Britt heeft ook buikgriep.
Ik ben 2 dagen thuis geweest voor haar en hubbie is nu ook thuis om voor haar te zorgen. Ik ben alleen maar aan het wassen geweest. Arm meisje, ze hield niks binnen! Geen water, geen eten…. Ze was gisteren helemaal lusteloos: geen praatjes en alleen in je armen liggen. Ik hoop dat ze snel zal opknappen.
Doei doei
Marg, heel veel beterschap met Britt… arm schaapje… zielig dan he… :hug:
Marg, sterkte met Britt, hopelijk knapt ze net zo snel op als Bas, die is als het goed is over het ergste heen, want vandaag geen diarree en braken meer en hij wilde zelfs 2 x drinken uit de tuitbeker, eergisteren wilde hij echt niks aan drinken hebben, alleen fruit.
Marg: sterkte met de zieke
Cynthia: was gezellig!!! Leuk je eens gezien te hebben!
Krabje: hoe gaat het nu? Voel je je goed?
Sterkte met de zieke kindjes! :hug:
Zorro, was zeker leuk je eens in het echt gezien te hebben! :mrgreen: Je hebt echt een mooie buik hoor, ben heel benieuwd wat voor jongetje daar in woont…
Hoe is het met jullie??? Ik heb vanmorgen gewerkt, thuiszorg, ben helemaal gekgefietst (en verdwaald natuurlijk… :oops: )
Zo meteen naar de verjaardag van mijn nichtje en daarna bankhangen;, lekkerrrr!
Marg: Beterschap met Britt!!!
Hazze: Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik wil ook heel graag van de zwangerschap gaan genieten. Ik begin ook steeds meer vertrouwen te krijgen in de echo van woensdag.
Welkom: Hoe is het nu met Bas???
Zorro: Met mij gaat het goed. Met jou ook???
Zo de vermoeidheid is hier echt heel hard toegeslagen. Ik heb de afgelopen 2 dagen zelfs 's middags nog geslapen. Ik mocht vrijdag van mijn lieve collega’s een half uurtje eerder weg zodat ik even lekker op bed kon gaan liggen. Daar heb ik ook uitgebreid gebruik van gemaakt.
Donderdag heb ik van een collega die afscheid neemt een truitje gekregen voor de beeb. Echt heel lief. Gisteren kreeg ik van mijn schoonzus ook al cadeautjes voor de beeb. Een pyama, slab, knuffel, en 2 kleerhangertjes. Heel erg schattis.En vrijdag werd er nog een speen bezorgd (door de brievenbus geduwd) en we wisten niet van wie die was. Maar hub heeft vandaag vernomen dat mijn neef hem heeft gebracht :inlove: :inlove: :inlove:
Zal zo even alles op de foto zetten.
Liefs, Chantal
Hoi Chantal,
Leuk al die cadeautjes!
Geniet ervan… jullie hebben er zo lang op gewacht.
Enne, moe… ik had het ook zo kouddddddd!
Zorro, het schiet vor jou ook al lekker op!
Cynthia: ik zit niet in de thuiszorg, maar ken van vroeger de verhalen van een moeder van mijn beste vriendin, dat was ook altijd fietsen, fietsen en fietsen!
Morgen begint de werkweek weer voor mij.
Doei
Marg
Marg, niet ziek worden :naughty: , hoe gaat het met Britt?
Chantal, spannend woensdag al de echo. Leuk he al die kadootjes, geniet er maar van, hihi dat is er bij de tweede niet meer bij merk ik
Bas is weer beter, maar manlief is nu ziek, moe en buikpijn. Ik voel me redelijk alleen 's avonds echt moe. Vanavond weer naar de zw. gym.
hallo, hier ben ik dan weer eens, we zijn vrijdag naar het amc geweest, en er is over ons vergaderd en ze gaan de tese operatie over 4 weken doen! echt zo spannend!! ik heb ook op internet gelezen dat er op dit moment al 8 tese baby’s onderweg zijn in nederland! terwijl ze het pas sinds korte tijd doen in nederland! dus dat geeft weer een beetje hoop. mijn mannetje is verder helemaal gezond, er is geen erfelijke afwijking gevonden, en zijn dna is goed. de echo gaf geen afwijkingen in de bal aan. dus alles is zeer positief behalve dan natuurlijk dat er geen zaadcellen uitkomen! maar o wat hoop ik dat ze er wel in zitten zeg maar. alleen deze 4 weken zijn erg vervelend. duurt als je het zo bekijkt best wel lang! en ik moet een waterstofecho doen zodat ik helemaal klaar ben voor ivf als de tese goed gaat. maar dat onderzoek valt wel mee heb ik gehoord!. nou meiden dan zijn jullie weer even op de hoogte! xx kaatje
Kaatje: wat goed weer wat van je te horen! En wat een goed nieuws!!! Eindelijk weer een vooruitzicht voor jullie. Ik ga hard voor je duimen dat er inderdaad zaadcellen inzitten
hey Kaatje, leuk dat je even weer een update geeft! Meid, over 4 weken… oeh oeh… wat spannend. Ik hoop zo dat er zaadjes zullen zijn! En dat Chantal dan maar lekker gestrooid mag hebben met haar HCG’tjes voor jou… dan komt het vast goed. Positieve berichten over TESE tot nu toe dus… fijne gedachte :hug: Wat is een waterstofecho precies?
Ik duim voor jullie
Welkom, gelukkig Bas weer beter… :thumbup: , maar nu hub… hier al idem… buikgriep. Kan nog niets binnenhouden… Ik hoop zoooo dat het mijn deur voorbij gaat… Ik wil als het dan toch moet, wel overgeven, maar niet van buikgriep zeg maar…
Cynthia, mss een tomtommetje op je fiets installeren? :mrgreen: Fietsen is best leuk, als het weer goed is… en niet zoals vorige week maandag…pfffff, toen had ik uit mijn werk geen droge draad meer aan bijna… :thumbdown:
Chantal, overmorgen de echo! :inlove: Neem maar een tissuetje mee, want je schiet vol hoor als je het hartje ziet kloppen (ik wel toen), hub vond het ook helemaal fantastisch. Die van jou vast ook! Zo bijzonder om daar echt iets te zien… dan wordt het helemaal echt! Leuk al die cadeautjes, fijn dat men zo met jullie meeleven en doe rustig aan, pak je slaapmomenten als je het nodig hebt. Werk in uitvoering!
groetjes, hazze
bij een waterstofecho gaan ze met een soort rietje je baarmoedermond door, en spuiten ze die vloeistof je baarmoeder in, zodat ze kunnen zien dmv een echo of er geen poliepen of andere gekke dingen in je baarmoeder zitten. dat moeten ze weten zodat als het ivf wordt het eitje zich goed kan innestellen. is een standaard onderzoek wat ze doen. kan wat menstruatieachtige kramp geven daarna met misschien wat bloedverlies. als ik die echo heb gehad en ze vinden zaadjes kan ik namenlijk zo snel mogenlijk aan de hormonen dus ik mocht kiezen of ik dat onderzoek voor of na de operatie wilde doen, ik doe het maar gewoon ervoor misschien voor niks, maar ik blijf duimen. alleen het is echt 50% dat ze zaad vinden dus de spanning begint hier aardig op te lopen. ik sla me wel door die 4 weken heen, ga gewoon leuke dingen doen of zo! xx kaatje
Kaatje,
Fijn wat van je te horen. Spannend, als ik dat zo allemaal lees. 50% kans, dat is heel erg goed! Ik heb dus 4 weken de tijd om mijn duimen blauw te draaien! Laat ik dan nu maar beginnen, want ze zijn onderhand getraind (maar ze helpen wel, dus ik zet ze meer dan graag voor je in!)
Hou je ons op de hoogte? Ook als de spanning even teveel wordt?
Marg
Kaatje: Zo zeg, dat wordt spannend hoor. Er gaat nu eindelijk wat gebeuren. Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
dat er zaadjes worden gevonden bij hub.
Maar laat je snel weer wat van je horen|??? ook als je zenuwachtig bent, kom hier maar even zeuren!!! We zijn er voor je!!!
HAzze: Ik neem echt wel een zakdoekje mee. Als ik idd ukkie zie en het hartje van ukkie doet het, dan komen bij mij de waterlanders. En ik denk bij hub ook wel.
Ik pak mijn slaapmomenten wel, maar het zou fijn zijn als ik dat 's ancht ook kon :? :? :? :?
Nog één nachtje slapen!!!
Liefs, Chantal
Kaatje, spannend hoor. Ik ga ook alvast vast duimen, kan nooit geen kwaad. Die echo doen ze die al eerder dan de 4 weken?
Chantal nog één dagje :-*
Hazze, ik hoop voor je dat je niet ziek wordt en dat je over een aantal dagen mag gaan testen en dan heel blij wordt.
Hubbie is weer aan het werk, hij had maar 2 adresjes vandaag en dat wilde hij toch gaan proberen. Hij heeft niet gebraakt of zo, maar onzettend moe. Ik hoop dat ik geen last krijg, heb het steeds iets zwaarder met de zwangerschap.
Jaaaaaaaaaaaaa vandaag is de grote dag!!!
Duimen jullie vanmiddag voor een mooi kloppend hartje?
Liefs, Chantal
Joehoe chantal!heel veel plezier tijdens de echo!!!
:dance:
kaatje meid wat spannend zeg met nu de tese operatie in het vooruitzicht, de laatste loodjes wegen vaak het zwaarst!
ook hier wordt volop geduimd voor je!
hazze voor jou is het aftellen ook weer begonnen, erg he steeds die onzekerheid!
hier gaat alles nog steeds wel zn gangetje, we hebben inmiddels een datum voor de operatie waarbij het gehemelte van Bas gesloten gaat worden, is nog wel effe ver weg (eind juni) want het gebeurt wanneer hij gecorrigeerd 9 maanden is.
ik ben ook al begonnen met het oefenen met fruithapje, de ene keer gaat het beter dan de andere keer, maar ach daarvoor is het ook oefenen!
zou wel fijn zijn wanneer hij het snel onder de knie krijgt want drinken is nog steeds drama.
volgende week komt de pre-logopediste meekijken, hopelijk heeft ze nog wat tips voor de mondmotoriek of mondgevoeligheid.
qua gewicht zit Bas nu op ongeveer 5300gram hij groeit zo’n 100 gram in de week, qua lengte is hij 3 weken geleden voor t laatst gemeten, toen was is 56cm dus nu denk ik wel ietsje langer maar nog niet heel groot.
qua ontwikkeling doet ie het goed, lekker babbelen, lachen, kraaien, alles beetpakken en in de mond stoppen, proberen te draaien van rug naar buik (andersom doet ie al heel lang) etc.
gewoon een heerlijk ventje
met mijzelf gaat het ook goed, ben alleen wel moe omdat ik nu dus weer aan t opbouwen ben met werken dus vandaar dat ik ook wat minder hier kom.
ik probeer wel mee te blijven lezen maar iedere keer reageren lukt op t moment even niet, sorry
ben ook weer begonnen met sporten en dat voelt heel goed!
vriendin van mij is afgelopen zondag opgenomen met gebroken vliezen, 33 weken zwanger dus ook weer veel te vroeg, was wel even schrikken!
nu maar hopen dat de beeb nog even blijft zitten
doeiii (zwaait)
Chantal, alle duimen (en dat zijn er 4, ook die van Yv) draaien hier voor jou hoor! half 4 was het he… enjoy the view :inlove:
Linkie, toch spannend hoor, zo’n operatie voor je mannetje. Niet niks. Dat het drinken niet zo goed gaat, komt dat van zijn gehemelte? Vind hij het fruit lekker of is het nog ‘priuwkje’ :lol:
Pas op jezelf, neem je rust. Je moet eerst weer even in het ritme komen met werken en moederen. Dat kost even tijd. Dat je weer bent gaan sporten is :thumbup: , krijg je weer energie van! Sterkte met je vriendin, wat een schrik en zeker omdat voor jou de film dan ook weer even terugdraait. :hug:
Ik zal nooit vergeten toen ik met 25 wk weeën kreeg… we zijn nog nooit zo bang geweest om Yvan te verliezen als die nacht . Gelukkig is het niet doorgezet toen… (uiteindelijk liep ik gewoon over tijd).
en tsja, aftellen weer… ik heb geen klachtjes of tekenen of maar iets wat zou kunnen wijzen op… maar goed, voorgaande keren had ik die wel en toen werd ik toch ongesteld. Misschien is het nu dan juist wel een heel goed teken… of ook gewoon weer niet. Kortom, we wachten maar af. Het kan zo zijn en het kan ook niet zo zijn.
Weet iemand hier hoe lang je luteale fase minimaal moet zijn? :think:
groetjes, hazze
Hazze: Volgens mij moet de lf minimaal 12 dagen zijn anders wordt de bescherming te snel afgebroken.
Dames bedankt voor de :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jullie horne het vanmiddag of vanavond!!!
Liefs, Chantal
Ik heb vanmiddag het mooiste geluid gehoord wat je maar kunt bedenken!!! Krabje is aanwezig en we hebben het hartje gezien en horen kloppen!!!