Marg: wat lief zeg dat Britt zo doet :inlove: :inlove: :inlove: echt zo’n smeltmomentje als je haar zo bezig ziet. geniet er maar van!!
Cynthia: ook hier nog een keer. Heel erg bedankt voor je kaartje en die lieve knuffel!!! Denk dat krabje heel blij is met zo’n fijne knuffel :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Welkom: Kijk manlief dan maar heel lief van, ik wil graag een foto update van jou!!!
Liefs, Chantal
Geen dank hoor; jullie verdien het, ook Minikrabje…
Hub’s ouders waren hier gisteren. We krijgen van hun de babykamer cadeau!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Chantal, dat is een heel leuk kado :thumbup:
Marg, leuk dat britt zo slim al is, ja kleine meisjes worden snel groot :mrgreen:
He lieverds, hoe gaat het met jullie???
Dikke :-* Chantal
Op een gevoelige buik na en wat misselijkheid gaat het prima hier.
Ik kom heel kort een alles bijlezen en dan gaan we alweer weg.
Chantal, hoe voel jij je, geen last van ochtendmisselijkheid?
Welkom: Nee heb er (nog) geen last van.
Wat vinden jullie hier van???
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=50648
he hallo!
marg wat fijn dat het zo goed met Britt gaat?
en haar gezondheid? gaat dat nu ook (eindelijk) de goede kant op?
chantal super zeg dat jullie de babykamer kado krijgen!!
hier alles wel ok, morgen weer werken.
gelukkig ging vorige week alweer een stuk beter.
woensdag naar het ziekenhuis en dan horen we ws wanneer Bas ongeveer geopereerd gaat worden aan zn gehemelte
Linkie: Spannend zeg!! Ik hoop dat Bas gauw geholpen gaat worden. Of zit daar een bepaald termijn/leeftijd aan vast voordat ze hem helpen??
Werk ze morgen!!!
Liefs, Chantal
Hoe gaat het met de rest?
Met mij gaat alles goed. We hebben de vrienden ook allemaal aan ingelicht dat we zwanger zijn. Ze vinden het allemaal geweldig!!!
Heb vannacht weer zo ontzettend slecht geslapen… en toen begon die rotvogel vannacht om half 2 ook nog zo irritant te fluiten :evil: :evil: :evil: Wou bijna het raam dicht doen, beest was wel heel vroeg. Gevolg is wel dat ik dus alweer de hele dag een wrak ben. Heb al gedouched en ga zo dus ook lekker naar bed.
Liefs, Chantal
Oh ja, dat vind ik nog wel even leuk om te vertellen. Gisteren heeft frank onze oude ceremoniemeester gebeld om te vertellen dat ik zwanger ben. Hij zei: Ik weet niet hoe ik het moet vertellen. Maar eindelijk, eindelijk!!! Chantal is zwanger :inlove: :inlove: :inlove:
Ik vond het zo lief hoe hij dat zei… :inlove: :inlove: :inlove:
hier alles goed, maar drukkkkkkkk… :?
mooi kado Chantal! erg leuk! en rust lekker uit, er gebeurt veel in je lichaam, dat vreeeeeeeeeeeeeet energie. En die vogel… jaag 'm weg haha! :hug: ik hoop dat je lekker kunt doorslapen vannacht!
Linkie, gelukkig het went al een beetje weer aan het werk te zijn? Succes woensdag… ben benieuwd wanneer het kan.
Marg, goede berichten over Britt… :thumbup: fijn dat het zo gaat met haar!
ik ga
morgen de Bdienst op bezoek! moet wel fit zijn!
lieve groet, hazze
Chantal, ik vind het maar niks om het hormoon te gebruiken om af te laten vallen. Ik gun iedereen kg minder, maar ze zijn er ook niet vanzelf aangekomen :think: . Er zijn tegenwoordig heel veel goede manieren om verantwoord rustig af te vallen (veel ervaring in mijn omgeving) en daar blijven de kg er ook af en als je het op deze manier doet, dan is de kans heeeeeel erg groot dat de kg er binnen de kortste keren weer geheel of grotensdeels aanzitten.
Ik zou trouwens ook niet in die potten plassen als ik de keuze had als ik weet dat mijn urine voor afvallers wordt gebruikt. Ik gun iedereen een kleine en daarvoor heb ik het gedaan. Ik denk wel dat je een goede discussie krijgt met dit onderwerp.
Fijn dat je je goed voelt, leuk he al die reacties op je zwanger zijn, het is je gegunt.
Hier een Bas met buikgriep, ik hoop dat wat hij nu binnen heeft ook binnen blijft en een goede nacht heeft, want anders blijf ik morgen gewoon een dag thuis, want ik ga hem niet zo ziek naar de oppas sturen. Hij had vandaag bij schoonmoeder 3 keer overgegeven en alleen een manderijn binnen gehouden.
Welkom, beterschap voor Bas! Geef hem maar een dikke :hug: . Zielig he, als ze zo ziekjes zijn… en moeten overgeven… :sick: :hug:
Chantal, ik discussieer niet zoveel op het forum ik hou me er meestal maar buiten, geen zin om me te ergeren aan de antwoorden en de discussie…
:roll:
vandaag erg hard gewerkt… nu een avondje nixen en kokken… :mrgreen: oeh… het is al half negen geweest… kga even koffie zetten, hub is aan het strijken :thumbup: .
greetz
hazze
Kijk heb even een paar foto’s :inlove: :inlove:
romper en mutsje heb ik vandaag gekocht :inlove: :inlove: :inlove:
Chantal :inlove: liefffffffffffffffffffffffffffffff
nijntje is zoooowwwwwwwwwwwww cute… :inlove:
en dat slabje… :lol:
Ik zit hier ook gewoon te smelten… :inlove:
Juul zegt dan: tijte (=nijntje) en wordt er helemaal blij van
Ja gaaf he??? Ik durfde het vandaag toch aan om het 1e rompertje voor beeb te kopen. Heb heel lang getwijfeld of ik het al wel zou doen voor de echo. Maar heb mezelf toegesproken om te genieten van het feit dat ik zwanger ben en dan ik best iets voor mijn kindje mag gaan kopen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
pak het moment chantal… gewoon genieten van het NU… !
en het gaat gewoon helemaal goed, ik duim enorm voor een onbezorgde zwangerschap! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:think: is dat eigenlijk mogelijk… 9 maanden lang niet bezorgd zijn over je zwangerschap… noujaaaaaaaaaaaaa, je snapt wel wat ik bedoel! :-*
Leuk en heel herkenbaar de drang om iets te kopen al voor de kleine, meid geniet er maar van. :thumbup: