Hoi hoi! Ik wens iedereen ook een heel vruchtbaar 2006!! :lol: Dat iedereen dit jaar zwanger mag worden!
Ik heb inderdaad nog een test gedaan gister maar wat jullie ook al zeiden en ik zelf al dacht, negatief. Maar kon in ieder geval met een gerust hart drinken. Heb ik niet veel gedaan omdat ik ziek was, maar vind het ook wel fijn om te weten dat het echt niet zo is en ik dus niks meer hoef te hopen.
Op naar de volgende ronde dan maar! Ik hoop echt dat het snel gaat lukken, maar dat hoop ik voor ons allemaal!
Groetjes,
Baloe
welkom
ik snap je dubbele gevoel helemaal.
je wilt op je lichaam kunnen vertrouwen maar bent ook bang dat het je voor de gek houdt of dat je de signalen verkeert interpreteert.
Qua signalen/klachten is wel alles nog mogelijk hoor!
ik blijf voor je
morgen is je NOD schreef je maar je banner zegt nog 6 dagen?
vervelend dat je ook even dat ‘slik’ moment had met oud en nieuw maar aan de andere kant voor mij wel even fijn om te weten dat ik niet de enige was!
baloe
toch nog getest en negatief helaas
maar wel duidelijkheid nu en dat is ook belangrijk!
mijn ongi duurde ook maar 2 dagen deze ronde, een dag met normaal bloedverlies en gister licht bloedverlies.
nou ja, dan komen de vruchtbare dagen hopelijk ook eerder
:-*
voor jullie allemaal een heel gezond en vruchtbaar 2006 !!
:dance: :: :: :dance:
en laten we hopen dat we dit jaar met de kerst luiers staan te verschonen…
@welkom
ik herken je gevoel helemaal…
ik dat ook zwanger te zijn deze jaarwisseling, heb dus ook wel wat traantje gelaten, samen met mn hubbie
maarja we gaan vol goede moed verder, eind deze week is ergens mn eisprong dus gaan we er gewoon weer gezellig voor :dance:
(gemaakt en geboren in 2006 )
Meiden,
De beste wensen voor 2006!!
Liefs,
Garfield
maja
jij had er rond de jaarwisseling dus ook even een dipje, logisch want jij hebt ook wel wat meegemaakt de afgelopen maanden.
heb je ook een pijl de lucht in geschoten voor Ivy? :**:
maar meiden het kan nog steeds dat we volgend jaar in december een kindje hebben!!
marg en welkom
voor jullie wordt het spannend de komende dagen, voor jullie misschien wel een heeeeeel goed begin van het nieuwe jaar
:-*
Uiteraard, voor iedereen de beste wensen, dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!
Ik snap het gevoel van sommigen dat het een teleurstelling is dat 2005 niet met een dikke buik wordt afgesloten. Dat gevoel herken ik natuurlijk wel een beetje. Maarja, misschien zit er bij mij wel een baby in, dus ik moet nog even wachten wil ik een teleurstelling hebben (of niet.)
Ik heb oud en nieuw gevierd met een groot feest bij ons in het dorp. Het begon pas na half 1 dus eerst thuis gezeten. Het feest was erg leuk ondanks dat ik aan het water zat en iedereen aan het bier of andere dranken. Ik ben 26 en op het feest liepen mensen rond van 14 tot 60. Erg leuk zo veel verschillende mensen!
Dan of ik zwanger ben? Tjee, ik heb echt geen enkel idee. Ik heb nog steeds pijnlijke borsten, maar dat kan komen doordat ik ongi ga worden. Ik heb wat last van buikkrampen maar dat kan komen door het vele eten. Ik ben moe, maar dat kan komen door het weinige slapen. Ik ben humeurig maar ook dat kan komen door het slaapgebrek! Kortom, het kan nog alle kanten uit. Laten we hopen dat ik het jaar niet alleen begonnen ben :!:
Welkom: voor jou ook spannend hoor, ik las dat je NOD eigenlijk vandaag is…… Ik ga voor je duimen!
Marg
He hallo,
allemaal nog de beste wensen voor 2006 en dat alle wensen maar uit mogen komen dit jaar!!!
Ik hoop dat jullie allemaal een goede jaarwisseling hebben gehad. Bij ons was het erg gezellig. Wij vieren dit nu al een aantaal jaar met alle vrienden. Kreeg zelfs te horen dat ik nu maar het nieuwtje moest gaan vertellen dat ik zwanger was. Mensen dachten dat omdat ik sinds een aantal maanden ben gestopt met roken en niks dronk. Maar helaas…
Baloe: Balen dat de test negatief was…
Welkom: Kom op meid. Dikke knuf van mij. Jij wordt ook dt jaar zwanger.
Veel liefs, Chantal.
Ik ben nog niet ongi en wat ik nog niet verteld had op het forum doe ik nu toch maar ookal kan mijn gevoel me echt in de steek gaan laten. Ik heb al weken het gevoel dat ik zwanger ben, ookal kan het pas net een 2 weken zijn. Ik heb veel kleine verschijnselen, zoals (spier)pijn in mijn buik, slijm, misselijk 's avonds, gevoeligere borsten, veel opgewekter, een buikje en 1 kg afgevallen en niet minder om gegeten, zelf meer zin in chocolade gehad die ik normaal erg goed kan laten staan.
Tja je lijf kan je het willen laten geloven, maar morgen is de kruidvat/da in het dorp open en dan als ik nog niet ongi ben toch even nieuwe testen kopen en dan woensdagochtend toch maar eens testen.
Zou het mogen??
Marg ook voor jou
Ik ben nog niet ongi en wat ik nog niet verteld had op het forum doe ik nu toch maar ookal kan mijn gevoel me echt in de steek gaan laten. Ik heb al weken het gevoel dat ik zwanger ben, ookal kan het pas net een 2 weken zijn. Ik heb veel kleine verschijnselen, zoals (spier)pijn in mijn buik, slijm, misselijk 's avonds, hartkloppingen, gevoeligere borsten, veel opgewekter, een buikje en 1 kg afgevallen en niet minder om gegeten, zelf meer zin in chocolade gehad die ik normaal erg goed kan laten staan.
Tja je lijf kan je het willen laten geloven, maar morgen is de kruidvat/da in het dorp open en dan als ik nog niet ongi ben toch even nieuwe testen kopen en dan woensdagochtend toch maar eens testen.
Zou het mogen??
Marg ook voor jou
Oh Welkom,
Dat klinkt hoopvol!
Ik zal zeker voor je
dat het raak mag zijn!
Jij gaat woensdag dus al testen? Tja, ik ga dus echt wachten tot vrijdag.
Zoals jullie weten kon ik het deze ronde aardig loslaten. Helaas merk ik nu dat het wachten op de NOD toch wel enige spanning oproept. Zou het toch… of misschien niet?
Vrijdag lijkt nog zo lang! Kon ik maar gewoon even een paar daagjes sneller gaan en vrijdag weer even stil staan!
Ik hou jullie op de hoogte:
Hoe is het trouwens met de zwangeren?
Wat waren jullie “kenmerken” in de periode voordat je kon testen?
Zucht,
Vriendlief belde op: een kennis van ons is 12 weken zwanger!
( :x NEEEEEE, dat wil ik niet horen! Het is gemeen!)
Ok, ik zal vandaag braaf een kaartje kopen met gefeliciteerd zwanger!
welkom
dat geeft wel veel hoop op een positieve uitslag morgen!
volgens mij hadden de zwangeren hier ook allemaal wel het idee dat ze zwanger waren omdat hun lichaam toch anders reageerde als anders en dat lees ik bij jou nu ook!!!
let’s hope so!!! :dance: :dance: :dance:
marg
knap hoor dat je wel gewoon tot vrijdag kan wachten!
vervelend he, dat er dan weer iemand zwanger is, terwijl jij nu wil!
en misschien is het ook wel zo en dan is het ook niet meer erg dat die kennis zwanger is!
blijf voor jullie beide :thumbup: &
Tsja hoe is het met de zwangeren??
Ben vandaag thuis gebleven omdat ik kotsmisselijk ben en heel erg moe…Zo’n oudjaarsnacht hakt er dan toch ook wel in…
Tsja wat waren mijn verschijnselen toen ik dacht dat ik zwanger was, behalve uitblijven ongi natuurlijk.
Had een soort innestelingsbloeding zoals ik al eerder geschreven had… Daarnaast stonden mn borsten op ontploffen, had ik last van vreetbuien, was ik niet te genieten en waren de lijnen in mn gezicht wat zachter om te zien…
Welkom, ga natuurlijk hard voor je duimen!!!
Liefs,
Puk
Oja, nog iets…
Je "weet"dat je zwanger bent… Heb een paar daagjes vantevoren tegen mn vriendlief gezegd dat hij er rekening me moet houden dat het dit keer raak is… (zoals Linkie al schreef voel je je echt anders.)
PUK
Marg en Welkom: Ik ga heel hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Ik hoop dat het bij jullie raak is.
Zou mooi zijn want dan zijn we over de helft met ons lijstje
Veel liefs, Chantal.
Tja, we wachten gewoon maar af.
Op dit moment ben ik echt van slag… Stom he!
ach meid, alles komt goed. Soms heb je dat. Ik ga echt voor je duimen.
Dikke knuf van mij!!!
Thanks!
Marg,
Puk
Marg ik vind het niet stom dat je zp reageert met z’n nieuws. Ik had dat de vorige maand ook, toen verteld mijn collega dat ze zwanger was op de dag dat ik net ongi was geworden, kon wel janken, maar je moet toch blij reageren. Mijn collega kent mijn babywens en merkte duidelijk dat ik er moeilijk mee had, ze heeft me er gelukkig wel mee geholpen. Maar toch doet het zeer.