Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

Hier is het ook nog erg koud, een lekkere warme trui aangedaan.

Bij ons op het werk zijn er heeeel veeel vrij en nu belt er een collega die mij mee zou helpen op dat ze ziek is, ik baal echt enorm.

Hier geen rare dingen meer, niet meer emotioneel of andere typische dingen die bij zwanger zijn kunnen horen. Misschien ook wel omdat ik er wat midner mee bezig ben, de teleurstelling is elke ronde dat ik ongi ben geworden erg groot geweest en dat is niks. Dus nu ga ik er toch wel van uit dat ik maandag gewoon ongi wordt als mijn cycles 28 dagen zou mogen zijn.

Maar voor iedereen en natuurlijk ook voor mezelf ga ik flink :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray:

He welkom: dat gevoel heb ik nu ook. Normaal heb zit ik echt te hopen dat de ongi weg blijft. Maar nu zit ik te wachten wannneer de ongi komt.

En voel me daar ook weel rustiger onder. Ik beeld me ook niks in nou.

Heb nu wel een gevoel dat de ongi gauw gaat komen, want ik begin behoorlijk wat buikpijn te krijgen.

Veel liefs, Chantal.

Chantal en Welkom,

Dat zou natuurlijk evengoed wel jammer zijn!!

Maar in ieder geval deze ronde geen enorme teleurstelling als de :evil: :evil: toch doorzetten.

Ik ben er zelf niet zo mee bezig op het moment, omdat ik helaas een beetje in een dip zit :cry:

Maargoed, ik ga toch nog even voor jullie duimen hoor.

Groetjes Garfield

He Garfield: mag ik je vragen waarom je in een dip zit?

Heeft het te maken met zwanger worden?

Veel liefs en een dikke knuffel van Chantal.

He Chantal,

Waarschijnlijk is het een soort paniek dat ik een definitieve stap aan het zetten ben, waardoor ik nu heel kritisch tegen onze relatie aan kijk. Helaas begin ik daardoor heel erg te twijfelen waardoor ik voor mijn gevoel de weg een beetje kwijt ben…

Ik hoop dat dit gevoel snel weer weg gaat, maar inmiddels ben ik al een maand aan het piekeren!

Groetjes Garfield

He garfield: Balen zeg. Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen.

Tja een baby is natuurlijk niet niks. Logisch dat je dan tegen je partner aan kijkt of je wel de goed keus maakt.

Ik heb dat gevoel ook wel gehad maar sinds wij besloten hadden om te gaan trouwen was dat gevoel helemaal weg. weet nu ook zeker dat ik voor hem ga en alles met hem wil delen. (tot de dood ons scheidt, dat hebben we elkaar tenslotte beloofd)

Maar ik weet bijna zeker dat het voor jou allemaal goed gaat komen.

Ik denk aan je!

Veel liefs, Chantal.

Tja Garfield, kan me voorstellen dat je nu in een dip zit. Heb je er al over gepraat met je partner? Praten is erg belangrijk met elkaar, ookal gaat het wat minder. Ik hoop dat jullie er samen snel goed uitkomen.

Ik heb nog geen ongi verschijnselen, maar die heb ik vaak pas een of twee dagen van te voren. We wachten maar af.

Meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, maar ik zie nu even door de bomen het bos niet meer.

Hopelijk heb ik snel weer iets positiefs te melden.

Groetjes Garfield

Sterkte Garfield, blijf wel positief denken!!

@Garfield wrote:

Meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, maar ik zie nu even door de bomen het bos niet meer.

Hopelijk heb ik snel weer iets positiefs te melden.

Groetjes Garfield

He Garfield,

Ik had je al eerder een pb gestuurd.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Ondanks dat we het hier voornamelijk over kinderen hebben, kan je altijd je problemen hier neerzetten hoor!

Ik heb verder weinig nieuws te melden.

@garfield

das niet zo leuk he !

dat je wat twijfels hebt bij je relatie…

maar dat komt helaas altijd wel overal wel een svoor,

maar toen ik in mn vorige relatie (van 9 jaar) begon te twijfelen en dat naar een paar maanden nog steeds had ben ik het boek “scheiden of blijven” gaan lezen, en ben zelf tot de conclusie gekomen dat ik maar beter kon gaan… :roll:

een andere collega is door het lezen van dit boek bij zn vrouw gebleven, en de relatie is zelf daarna echt de goede kant op gegaan… :dance:

ik weet niet in hoeverre dat dit nu al speelt bij jou, maar ik wens je wel heel veel succes toe met de stappen die je gaat maken…

het kan natuurlijk ook zijn dat je gevoelens komen doordat er nu een kindje binnenkort gaat bijkomen ( althans een zwangerschap :wink: )

en wat ik heb geleerd uit mn relatie is dat praten maar ook luisteren ontzettend belangrijk is

verder gaat t met mij wel ok zo…

mn griepje kan ik goed onderdrukken met paracetamol, hopenlijk is die binnenkort weer weg ! :?

zal ook wel met de stress te maken hebben, van het verlies maar ook van het regelen van ons huwelijk… :dance:

ik ben blij dat mn hubbie echt super is, en heel goed kan luisteren en me ook goed aanvoelt dat ik best een knuffel etc goed kan gebruiken als ik me niet zo goed in mn vel voel :-*

marg!! NEE!! :stuck_out_tongue: ECHT NIET RUILEN. :stuck_out_tongue:

GARFIELD:Dat is nou rot om te lezen twijfels over je relatie! is dat opeens gekomen of heb je al vaker getwijfeld? het kan ook aan het einde van het jaar liggen dat je alles wat anders bekijkt :eh: :?:

Meiden nu vinden jullie het misschien nog leuk dat we mee tikken maar ik weet uit ervaring dat als het mis gaat je het als vervelend kan ervaren.

Maar dan laten jullie het ons wel weten toch? vanuit mij allen begrip.

alvast een VRUCHTBAAR NIEUWJAAR :: ::

veel liefs :-* nala

Hee MArg,

Tegen een grapje kunnen we wel hoor… Maar net wat Nala zegt, als het iemand kwetst, horen we het graag… Maar natuurlijk willen we lekker blijven meebeppen…Het is hier zo gezellig!!!

begin ondertussen echt zwanger te worden… Gisteravond had ik zo’n depri- bui. Heel verdrietig en kon om alles janken!!

Vanochtend was ik kotsmisselijk en was ik zo licht in mn hoofd dat ik bijna van mn graatje ging…

Uitslag van bloedtest van de week was goed… Nu kan ik me ook gaan aanmelden bij de verloskundige…

Puk

zo zo meiden weer hele verhalen, tja ik moest vandaag weer gewoon werken dus dan is het niet meer KOK-en geblazen, hoewel het wel een lekker relaxt dagje was!

chantal

nog 2 daagjes wachten nog maar zie ik…spannend.

hoe is het nu met je buikpijn?

vermoed je nog steeds dat je ongi wordt of heb je toch ook nog wel een klein beetje hoop?

marg en welkom

voor jullie is het nu ook echt aftellen!

ik zal voor jullie alle drie :thumbup: en :pray: !!!

nala en puk

tuurlijk blijven meekletsen, gezelli!

en wanneer er iemand toch moeite mee gaat krijgen dan moet diegene dat dan maar laten weten, zien we dan wel weer toch?

puk

wat voor bloedtest moest je doen dan?

wel fijn dat ie goed was!

maja

hopelijk voel je je snel weer helemaal beter, helemaal nu straks de klusdagen er ook weer aan komen.

maar het kan best zijn dat je lichaam even uit wat je gevoelsmatig allemaal bezighoudt…luister er in ieder geval naar!

en hoe gaat het met mij???

nou nog steeds geen :twisted: maar wel wat rozige afscheiding.

het zal dus morgen of zo wel doorzetten.

heb stiekem nog wel een piepklein beetje hoop dat het niet doorzet, heb nml geen buikpijn of krampen terwijl ik anders altijd wel een zwaar gevoel in mijn buik heb, maar zal nog wel komen dan.

was dus met kerst wel even wat emo eronder, nu juist weer heel rustig en zit eigenlijk te wachten tot het doorzet (hoewel ik het liever niet heb natuurlijk)

snappen jullie t nog een beetje? I hope so!!

Linkie ik blijf :thumbup: :thumbup: voor je.

Ik heb wat vreemds, misschien kennen de zwangere onder ons het. Ik heb sinds een dag of 4 een opgezwollen buik en niet alleen na het eten. Ik heb het idee dat het erger wordt, net of ik al langer zwanger ben. Ik ben opgewekter dan normaal, heb al een aantal weken slijm afscheiding en heb deze maand geen eisprong gevoeld, ongeveer 2 weken getest en die was negatief. Af en toe steken in mijn buik en borsten. En al 4 nachten slecht geslapen. Maar dat ik nou echt het gevoel heb zwanger te zijn, nou nee. Ik denk wel als het maar geen schijnzwangerschap is, want ik heb me de eerste 4 rondes behoorlijk gek lopen maken.

Zou ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik dit allemaal even opschrijf, want het is een beetje vreemd.

welkom

tuurlijk vinden we het niet vreemd dat je even je hart lucht, daar is dit forum juist voor!!!

ik kan je alleen geen advies geven aangezien ik ook (nog) niet weet hoe je je nu voelt wanneer je zwanger bent.

en niet iedere zwangere voelt zich meteen zwanger dus wie weet is er bij jou wel degelijk iets moois aan de hand… :wink:

maar kan me voorstellen dat je wat onzeker wordt van je lichaam, zo van “hou je me nu voor de gek of wat is dit?”

helaas zul je nog even geduld moeten hebben…argggggg zo moeilijk he?

konden we allemaal hier maar even stiekem een kijkje alvast in de toekomst hebben, dan zou een hoop onrust, hoop, vrees, teleurstelling etc… besparen.

ik :thumbup: voor je!

hou ons in ieder geval op de hoogte van je signalen, twijfels etc…

:-*

Dank je wel. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik spaar theezakjes en die ben ik nu aan het sorteren, zodat ik er weer kaarten van kan gaan maken. Stil zitten op de bank is niks voor mij.

Trouwens ben eigenlijk best nieuwsgierig wie er allemaal een huisdier hebben en wat dan?

Ik heb geiten, een hertje, veel hamsters en konijnen en niet te vergeten een aquarium. De hamsters en mijn konijnen zijn uit de hand gelopen hobby’s en de jongen lever ik aan dierenspeciaalzaken. Aan hun kan ik altijd mijn hart luchten en ik krijg er een knuffel voor terug, wat wil je nog meer. In 2006 hoop ik ook nog een zestal schapen te kopen, want daar hebben we nog wat ruimte voor over. Dat is wel erg fijn als je veel grond hebt. Dieren zijn echt mijn grootste hobby’s.

helaas helaas :frowning: :? :cry: :x

ik ben niet de volgende zwangere!

dus welkom, marg en chantal zet em op! :dance: :dance: :dance:

het is nu niet een echte teleurstelling gelukkig want ik zat er eigenlijk op te wachten na de gekleurde afscheiding van gisteren.

ik had ook eigenlijk zo iets van ‘kom nu maar want dan is t ook maar weer snel voorbij en kunnen we de volgende ronde weer in!’.

m’n dip deze maand had ik al met kerst dus ik kan nu weer verder.

welkom

ik heb twee lieve, schattige poezebeesten, die ook altijd precies mijn stemming aanvoelen!

leuk dat jullie zoveel dieren hebben en er ook ruimte voor hebben!

werk ze iedereen, de laatste werkdag van 2005!!!

Toch jammer Linkie, ik had graag gezien 9 van de 18 zwanger.

Vanochtend was mijn opgeblazen buik weer wat minder. Dus ik denk nu heel zeker dat mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden is. Gelukkig maak ik me er niet druk om, want ik heb gemerkt dat dat niks uitmaakt.Gisteravond gewoon even geschrokken, omdat mijn buik echt enorm was.

welkom

maar wie weet…je moet nog een paar dagen wachten en het kan toch deze keer zomaar raak zijn hoor!

je put toch meestal uit ieder klein signaal wel weer hoop en dat mag toch ook.

zonder hoop is het wachten helemaal zwaar.

dus blijf ik voor je :thumbup:!

er moet toch op de valreep van dit oude jaar toch nog wel even een zwangere bij, dan zitten we op de helft!