juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

chantal

hoe gaat het met de piranha-eitjes?

hopelijk groeien ze nu explosief, nu de avator veranderd is :mrgreen:

jouw schoonzus heeft ‘geluk’ gehad met haar verlof, bij mij is het ingegaan op het moment dat ik bevallen ben en dus zijn de 16 weken nu voorbij :shock:

ik zelf wil zeker niet eerder aan het werk gaan dan dat ik anders ook gedaan zou hebben dus per januari.

voorstel aan de bedrijfsarts van mijn kant is dan ook om per januari te beginnen met een opbouw.

ik ben benieuwd wat zij daar van zegt, maar eerst de oproep maar eens afwachten.

Ja iedereen heeft zo zijn mening, maar sommige voelen zich dan ook wel op alles gegrepen. Nou Chantal je best echt geen troela en anders wel een hele gezellige :mrgreen: :thumbup:

Chantal, jeetje wat wordt het spannend, ga even heel hard :pray: :pray: :pray:

Gisteren met Bas naar het cb geweest en hij was niet veel aangekomen gelukkig maar wel weer flink in de hoogte gegaan. Twee prikjes gehad en die krijgt hij nu pas weer rond het 4e jaar als ik me niet vergis. Ik hoop dat de BMR prik niet over 10 dagen zich gaat uiten.

Vandaag naar de vk geweest en alles klonk en voelde goed. 5 % van de stuitliggers wordt zo geboren de rest draiit voortijdig, dus er is hoop voor mij. Over de placenta die laag was hoef ik me ook geen zorgen over te maken. Groeit zeer waarschijnlijk nog mee naar boven.

even ego :wink:

wij zijn vanmiddag weer op controle geweest bij de nazorgpoli (deze keer consultatiebureau-arts + fysiotherapeut).

ze waren net als ons heel tevreden, hij groeit goed in gewicht en lengte.

En qua ontwikkeling doet hij het ook prima!

nog wat kleine tips meegekregen die we met hem kunnen doen.

Hij liet zich echt even van zn beste kant zie :mrgreen: we waren super trots op onze kleine man :inlove:

Linkie: :dance: :dance: :dance: :dance: Ja dat is goed nieuws zeg!!! Wat ontzettend goed van Bas :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

doet vreugdedansje bij de computer

Welkom: Thanks, dat is lief van je :mrgreen:

Mooi dat het goed gaat met Bas en idd hopen dat hij geen last krijgt van zijn prikje. Ik :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: dat beebje nog gaat draaien.

Linkie: Dan zal mijn schoonzus idd wel geluk hebben gehad. Maar verder weet ik ook niet hoe het zit, ben tenslotte zelf nog nooit bevallen :cry:

Ik hoop dat je pas in januari weer hoeft te werken.

Mijn eitjes waren nog niet zo goed gegroeid. Links zat er één van 10 mm en recht één van 11 mm. En dat terwijl ze maandag dus 8 mm waren. Baarmoederslijmvlies zag er wel heel goed uit. Morgen mag ik weer terugkomen voor een fm. Ben benieuwd.

Liefs, Chantal.

Jammer dat de eitjes nog niet voldoende gegroeid zijn, hopelijk morgen beter nieuws :pray:

Linkie, wat fijn dat Bas zo goed groeit en ontwikkeld :thumbup:

Linkie, super!! Bas doet het echt heel goed. Fijn dat het gewoon zo door gaat he? :slight_smile:

Chantal, ik zal die eitjes in gedachten eens een duw geven richting 20 mm!

Ik heb vanmorgen nieuwe foto’s van Juul in het showforum gezet, hier is de link: klikkerdeklik

(even naar beneden scrollen, daar staan er nog meer! ;))

chantal wat spannend! ik duim ook voor grote eitjes!

cynthia, wat een prachtige foto’s van je mooie meisje en wat lekker veel!!! :shock: die blauwe plek joh! :shock: arme arme Juul… :-

Chantal, ik duim voor paaseieren in november! :mrgreen: :-
en het liefst dit weekend nog… :hug:

Kaatje, hoe gaat het bij jullie?

Linkie, wat fijn dat Bas :inlove: het zo super doet meid, moet een geruststelling voor jullie zijn. Ik hoop dat de bedrijfsarts akkoord gaat met je voorstel. Het is niet niks, geef dat duidelijk aan bij hem/haar dat je er nog niet aan toe bent om aan het werk te gaan.

Hier alles ok, alweer een drukke week achter de rug. Ook vandaag erg lang gewerkt, nu lekkerrrrrrrrrrr weekend :smiley: . Morgen sinterklaasinkopen doen, dat vieren we volgende week zondag bij ons thuis om mijn ouders die drukte te besparen. Gezellig dus. En natuurlijk gaan we zo langzamerhand richting de uitslagen… :shifty: :pray: dinsdag is het zover, dan weten we het.

Ik ga zo even babyboom op uitzending gemist kijken, ik was gisteravond naar mijn cursus bloemsierkunst, dus had ik dat gemist.

groeten en fijn weekend allemaal!

hazze

en Chantal? waren ze al weer gegroeid? :-* :pray:

verder niet zoveel nieuws, Yvan is ziekjes, koorts, hoesten en erg neusverkouden… arme Yv… zooooooo’n zielig koppie met van die waterige oogjes en overal snot… :? :inlove:

we verwachten dus een onrustige nacht.

groetjes, hazze

ja met ons gaat het wel goed hoor, we moeten wachten tot de operatie. we proberen gewoon leuke dingen te doen, en een beetje afleiding te zoeken. soms heb ik echt van die jankdagen. dan zie ik het ff niet meer zitten, en de volgende dag weet ik weer zeker dat we een kindje krijgen. het is gewoon moeilijk, en weten pas wat onze kansen zijn na de operatie(duimen jullie mee voor veel zaadjes?) dan ICSI (zal ook wel niet meevallen), ja het klinkt misschien gek maar ik doe het graag die ICSI. was het maar vast zover.!! xxxx kaatje

Hoi, mij eitjes zijn nog niet goed genoeg gegroeid. Gyn is ook niet echt tevreden over de groei. Links is nu 9 mm en rechts is 12,5 /13 mm.

maandag weer terugkomen. Gyn praat nu al over bij een eventuele volgende poging de clomid verhogen. :? :? :? :?

Dus gaat nog niet zoals het moet.

Liefs, een teleurgestelde Chantal.

he, ships, wat een domper Chantal… dikke :hug:

Kaatje, lastig he meid… :hug: geef je emoties de ruimte, da’s goed voor je. :hug: Aftellen naar de operatie en :pray: natuurlijk dat er veel zaadjes zullen zijn!

groet, hazze

Chantal en kaatje :hug: :hug:

Chantal hopelijk dat het morgen beter nieuws zal geven :pray:

Kaatje: ik vind het helemaal niet gek klinken dat je nu graag de icsi doet. Je wilt graag zwanger worden en als dit het is waardoor je zwanger wordt…ja dan wil je dat.

Ik heb dat gevoel evenzo met het ivf verhaal. Ik heb ook zoiets van kom maar op met ivf, daar is de kans groter dan bij iui. Dus ik wil het ook graag.

Ik ga heel hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: dat er levende zaadcellen zijn. Meid dikke knuff!!!

Hazze en Welkom: :-* Dank jullie wel.

:dance: :dance: Jaaaaaaaaaa mijn ei is gegroeid!!! :dance: :dance:

De rechter follikel is nu 18 mm. Vanavond rond 18.00 uur de pregnylspuit laten zetten en woensdag de inseminatie!!!

Oooh ben even helemaal hyper!!!

Liefs, Chantal.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: , eindelijk goed nieuws!!!

go chantal :dance: go chantal :dance: !!!

heerlijk dat je folikel nu groot genoeg is, dus de eerste poging is woensdag!

spannend!!! en dan gaan we hier massaal :pray: !!!

kaatje

meis, heel veel succes met de operatie en daarna icsi.

ik hoop voor jullie dan ook snel een positief resultaat!

tuurlijk heb je de nodige jankdagen, laat maar lekker vloeien die tranen, het is ook allemaal niet niks :hug:

volg je ook babyboom? da’s vast herkenbaar en confronterend tegelijk.

hazze

spannend zeg, morgen uitslag

we :pray: op positief nieuws!

Yvan al wat opgeknapt weer?

wij zijn afgelopen weekend een nachtjes met zn drietjes in een hotel geweest, was heerlijk!

ben nu ziek, griepje…dus hubbie is thuis om voor bas te zorgen, hopelijk wordt hij dan niet ziek.

kan nu mn kleine man dus effe niet knuffelen :frowning:

nou we moeten nog iets langer aftellen, 25 januari de afspraak pas waarbij we horen wanneer de TESE behandeling plaats gaat vinden, zal dus waarschijnlijk februari worden. maar ik kan het ook zo zien dat we nog lekker 2 maanden hebben om te genieten en uit te rusten zodat we helemaal klaar zijn voor alles wat ons volgend jaar te wachten staat! xx

Kaatje

wat knap dat je toch ook de rust kunt vinden en het wachten van een positieve kant kunt bekijken!

we hopen op een 2008 zwangerschap!!!

Hazze

vandaag uitslag…brrr…spannend!

chantal

begint het al wat te kriebelen voor morgen??

idd, hier vandaag een spannende dag… :shifty: 15.00 uur heeft ze de afspraak… ik merk dat ik nerveus ben… ik ga zo ff huishouden, dat leidt altijd wel lekker af!

Kaatje, je bent superpositief meid, 2008 wordt jullie jaar, dat kan niet missen gewoon. het moet het moet het moet! :hug:

en voor de eitjes van Chantal: :: grrrrrrrrrrroooooooooooooooooooeeeeeeeiiiiiiiiiiii! ::

ik ga nu echt!

doeidoei

hazze