Hee Garfield, hoe is het met jou en de liefde? :mrgreen:
ja daar was ik ook wel nieuwsgierig naar :oops: :oops: :oops:
Ik niet hoor :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
ikooknie :liar: :mrgreen:
dusssssssssssssss Garfield, we zitten er klaar voor: vertel vertel… :-*
Ha, ha :lol:
Nou, mijn leventje is aardig in een stroomversnelling geraakt.
We hebben een paar weken geleden een huis gekocht.
Eindelijk na drie kwart jaar zoeken ons toekomstige stekkie gevonden.
Er moet nog wel het nodige aan gebeuren, dus we zijn deze week bij een aantal aannemers geweest voor een offerte (aanbouw).
En…
We gaan trouwen!!! :inlove:
En…
We willen vanaf mei voor een kindje gaan :dance:
Kortom: het gaat zeer goed met mij en de liefde
Groetjes Garfield
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Super dat het zo goed gaat en in mei al voor een kindje gaan, super! Wanneer is de trouwdatum??
Hier even in een dipje, voel me niet zo lekker en Bas is mama kleefaan en dat begint een beetje op te breken. Hij kan er niks aan doen, watn hij is momenteel in een fase waarin hij ontzettend hard gaat met zijn ontwikkeling en dan komt hij even uitblazen bij mama.
Garfield, wat klinkt het allemaal geweldig! Wie had dat drie jaar geleden kunnen denken he? :shock:
Ik ben heel, heel blij voor je dat je eindelijk je ‘thuis’ hebt gevonden…
Welkom, beetje rustig aan meid. En die fase gaat gelukkig weer voorbij, het wordt hier al minder. Helaas komt dan de ‘ik moet overal aan zitten fase’… :roll: :mrgreen:
Garfield wat ontzettend goed om te lezen dat het bij jou nu ook allemaal zo goed gaat, is je van harte gegund!
Kom je hier straks dan ook weer wat regelmatiger schrijven, want we missen je wel hoor.
Wat super leuk dat je gaat trouwen!!!
wanneer is de heugelijke dag? heb je een leuk, bijzonder, romantisch aanzoek gehad?
welkom da’s effe zwaar idd. Kindjes zijn helaas niet altijd leuk, maar ook wel eens erg vermoeiend!
wij hebben onze vakantie geboekt! :dance:
we gaan 3 weken naar Andalusie in 2 verschillende huisjes.
heb er nu al zin in!
fijn weekend!!!
:-*
Oh lekker, vakantie!! Ik kan me niet heugen dat we echt op vakantie zijn geweest. Ik heb best wel heimwee altijd…
Ik hoop dat ik dat niet krijg in ons nieuwe huis, want we gaan morgen het voorlopig koopcontract tekenen! :dance:
Lekker al een vakanti geboekt. Een hele tijd 3 weken weg, niks voor mij.
Ja gelukkig is het een fase en dan overal aan zitten, o nee ik hoop dat dat gaat meevallen :think: :mrgreen:
Waarschijnlijk krijgt Bas toch een kies door, ookal kan ik niks duidelijk zien. Zijn billen zijn al een paar dagen heel schraal en stuk, tot nu toe nog nooit meegemaakt, en hij zit continue met zijn hand in zijn mond te frunneken rechtsachter.
Nou Garfield, wat superheerlijk voor je! Dan kun je niet anders concluderen dat het idd goed gaat in de liefde… geniet ervan meid! Zó hoort het! En trouwen en in mei gaan voor een kindje… wat een heerlijk vooruitzicht! :inlove: heb je een fotootje van je huisje?
Hier vandaag al 18 jaar :shock: samen met hub… waar is die tijd gebleven???
Welkom, het wordt nu wel zwaarder he… zekers als Bas dan niet ‘meewerkt’… Het zijn echt van die fases, dat merk ik hier ook wel. Yvan is momenteel heel goed in zijn hum… lekker spelen, boekjes lezen, lekker kroelen en voetballen in de kamer… :lol: Gelukkig schopt hij nog niet zo hard, maar ik denk dat de tijd bijna is aangebroken om de bal uit de woonkamer te verwijderen. Sterkte ermee meid, probeer je rust te pakken als Bas slaapt (en dan de poetslap maar even te laten liggen…) :hug:
Cynthia, de “ik zit moet overal aanzitten-fase” is hier ook wel bekend. Of de “ik pak iets wat ik niet mag hebben en ren er dan snel mee weg- fase” :lol: vermoeiend, maar ook wel heel lachwekkend soms… maar nee, ik moet streng zijn… 8)
Chantal, superbedankt voor je leuke kaart! u is heel lief… :-* ik hoop dat je zult begrijpen dat de kaart nog eventjes in de la blijft liggen. is nog niet voor publicatie geschikt… :inlove: maar dat komt vanzelf…
linkie, met jou en Bas alles goed? hoe gaat het met werken, zit je al een beetje in het ritme inmiddels? hoeveel uur werk je ook al weer?
Lekker vakantie geboekt, fijn. Ben je er al eens geweest? wanneer ga je?
Wij gaan in de meivakantie naar Kos 8 dgn en in de zomervakantie… tjsa, dat wordt mss wel heroverwogen… :think: we hadden kamperen in Frankrijk in de planning staan (wel met caravan ipv tent dit jaar)… maar ja… zou dat nog kunnen als ik 28-31 wk zwanger ben dan… (van het positieve uitgaande dat de zwangerschap nu wel helemaal prima naar wens verloopt natuurlijk?) wat denken jullie… ?
maandag komt de dame van MvM voor de intake, had ik dat al gezegd… :think: ohoh… het begint nu al weer die vergeetachtigheid (of ik heb nu gewoon een heel goed excuus :mrgreen: )
fijn weekend allemaal, het is heerlijk weer dus echt genieten!
:-* hazze
Hazze, gelukkig zijn het allemaal fases.
Op vakantie naar Frankrijk gaan rond de 30 weken, moet prima kunnen. Als je in het “ergste” geval in Frankrijk bevalt heb je daar echt prima zorg, tenminste als ik mijn vriendin mag geloven en dat doe ik wel. Zelf zou ik me er niet meer prettig bij voelen nu nog op vakantie naar een land waar ik de taal niet van spreek.
Gisteravond heeft Bas zijn vinger flink geklemd, zo zielig. Papa stond er erg sneu bij, want hij is van mening dat hij de schuldige is, omdat hij Bas voor 2 minuten uit het oog heeft gelaten, ik denk maar had mij ook kunnen gebeuren. Gelukkig is het niet gebroken en is de pink alleen wat gevoelig. Er zit wel een pleister om want er zat wel een flinke snee.
Vanmorgen lag hij ook nog compleet voor pampus in zijn bed van vermoeidheid, maar goed hij is nu toch bij de oppas.
Chantal, hoe voel je je??
Hoi meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties.
We zijn ook echt helemaal happy en wat mij betreft mag het heel snel mei worden.
Aan de andere kant hebben we dan wel een hele drukke periode…
Deze week heb ik mijn laatste pil-ongi en dan moeten we dus nog even drie maanden op safe. Niks voor mij, met die dingen eromheen.
Maar we zien wel :lol:
Linkie, lekker hoor… op vakantie!!
Gelukkig is het hier nu lekker zonnig, dan is de behoefte om ertussen uit te moeten toch iets minder.
Hazze, 18 jaar alweer. :thumbup:
Wij komen net kijken met 19 maanden, hihi.
Groetjes Garfield
@Garfield wrote:
Wij komen net kijken met 19 maanden, hihi.19 maanden wordt vanzelf 18 jaar … 8) time flies when… :inlove:
Gister is de dame van MvM geweest, dus ik plas nu ook voor het goede doel :thumbup: . Dat luchtje is idd nog niet zo erg, Chantal. Hoeveel flessen heb jij? Ik heb er 8 voor een week. En wat heb jij gekozen als geschenk? Ik heb het boek gedaan.
