juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Das lief van je!!! Ik zit nu bijn a weer te huilen voor de pc. Stomme hormonen ook…

zelfs de titel is aangepast ! :smiley:

don’t cry… :-*

Ja ik had het gezien, lief van je!!!

En niet huilen, jij krijgt me nog wel eens aan het huilen de laatste tijd (door die lieve kaartjes) maar daar kom ik ook wel weer door.

Zoooo, ik jank gewoon lekker een potje mee, die hormonen gaan echt niet weg nadat je bevallen bent… :wink:

Chantal, ik had precies dezelfde klachten toen ik zwanger was. Ik heb zelfs bij vier dagen overtijd nog gegild dat ik gewoon ongesteld moest worden, kijk maar eens hier… :mrgreen:

Maar het is wel weer heel spannend he? Wanneer mag je testen?

Moonfire, wat een gezellige en mooie kamer hebben jullie en de foto’s zijn echt heel mooi! (de bank ook trouwens)

Wij zijn vanmiddag naar een huis gaan kijken en gaan eind van de week eens naar de hypotheker om ons wat verder te orienteren). Spannende tijd dus, maar wel nodig. Juul moet echt een eigen kamer…

Zorroooooo, wauw! Wat een mooie buik heb je! Is het een druktemakertje? Hoe gaat het verder met je? Wanneer kom je op de thee? :mrgreen:

Welkom: foto, foto, foto!!!

Cynthia: Je url werkt niet!!!

Mijn nod is 7 jan, maar dan test ik nog niet want dan zit ik met vrienden in duitsland.

Joehoe ben gepromoveerd tot KIDDO!!!

Jaaaa, kiddo!! :mrgreen:

Lekker hoor, even weg. Hoe lang ga je?

Hier is de url. Ik snap ook niet wat er mis is gegaan… :think:

Juul zet net de tv uit en zegt: ‘kaaaaaaarrr’ Nou ja, dan maar geen tv kijken, hahaha! :wink:

chantal

hier tussen de kerstdineetjes door nog flink aan t :pray: op een goede afloop, dat zou toch echt een super begin van 2008 zijn!!!

mooie boedha!

zorro

mooie buikfoto!!!

mijn buik was ook niet heel groot dus dat zegt idd niets.

cynthia

wat mooie foto’s weer van je heerlijke meisie!

hazze

hoe is t met jou?

waren deze kerstdagen nu ook anders?

hier alles wel ok.

drinken blijft helaas drama vanwege zn schisis :cry:

Net even snel een paar foto’s van mijn buik gemaakt. Manlief had er niet veel zin is dus foto’s zouden mooier hebben gekunnen.

Chantal, ik blijf voor je :thumbup: :thumbup:

Moest even zoeken naar dit topic, maar mooie titel :clap: :clap:

Linkie, balen dat het drinken nog niet zo gaat als het moet.

Ik heb op het moment veel pijn aan mijn heup en een spier bij mijn rib, die ik door het hoesten en niezen overbelast heb, had ik tijdens de vorige zwangerschap ook heel wat weken last van gehad.

haaaaaaa Welkom, prachtige buik ook en die navel… :inlove: te cute gewoon… :smiley:

Linkie, andere feestdagen… nouja, eigenlijk wel een beetje al waren we ons al erg bewust van het leven in hier en nu en niet te veel later…

maar wel heel blij natuurlijk nog steeds.

ik ga ff bankhangen met hub… Yv is weer aan het gillen… wil niet slapen, vanmiddag naar Ballorig geweest, dat was erg leuk. Hij ging lekker zijn eigen gangetje :inlove: :thumbup: overal op klimmen etc.

pfff morgen is het al oudjaarsdag… heb nog helemaal niet dat gevoel eigenlijk… :think:

groetjes, hazze

Welkom: zooooowww aardige buik al zeg!!! :stuck_out_tongue:

Bij de zwangerschap van Bas was hij al groter, vind dit zelf wel een leuk maatje :wink: :mrgreen:

Hazze, hopelijk is Yvan nog snel gaan slapen.

@chantal

:kaars: hier branden nog alle kaarsjes :kaars: voor jou…

en die ongi klachten kunnen 2 dinen betekenen…

dus ja zolang er niets te zien is gaan we verder met :thumbup: :pray: :thumbup: en vooral veel :kaars: :kaars: branden

@foto’s

tja bryan zit daar heel stiekemin mijn buikje en was zo groot als een kleine rijskorrel :inlove:

en wij alleen wisten dat op dat moment :inlove:

in de andere kamer hangen ook nog foto’s en er is nog steeds een plekje vrij voor een hle mooie van Bryan, maar die moet ik nog steeds laten maken…

en dank je wel zeg voor jullie lieve complimentjes zeg :dance:

Maja, zag net pas de foto’s. Er mooie kamer en gaaf hoor die fot’s aan de muur. :clap:

Welkom: Mooie buik :inlove: :inlove: :inlove:

Ooh ik ben zo moe :zzz: :zzz: :zzz: Heb vannacht weer wakker gelegen, van half 2 tot 4 uur en toen in slaap gevallen tot 5 uur, weer wakker en toen om 6 uur de wekker ging kon ik er niet uitkomen…

Sjucht dat wordt nog wat vandaag…

Dus ik reageer verder niet meer vandaag, sorry…

Ik wens iedereen alvast een knallend uiteinde en een supergoed begin voor 2008!!!

Oh Chantal, dat hoort er ook bij hoor, dat onrustige slapen!! :mrgreen:

Jullie ook een supergeweldige jaarwisseling gewenst!

Tot volgend jaaaaaaaaar!!!

allemaal een fijne jaarwisseling gewenst! :inlove:

de laatste uurtjes van 2007 zijn ingegaan… op naar 2008! :dance:

lieve groet!

hazze

Gelukkig nieuwjaar!!! :dance: :dance:

:: folle lok en seine yn 2008! ::

en dat we dit jaar dit topic maar eens mogen sluiten, dát lijkt mij dan een heel mooie wens voor 2008!

:-* hazze

Ik wens iedereen een heel gelukkig 2008, het jaar waarin al onze wensen uit mogen komen en ons contact zich mag verdiepen. Maar dan wel in een ander topic, want zoals Hazze al schreef: dit topic mag dit jaar wel dicht… :-*