Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

Ja vanmorgen was een jongen met zo’n sportauto de bocht uit gevlogen, ja gevlogen kun je wel zeggen. De auto stond op zijn kant langs de weg en de jongen stond er (gelukkig) vloekend langs. Hij had te hard gereden en weggegleden en toen zo’n varkensrug geraakt en daardoor op zijn kant gegaan.

Toch wel fijn dat je iemand kunt helpen die in nood zit en dat alles hopelijk meevalt. Die mevr. zal wel geschrokken zijn en blij met de hulp die ze kreeg.

Ik ben vrolijker/opgewekter dan anders. Gisteren geen emotiele buien meer gehad, maar ook geen aanleiding daarvoor gehad. Ach we zien wel.

Marg misschien gaan we wel op dezelfde dag testen, mocht ik niet ongi worden. Dat zal ook rond de 6e jan worden.

@welkom wrote:

Marg misschien gaan we wel op dezelfde dag testen, mocht ik niet ongi worden. Dat zal ook rond de 6e jan worden.

Spannend… Zou wel mooi zijn dat de tekst dan meteen aangepast kan worden: al 10 zwanger van de 18!

Balou: balen joh!! Maar nu kun je inderdaad wel lekker feesten met Oud en Nieuw :mrgreen:

Linkie: Jij blijft het spannend houden! :pray:

Puk: gezellig mee blijven kletsen hoor!!! :stuck_out_tongue:

Marg, dat klinkt erg leuk als het zou mogen zijn.

idd erg leuk…

ik ben nu in een blee stemming

heb de buikgriep te pakken :sick:

(de pot is vandaag mn beste vriend)

en mn hubbie is nu met de kids lekker gaan sleeen bij ons tegenover in de wei…

en ikke ben uit voorzorg maar thuis gebleven, ga dadelijk weer lekker op de bank liggen…

moonfire

beterschap!

vervelend dat je nu alweer ziek bent, laatst ook al.

laat je maar even lekker verwennen door je hubbie :smiley:

welkom en marg

jeetje dat zou leuk zijn op een dag twee positieve tests!!!

dat is dus nog even een dikke week in spanning zitten maar dan misschien dus ook wel dubbel pret :wink:

marg

ga je wel skieen mocht je zwanger zijn.

je schreef dat kan nog net???

enne ik bedoelde stil qua signalen.

omdat ik zelf nu in de wacht zit, om het zo maar te zeggen ben ik zooooooooo benieuwd naar jullie signalen :oops: :oops: :oops: (nieuwsgierig aagje)

Hoi,

Moofire: beterschap, een buikgriep is erg vervelend.

Ik denk dat ik wel ga skien als ik zwanger blijk te zijn.

Gewoon rustig aan: blauwe en rode pistes en niet op zwart.

Dan kom ik de week wel door zonder enorme klappen te maken (hoop ik toch). Als blijkt dat het niet gaat, dan zal ik daar lekker op een terrasje moeten gaan zitten.

Ik blijf immers ook paardrijden (zo lang het gaat) en sporten in de sportschool. Ach, we zien wel!

marg

je voelt dan toch wel wat je wel/niet wilt/kunt dat geeft je lichaam aan en je gevoel ook.

en ja je kunt ook niet alles laten voor mocht je eventueel zwanger zijn he?

in het begin had ik wel wat die neiging maar nu denk ik, dat zie ik dan wel weer en lost zich dan ook wel weer op!

ik kan jullie aleen maar vertellen koud en :sick: .

En dan zeggen ze dat zwanger zijn leuk is. :doh:

:-* Nala

Nou inderdaad koud Nala,

Zodra ik thuis kom zet ik steeds de verwarming hoger!!! En misselijk een beetje…Hoewel ik vanochtend op mn werk even rustig moest gaan zitten. Misselijk en licht in mn hoofd. Dat begon goed vandaag…

Maar goed… even rustig een sultana gegeten en wat thee gedronken en toen zakte het wel weg…

Linkie, zit er nu niet zo meer mee hoever ik ben… Heb nu alle signaaltjes (of kwaaltjes) dat ik echt zwanger ben… dus we zien wel…

Heb zin in een volgende zwangere… Wie volgt???

Liefs,

Puk

Puk & Nala:

Ruilen van situatie???

:smiley:

Was niet vervelend bedoeld natuurlijk…

Hoop ook niet dat het zo overkomt …???

Puk

nee hoor we snappen goed wat jullie bedoelen en zwanger zijn is ook echt niet alleen rozegeur en maneschijn…maar desondanks wou ik dat ik in jullie schoenen stond en snap ik marg helemaal!

Snap het juist ook zo goed!!

Daarom vroeg ik laast ook of ik nog mee mocht kletsen. Kan me voorstellen dat het niet altijd prettig overkomt als je zo’n banner met zwanger eronder ziet staan…

Dat wil niet zeggen dat ik heel hard voor jullie allemaal duim… :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs,

Puk

Hoi allemaal.

Ik stil??? Helemaal niet!!!

Ik had gewoon weinig te melden. Hier gaat alles goed.

Ben vandaag weer tot besef gekomen dat ik toch wel een wereld baan heb. Wie anders kan er gaan schaatsen in de baas zijn tijd? IKKKE!!!

In hengelo hebben ze een ijsbaan in de stad. Vandaag moest ik de BSO doen en aangezien ik maar twee kids had ben ik met ze naar de stad gelopen naar de ijsbaan toe en hebben we even lekker geschaatst.

Was lang geleden maar kan het nog wel.

Kids vonden het ook helemaal geweldig.

Tja en mijn naderende NOD. Kan er niks zinnigs over zeggen. Denk nog steeds dat het niks is geworden, ben er eigenlijk van overtuigd. Zie wel wannneer mijn ongi komt.

Veel liefs, Chantal.

Nee, vat mijn grapje niet verkeerd op hoor!

(daarom staat er ook een :smiley: )

Ik vind het juist leuk als jullie hier komen, kunnen we jullie een beetje volgen. Enne, dan weten we wat ons zometeen te wachten staat.

Trouwens, nu hebben we een leuk clubje mensen.

Als iedereen weggaat die zwanger is, blijven er dadelijk maar weinig over. Dat is ook niet leuk. (ik heb dan meteen van die denk beelden dat er staat: 17 van de 18 zwanger en dan ben net ik degene die alleen is over gebleven :frowning: )

Dus, gewoon blijven posten en tegen een grapje kunnen… (of kunnen zwangeren dat niet meer? :wink:)

marg

je hebt helemaal gelijk, het is een gezellig clubje zo en ik stoor me helemaal niet aan de zwangere banner.

zie ik juist meteen weer even hoe ver iedereen ook alweer heen is!

enne we laten niemand hier al laatste alleen posten, er moet van ons toch iemand de laatste zijn die zwanger wordt!

one for all, all for one :-*

maar ik denk niet dat jij de laatste bent hoor!

misschien ben je juist wel de volgende!

chantal

ik bedoelde t niet verkeerd met stil zijn hoor, maar zoals ik al eerder schreef ik ben zooooooo benieuwd naar jullie signalen, maar als er niets te melden valt dan is dat natuurlijk ok.

ik hoop voor je dat je gevoel niet klopt en dat je deze keer wel zwanger bent! :wink:

ik denk dat het bij mij vandaag of morgen doorzet, had vandaag wat roze afscheiding bij t afvegen en dat is meestal het eerste teken he?!

helaas… :frowning:

He linkie: wat jij naar marg toe schrijft ben ik het helemaal mee eens.

We blijven gewoon allemaal schrijven.

Het zou wel balen dat de ongi doorzet nou.

Ik wacht nog steeds af…

Hallo,

Weer een dag dichter naar de NOD-dag.

Zucht, kon je maar in de toekomst kijken!

Het is inderdaad leuk als we blijven posten!

Linkie, jammer dat de :evil: :evil: er misschien aankomen! Ik zal toch nog voor je duimen hoor.

Krabje: spannend: heb je iets van een vermoeden?

ja ik heb het vermoeden dat ik ongi ga worden…

Vandaag nog niet maar ik wordt het wel