juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Hazze gefeliciteerd met je goede echo!!!

Hai!

Ik lees hier heel verdrietig nieuws :cry: en heel blij :smiley: nieuws.

Kaatje heel veel sterkte meid, dit is een flinke tegenslag, dit komt als een mokerslag zo hard aan.

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verdriet!

chantal fijn dat je er weer bent, maar he wat vervelend dat je niet meer mag werken, voorlopig niet of echt langdurig niet?

wel super dat de 12 weken-grens voorbij is, is toch weer een mijlpaal gehaald!

wat een prachtig gedichtje slik

hazze super dat je echo goed was, dat is een hele opluchting!

en nu nog snel van die misselijkheid af :sick:

welkom veel plezier tijdens je verlof, al leuke dingen gepland voor de eerste weken?

Hier alles ok, maar erg druk met werken, afspraken ed.

dus vandaar dat ik wat minder langswip.

fijn weekend zwaait

Linkie: Het niet mogen werken is nu nog tijdelijk, hoop ik. Mag iig volgende week nog niet werken. Maandag weer naar de fysio en donderdag overleg met de hoofdleidster over die week erop.

Hoe gaat het nu met werken??? En vooral hoe gaat het met Bas???

Tijd voor foto update!!!

Welkom: Waar blijft die buikfoto???

Liefs, Chantal

Hazze, wat fijn zeg zo’n goede echo, geniet er maar lekker van. Hopelijk ben je niet te vaak misselijk en te moe.

Ik ga lekker luieren tijdens mijn verlof en nog een paar schapen verlossen. Nu nog maar 5 die moeten lammeren, 1 van ons en 4 van mijn schoonvader. Kan het niet laten ondanks mijn dikke buik.

Oef ben de helft alweer vergeten wat ik wilde regearen, sorry.

Ja eindelijk even de tijd om de foto’s op de computer te zetten en dus meteen maar even hier.

Welkom: Mooie buik hoor :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Lieve Cynthia, ben het gisteren vergeten om hier neer te zetten maar…

GEFELICITEERD MET JE 40E VERJAARDAG!!!

Liefs, chantal

Welkom, idd een hele mooie bolle buik! :inlove:

Cynthia, gefeliciteerd met je mijlpaalverjaardag! En … hoe voelt dat nu? 8)

Chantal, hoe gaat het met je pijn? succes bij de fysio, hopelijk helpt het wat ze doen.

hier nog steeds :thumbdown: want :sick: :sick: :sick: ik vind het heavy hoor… kan me al bijna niet meer voorstellen dat het met Yvan ook zo erg was, maar volgens hub is het vergelijkbaar (lang leve de hormonen, die doen je veel vergeten). Ik lig om 18.15 in bed, dan gaat mijn lichtje echt uit. Ik hoop dat de placenta snel alles gaat overnemen… tot zover mijn klaagzang, zo is het niet bedoeld hoor… :oops: ik ben natuurlijk heel blij :inlove: …

zwaait terug naar Linkie!

groetjes,

hazze

HAzze: Verevelend zeg dat je er zoveel last van hebt. Ik hoop dat het snel betergaat. Heb je de echo al ergens op het forum staan???

Hier gaat alles zijn gangetje. De pijn blijft steeds aanhouden… Het zit nu al onderin mijn kuit. Dus erg vervelend. Vanmmiddag weer naar de fysio toe.

Zaterdag ben ik weer eens fijn naar de kapper geweest. Heb weer een leuke nieuwe coupe en kleur.

Voor de rest geen spannende verhalen van mij, maak thuis niet zo heel veel mee…

Liefs, Chantal

Cynthia, gefeliciteerd met je verjaardag.

Sterkte Hazze en Chantal met de zwangerschapkwaaltjes :hug:

Zo ga dadelijk de koelkast poetsen en om 12.00 uur weer wat melk kolven bij een schaap die een van haar drie lammeren niet wil accepteren, helaas!

oude en nieuwe coupe

toekomstige babykamer

lekker pittig coupje Chantal! en mooi ruim kamertje voor kleine krab! Dat wordt vast mooi!

Heb je het ook geverfd? je haar dan he… :doh:

Welkom: koelkast poetsen klinkt als ernstig nesteldrang hahaha… :hug:

Cynthia, heb je nog leuke kado’s gekregen gister? Vertel eens…

greetz :-*

hazze

Hazze mijn haar is geverfd ja!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kaatje26 wrote:
dames, ik wil alleen even kwijt dat ...........[/quote

Lieve Kaatje,

Mijn woorden schieten te kort om ook maar enigzins in de buurt te komen bij jullie verdriet. Dus weet, ookal schrijf ik niet vaak mee, in gedachte ben je er wel!

Liefs Marga

:shock: ik heb julie helemaal verwaarloosd hier :oops:

@ kaatje

:hug: meid voor jou en je hubbie, helaas weet ik hoe *** dat dit is, hetzelfde heb ik meegemaakt met mn ex-man, die heeft uiteindelijk het klinefelter 47xxy-syndroom

als ik je ergens mee kan helpen laat t maar weten :hug: :kaars:

@ chantal

super-coupe zeg !! echt heel leuk !!

en een leuke kamer gaat dat worden…

hou je ons op de hoogte :inlove:

@cynthia

alsnog GEFELICITEERD MEID met je 40ste verjaardag… :dance:

hopenlijk heb je een tegekke dag gehad !!

@welkom

mooie buik zeg :thumbup: :inlove:

verder gaat hier weer alles goed na 1 maand ziekeboeg hier thuis :shock: :frowning: :evil:

dus we kunnen vrolijk aan de lente beginnen !!

nu moet t weer nog effe meespelen :pray: :kaars:

Even een ego berichtje, heb nog geen zin om terug te lezen en of te reageren.

Gisternacht ben ik opgenomen in het ziekenhuis met lichte weeen. De kleine maakte het prima en ik had 1 cm ontsluiting. Ook erge buikpijn. 4 uur later had ik nog steeds 1 cm ontsluiting en werd ik verplichte rust opgelegd en is Wilbert naar huis gestuurd en ik kreeg een pijnstiller die me ook wat suffig kon maken. Suffig ben ik niet geweest maar kon mijn rust wel wat vinden. Toch een 3 uurtjes gedoezeld. Geen weeen meer alleen zeurderige pijn in de buik.

Wilbert is me rond 14.30 uur komen halen en werd me bedrust geadviseerd voor zeker 36 uur, zodat ik de magische 37 weken grens behaal en lekker thuis mag bevallen. Ik kan je vertellen dat ik me er echt aan probeer te houden.

Ik heb vannacht redelijk geslapen en net Bas weggebracht naar de oppas, maar eigenlijk was dat al teveel, nu even eten en dan maar weer even plat. Daarna maar even de beestjes voeren, maar dat is maar 5 minuutjes dat moest kunnen zeiden ze gister.

De kleine zal naar verwachting geen weken meer blijven zitten, dus ben benieuwd.

Zo jullie zijn weer op de hoogte.

Welkom jeetje wat spannend zeg! Hopelijk blijft de beeb nog even een paar daagjes (of langer) zitten zodat je in ieder geval thuis kunt bevallen.

Hoe ben je er verder onder?

mooie foto’s!

chantal leuk zeg een fotoreportage! ben benieuwd naar de metamorfose van het kamertje, als ie net zo wordt als je kapsel dan is het zeker geslaagd. al ideeen?

balen zeg dat de pijn nog steeds zo hevig is, heeft fysio nog geholpen afgelopen week?

arme arme hazze, nog steeds zo misselijk en moe…bleehhhh

cynthia gefeliciteerd meid! grootst gevierd???

Hier alles prima, net 2 dagen gewerkt dus vandaag even lekker bijkomen.

we gaan komend weekend een lang weekend weg met vrienden (+kids), gezelli!

komende maandag naar het academisch ziekenhuis voor 1e nacontrole daar, ben erg benieuwd!

Marg: Hoe gaat het met jullie en met Britt???

Moonfire: HAha ik houd jullie zeker op de hoogte, vandaar ook de vooraf foto’s van de babykamer!!!

Fijn dat het met jullie allemaal weer wat beter gaat!!!

Welkom: Ooh meid doe rustig aan!!! Nog heel even en dan mag je beeb komen, maar nu nog even niet!!!

We wachten rustig af tot je het grote nieuw komt vertellen!!

Linkie: Succes met de nacontrole. Wanneer wordt Bas geopereerd aan de schisis???

Ja we hebben al een een idee voor de meubels. Zal even kijken waar de foto is gebleven die hub gemaakt heeft van de meubeltjes van het kamertje wat we graag willen hebben.

Cynthia: Hoe is het met je???

Zorro: Hoe gaat het met jou??? Jouw datum nadert ook al, spannend hoor!!

Hier gaat alles zijn gangetje. Verveel me te pletter thuis…

Liefs, Chantal

Dit is het kamertje.

In de kast zitten glas in lood raampjes. Kamertje is roomwit

Chantal wat een mooie babykamer. :thumbup:

Linkie, veel plezier komend weekend.

Even een link plaatsten met een paar leuke kiekjes van vanmorgen en een update hoe het met mij nu is.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2422982#2422982

Welkom: gefeliciteerd met je 37 weken. Nu maar hopen dat beeb gauw komt!!!

Lief hoor die foto van Bas!!!

Liefs, Chantal