Gelukkig nieuwjaar!!!
Hallo lieve stoppers van juli!
De beste wensen voor 2008.
Op afstand leef ik nogsteeds met iedereen mee hoor!
Ik ben een dag meer gaan werken en kok-en schiet er nogal bij in.
Britt heeft op 31-12-07 har eerste (4) stapjes los gezet!
Een goed einde van een moeilijk jaar!
Ik hoop dus dat dit positieve doorzet, niet alleen voor haar maar zeker ook voor jullie allen.
:-*
Marga
iedereen een liefde vol 2008,
@hazze
tja idd dat we allemaal onze droomwens kunnen aten uitkomen, maar echt stoppen ??
waar gaan we dan verder, met ons groepje ??
we zijn toch alweer 2,5 jaar samen leif en leed aan het delen :-*
EEN GEWELDIG 2008 TOEGEWENST!!!
MAY ALL OUR WHISHES BECOME TRUE :mrgreen:
lijkt me een super plan om in een ander topic verder te kletsen wanneer ook de laatsten zwanger zijn!!!
Marg
wat een geweldige afsluiter van 2007 :inlove:
He lieverds,
ik wens jullie allemaal een supergoed nieuwjaar en dat als je wensen voor 2008 uit mogen komen!!!
Liefs, Chantal.
@marg
super zeg van Britt
ga zo door meiske !!!
@ chantal
hoeist met je meid ?? :-*
He ladies, hier ben ik nog even.
Weet niet of ik vanavond nog reageer, want moet het koffertje voor mij en hub inpakken :mrgreen: :mrgreen: We gaan morgen een weekendje naar Sauerland en komen maandag terug. Dus reageer dan pas weer op dinsdag.
Ik werd vanmorgen wakker, na een heerlijke nacht te hebben doorgeslapen, met het gevoel dat het hier einde verhaal is. Ben niet ongi maar heb het gevoel dat het weer niet gelukt is en is dus toch ongi ga worden. Wanneer weet ik niet, vorige maand wist ik het precies. Maar mocht de ongi toch niet komen ga ik dinsdag testen…
Meiden alvast een fijn weekend en tot dinsdag!!!
Liefs, Chantal.
Chantal een heel fijn weekend en ik hoop voor je dat je dinsdag mag testen en dat de test dan vet positief aangeeft.
De dokter heeft bevestigd dat ik een gekneusde rib heb door het hoesten. Pijnlijk en het kan nog wel 4-6 weken duren voordat ik er weer van af ben, baal wel een beetje. Tijdens de zwangerschap van Bas heb ik er ook last van gehad.
Krabje: Fijn weekend in Sauerland!!! :dance: Gewoon positieve energie blijven sturen naar je baarmoeder door positief te denken! :mrgreen:
Welkom: oei dat lijkt me pijnlijk een gekneusde rib terwijl je zwanger bent, mega balen meis. :hug:
Chantal ik duim enórm voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hier waarschijnlijk al einde cyclus morgen… rozeverlies kan ik het niet meer noemen vrees ik…
:thumbdown:
greetzzzz zzzz zzzz
hazze
Balen Hazze, heeft het doorgezet??
:shifty: nee… nog niet doorgezet :?
@ chantal
hier brand nog steeds een :kaars: voor jullie
uiteraard ook voor iedereen die verder nog positief mag gaan testen
@gisteren kwam mn beste vriendin naar me toe at ze weer + is…
voor de eerste heeft ze meer dan 5 jaar geklust, en nu in 1x raak :inlove:
ze is uitgerekend op 11-09-2008…
dan schelen die 2 zich laten bijna op de dag 2 jaar :dance:
met de oudste scheeld Bryan zich 2 jaar :mrgreen:
ik ben zo blij voor hun…
@welkom
:hug: doe maar rustig aan zeg met die rib :hug:
Hazze, ik zie dat je je banner weer hebt aangepast :hug:
Vanavond ga ik niet meer weg, we hadden een nieuwjaarsborrel en een verjaardag en wilbert is er alleen heen. Hij baalt een heel klein beetje, want hij had graag een glas bier genomen, maar als hij moet autorijden drinkt hij geen druppel. Ik ga Bas even in bad doen.
Ik heb trouwens even gespamd met Bas in het showforum, wou het ook even met jullie delen, ben zo trots op onze knul :inlove:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2202599#2202599
hazze: :hug:
thnx meiden :-* … the :evil: :evil: :evil: have indeed arrived… (en hoe… :sick: )
Nu maar hopen dat ze alleen mij een bezoek brengen en niet Chantal!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:
ik ga even het SF bekijken Welkom!
groet,hazze
ahhhh, wat een bink is Bas :inlove: , Welkom! En ook leuk om van jou en je hub eens een foto te zien .
chantal Ik hoop dat je voorgevoel niet klopt en je komende week mag testen en proosten!
hazze :hug: wat jammer, weer een ronde verder, is iedere keer toch weer slikken!
welkom leuke foto’s, tuurlijk ben je trots :mrgreen:
hier everthing OK!
ik ga dinsdag voor t eerst weer werken, ben benieuwd!
@hazze
:hug: en een dikke :-* voor je…
@ chantal
hier staat nog steeds een :kaars: te branden
verder gaat alles ok hier !!
gelukkig !!! :inlove:
Linkie, weer aan het werk meid… zal wel even weer wennen zijn, dat vond ik tenminste wel. :hug: Maar als het eenmaal goed loopt, vind ik het super hoor om ook te werken naast het mem-zijn voor Yvan. :thumbup: Nu mag ik de komende weken weer volledig aan de slag dat is ook hier weer even schakelen hoor… druk en ook niet iets wat ik op lange termijn wil volhouden, maar goed :roll: , hopelijk is het zo 1 april… dan ga ik iets terug in uren. :dance:
Hoe doen jullie de opvang van jullie Binkie :inlove: ?
Moonfire, fijn dat alles met jullie heel goed gaat… Hoe staat het met de verbouwing? wat zijn de plannen dit jaar? Wat leuk voor je vriendin, wat een verschil met hun eerste kindje, nu in 1x raak :inlove: … en wat grappig met die verschillen in jaren… Bryan zit er dan precies tussenin.
ik heb een beetje last van mijn hormonsters… :oops: :oops: arme hub :oops: ik zal mijn middag beteren… en ga even gezelli doen.
doei, hazze