He lieverds,
hoe gaat het met jullie???
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik denk zo weinig mogenlijk na en ben daarom ook niet zo heel veel op het forum.
:-* :-* :-* voor jullie!!!
Liefs, Chantal.
Kwam even kijken of er nog nieuws was. Chantal alweer bijna een week voorbij. Kan me voorsellen dat je even een klein beetje afstand neemt. Ik blijf voor je :thumbup:
he chantal
doe maar lekker waar jij je goed bij voelt , we zien je hier wel weer verschijnen!!!
:-*
Ik kwam even kijken of er nog gepost was hier. hantal ik hoop dat alles nog goed gaat.
Hoi, alles gaat nog steeds goed. Ik heb zelf een gevoel dat het niet is gelukt want ik voel me heel “normaal”. Ga er dus van uit dat ik dit weekend ongi ga worden.
Hoe is het met jullie???
Liefs, Chantal.
Hazze, heel erg bedankt voor je mooie kaart!!!
Moest bijna huilen toen ik hem las. ook hub vond het heel erg lief!!!
Helemaal top!!!
Liefs, Chantal.
Ps. Euh toch even een vraagje. Hoe weet je mijn adres? :think: :think: :think: Of heb ik je dat toen ook gegeven, ik weet het niet…
Ik blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbup: , dat het toch gelukt is en je dus niet ongi gaat worden.
He allemaal
Ik ga zo een weekje op vakantie :dance: dus ben effe afwezig!
ik hoop bij terugkomst heel goed nieuws hier te lezen
chantal zet em op!!!
:-* linkie
Beetje laat waarschijnlijk, maar Linkie geniet van je week vakantie.
Welkom: :-* bedankt.
Linkie: Fijne vakantie!!!
Liefs, Chantal
Krabje: zolang je nog niet ongi bent draaien de :thumbup: :thumbup: op volle toeren :mrgreen:
Zorro dankjewel!!!
Hoe gaat het met jou??? Gaat nu alles goed met de zwangerschap???
Liefs, Chantal.
Tja het gaat :? Ene dag redelijk, andere dag wat minder. Het houd helaas niet over… Kan als het aan mij ligt de hele dag slapen :mrgreen:
Eet slecht, heb nergens trek in. Ach nog 3 maanden en dan heb ik mijn wondertje in mn handen en kan ik alles een plekje geven om er hopenlijk nooit meer aan te denken
hoi hoi dames…
ooo spannend krabje,
hier brand ook nog steeds een :kaars: voor je…
verder gaat t wel weer, Bryan is erg ziek geweest, daarom ook geen tijd om hier te komen
en ondertussen zijn de sinterklaas spullen weer opgeborgen op zolder, en ben ik bijna klaar met mn nieuwe raamschildering,
de kerstboom staat NOG niet, maar dat zal wel morgen gaan gebeuren, dan is mn hubbie ook thuis :mrgreen:
dikke knuff voor jullie allemaal :-*
hier is het jammer maar helaas… zie banner en op naar de volgende ronde! :inlove: cyclus van 28 dagen deze keer.
CHANTAL :inlove: ik hoop dat jij meer geluk hebt!!! en dat je dus nog niet de :twisted: :twisted: :twisted: hebt gesignaleerd!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:-* hazze
Ook hier is jammer maar helaas
Ben toch gisteravond ongi geworden.
Liefs, een verdrietige Chantal.
Hazze en Krabje: getver wat balen meiden!! :evil: :hug: :hug:
Hazze en Chantal: :hug: :hug:
Potver, ik realiseerde me ineens dat ik van hier geen mailtjes meer kreeg en dat het wel heel onwaarschijnlijk was dat jullie al dagen niks meer geschreven hadden.
Ik baal er echt van dat er geen goed nieuws is en dat ik het slechte nieuws n pas lees…
Chantal: een hele dikke virtuele knuffel! :hug: Ook al stel je er op in dat het niet gelukt is, een beetje hoop er is er altijd wel. Het mocht dus niet zo zijn… Grmpf :evil:
Ga je nu deze cyclus met een hogere dosering clomid sliken? Misschien dst het eitje dit keer wel wat sneller groeit…
Hazze, ook voor jou balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel een mooie cyclus van 28 dagen, prachtig!
Hier gaat alles z’n gangetje, Juul doet het goed en slaapt nog even moeilijk. Ach, het went…
Bedankt voor jullie lieve knuffels!!! :-* :-* :-*
Cynthia: ik moet nu 100 mg clomid per dag gaan slikken. Nu maar afwachten of mijn eitjes het nu beter gaan doen…
Liefs, Chantal.
(ga weer gauw verder met de kerstkaarten voor het werk, hoef er nog maar 68 uit te knippen :? :? :? :? lees: alles dus nog )