juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

dames, goed nieuws!!!

wat, … het BESTE nieuws!!!

Mijn moeder is schoon en ze hoeft geen verdere behandeling!!! :inlove:

wow, super, ik had haar net aan de telefoon en Yv en ik gaan nu naar haar toe, maar wilde het toch alvast even met jullie delen!

• is zoooooooooooooooooooo opgelucht nu * :dance:

liefs! en thnxxxxxxxx voor jullie steun en positiviteit meiden! :-* :-* :-*

hazze

* DANST DOOR DE KAMER*

Jaaaaaaaaaaa, ooh lieve Hazze wat een ontzettend goed nieuws!!! Ben superblij voor jullie. :dance: :dance: :dance: :dance:

He en nu even in de relaxstand jullie.

meid dikke :hug: en :-* voor jullie.

Liefs, Chantal.

zo, ben vanmiddag even bij mij moeder geweest. De tumor zat heel ‘mooi’ ingekapseld in de baarmoeder. De bm mond was schoon en ook geen andere verbindingen naar buiten de baarmoeder. :thumbup: Dus met de operatie hebben ze alles weg kunnen halen, ook de eierstokken waren schoon zo bleek uit de kweek (al zijn die natuurlijk wel uit voorzorg verwijderd = namelijk groot risico voor uitzaaingen).

Ze blijft uiteraard onder strenge controle staan, maar dat is prima zelfs. Het eerste jaar om de drie maanden, 2e jaar om de 4 maanden enzoverder. In elk geval 5 jaar.

oh meiden, ik ben zo opgelucht! :-* Er valt een hele spanning bij me weg hoor… Tuurlijk heb je goede hoop, maar goed, de onzekerheid he…

pfffffffffffffffffffffffffffffff …let go…

ik ga in de relaxxxxxxxxxxxxxxxstand… ben echt even gesloopt nu :zzz: . Morgen is neefje Niek hier weer om 7.45 dus dat wordt weer een busy day! maar wel heel leuk! :inlove:

groet!

hazze

p.s. @Chantal… hoe laat morgen??? Spannend spannend spannend!!! :shifty:

:pray: :pray: :pray:

:-*

He Hazze, das heel fijn om te horen. Pff goed nieuws hoor. Vanavond na het eten heb ik gelijk hier gekeken of je al nieuws had, heb de hele dag aan je gedacht.

Hub moet morgen tussen 8 en half 9 het potje met zwemmertjes afleveren bij het lab. Dan wordt het opgewerkt en tussen 11 en half 12 mag ik het ophalen bij het lab. Daarna door naar de gyn en dan insemineren. :pray: :pray: :pray: :pray:

Maarre zie op je banner dat je nog 15 dagen tot nod hebt. Dat betekend dan dus dat we gelijk opgaan… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs, Chantal.

Hazze! Wat een geweldig nieuws!!! Ik doe er spontaan een dansje rond de tafel van! danst

Zoooo, wat zal er een last van jullie schouders zijn gevallen zeg, poehee!

Chantal had ik gisteren natuurlijk al via andere wegen toegejuicht. Dat jullie niet denken dat het me niks doet enzo, hahaha! Morgen zit ik rond die tijd waarschijnlijk in de bus naar mijn ouders en als Juul een beetje meewerkt kan ik flink voor je duimen! (kaarsje aansteken doe ik maar niet; vindt de buschauffeur vast niet goed… ;))

Juultje met staartjes en o, wat is ze blij! :liar:

Cynthia: Je bent een lieverd!!! Ik had op de site van juul al een reactie gegeven op de staartjes van haar. Was dit ook van gisteren??? Want die had je me niet laten zien :snooty: :snooty:

Hoe is het gegaan met slapen???

Ooooh ik heb sinds kort een elektrische deken :dance: :dance: Ik ben in bed altijd zo’n koukleum, brrrr. Heb vandaag de deken in bed gelgd en hij staat net zo’n 20 minuutjes aan, ooooh wat zal mijn bedje zo lekker warm zijn :dance: :dance: :dance: :dance: (moet toch iets als hub er niet is :mrgreen: :mrgreen: ) en nu maar hopen dat ik vannacht goed slaap.

Liefs, Chantal.

Wat een lief snoetje zo met die staartjes, nu nog een happy gezichtje en dan is het het helemaal een poppetje :mrgreen:

Hazze, fijn dat je goed nieuws had.

Chantal hoe was het met de zwemmers en de inseminatie gelukt?

hazze,

wat herkenbaar! mijn vader is dit jaar aan dezelfde ziekte geopereerd(darm) en ik was ook zo blij toen ze vertelde dat alles weg was! ik weet wat voor tijd je hebt meegemaakt meid! gelukkig nu dan eindelijk goed nieuws!

xx kaatje

JIPPIE HAZZE!!! WAT SUPER GOED NIEUWS!!!

:dance: :dance: :dance:

nu idd maar lekker genieten van de rust die gelijdelijk aan weer terugkeert en lekker met je moeder blijven knuffelen!

chantal

hoe is het gegaan vandaag???

cynthia

lief :inlove: (do i need to say more :mrgreen: )

He ladies :mrgreen: :mrgreen: ,

Zo de eerste inseminatie is een feit. Was wel even zenuwachtig voor die tijd maar dat is nu helemaal weg. Zaad van hub was heel goed, er zaten in dat kleine buisje 11 miljoen zwemmers :inlove: :inlove: Volgens de gyn was het superzaad. Dus dat was een pak van ons hart.

Inseminatie viel wel mee, t was zo gepiepd. Alleen dat als ze de baarmoeder ingaan is niet zo heel fijn gevoel. Maar tis voor een heel goed doel. En nu maar hopen dat de zwemmers van hub en mijn eitje elkaar erg lief vinden :inlove: :inlove: :inlove:

De gyn zei ook nog doodleuk, als ik over 3 weken :shock: :shock: nog niet ongesteld ben dat ik dan mag gaan testen. mag wel met 2 weken maar als ik langer zou wachten weet ik het zeker. We zullen zien of we dat volhouden. Maar eerst eens zorgen dat ik overtijd ga…

Meiden het grote en lange wachten is begonnen. :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: jullie met me mee???

Liefs, Chantal.

:pray: :pray: :pray: :pray: Tuuuuuuuurlijk Chantal, ik heb het al op MSN gezegd:

ALLE duimen draaien voor jou!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hazze: Voor jou ook!!!

Enne wat doe je hier nog :wink: :wink: jij hebt andere dingen te doen :inlove: :inlove: :inlove:

Hee, Chantal! Wat fijn dat het goed ging! (ik zat bij mijn ouders, vandaar mijn late reactie ;)) Ik geloof nooit dat ik drie weken zou kunnen wachten met testen hoor! :mrgreen:

Gek idee he, dat er nu echt iets binnen in je buik aan het gebeuren is? Spannend!!

cynthia: Hoe was het bij je ouders???

Ik 3 weken wachten met testen??? Dat kan ik

:liar: :liar: :liar: NIET!!!

Ben heel benieuwd of mijn ei en hub’s zaadje elkaar hebben gevonden. Mijn temp was vanmorgen 0,4 graad hoger. Dus als het goed is, is gisteren idd mijn ei geweest. Spannend!!!

Liefs, Chantal.

Spannend, ik ga heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: en zal nog even wat hormonen strooien :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Yessss! The egg has arrived!

Ik ben er helemaal nerveus van, jij? :mrgreen:

chantal

hier is het duimen draaien ook begonnen hoor, is alleen soms wat lastig met het in bad doen van Bas, luier verschonen ed :wink: :lol:

ik zou ook echt geen 3 weken kunnen wachten, dus we tellen nu eerst maar af naar 2 weken!!!

Hazze: wat een goed bericht van je moeder!!! :dance:

Krabje: mn duimen draaien op volle toeren voor je!

Dames bedankt!!!

Heb geen nieuws, temp was weer 0,1 graad hoger dan gister. Dus mijn ei is echt woensdag geweest.

Welkom: Bedankt voor je hormoontjes!!!

Ik ben zelf ook al een en al hormonen (met dank aan de pregnyl???). Vanmiddag op het werk, in welke groep ik ook kwam…Pffff wat een sauna zeg, ik had het heet!!! (mijn collega’s niet, zaten te zeuren op mijn groep dat het daar zo koud was.) En een jongentje sloeg/schopte heel hard tegen de boarding bij de ballenbak. Ik zag het niet maar hoorde alleen een hele harde knal. Schrok me helemaal wezenloos en begon bijna spontaan te huilen. :oops: :oops: Heelvreemd.

Hoe is het met jullie???

Liefs, Chantal.

ooo chantal,

super zeg wat ik lees… :thumbup: :thumbup:

heerlijk he om zo’n em*-tuttelebel te zijn !!! :mrgreen:

uiteraard staan hier ook de nodige :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

te branden voor je en mn :thumbup: :thumbup:

zijn al blauw…

ooo wat een spanning nu…

verder gaat t hier wel zn gangetje…

maar ik moet nu er weer vantussen, moet de hele keuek nog poetsen… :shock: :x

en daar ben ik blij mee :liar: