juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Ja, maar als ze wol krijgen wordt het iets minder duidelijk, maar wel duidelijk vlekkerig :mrgreen: . Natuurlijk blijf je het bij de kop en bij de witte staart wel erg goed zien.

De lammetjes gaan woensdag naar buiten, want dan ben ik thuis, anders waren ze morgen al naar buiten gegaan, maar dan moet ik werken.

Kaatje, nog 2 dagen en dan is het al woensdag :pray:

Kaatje heel veel succes morgen!!!

Ik hoop voor veel snelle zwemmertjes :wink:

Hazze hoe gaat ie? Je bent zo stil?

En Cynthia?

Kaatje, als je dit nog leest, heel veel succes voor beide vandaag.

Kaatje het is woensdag, mijn duimen draaien voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Linkie, ja ik ben een beetje stil … ik ben zoooooow ziek van de zwangerschap. Het is weer hetzelfde als bij Yvan toen. Ben naar de ha geweest en heb rust en medicijnen voorgeschreven gekregen. Het helpt wel iets volgens mij, hopelijk stabiliseert het snel. Het zijn in elk geval goede tekenen voor de voortgang van de zwangerschap. Ik wil echt niet klagen hoor, want we zijn zo blij dat we weer zwanger mogen zijn, maar die bijverschijnselen… :?

Volgende week donderdag de echo, ik ben erg benieuwd, maar maak me geen zorgen. Het is vast goed.

Yvan is even geen hulp, hij zit zichzelf enorm in de weg. ik weet echt niet waarom, maar hij is helemaal uit zijn hum. Erg vermoeiend als je je echt niet fris voelt. ik hoop dat het ā€˜sprongetje?’ gauw weer over is… :pray: het is zo’n droppie… :inlove:

prachtige lammetjes Welkom, echt cute. Voorjaar! Bas vindt ze vast ook heel leuk :inlove: … Een kindje van een collega van mij heeft een ā€œwouterkeā€ (of is dat alleen in Friesland, die naam… ik bedoel een lam dat verstoten is door de moeder) gekregen, ook al zo’n schatje… druk schema wel! een kind is er niets bij haha…

Linkie, super dat Bas het zo goed doet zonder de sonde. Top, dat gaat de goede kant op!

Cynthia, met jou en Juul alles goed? hoe gaat het met de scraps? loopt het een beetje, ik kom er maar niet aan toe om mee te doen en zal voorlopig ook wel even niets worden nog… jammer vind ik dat.

Chantal is vast lekker aan het genieten in de sneeuw! Ik hoop dat jullie het reuze naar de zin hebben daar! :dance:

nou, tot zover mijn updateje :sick: :sick: :sick:

groetjes, hazze :-*

Arme, arme hazze :hug:

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Hoe lang hield het bij Yvan aan voordat je je weer wat beter voelde?

Veel plezier met de echo, is toch altijd weer bijzonder een wondertje te zien groeien in je buik :inlove:

kaatje hoe is t gegaan vandaag??? :pray:

Kaatje hoe is het gegaan??

He lieverds, ik ben er weer!!!

We hebben genoten van het weekje weg. We hebben ontzettend mooi weer gehad, dus lekker in het zonnetje gezeten. Hub heeft lekker geskied en ik heb lekker gelezen en met mijn jongste neefje geknuffeld.

We hebben er gisteren lang over gereden, het was zo druk op de weg, bah. We reden gewoon van file naar file… Maar uiteindelijk om 21.00 uur gauw langs de mac en toen gauw naar huis. Eindelijk weer thuis…

Kaatje: Hoe is het gegaan??? Ik heb af en toe even via de telefoon op het forum gekeken dus ik was al op de hoogte van wat je tw eachten stond. Ben heel benieuwd wat de uitslag is. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: nog even door voor jullie!!!

HAzze: Dikke :hug: :hug: :hug: :hug: . Meid ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Voor iedereen een hele dikke :-*

Ga nog gauw even bijlezen en dan met de was bezig.

Liefs, Chantal

dames, ik wil alleen even kwijt dat er geen zaadcellen gevonden zijn. verder is het te moeilijk om er nu verder over te praten hoop dat jullie dat begrijpen. X

Kaatje zie pb

Sjips zeg, ben er echt even helemaal stil van. Kaatje een hele dikke :hug: :hug: :hug: voor jou en je mannetje

:-* Chantal

Chantal, fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!!

