juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

ooo wat super chantal…

en nu allemaal op naar een spetterend 2008

chantal!

lang leven de romantiek tussen ei-&zaadcel! Zet em op

:dance: :pray: :dance: :pray: :dance: :pray:

cynthia

:mrgreen: :inlove: (do I need to see more? :wink: )

jullie ook allemaal geweldige feestdagen en een super-gelukkig-geweldig-happy-vrolijk-vruchtbaar-kinderrijk-gezond 2008!!!

Hier alles ok.

Bas lijkt wat last te hebben van het doorkomen van zn eerste tandje.

Het lijkt erop dat het een een hoektand gaat worden :think:

verder vieren we lekker kerst met de familie

Chantal hoe voel je je?

Hier lekker een rustige kerst gehad. Wel veel last van mijn rib en heup door het hoesten, al wordt het hoesten langzaam aan nu wat minder gelukkig.

ikke ben helemaal happy,

we hebben vandaag een ander bankstel op gehaald

gekocht via marktpl**ts, 2 jaar oud

en ziet er echt uit alsof die zo nieuw uit de fabriek komt !!!

tis wel effe wennen ziet ineens heel anders uit, maat dat komt wel goed,

nu dat er kussentjes enzo ook opliggen

van een fluffig donker rood bruin stoffen bankstel naar een mordern strak zwart nep-leer met chromme bankstel :mrgreen:

Moonfire: Das gaaf zeg!!! Foto!!!

Welkom: Das mooi dat het al wat beter met je gaat. Heb je al weer een buikfoto update??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Linkie: Een hoektandje??? :think: :think: :think: Maar een dikke knuff voor Bas!!!

Hazze: :inlove: :inlove: Ooh wat is Yvan toch een scheetje :inlove: :inlove:

Cynthia: wat een ontzettend leuk verhaaltje van Juul en pieternel :inlove: :inlove:

Zorro: Dat is heel mooi. Maar een vraagje, hoe staat het nu met het verhuisplan???

Hier gaat alles nog zijn gangetje. Heb wel door dat ik soms flink van slag kan zijn door alle hormonen. Maar dat neem ik voor lief. Nog anderhalve week wachten…

Heb van hub een hele mooie boeddha gekregen vandaag. Tis er één die staat voor de vruchtbaarheid. Mijn vriendin heeft er ook één en die staat al een hele tijd hier. Ga hem vanavond maar terugbrengen.

Ook heb ik een heel mooi horloge gekocht vandaag. HAd van mijn ouders vvv bonnen gekrgen en heb dus mezelf verwend met een mooi klokkie.

Liefs, Chantal.

Boeddha

onderkant boeddha

Wauwwwwwww, wat een geweldig mooie boeddha! En wat mooi dat je 'm gekregen hebt, heel bijzonder! :mrgreen:

Ik heb ook wat gekregen; mijn zwager gebruikte zijn digitale camera niet meer en vroeg of ik 'm wilde hebben. Het is niet zomaar een digitale camera, maar eentje die heel dicht bij een spiegelreflex komt. Ik ben er zo blij mee en ik kan er zulke mooie foto’s mee maken!

Ik zal er eens een paar hier zetten van vanavond…

Verder heb ik even niet zoveel, is weer erg druk geweest met de kerst bij mijn schoonfamilie (mijn schoonmoeder :roll: ) en ik ben nog steeds erg moe ervan. Komt wel goed, duurt alleen even… :wink:

(oh ja, Juul heeft staartjes in op de foto, goed he? :inlove: )

ohhh, wat heeft Juul al een bos haar! wauw… :inlove: En leuk kadootje Cynthia, kun je nog meer foto’s van je fotogenieke dochter maken! :thumbup:

Chantal wat een mooi lief kado van je hub. Mooie symboliek he :inlove: . Maar over die onderkant, moet het een barende vrouw voorstellen of is het een vrouw die bemind wordt? :think: kan het niet zo goed zien… :oops:

Linkie, heeft je ventje al bijna een tandje :shock: ? ach nee! :hug: geef maar een dikke kus aan 'm!

Moonfire, dus u zit er nu lekker luxe en modern bij begrijp ik! fotootje? :wink: Ohhh… MP is TOP, heb er al zoveel leuke spullen kunnen vinden! Ik verkoop zelf ook regelmatig wat… Iemand nog een mooie pyramidetent (stormtent) kopen? :mrgreen: :wink: hij staat ook in mijn ‘winkeltje’ bij aangeboden. :wink:

Welkom, beterschap met het hoesten! nix aan als je er zoveel last op andere plekken van krijgt! ik vind ook dat het wel weer eens tijd wordt voor een mooie buikfoto! :inlove:

Zorro, ga je ook showen met je buik? :inlove:

Hier de feestdagen goed doorgekomen, wel relaxt, heerrrrrrrrrrrrrrrlijk!

groetjes, hazze

Krabje: toch eerst maar bevallen :mrgreen: Daarna rustig om me heen kijken hoe en wat. En natuurlijk eerst een ritme vinden met de kleine. Ach komt allemaal vast goed :stuck_out_tongue:

Cynthia: Wow, dat zijn mooie, scherpe fotos!! Wat heeft je dochter toch een prachtige ogen!

Hazze: Mijn buik showen? Hahahaha, valt weinig aan te zien hoor en vind het qua groote nog best meevallen eigenlijk. Heb nog wel een foto van vorige week!

Zorro! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIE buik! :inlove:

ben gek op zwangere-buik-foto’s :smiley: :angel:

Zorro: Mooie buik!!! Ben benieuwd of het kereltje in je buik ook zo mooi is!!!

Cynthia: Ooh wat een scheetje is Juul zo :inlove: :inlove: :inlove: Staat haar helemaal super die staartjes. Wou ze ze nu wel in hebben??

Maar wat een geweldig kado heb je van je zwager gekregen zeg!!! Jij bent goed verwend!!!

Hazze: De onderkant van de boeddha??? Het is een kamasutra boeddha, dus dan kan je haast wel nagaan wat er onderop staat. :mrgreen: :mrgreen:

Dit is trouwens het horloge wat ik heb gekocht.

Juul heeft echt een bos haar, ze is volgens mij erg happy met haar staartjes.

Zorro, mooi bol buikje :thumbup: , grote zegt verder niks.

Ik moet ook maar eens weer een foto maken van mijn buik, vergeet het steeds :naughty:

Chantal gave boedha en mooie horloge. Hihi volgens mij is de tweede foto van de boedha best duidelijk :mrgreen:

Welkom: Schiet dan eens op met die foto.

Of heb je last van zwangerschapsdementie dat je die foto vergeet te maken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier gaat alles goed. Krijg wel steeds meer last van mijn (.)(.) Ze voelen zwaar aan en aan de zijkant een beetje beurs. Ach zal wel door de pregnyl komen.

Heb vanmorgen de proef op de som genomen door te kijken of ik positief zou testen door de pregnyl. Test leek negatief, maar later kwam er toch een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht lijntje op te staan. Nu maar hopen dat de pregnyl gauw uitgwerkt is en dat ik over een dag of 10 een duidelijke postieve test heb.

Liefs, Chantal

:pray: chantal

ik hoop het zo voor je meid

hier brand nog elke dag een :kaars: voor je…

overigens ik heb eindelijk een paar foto’s van ons “nieuwe” bankstel

Staat mooi Moonfire!

En wat een prachtige foto’s hangen daar aan de muur (denk ik) !

:thumbup: goede koop!

Mooie bank hoor, staat heel mooi bij elkaar allemaal met die kleuren, lekker warm :stuck_out_tongue:

@zorro

dank je wel, de kussens die je nu ziet, waren eerst van onze oude bank, en heb ze hierbij gelegd ivm de kleurstelling die was allemaal aangepas aan het bankstel toen der tijd

@hazze

dank je wel van de foto’s

het zijn idd foto’s formaat 60x60 en het zijnonze trouwfoto’s, daar staat onze kleinste uk ookal stiekem op, hij was toen 3 weekjes oud :mrgreen:

Moonfire: Mooie bank!!!

En zoals hazze al zegt, super mooie foto’s!!! Ik had je reactie nog niet gelezen, maar zat me idd al af te vragen waar Bryan stond op de foto’s. Dacht al dat ik erover heen keek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier gaat alles goed. Morgen een week na de iui. Last van de (.)(.) is al weer over. Slaap alleen de laatsten week heel erg slecht. Vanmorgen om 6 uur weer klaarwakker. ook kreeg ik last van mijn buik, net alsof ik ongi ga worden. Dat zou wel heeeeel vroeg zijn…

Dus voor zover in nu conclusies kan trekken ga ik weer van het negatieve uit…

Liefs, Chantal

@Krabje wrote:

Dus voor zover in nu conclusies kan trekken ga ik weer van het negatieve uit…

maar wij gelukkig niet :naughty: :snooty: !! , dus duimen we gewoon door voor jou! :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

2008 wordt een mooi jaar voor jou en ook voor Kaatje! dat MOET gewoon! :inlove: