Chantal, we hebben nog niks van je mogen vernemen, ik hoop dat alles goed is gegaan en je weer in een spannende tijd komt te zitten
Ik heb donderdag weer een fm gehad en die zag er goed uit. Rechts nog steeds geen actie maar links wel. Links zat er één van 12 mm en één van 17 bij 14,5 mm. Gisteren heb ik de pregnyl gehad en morgen is dus inseminatie. Dus wij hopen op een mooi kerstkindje :inlove: :inlove:
Liefs, Chantal
Chantal! Wat goed!!! :dance: :dance: :dance:
Ik ga ook duimen voor een kerstmeeting tussen de eicel en de zaadcel! :mrgreen:
@Cynthia wrote:
Hahaha ik rol bijna van mijn stoel af van het lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hier duimen we ook hard voor je meid! :thumbup: :dance:
Fijn dat je eicel meedacht zo nog net voor de kerst er klaar voor te zijn, hopelijk mag het een echt kerstkadootje worden, ga in elk geval heel hard :thumbup: :thumbup: en een extra :kaars: stoken.
@Cynthia wrote:
uiteraard sluit ik me hierbij aan
:kaars:

:inlove: veel liefs morgen :inlove:
Ik hoop ook mee op een romantische kerst in je buik!
He meiden,
wat zeggen jullie toch allemaal leuke en mooie dingen. Erg lief!!!
Ik hoop ook mee op een romantische kerst in je buik!
Dank je wel Linkie!!!!
Hoe is het met Bas???
Fijn dat je eicel meedacht zo nog net voor de kerst er klaar voor te zijn, hopelijk mag het een echt kerstkadootje worden,
Welkom: Ook dit vind lief!!!
Hoe is het met Bas en de zwangerschap???
Zorro; Hoe gaat het met jou???
Moonfire: Dank je :-*
Hazze: Ook nog bedankt voor je lieve kerstkaart :-* Al weer zo'n ontroerdende tekst, bedankt!!!
Cynthia: :-*
Zo en dan gaat het straks weer gebeuren. Hub is al naar het zkh geweest om het potje weg te brengen. Nu maar wachten tot een uur of 11 en mogen we naar het zkh om het op te halen en dan door naar de gyn voor de inseminatie. Spannend!!!
Liefs, Chantal.
Chantal bij deze nog een paar :thumbup: :thumbup: en :kaars: :kaars:
Met de zwangerschap gaat het prima. Helaas door mijn vele hoesten wel pijn in mijn heup en onderrug en nu ook barstende hoofdpijn. Helaas moet ik vandaag gewoon werken. Het hoestmiddel lijkt wel te gaan werken, maar wel erg traag helaas en vies dat het drankje is :sick:
Met Bas gaat het prima, hij begint nu echt leergierig te worden en steeds vaker dingen na te doen. Praten :think: , wat is dat?? Hij brabbelt liever, hij zegt nu nog maar twee woorden duidelijk en dat is mama en op (als zijn bord of fles leeg is). De rest die hij kon zegt hij al 3 maanden niet meer. Oja woef is oef en vis is vi, dat wil er soms perongeluk nog wel eens uitkomen.
Hij begint wel steeds vaker het uit te gieren van het lachen, vooral als je aan het stoeien met hem bent. Volgens mij heeft hij nog niet in de gaten dat er iets staat te veranderen de komende maanden.
Krabje: ja gaat steeds beter hier gelukkig! Thanks
@Chantal, het is 11.11 uur… :shifty:
toi toi toi !!! Zwemmers zet 'm op! Gogogoooooooooooo!!!
:: :: :: :: :: :: :**:
liefs, hazze
Cynthia, erg leuk verhaaltje :dance: :dance:
Zo en nu zijn de wachtweken hier ook weer begonnen. Zaad was van beter kwaliteit dan de vorige keer. Vorige keer 11 miljoen en nu 27,3 miljoen :inlove: :inlove: Ook de slijmvorming was heel goed zei de gyn. Nu maar :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
dat het goed gaat.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst toe!!!
Liefs, Chantal
@chantal: wauw! supergoede uitgangspunten dus! We duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@Cynthia: ik had het eerder vandaag even gemist, maar wát een enorm leuke strip weer! arme pieternel… :lol: en wat is Juul toch prachtig! :inlove:
Chantal jippie, wat fijn dat het het er nu nog positiever uitzag dan de vorige keer. Ik het toch zo voor jullie dat het wonder mag geschieden.
Voor iedereen, fijne feestdagen en een happy en vruchtbaar 2008