Nou, verder niet zoveel bijzonders, vandaag thuis met Yvan. Rest van de week werken, morgen naar een congres in Utrecht de hele dag. Vanmiddag ga ik met Yv voor het eerst naar de kapper. Het moet even netjes, het gaat nu zo pieken, maar ik wil er ook niet teveel van af laten halen… keuzes keuzes… hahaha…
Fijne dag/week allemaal!
hazze
He hallo, einedelijk weer online!!! Hub heeft vrijdag onverwacht de pc weggebracht en we hebben hem nu net terug!!! Ben helemaal niet verslaafd hoor :liar: :liar: :liar:
Garfield: Gefeliciteerd zeg!!! Dit vind ik nu echt leuk nieuws. Meid je verdient het om gelukkig te zijn!!!
Wannneer is de grote dag???
Hazze: graag gedaan die kaart. Enne het in de la laten liggen… dat hadden wij ook. Tot de 1e echo lag alles in de la.
Ik heb ook 8 flessen en het boek. Heb vorige week de dvd gezien bij mijn vriendin. Dat was ook een leuk cadeau.
Welkom : ooh wat sneu voor Bas zeg. Ik hoop dat hij er niet teveel last van heeft. Dikke :hug: voor jullie.
Ik voel me nog steeds heel erg goed. mag echt niet klagen. Zaterdag er wel een ander kwaaltje bijgekregen, vanuit het niets kreeg ik een bleodneus. Nog niet weer gehad.
Cynthia: Gefeliciteerd met jullie huis!!!
Vandaag hebben we een rondleiding gehad op het kdv waar krabje in december naar toe zal gaan. Leuk kdv en hub en ik hebben er allebei een goed gevoel bij.
Liefs, Chantal
he hoi * zwaait* hier ben ik ook weer eens.
is toch wel wat drukker als werkende moeder
daarnaast zijn we druk bezig Bas leren zelf te drinken dus hij krijgt op t moment niets via de sonde (in overleg met de kinderarts en logopediste).
best wel spannend maar ook heerlijk dat we niet (meer) hoeven te klooien met de sondepomp etc.
Hij drinkt nu gemiddeld op een dag 500cc zelf en de afgelopen 2 dagen zelfs al 600cc dus hopelijk gaat het nu ECHT de goede kant op en kan de sonde eruit blijven!
We hebben nu wel weer gebroken nachten hierdoor dus soms wel wat moe maar dat hebben we er wel voor over.
chantal fijn dat je zo’n goed gevoel bij het KDV had, wij gaan morgen kijken.
verder voel je je nog steeds goed, toppie! :dance:
hazze heerlijk zeg Kos, ben er ooit eens een dag vanuit Turkije geweest maar Griekenland vinden we zo mooi, we hebben al heel wat eilanden gezien. :mrgreen:
Ik ben nog steeds aan t opbouwen met werken, werk deze week voor het eerst 2 volledige dag, ga na 24 uur of naar 20 indien ik ouderschapsverlof opneem, ben er nog niet helemaal over uit.
ik kan je geen advies geven over de vakantie aangezien ik zelf met 30 weken al in t ziekenhuis lag met gebroken vliezen, ik ben blij dat ik toen in de buurt lag en niet helemaal in Frankrijk maar de kans dat dat bij jou gebeurt is gelukkig maar klein dus luister vooral naar je eigen gevoel.
welkom auwww arme Bas :hug:
cynthia wat super zeg een huis gekocht!
waar? wanneer? hoe ziet t eruit? etc… ikke niet nieuwsgierig :liar:
Linkie: Wat goed van Bas zeg
Nu maar hopen dat deze opwaarste lijn flink doorzet!!!
Succes bij het kdv kijken!!!
Liefs, Chantal
Mowie hoe gaat het met je??? Volgens het lijstje ben je vandaag uitegeteld maar volgens je banner ben je 1 dag overtijd.
Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je voor een goed bevalling!!!
Linkie, wat een grote stap voor z’n klein mannetje :thumbup: , knap hoor. Hopelijk blijft het zo goed gaan.
Bas heeft gelukkig weinig last van zijn vinger en hij was vandaag ook weer lekker vrolijk en actief bij de oppas en 's avonds thuis, alleen warm eten blijft een drama.
Mowie, spannend, succes als je nog niet bevallen bent :thumbup:
Welkom; Fijn dat het goed gaat met de vinger van Bas!!!
Wanneer begint je verlof??? Gaat alles nog goed met jou??
Liefs, Chantal