Kaatje, veel sterkte met dit nieuws. Heel begrijpelijk dat je verder niet reageerd, wel lief dat je even wat van je hebt laten horen :hug: :hug:

oww… kaatje…wat erg… :cry:

ik heb ook even geen woorden nu… wat een enorme tegenvaller… :hug: :hug: :hug:

:-* hazze

Kaatje, jeetje… :hug:

Chantal, fijn dat je weer terug bent! Je bent al net zo gek als ik; met je telefoon op KoK kijken… :wink: :-*

@Cynthia wrote:

Chantal, fijn dat je weer terug bent! Je bent al net zo gek als ik; met je telefoon op KoK kijken… :wink: :-*

Euhm ik gek??? Nee toch??? Enne deed het niet met mijn telefoon, die lag gewoon thuis. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar met telefoon van hub, die heeft een abbonement en kan internetten met zijn telefoon. Dus ben zo even op de hoogte gebeleven.

Vandaag weer lekker aan het werk geweest, heb een cadautje van mijn collega gekregen voor de beeb. Leuk rompertje, zwitsal geurbeultjes en een kaart met een heel mooi gedicht. Moest echt huilen toen ik het las.

Nu is jullie avontuur begonnen

Er is een leventje gestart

De eerste drempel overwonnen

Met het kloppen van dat kleine hart

Voel hoe het overstroomt van warmte

En hoe het meetikt met de tijd

Het antwoord op jullie lange wachten

Is nu eindelijk een vaststaand feit

Mooi hé? Kan hem niet hardop voorlezen zondewr te huilen. Vind het echt heel gaaf.

OH JA EVEN EEN MIJLPAAL :dance: :dance: :dance: VANDAAG 12 WEKEN ZWANGER :dance: :dance: :dance:

Liefs, Chantal

Jeetje Chantal alweer 12 weken zwanger, wat gaat de tijd alweer snel. Wanneer hebben je de volgende echo??

Welkom: Nu woensdag hebben we weer een echo bij de gyn. Dat is dan ook de laatste keer dat we bij de gyn komen. Raar hoor om daar niet meer naar toe te gaan…

Hoe gaat het met jou???

Vandaag mijn laatste werkdag voor mijn verlof. Ben er echt aan toe en kan dan eens rustig gaan opruimen op de babykamer, want daar is het nu een opslag :mrgreen: Als ik me dus wat rustiger hou dan voel ik me best goed, anders best veel last van mijn heupen en buik.

Morgen alweer de echo, leuk dan kun je mooi zien he hard klein krabje gegroeid is.

Oja we hebben buikfoto’s gemaakt van het weekend, maar ben ze nog steeds vergeten te plaatsen, zal vanavond of morgen eens proberen er aan te denken. Het is echt een hele toeter vind ik zelf.

Zelf mijn positiekleding wordt aan de korte kant. :mrgreen:

Welkom: gefeliciteerd met je verlof. Geniet er lekker van meid!!!

Zo had jullie nog niet verteld dat al weken last heb van mijn rug. Gisteren bij de ha geweest en volgens hem zijn het mijn banden. Sinds maandag straalt de pijn door in mijn linkerbil en nu al tot aan mijn knie.

Ben net bij de fysio geweest en mag dus niet meer werken. :? :? :?

Vanmorgen voor de laatste keer bij de gyn geweest. Weer een echo gehad en Krabje doet het heel goed!!!

Was wel raar om nu niet meer naar de gyn te hoeven gaan. Heb hem met tranen in mijn ogen bedankt voor alles wat hij voor ons gedaan heeft.

Heb hem zelfs al gevraagd hoe het zou gaan als wij een 2e kindje zouden willen. We hoeven dan niet eerst weer een jaar te proberen, maar 3 Ô 4 maand en als het dan niet gelukt is mogen we gelijk al bij hem komen. Hij zegt dat je moet leren van het verleden, en niet eerst weer zolang aanmodderen. Dus dat scheelt weer.

Liefs, Chantal

Welkom, fijn dat je verlof begonnen is! Waar blijven trouwens de buikfoto’s? :mrgreen:

Chantal, jeetje meid… Wat een tegenvaller met je rug. Denken ze aan bekken instabiliteit? :hug:

Heb vanavond peuter-in-zichtcursus van het consultatiebureau, maar kom morgen even wat uitgebreider terug!

Cynthia: Nee geloof het niet. Komt puur door de verweking van de banden. En die pijn in mijn bil die trekt naar de knie komt dus door een zenuw die knel is gaan zitten…

Hoe was de cursus gisteren???

HAzze: Hoe was de echo vandaag???

Liefs, Chantal

jaaah, alles was goed, een vet kloppend hartje en een al bewegende beeb! heel duidelijk te zien qua vormen van hoofdje, armknopjes en beenknopjes… :inlove:

degene die de echo maakte had er heel veel vertrouwen in zei ze! en wij ook!

nu ga ik mijn mandje opzoeken, ben bekaf en kotsberoerd… maar het is voor heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets mooooooooooooooooooooois! :inlove: :dance:

lieve groetjes, :-*

hazze