Enne dit weer is perfect om te bevallen, kun je lekker warm in bed blijven liggen :mrgreen: :mrgreen:
Liefs, Chantal
Jippie Cynthia is weer terecht
Hopelijk knappen jij en Juul snel weer op!
Chantal brrrr koud hoor 15 graden…
Hier alles prima, Bas is weer redelijk herstelt, is nog wel soms wat jengelig en drinkt zn flessen nog niet goed leeg maar ach dat komt allemaal wel weer.
Morgen met hubbie een nachtje weg in hotel!
Chantal, balen dat gedeelte van de avond saai was. Gelukkig maakt een kroeg soms veel goed :mrgreen:
Linkie, fijn dat Bas ook de betere kant op gaat :thumbup:
Hier BIB, een hele zere rug en enorme opruim drang, leuke combinatie.
Ik heb Bas voor de middag maar even meegegeven aan mijn schoonmoeder, kan ik even rusten :liar: en wat opruimen :naughty:
Stilzitten wat is dat :think: :mrgreen:
Oh Chantal, brrr… Ben blij dat je het intussen wel wat warmer hebt.
Linkie, lekker hoor, een nachtje weg. Tenminste, dat lijkt me; Toine en ik hebben het nog niet gedaan. Met de slaapproblemen van Juul doe je dat kind ook niet uit logeren…
Welkom, mijn nesteldrang was de dag voor ik ingeleid werd op z’n hoogtepunt, toen ging ik echt hele rare dingen schoonmaken. :mrgreen: Maar ja, dat was natuurlijk geen natuurlijke bevalling… :think:
Dus jullie willen graag een meisje? Kan ik me best voorstellen hoor. Ook dat je met een jongen ook heel blij bent. Een meisje is wel errug leuk. Nou ja, Juul is erg leuk, ik weet niet hoe dat met andere meisjes is, hahaha!
Goed, Toine is weg voor het weekend en Juul en ik gaan maar eens lekker uitzieken en onszelf verwennen.
Cynthia groot gelijk, lekker jezelf en Juul verwennen en snel beter worden. Met dit geure weer is het geen straf dan binnen te blijven.
We wachten af, het blijft maar rommelen, maar de vraag is wanneer zet het door. Vandaag weer veel gedaan en zelfs hubbie heeft een nieuwe kapstop opgehangen, die lag er ook al 6 weken klaar voor :roll:
Bas te bed en ik ga dadelijk de film Madagscar denk ik maar eens kijken.
Hubbie gaat nog naar een verjaardag, had ik geen zin in.
Goedemorgen allemaal,
Linkie: Hoe was het nachtje hotel met hub??
Welkom: Hoe is het???
Beebje van welkom, kom je buiten in de sneeuw spelen??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Cynthia: Hoe was het weekend zonder Toine? Hoe gaat het met jou en Juul?
Hazze: Hoe gaat het met je??? Gaat het alweer wat beter???
Sttttt niks vertellen…
de pijn in mijn rug en been wordt minder, zou het dan nu echt op zijn retour zijn???
Dus ik ga even een poging doen tot stofzuigen en dweilen… Kijken of het kan en hoeveel pijn het opleverd.
Liefs, Chantal
chantal
go girl! hopelijk gaat het nu echt de goede kant weer op!
weekendje weg was heerlijk, uit eten, naar de film en sauna geweest, genieten
hier gaat het ook de goede kant op gelukkig… pfff… denk dat we het ergste nu wel achter ons hebben. Heerlijk!
Morgenmiddag gaan we een lang weekend naar Scheveningen/Den Haag met zijn drietjes (viertjes ), even lekker uitwaaien. Ik heb er zo’n zin in! :inlove:
Fijn Chantal! nu niet meteen teveel doen hey! :naughty:
Linkie, dat klinkt idd als een superleuk weekendje weg! Lekker hoor!
Cynthia, hoe is het nu in de ziekenboeg? :hug: ik hoop zoveel beter…
Welkom, hoe gaat het nu? Whoeoeoeoeoe, het wordt echt spannend hier… :shifty: :mrgreen: Leuk man, een nieuw beebje erbij! :inlove: Heel veel succes, mocht het al nodig zijn! :hug:
groetjes,
hazze
Hier onze kinderwagen en maxi cosi
Hazze
:dance: :dance: :dance:
geniet in scheveningen en fijn dat het nu eindelijk de goede kant op gaat!
chantal
mooie spullen! daar krijgt jullie ‘prulletje’ een mooi plekje in.
vooral de maxi cosi vind ik erg mooi, maar groen is dan ook mn lievelingskleur
welkom
how are you doing?
Hiep hiep hoera, vandaag alweer 32 jaar…Voor iedereen een lekker stukje…
Hiep hiep hoera voor Chantal!!!
Oooh, sorry meid, ben je helemaal vergeten… Ik heb niet eens een kaartje voor je gekocht… :oops: Je houdt nog wel wat tegoed van me, beloofd!
Het is hier even drama geweest ivm de hypotheek, maar dat is een erg lang verhaal. Bij de julimama’s staat ie wel…
Ik ben nu even snel een rondje forum aan het doen, want ik heb vanmorgen gewerkt en wi zo eigenlijk weer verder met Harry Potter… :mrgreen:
Kusssss xxx
Chantal, gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je al een leuke spullen voor de baby :dance:
Hier is het nog steeds rustig.
chantal
jammie jammie, taart!
GEFELICITEERD MEID!
je eerste verjaardag als toekomstige moeder,
volgend jaar vier je em met je beeb in je armen :mrgreen:
welkom
jeetje, al 39 weken zie ik, het duurt nu echt niet lang meer dan hebben we hier weer een BUB!
Linkie: ja gaaf he? Hub zei ook al: Dit is de 1e keer dat je met je verjaardag zwanger bent!! :inlove: :inlove:
Hoe gaat het met jou en Bas??? Had trouwens leuke foto gezien op hyves :inlove:
Cynthia: Wat een verhaal zeg :shock: Stelletje sukkels!!! Hoe lang moet je nu weer wachten??? Hoop dat het snel geregeld is en dat jullie snel kunnen verhuizen.
Enne geeft niks hoor! :-*
Welkom: Nog steeds rustig??? Het wordt tijd dat beeb zich laat zien!!!
Beeb kom je buiten spelen???
Hazze: Hoe was je weekend weg???
Hoe gaat het nu met je?
oooh ik ben toch zo schandalig verwend met cadeaubonnen. Ik kan straks flink gaan shoppen :inlove: :inlove: :inlove: Van mijn vader nog een hele lieve knuffel erbij en van mijn broer en schoonzusje een boek erbij: Pap en mam vertellen over jou. Kan ik ik kan schrijven tot Krabje 12 jaar is. Erg leuk, toevallig hadden hub en ik zaterdag dat boek nog in de handen gehad. We hebben toen getwijfeld of we het zouden kopen…
Oja voor ik het vergeet, tis wel belangrijk om even te vermelden. Had toch nog lichtpuntje op die rotdag, donderdag (geloof ik) Zat 's avonds op de bank en voelde ineens een paar plopjes/klopjes in mijn buik. Paar keer achter elkaar. Als het echt is wat ik denk, was het de beeb :inlove: :inlove: :inlove: Het voelde niet zoals normaal, was echt apart. Heb het ook nog niet weer gehad…
Liefs, Chantal
Even snel een reactie, maar nog steeds BIB. Uk is momenteel weer erg onrustig en de pijn in mijn buik neemt toe, dus wie weet wordt het echt een 1 april beeb. Ik hoop het enorm.
:think: tis wel heel rustig hier… Waar zijn jullie allemaal
ik denk dat Welkom aan het bevallen is… vandaag DE dag! oh, laat het zo zijn… :hug:
Chantal, hoe is het met de pijn nu? Heb je ook zo’n gymbal? Daarop zitten en oefeningen doen helpt ook meestal goed. Ik zit er ook al weer regelmatig op, heb erg last van mijn stuitje… AU, vooral op hardere stoelen/fiets !
hier vandaag gewerkt :dance: jeeeeeeeeeehhhh
fijn hoor, ik heb het echt gemist. Het gaat overdag echt stukken beter, nu 's avonds nog… Ben nu wel moe, maar heb zonet al even gelegen.
Ik ga me geestelijk voorbereiden op het avondeten (hub mag de practische voorbereiding doen en ook de uitvoering) :lol: .
lieve groetjes,
hazze
Gisteren 1e setje kleding gekocht voor Krabje :inlove: :inlove: :inlove: