dames veel suc6 en liefde gewenst uit t verre zuiden :kaars: :hug: :**: :inlove:
Chantal en Hazze,
ben niet zo vaak online, maar denk wel nog aan jullie hoor!
Succes Canhtal met de Clomid!
liefs Marg
Marg: hee das idd een tijdje geleden. Hoe gaat het nu met jou en Britt en hub???
Moonfire: :-*
Waar is iedereen toch???
Liefs, Chantal.
Krabje: ik ben gewoon hier hoor, maar heb verkoudheid/griepje te pakken bleeehhh :sick:
Hoest met jullie?
Zorro: :hug: :hug: Beterschap meid!!!
Ben er ook wel, maar druk druk druk :shifty: … zo op weg naar Arnhem voor congres voor mijn werk. Morgenochtend nog werken en dan al lekker weekend, kan ik erg naar uitkijken want ik ben erg moe.
Ach daarna nog maar één weekje van 4 dagen werken en hoef ik pas 3 januari weer! Dat lukt me wel!
Zorro beterschap!
nou ik ga zo! doei!
hazze
Hier ook even weinig online, want ben ook grieperig. Bas heeft een middenooronsteking en een fikse verkoudheid en ik heb het laatste overgekregen helaas. Zit wel op het werk, maar dan heb je het ook gehad.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!!
Liefs, Chantal
chantal
meid, wat ontzettend jammer dat je ongi bent geworden en weer een nieuwe poging moet beginnen
had gehoopt goed nieuws te lezen na mn vakantie maar helaas
:hug:
ik hoop dat de volgende poging jullie meer geluk brengt, een kerstcadeautje
hazze
voor jou ook weer even slikken, iedere keer dat je ongesteld wordt wanneer je een kinderwens hebt, is een keertje te veel.
voor jou hopelijk ook snel een mooi wondertje!
:-*
Hier alles ok!
we hebben een heerlijke week achter de rug, lekker tot rust gekomen, even alle stress achter ons gelaten!
Bas heeft het ook prima naar zn zin gehad!
ik stem ook vóór een kerstcadeautje voor Chantal! Is het gewoon toch nog een kerstkindje… :-
Linkie, wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad. Even bijgetankt! Lekker hoor! kun je er weer even tegen! :- :hug:
Hier staat de kerstboom, Yvan vindt hem wel heel interessant en moet soms toch echt even tegen een bal tikken. Hij weet heel goed dat dat niet mag, maar toch wint zijn nieuwsgierigheid het. En dan die blik in zijn oogjes… zo schuldbewust (beetje van onder zijn wimperharen)… tsja, dan kun je niet meer ‘boos’ zijn natuurlijk
Yvan heeft ook al zijn kadootje gekregen, ik vond het zooooo leuk. Het is een thomas de treinset van duplo (ja, het is mijn eigen jeugdwens, een legotrein :mrgreen: ). Mem heeft er al lekker mee gespeeld. Yvan vind vooral de rails heel mooi, hahahaha! maar hij ging later toch ook wat blokjes op elkaar zetten, dus toch een legokindje in de dop .
Ik ga even relaxxxen op de bank, samen met hub een nieuwe wasmachine uitzoeken. Die van ons sterft een langzame maar zeker geen geruisloze dood…
fijn weekend verder meiden!
groetjes, hazze
@hazze wrote:
ik stem ook vóór een kerstcadeautje voor Chantal! Is het gewoon toch nog een kerstkindje… :-*
Weet je, als ik dit lees ga ik spontaan huilen. Wat ontzettend lief.
Maar ik gun het jou ook heel erg :-* :-*
Linkie: He meid, welkom terug van je vakantie. Heb je lekker bij kunnen tanken???
Hier is alles goed. Hub is naar de voetbal en ik nu heerlijk even dobberen in bad :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Liefs, Chantal
Hier weer iets beter.
Chantal en Hazze ik hoop voor jullie beide dat 2008 erg goed mag beginnen en beide dan zwanger zijn.
Het is guur en koud buiten, had een beetje hoop op een witte kerst, maar helaas de vooruitzichten zijn nog niet erg goed, want het zou dan waarschijnlijk weer iets warmer worden. :?
Bas is ook weer beter na een a-b van een 5 dagen. Warm eten blijft helaas een kriem.
Vandaag de 1e fm gehad en ze doen het nu beter dan de vorige keer. Rechts is weinig actie te zien. Links zijn er meer maar de grootste is nu al 11 mm (en dat op dag 11, vorige keer dag 12 waren ze 8 mm). Donderdag weer terugkomen en waarschijnlijk als alles goed gaat (we overleggen dat donderdag met de gyn) is maandag, nog voor de kerst, de inseminatie :dance: :dance: :dance: (gelukkig want 1e kerstdag is het lab dicht en ws 2e kerstdag niet)Maar dus toch nog voor de kerst. Ikke is happy!!! :dance: :dance: :dance:
Hoe gaat het met jullie???
Liefs, Chantal
Krabje: dat is goed nieuws meid!!! :dance:
Welkom: het is gewoon knetterkoud zeg maar gerust bbrrrr :lol:
Hier nog steeds verkouden maar gaat goede kant op!
Chantal, gaaaaaaf! Ik gooi de duimen weer in de strijd hoor! :mrgreen:
Zorro, ik heb nog wat spulletjes staan waar jij misschien in geinteresseerd bent voor de kleine? Ik heb zo’n zitje voor in het bad en een mobiel voor in de box. Ik kwam ze gisteren tegen met opruimen. Je kunt ze zo op komen halen als je wilt!
Hier gaat het wisselend, heb vanavond nog een heel stuk geschreven op Jul’s log. dus moet je even daar maar kijken. Weer slaapgedoe enz.
Ik ga even mutsen voor de tv…
chantal
we gaan gewoon voor het kerstwondertje :mrgreen:
cynthia
vervelend zeg, die gebroken nachten.
vriendin van mij had het ook en haar zoontje bleek idd ook angstig te zijn, hier hebben ze overdag vooral aan gewerkt en toen ging het s nachts ook beter, misschien een tip? (misschien overbodig want je zult al een heleboel uitgeprobeerd hebben denk ik).
hier gaat t allemaal zn gangetje, zo nu en dan wat ups & downs (emotioneel dan) maar ach dat hoort gewoon erbij.
Bas blijft gewoon een heerlijk ventje die veel lacht en zich druk aan t ontwikkelen is :inlove:
Chantal ben erg benieuwd hoe het was vandaag bij de gyn
Ik ben nog echt snipverkouden en helaas door de zwangerschap zal het nog wel even aanhouden volgens de dokter en de vk, baal baal. Ik moet zoveel hoesten dat mijn rug en heup veel pijn doen en ik kan alleen een middel gebruiken tegen hoestprikkels en tot nu toe helpt die nauwelijks.
Ben wel nog steeds gaan werken, maar me lekker voelen :naughty:
@Krabje wrote:
Donderdag weer terugkomen en waarschijnlijk als alles goed gaat (we overleggen dat donderdag met de gyn) is maandag, nog voor de kerst, de inseminatie :dance: :dance: :dance: (gelukkig want 1e kerstdag is het lab dicht en ws 2e kerstdag niet)Maar dus toch nog voor de kerst. Ikke is happy!!! :dance: :dance: :dance:
Hoe gaat het met jullie???
ooo wat super zeg, dus vandaagben je weer geweest !!

hoe was het ???
tja en hoe het moet ons gaat ??
griep / verkouden en oorontsteking weer eens, dus al met al echt toe aan RUST!!
chantal
hoe was t vandaag?
goed nieuws gekregen?
sinds gisteren lacht Bas met geluid, zo lief!!! :inlove:
Linkie :mrgreen: :mrgreen: , het wordt alleen nog maar leuker :dance: