juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Halloooooooooooooooooooooo hoe is het met jullie~???

Sorry, ben een stuk minder op het forum, even geen zin.

Met mij alles goed, 4 maart laatste werkdag voor mijn verlof, kijk er best naar uit. De kleine doet het prima. Vandaag een buikfoto proberen te maken, maar meneer had de verkeerde instellingen gedaan op het toestel, dus toen ik net keek, veels te wazig. Nu wordt het pas eind van de week, voordat er tijd is om het opnieuw te proberen ben ik bang, manlief is teveel van huis helaas.

Chantal met jou ook nog alles goed zonder teveel kwaaltjes :wink: ?

Ga mijn bed opzoeken, moest even hier om het hoekje kijken.

Vanmorgen de echo gehad. We hebben een heel eigenwijjs kind. Krabje heeft nu al streken :inlove: :inlove: :inlove: Beeb lag helemaal onderin de bm en wel tegen mijn rug aan. Wou zich dus niet laten zien op de foto. Vk zei dat beeb niet echt fotogeniek is :mrgreen: :mrgreen: Over 4 weken weer terug komen bij de vk en dan weer een echo!!! Heb wel een foto meegekregen maar is alleen een vlekje op te zien. Hartje klopte wel!!!

Liefs, Chantal

Woei, wat een eigenwijs krabje zeg! Maar goed dat ze het belangrijkste hebben kunnen zien; het hartje!

Hier gaat alles z’n gangetje, niet veel bijzonders eigenlijk…

Willen jullie foto’s zien? Klik

En meer: klikkerdeklik

Chantal, super dat je het hartje weer hebt gezien :dance:

Cynthia, zal vanavond even foto’s gaan kijken, altijd leuk. Op het werk krijg ik ze nu niet geopend.

Zal ook meteen even spammen

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=47462&postdays=0&postorder=asc&start=225

Welkom: ooh wat Bas al groot zeg!!! Lekker ding hoor :inlove: :inlove: :inlove:

Cynthia: Euh had ik je al eens verteld dat ik fliefd ben op Juul :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wat een onzettende mooie foto’s weer. Wat kijkt ze ontzettend wijs zeg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Liefs, Chantal

Cynthia, lekker snoetje. Lekker wijs, wat gaat de tijd toch ontzettend snel.

@Krabje wrote:

Halloooooooooooooooooooooo hoe is het met jullie~???

het gaat weer steeds beter met me, gelukkig, heb een drama week achter de rug met de griep enzo :?

nu alleen nog maar last van de naweeen ervan…

verder alles toppie hier

en wat leuk zeg een echo met een eigenwijs krabje erop !!! :inlove:

oooooo

zo lief !!! en alweer zolang geleden voor mij…

geniet ermaar lekker van het is je gegunt !!

@mowie

:pray: :kaars: :pray:

hai hai hier ook weer eens een teken van leven van mij!

alles gaat zn gangetje hier maar druk…druk…druk.

morgen weer op controle in t ziekenhuis maar denk dat het allemaal wel goed zit want afgelopen week is Bas 90 gram gegroeid op alleen maar voeding die hij zelf drinkt :dance:

hopelijk is de sonde dus definitief niet meer nodig!

welkom o meid wat gaat dat nu snel, 4 maart al je laatste werkdag voor je verlof!

dan is het nu echt aftellen geblazen!

chantal van wie heeft jullie beeb die eigenwijze streken? :wink:

@linkie wrote:

chantal van wie heeft jullie beeb die eigenwijze streken? :wink:

Euh niet van mij hoor!!! :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mooi dat Bas het zo goed doet!!! Ga duimen dat de sonde nu echt VVT is!!!

Liefs, Chantal

Linkie, wat ontzettend fijn dat Bas het zo goed doet. Inderdaad nu enorm blijven hopen dat de sonde echt verleden tijd is.

Moet af en toe wel even goed lezen ivm de twee Basjes :mrgreen:

Ons Basje heeft vanmoren 2 1/2 uur geslapen en nu weer bijna 2 uur. Hij ligt nu te spoken in zijn bed, dus zal hem zo eens ophalen. Gillen dat hij doet :mrgreen: , dus voor nu even negeren.

HALLO,

Hier ben ik weer even.

Chantal, hoe voel jij eigenlijk?

Maja: hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop!

Linkie: dikke pluim voor Bas.

Mowie………?

Chynthia, ik kijk vanavond even op de foto’s. Hier op werk is dat niet zo een goed idee.

Hier is verder alles goed. Hubbie is naar Oostenrijk, dus Britt en ik zijn alleen thuis. We hebben reuze lol samen. Ze wil alleen maar buiten zijn. Ze gaat om 7.30 uur al bij de deur staat en na uren buiten zijn wil ze nog steeds niet thuis zijn. Misschien ligt dat aan ons huis? Of dat het gewoon een buitenkind is, net als haar mama.

Marg: ik voel me heel goed :thumbup: :thumbup: Alleen moe en beetje zuurbranden. Moet wel heel erg oppassen met wat ik eet om dat te voorkomen.

Hub op wintersport???

Welkom: Alles goed met de zwangerschap???

Meiden, ik ga even ajuus zeggen. We gaan zaterdag naar oostenrijk toe voor de wintersportvakantie. Kom 1 maart weer terug!!!

Liefs, Chantal

Chantal, alvast een fijne vakantie, lekker een weekje er tussen uit.

Gisteren een echo gehad en de placenta ligt goed en de kleine lag ook mooi met het hoofdje naar beneden, hopelijk blijft dit zo. Dus er is weer groen licht voor een thuisbevalling gelukkig.

De kleine hield ook mooi de beentjes bij elkaar, dus het geslacht blijft een leuke verrassing.

hallo meiden, ik kom even van me af praten, woensdag is de grote dag! het komt nu echt dichtbij! en ik ben zooooooo nerveus!!! mijn mannetje wordt in de ochtend geopereerd, dus ik hoop rond het middaguur woensdag te weten of er zaadjes gevonden zijn. ik kan niet uitleggen hoe ik me op dit moment voel. het is gewoon verschrikkelijk op dit moment. ik heb van de week onderzoeken gehad, en bij mij ziet alles er erg goed uit van binnen zeg maar. ik had zoiets van ik doe het gewoon vast, want als er zaadje zijn scheelt dat weer in tijd voordat we van start kunnen gaan met icsi/ivf. ik hoop zo dat het mag lukken voor ons. nou ik ga nu maar lekker me hele huis soppen met de muziek heel hard aan misschien leidt dat een beetje af! en jullie duimen blauw draaien woensdag he? wie weet helpt het. nou jullie horen weer van me! xxx kaatje

Kaatje, wat ontzettend spannend. Ik zal de komende dagen flink wat :kaars: :kaars: :kaars: opsteken.

Hopelijk vinden zo mooi wat goede zaadjes en kan de bevruchting snel plaats vinden. Heel veel sterkte voor beide de komende dagen en weken.

Kaatje Ik begin nu wel vast met duimen draaien, kan geen kwaad :wink:

Ik wil je heeeeeeeel veel succes en sterkte wensen de komende dagen, want de laatste loodjes wegen vaak het zwaarst.

Probeer idd maar wat afleiding te vinden, al zul je er in je hoofd toch nooit helemaal los van komen.

toi toi toi

Chantal heel veel plezier op de latten en hopelijk in de zon!

de eerste skiles voor de kleine :mrgreen:

welkom wat fijn dat alles ‘klaar’ ligt in je buik, nu nog effe doorgroeien en dan heb je straks een heerlijk wondertje erbij.

hij of zij vindt zn ouders nu al te nieuwsgierig :wink:

Bas was deze week voor het eerst een beetje ziek, hij was zo lusteloos als wat en veel slapen maar het lijkt er vandaag op dat we ons vrolijke mannetje weer terug hebben! :inlove:

controle in het ziekenhuis was helemaal goed, hij hoeft niet meer aan de sonde !!!(mits hij blijft aankomen)

ze vinden hem wel wat een lage spierspanning hebben maar dat is waarschijnlijk te verklaren door het feit dat hij nog zoveel energie en moeite moet doen voor het drinken.

ze verwachten dat dit met de tijd beter gaat worden maar houden het wel in de gaten, mogelijk anders fysiotherapie

Linkie, fijn dat hij weer goed gekeurd is en die spierspanning komt wel door oefeningen met hem te doen.

Even een linkje, naar onze twee nieuwe bewoners. Vandaag geboren.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2360882#2360882

:inlove: smelt :inlove:

blijven ze ook zo mooi gevlekt?