Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

baloe

oooo ik zal ook hard voor je :pray: dat het bij roze afscheiding blijft en de :twisted: niet doorzetten!

Bij mij nog niets aan de hand, maar ga zelf uit van nog 2 dagen speling tov mijn banner, had mijn ei nml ook pas op dag 18 ipv dag 16.

ik weet niet hoe dat anders bij mij zit omdat dit pas de eerste maand is dat ik temperatuur.

ik hoop dus ook op 31 december te testen!

Volgens mij is roze afscheiding geen goed teken. De vorige keren werd ik nl. gewoon ongi. Nou ja, ik blijf positief en anders op naar de 5de ronde.

Het zou leuk zijn als we allebei een test doen op de 31ste! En het zou helemaal leuk zijn als we dan allebei positief testen!!

Bevalt het een beetje dat temperaturen? Het lijkt mij zo’n gedoe iedere ochtend…of valt dat wel mee?

het is in het weekend wel even slikken wanneer de wekker vroeg gaat, je moet nml. altijd rond dezelfde tijd temperaturen en voor mij is dat kwart voor 7!

maar meestal val ik daarna wel weer in slaap voor een uurtje of 2 (weekends dan he?)

je doet het voor een goed doel he?

en we kunnen nu nog gerichter klussen wanneer we zien dat mijn temp. nog niet omhoog is gegaan.

anders waren we deze maand ook gewoon van dag 16 uit gegaan en het was dus nu dag 18.

maar je moet er gewoon aan toe zijn om zo iets te gaan doen, ik ben dus ook pas deze ronde begonnen en heb dus ook 7 rondes ‘gewoon’ geklust.

maar het is voor jou wel een idee misschien omdat je cyclus ook wel wat varieert in dagen.

Helaas ik ben ongesteld geworden. Balen!!!

Nou ja, op naar de volgende ronde dan maar!

Voor het lijstje: mijn nieuwe NOD is 27 januari 2006.

Groetjes,

Baloe

baloe

balen!!! :x

wat is dat bij jou dan ineens hard doorgezet!

bij mij begint het meestal met een dag of twee gekleurde afscheiding.

voel je je erg k**?

kop op meid! :-*

jou kans komt nog wel!

Linkie,

Ja het is zéker snel doorgezet! Ik ging net even boodschappen doen en toen voelde ik al wat lopen (heel raar praatje :oops: ) maar ik had ook niet verwacht dat ik echt ongesteld was geworden. Gisteravond had ik wel al wat gekleurde afscheiding, maar de ene maand zet het sneller door dan de andere bij mij.

Ik vind het natuurlijk erg jammer maar ik moet zeggen dat ik niet heel erg teleurgesteld ben zoals ik vorige maanden kon zijn. Ik heb nu inderdaad zo iets van; volgende maand weer nieuwe kansen! Ook had ik me er de afgelopen dagen al een beetje op ingesteld dat het niet gelukt was deze maand, gewoon een soort voorgevoel denk ik. Het voordeel is ook dat ik met oud&nieuw wat kan drinken (al had ik dat met alle liefde niet gedaan hoor :smiley: :smiley: ).

Nou gaan we duimen voor jou! Wie weet is het bij jou wel raak deze maand. :thumbup: :thumbup: Ik hoop het voor je!

He baloe, wat ontzettend balen zeg…

Maar ik heb je NOD al veranderd.

Zo het is te merken dat er een aantal vrij hadden. Veel bijgeschreven.

Heb nu weer een leuke geknipte coupe, en het voordeel nu is dat hubbie het mooi vindt. Was de vorige keer wel anders.

Veel liefs, Chantal.

Hee meiden,

Duim nog hard voor jullie!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoop dat jullie je snel kunnen aansluiten bij de september mamma’s.

Gisteren grote nieuws ook aan mn schoonma verteld (eerste kerstdag mn ouders). We hadden een speentje ingepakt als cadeautje voor haar 50 jarige verjaardag… Alleen ze snapte de clou niet helemaal… Ze dacht dat we hem voor haar verjaardag hadden ingepakt ( in de trant van "ik ben 50 en nog steeds niet volwassen of zo) Na uitleg was ze wel superblij moet ik zeggen…

5 januari termijnecho… we zullen zien hoeve ik dan werkelijk ben. Hopelijk kunnen ze dan al wat zien…

Ga een dutje doen zo want ik ben bekaf…

Liefs,

Puk

P.S. jullie vinden het toch niet erg dat ik hier nog meeklets. Anders hoor ik het graag!!

He Puk,

VOORAL BLIJVEN KLETSEN!!!

Leuke verassing he? Mooi dat de ouders het nu weten. Hoe reageerden je eigen ouders?

Laat je wel weten hoe de echo is gegaan?

Veel liefs, Chantal.

Mn eigen ouders waren superenthousiast… mn moeder moet ik een beetje indimmen denk ik, anders gaat het dadelijk zo’n verwend oma’s kindje worden… Ze wilde al meer dan 1 dag op gaan passen, maar daar hebben we een stokje voor gestoken, anders gaat ze de gehele dag lopen moederen ben ik bang… We waren sowieso al van plan het kindje 2 daagjes naar een kdv te doen. Leert het sociale contacten opdoen met andere kinderen, maar het gedrag van mn mams versterkt dit idee alleen maar… Ze gaat volgens mij als een moederkloek op het kind zitten…

Ze loopt nu al de gehele dag"Leuk hoor, leuk hoor…"Zit overal met haar neus bovenop etc… Heel goed bedoeld hoor allemaal maar net iets te overdreven naar mijn gevoel…

Puk

Ach als moeders oma worden dat zie je dit. Mijn schoonmoeder deed hetzelfde bij mijn schoonzus. Maar dat is ook wel goed gekomen.

Maar fijn dat ze zo enthousiast waren.

Hoi Puk,

Gewoon mee blijven kletsen bij ons natuurlijk :wink:

Vandaag was ik bij mijn vriendin en haar drie weken oude kleine man op visite. Erg leuk!

Groetjes Garfield

Baloe, jammer van de :evil: :evil:

Dat 2006 maar een vruchtbaar jaar voor je mag worden!!

Groetjes Garfield

baloe

gelukkig ben je niet helemaal onderste boven van teleurstelling dat het deze ronde weer niet raak was.

maar in 2006 zal het echt wel zover zijn hoor!!

hoe is je hubbie er onder?

en met oud&nieuw maar even lekker je laten gaan (ahum) even een goede toost uitbrengen op een vruchtbaar 2006!!!

krabje

jou NOD is over 4 dagen!!!

hoe voel je je?

nog klachten/signalen die ergens op kunnen wijzen?

puk

meid je MOET hier zelfs blijven kletsen :smiley: (als je dat wilt natuurlijk)

leuk dat je (schoon)moeder zo enthousiast is, al moet je het toch wat afremmen.

beter zo dan geen of nauwelijks interesse en je kunt nu al heel geleidelijk wat verwachtingen uitspreken.

en 5 januari dan eindelijk…eindelijk duidelijkheid, of kun je het inmiddels wel aardig loslaten dat je niet precies weet hoe ver je nu heen bent?

@baloe

balen zeg …

maar we blijven doorgaan he :inlove:

2006 wordt ons jaar !

en natuurlijk ook voor de rest !!

:: :dance: :: :pray: :: :dance: ::

@puk

tis hier toch gezellie

blijf lekker voorbij komen !!

@chantal

hoe ist met jou ??

nog 3 dagen he !!

:thumbup: :pray:

@linkie

ik blijf :pray:

Linkie, met oud&nieuw kan ik nu lekker onbezorgd drinken hi hi.

Mijn hubbie is er ook heel relaxed onder. Hij heeft zoiets van, volgende ronde beter! Dus dat scheelt ook wel hoor, dan is de druk ook minder en ook de teleurstelling.

Het zou echt leuk zijn als het nu niet al te lang meer gaat duren, maar ja, dat willen we allemaal hier. Ik hoop toch wel begin 2006 zwanger te zijn!

He Baloe,

Wat een bericht, jammer joh!

ik hoop dat 2006 een vruchtbaar jaar voor je zal worden!

Enne, geniet van de drank :smiley:

Baloe, wat balen zeg. Elke keer als je ongesteld wordt is en blijft het een teleurstelling.

Puk ik vind het juist gezellig dat de zwangere mee blijven kletsen, blijven we lekker op de hoogte en hopelijk strooien jullie dan lekker de hormonen bij de nog niet zwangere binnen!!

Vannacht echt heel slecht geslapen en ik heb meer steken in mijn borsten.

welkom

o jij begint nu dus wel echt signalen al te krijgen, misschien is het deze keer dan echt raak!!

je was toch ook al meer emotioneel als normaal?

marg en chantal

hoe is t bij jullie en je naderende NOD?

jullie zijn verdacht stil…

hier nog geen tekens van de :twisted: maar verwacht morgen ook eigenlijk pas wat dus vanaf dan kan ik echt eventueel gaan hopen of niet.

passen jullie allemaal goed op met de gladheid?!

hubbie heeft vanmorgen een vrouw uit een auto gehaald die in de sloot was gereden.

gelukkig zat er geen water in de sloot, maar die vrouw was wel flink verzuft en de auto was aardig ontwricht…

Haha,

Stil… Valt wel mee toch?

Ik heb weinig te melden. De zere borsten/ tepels zijn al wat minder.

Verder heb ik geen echte tekenen. Ik heb zitten kijken in de data, maar het zou goed kunnen dat ik niet over 5 dagen mijn NOD heb maar over een dag of 8. Ik weet het allemaal niet zo precies meer om dat alles zo raar gelopen is de laatste tijd.

Ik zou dus ook echt niet weten wanneer ik moet testen. Ik denk dat ik gewoon rustig afwacht en pas test na vrijdag 6 januari (Dan ga ik uit van mijn langste cyclus van 35 dagen.)

Ik pas zeker op met de gladheid. In de Ardennen lag heeeeel wat meer sneeuw dan hier! Ik hoop dat er hier ook nog wel wat valt, ik ben gek op de winter en gek op kou! Gisteravond hebben we onze ski-vakantie geboekt. We gaan halverwege januari, dus als ik zwanger ben moet dat nog net kunnen!