Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

Jammer Linkie dat het ook bij jou niet raak was deze maand :cry: . Ik had hetzelfde als jij deze maand dat ik niet echt teleurgesteld was, maar diep in je hart baal je er toch van, toch? Op naar de volgende rond maar weer!

Ik ben een paar dagen niet op het forum geweest omdat ik ziek ben. Echt balen. Heb keelpijn, verkouden heb het dan weer warm dan weer koud. Maar ja, ik kom er wel weer over heen. Straks maar weer lekker mijn warme bedje in.

Vreemd, ben 2 dagen geleden ongesteld geworden en nu is het al weer over. Ik krijg meteen weer een beetje hoop dat het misschien roch raak is :lol: :lol: ! Maar daar moet ik mij niet te veel op instellen. Het zou natuurlijk een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Maar naar mijn idee verloor ik toch te veel bloed daarvoor (alleen de eerste dag). Nou ja, ik wacht het nog even af. Ik denk dat ik toch nog maar even een test ga doen voor de zekerheid maar dat doe ik dan morgen. Het zou toch vervelend zijn als ik met oud&nieuw ga drinken en ik dan toch zwanger blijk te zijn. Ik laat het jullie weten!

Baloe, dat is vreemd, tja ik zou in jouw geval ook een test doen voor de zekerheid, dat had ik afgelopen ronde ook, was korter ongi dan normaal en voelde na 2 weken mijn eisprong niet, getest en die was negatief, maar toch was ik opgelucht, want ik wist dat er toch niks was.

Ik ga dus nu heeeeel erg hard :pray: :pray: :pray: voor je dat het toch raak mag zijn!! Spannend hoor zo net voor de jaarwisseling.

baloe

ik hoop voor je dat het idd innesteling is!

niet om je te ontmoedigen maar ik had vorige ongi ook maar 2 dagen bloedverlies maar idd wel te veel om van innesteling te kunnen spreken en aangezien ik ook temperatuur kon ik ook daaraan zien dat ik toch echt niet stiekem zwanger was.

maar ik hoop natuurlijk voor je dat het bij jou wel het geval is.

ik ben heel benieuwd en nieuwsgierig!!!

chantal

zet mijn nieuwe NOD maar op 1 februari, kan het altijd mee vallen!

en hoe is het bij jou, de laatste dag voor je NOD?

hoi Linkie: Ik zal je NOD veranderen

De mijn verander ik ook maar, ben vandaag zoals verwacht ongi geworden

Veel liefs, Chantal.

ooo chantal wat jammer :cry: :? :frowning:

hoe voel je je eronder?

je had het wel verwacht maar toch teleurgesteld?

nou meid we gaan er beide dan weer voor in januari!!!

:-*

Hoi Linkie: Lief dat je er naar vraagt. Was niet teleurgesteld omdat ik er toch op zat te wachten. Was eerder opgelucht dat het nu wel weer normaal is w.b.t. heet aantal dagen.

Maar aan de andere kant toch wel even een steekje, 2005 was helemaal ons jaar. Eerst trouwen en huis kopen en verkopen, zou leuk zijn geweest om op de valreep ook nog zwanger te zijn. Maar geeft niks.

2006 wordt ook een heel goed jaar.

Veel liefs, Chantal.

krabje

een dubbel gevoel dus een beetje, want ja je wilt het natuurlijk het allerliefst wel.

en al zit je er op te wachten, toch hoop je dat het uitblijft!

hopelijk wordt 2006 net zo’n goed jaar als 2005 voor jullie!!!

Ja ik hoop het ook.

Maar niet alleen voor ons. Ik hoop voor iedereen dat 2006 hét jaar wordt!!!

He meiden, jammer!! Had nog wel een zwangere willen zien in 2005… Maar houd de moed erin!! Ga er vanuit dat iedereen volgend jaar kerst met een kleine in het gezin kan vieren… Leuke gedachte vinden jullie niet??

Linkie, ik moest een standaardbloedtest doen… Er werd getest of mn celletjes heel zijn (???), of er ect virussen in mn bloed zaten die de zwangerschap negatief kunnen beinvloeden en wat mn bloedgroep is… Alles was dus piekfijn in orde!! Met deze uitslag kan ik mij weer aanmelden bij de verloskundige… ZAl ik ook wel donderdag moeten doen op mn vrije dag… Wordt een echt zwangerschapsdagje!!

Liefs,

Puk

He Puk: Fijn dat alles goed was. En nu op naar de verloskundige!!!

veel plezier.

Veel liefs, Chantal.

Chantal jammer ookal schrijf je dat je het verwacht had, hopelijk ook voor jou een heel vruchtbaar 2006.

Baloe en getest?? laat ons niet te lang in spanning.

Jammer Krabje, ondanks dat je het misschien wel wist, kan het toch nog een teleurstelling zijn.

Zelf heb ik geen enkele idee of ik nu wel of niet zwanger ben.

Deze nacht gedroomd dat ik zwanger was. Dit wist ik zeker want mijn ene borst was gegroeid. (De ander niet, maargoed het blijft een droom).

Er waren vrienden op bezoek en zij is nu 13 weken zwanger. Die droom heeft dus misschien niks met mij te maken maar wel met haar en het verwerken ervan.

Oja, ik heb even mijn banner aangepast. Ik weet niet zeker hoe het zit met de ovualtiedata. Dus om wat ruimte bij mijzelf in te bouwen de data iets voorbij geschoven. Aankomende vrijdag ga ik testen mocht ik de :evil: :evil: nog niet gezien hebben. Nog een klein weekje dus.

Ja marg ik zit ook met mijn banner, als ik vrijdag niet ongi ben dan test ik ook. Ik heb ook geen enkel idee meer of ik nu wel of niet zwanger ben. Ik werd vanmorgen wakker met buikpijn, maar sinds ik op ben, helemaal nergens! last meer van, ook niet van de andere verschijnselen die ik tot gisteren nog had. Heel vreemd, dus ik ga er toch wel vanuit dat de ongi gaat komen binnen een paar dagen. Helaas komt dan de voorspelling van manlief dat ik in september 2006 uitgerekend ben dan niet meer uit.

Ik hoop een ding dat ik eerder zwanger ben dan dat ik hoor dat een van mijn bekenden zwanger is.

marg en welkom

ik blijf nog wel even een weekje duimen draaien voor jullie hoor!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

het kan nog alle kanten op gaan, dus jullie kunnen nog best september-mama’s worden :stuck_out_tongue:

vanavond maar even heel hard hopen op een positieve test in januari!

en voor iedereen:

een super gezellig uiteinde en een spetterend begin van 2006: wat een vruchtbaar jaar wordt!!!

:-* linkie

Hierbij wil ik ook iedereen een heel goed uiteinde toewensen!!!

Allemaal alvast de beste wensen voor 2006 en dat 2006 maar een heel vruchtbaar jaar mag worden!!!

Veel liefs, Chantal.

Om vier uur vanmiddag even goed misselijk geworden en nu na het eten is het wel weer wat gezakt, ik hoop maar niet dat er een griepje aan zit te komen.

De allerbeste wensen voor 2006.

Jippie het is 2006!

meiden dit wordt ons jaar!!! lets go girls!
:dance: :dance: :dance:

allemaal een leuk uiteinde en een goed begin gehad?

ik wel hoor, maar het was ook wel even een moeilijk moment, omdat ik vorig jaar rond de tijd dacht dat ik in 2005 zwanger zou worden.

en helaas…

en ja wat brengt 2006? je weet het niet he?

ben benieuwd of jullie dit ook hadden?

Wij hebben een gezellige jaarwisseling gehad en ik moest ook wel even slikken, dat ik nog niet zwanger was, alleen zit ik nog in de onzekerhied, omdat morgen mijn officieele nod dag is, dus wie weethet kan nog. Ik voel me er klote genoeg voor. Sorry dat ik het zo omschrijf maar het is wel zo. Manlief zei gisteren dat mijn borsten groter waren, vind ik niet, maar hij heeft ze vaker vast. Gisteravond enorme buikpijn gehad, die met rennie gelukkig snel minder werd. Nu een wat down gevoel, omdat ik erg onzeker ben op dit moment. Wil zo graag zwanger worden, maar in je achterhoofd ben je al bezig met het verwerken dat je wel weer ongesteld zal worden.

Ik hoop dat 2006 inderdaad een heel vruchtbaar jaar mag worden en allemaal gezonde kindjes mogen krijgen.

Baloe, ik zit nog steeds in spanning, je zou gisteren testen had je geschreven en heb je dat ook gedaan?