juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Ooh wat een lieverd is Bas!!!

Hij is al net zo blij als ik :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ga even een bezoekje brengen aan de ha. Zal hem nu eens wat leuks vertellen :inlove: :inlove:

Liefs, Chantal

@chantal

het is je van harte geund meid…

echt super !!

eens kijken hoe blij verbaasd dat de ha zal zijn :inlove:

Chantal, wat zei de ha??

De ha was heel erg blij voor ons. Voor de rest zei hij niet veel, wel dat het heel uitzonderlijk was dat het bij een 2e poging al raak was.

Hij vroeg ook wie de bevalling gaat doen, maar dat weet ik dus niet. Maar eerst afwachten wat de gyn over 2 weken zegt.

Liefs, Chantal

Chantal, wat is de kans op een meerling bij jullie? Ik heb altijd begrepen dat bij IVF de kans op meerlingen vele malen groter is dan bij een niet “medische” bevruchting.

De kans op een meerling is wel groter. Ook aangezien er aan de linker eierstok 2 follikels zaten.

Dus we wachten af tot de echo. Nog 2 weken en 1 dag…

Je hebt het filmpje van Heske vast wel gezien Chantal; dat ga jij dus ook zien met je echo. Spannend he? :wink:

Ik ben ook wel nieuwsgierig of er meer zijn.

Hoe gaat het verder, al last van kwaaltjes?

Ik zit vandaag op te passen, gezellig hoor met twee kids! :inlove:

Cynthia: Ik heb zeker het filmpje van Heske gezien!!! Erg mooi hoor :inlove: :inlove: :inlove:

Ik hoop over 2 weken ook zo iets moois te zien :inlove: :inlove:

Liefs, Chantal

Ik ben blij!!! Mijn vriendin was hier… en ze is ook zwanger!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ze is een week na mij uitgeteld. Dus ons kdv plan moeten we maar even uitstellen…

dat méén je! Wat een mooie combinatie… ach joh… die droom komt vanzelf uit, even op een iets langere baan geschoven…

het is leuk om samen zwanger te zijn, ik had het met mijn schoonzusje. Leuk om samen te kunnen delen en samen dingen te doen! Geniet er maar lekker van samen!

Wenen was super, wat een prachtige stad is dat zeg! Yv heeft het heel goed gedaan! Wat een wereldreiziger is het… vliegen is goed bevallen, zo goed zelfs dat we gisteren een vakantie in de meivakantie hebben geboekt. We gaan naar Kos in een luxe resort… :smiley: En dan van de zomer lekker kamperen in Frankrijk… heb er nu al zin in! Zijn er al meer vakantieplannen?

groetjes, hazze

Chantal, wat leuk dat je vriendin ook zwanger is en dat jullie zo dicht bij elkaar zitten qua zwangerschapsduur.

Hazze, lekker dat de vakantie goed is bevallen. Wij zijn geen vakantiegangers, maar we willen wel in okt of nov een midweek/week naar landal of centre p. toe. Even met zijn vieren er op uit. Eigenlijk ook nog een paar dagen naar Frankrijk naar een vriendin, maar dat is even afhankelijk van de ouw van hun nieuwe huis, want we willen niet in de weg lopen, dus kan ook zijn dat we in 2009 2 x naar frankrijk afreizen.

Hazze

mmmm vakantie…heerlijk zeg!

wij moeten eerst weten wanneer Bas geopereerd gaat worden aan zn open gehemelt en dan kunnen wij ook vakantieplannen gaan maken!

we zijn wel al naar de vakantiebeurs geweest, dat is alvast de voorpret.

chantal

wat super leuk dat je nu samen met je vriendin zwanger bent!

het is echt heel fijn om je zwangerschap te kunnen delen met iemand die ongeveer net zover is.

hier alles ok :mrgreen:

2e dag werken ging al een stuk beter gelukkig.

@Linkie: :hug: sterkte famke! Het moet even wennen, ik zou mijn werk echt niet willen missen… als het ritme en de structuur eenmaal lekker loopt, dan vind ik het prima hoor! Ik werk momenteel 4*9 uur en dat vind ik wel te veel… :? maar goed… even doorbijten.

Chantal, wat een leuk nieuws van je vriendin!!! Lekker samen zwangeren, echt gaaf… :inlove:

Hazze, globetrotter… :wink: Wij doen geen vakantie, wij gaan verhuizen… (hoogstwaarschijnlijk, voor 99% zeker) :mrgreen:

Linkie, je eerste twee dagen gehad, lijkt me best moeilijk. Ik ging pas werken toen Juul een maand of 15 was en dan alleen nog de weekends.

Wij zijn vanavond samen uitgeweest; eten, filmpje, heerlijk! Mijn moeder paste op. Mag ze van mij vaker doen… :wink:

Volgens mij heb ik Chantal nog niet eens gefeliciteerd… of wel?? In ieder geval, van harte meid. Ik heb echt een gat in de lucht gesprongen. Zo blij dat het gelukt is. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en je kunt lekker genieten samen met je vriendin.

Linkie, toen ik ging werken had ik een hel dubbel gevoel. Britt was ziek en wie kon er het beste voor haar zorgen? Ik toch? Nu ben ik toch wel blij dat ik werk. Ik ben wel van baan gewisseld en zit nu in een hele positieve omgeving. Britt heeft het super naar haar zin op het KDV en ze geniet daar van de andere kindjes. Ze speelt er veel, knutselt veel en eet er erg goed.

Dan vakantie: wij hebben een houten boot waar je ook op kunt slapen. Als het mooi weer is dan gaan wij varen. Heerlijk om een even weg te zijn van huis. Hubbie werkt anders alleen maar (hoewel ik hoop dat het nu anders zal zijn aangezien hij toch wel wat minder werkt na met burn out). We gaan dit jaar 3 weken met de tent naar Frankrijk. In de laatste week zullen we samen zijn met vrienden uit Engeland en hun 2 kinderen. Ik kijk altijd erg uit naar vakanties. Ben trouwens ook altijd erg blij om weer thuis te komen.

Zo, ik ga weer even werken,

Doei doei

Marg: Dank je :-*

Hoe gaat het met Britt???

Hazze: Ooh leuk zeg, je hebt dus genoten van je reisje naar Wenen.

Ooh lekker op vakantie naat Kos. Ben jaloers!!! Wij gaan eind februari met mijn schoonouders, schoonzus en zwager en de neefjes naar oostenrijk op wintersport. En in juni gaan we met mijn vader en moeder, broer en schoonzusje een week naar cp bij Cochem. Mijn ouders worden allebei 60 dus ze wilden met ons weg. Als we daar zijn is niet mijn vader of moeder jarig maar mijn broer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hij wordt dan 30

Linkie: Fijn dat het werken weer goed gaat.

Welkom: Waar blijft je buikfoto???

Cynthia: Ooh das gaaf zeg!!! Lief van je moeder!!!

Ben beetje zenuwachtig, vrouw van mvm komt zo. Hoop dat de test wel goed positief is…

Liefs, Chantal

Test van mvm was ook weer positief!!!

Vanaf morgen mag ik gaan beginnen met het plassen in de kannen

Jaaaaa, fijn he, zo’n extra bevestiging van iemand anders???

Nu mag je ook gaan genieten van de heerlijke geur uit de kannen van mvm, hahaha!

Ik vond het best wel lekker, maar ik werd dan weer misselijk van de geur van citronella en het plastic van vuilniszakken :sick: (nu nog trouwens…)

Buikfoto?? Komt wel weer, maar wanneer?? Ik zal manlief eens even lief aankijken het weekend.

Chantal, lekker hoor nog een bevestiging. Ik heb ook voor MvM geplast. Was het beide zwangerschappen op het laatst wel moe, maar het is voor een goed dacht ik dan maar. Geniet maar heerlijk en de echo is ook alweer dichterbij.

Ik heb ook geplast voor mvm. Ik vond het vreselijk! Zo een lucht uit die flessen, kon het amper verdragen. Wat ik deed: plassen in een grot kan. Dat de hele avond/ nacht opsparen en in de ochtend neus dicht, in een keer alles in de pot gooien, dicht draaien, wegrennen en dan weer ademen. Als ik het anders deed ging het mis ?. Hoe goed het ook is, ik weet niet of ik het nog een keer zou doen. Ik moest namelijk elke week de flessen wegbrengen. Dit was nogal omslachtig: 20 minuten in de auto. Ergens een parkeerplekje zoeken (is drama daar) en dan alles omwisselen en dan weer 20 minuten terug met de auto.

Maar chantal, het is een goed doel! En elke gevulde pot is er weer 1.

Bedankt dat je vraagt hoe het gaat met Britt. Het gaat erg goed. Ze is slim, heel erg slim. Ze kan nog niet praten maar af en toe zijn hubbie en ik helemaal van slag door haar slimheid. Dat beloofd dus wat voor de toekomst. Het is zo een lief meisje…….! Ze is erg knuffelig en ze zorgt erg goed voor haar knuffels. Die krijgen ook eten en drinken en een speen. Ze worden geaaid (met de woorden aai) en krijgen kusjes. Zo schattig om te zien. Aan de andere kant kan ze ook erg doordrammen. Als ze wat wil en ze krijgt het niet van ons, dan gaat ze “huilen�. Erg vervelend soms, maar het zal erbij horen. Zodra ze een mandarijn ziet wil ze overigens niet meer eten. Ze wil de mandarijn hebben, zelf schillen en dan opeten.

Nou, dat was de up-date.

Marga