Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

het doet altijd zeer als iemand je dat verteld, zolang je het zelf nog niet bent…

:?

maarja ook voor ons komt de tijd dat het kan en mag !

verder voel ik me erg moe !

hebben gisteen alle meubels in de eet en woonkamer liggen te verschuiven, en ik heb nog nooit zovroeg de kerstboom weggehad

:shock:

maar t aftellen is begonnen nog 1 maand voor de GROTE dag !!

de spanning begint nu te komen…

:dance:

Nou Welkom en Marg, spannend voor jullie hoor! Ga voor jullie :thumbup: :thumbup: !!

Linkie wat jij schreef dat we in december allemaal een kindje kunnen hebben is zo leuk om aan te denken! Hopelijk gaat dit voor ons allemaal lukken!

Krabje: ja het was balen, maar ik was niet zo heel erg teleurgesteld dit keer gelukkig. We zitten nu weer in een nieuw jaar, met nieuwe kansen!

Mijn beste vriendin gaat in september trouwen en mocht ik afgelopen maand toch zwanger zijn geweest dan had ik misschien niet bij haar bruiloft kunnen zijn. Dus ik ben blij dat dat toch nog kan! En wie weet met een dikke buik :slight_smile: .

Groetjes,

Baloe

He, over trouwen gesproken!

Mijn beste vriendin gaat in juli trouwen.

Misschien moet ik ook wel getuigen met een dikke buik!

Baloe, wel fijn gevoel he, dat je weet dat er meer kans is dat je bij de bruiloft kan zijn. Dat had ik de laste keren ook dat ik dacht: o, nu ben ik tenminste niet in die maand uitgerekend!

Marg, dat is zeker fijn! Het allerliefste wil ik een kindje maar ik zou het wel erg vinden als ik niet bij haar bruiloft kan zijn!

Moet zeggen dat ik een erg positief gevoel heb over het zwanger worden. Het gevoel dat we nu 12 maanden de tijd hebben doet me goed! (dit is onze grootste wens voor 2006). Natuurlijk heb je het niet voor het zeggen maar positief denken is altijd goed.

Mijn mannetje is er nu ook echt helemaal klaar voor om vader te worden. Hij was er al klaar voor maar ik merk aan hem dat hij niets liever wil de laatste tijd. Dus dat is ook erg fijn! :smiley: :smiley:

ooohhoo marg en welkom ik ben zo benieuwd of jullie nu zwanger zijn deze ronde!

ik hoop het zo, dan is idd meer als de helft van ons clubje zwanger, dat gaat dan de goede kant op!!!

(hoewel niet alle 18 actief zijn dus wie weet zijn er toch stiekem al meer zwanger?)

marg

tuurlijk ben je van slag. was misschien ook niet zo tacktisch van vriendlief om dat door de telefoon te vertellen, want nu zit je er alleen mee.

we gunnen het een ander natuurlijk maar ons zelf nog het meest !!!(positieve egoisme noemen we dat :wink: )

ik moet zulk nieuws ook eerst even verwerken, het lijkt dan net of iedereen om je heen maar zwanger wordt en jij niet.

maar onze tijd komt echt wel en misschien is het voor jou ook al wel zover!!!

puk

vervelend dat je zo kotsmisselijk en moe bent…doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen…kan nu nog…met een kleine koter heb je t straks erg druk :smiley:

moonfire

oooo leuk, nog een maand en dan is het grote feest!

je hebt in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken en misschien sta je wel weer zwanger voor t altaar!

mijn beste vriendin gaat ook dit jaar trouwen en ik hoop daar natuurlijk ook zwanger ‘rond te huppelen’.

:-*

Morgenvroeg wil ik al testen, helaas was de DA open en ben ik toch al test wezen kopen. Ik ken mezelf dat wordt morgen testen dus wie weet. Ik ga ervan uit negatief, omdat ik mezelf niet teveel hoop wil geven, maar hoop natuurlijk op positief.

Jullie lezen het wel.

Oh Welkom: spannend, ben je niet bang dat je te vroeg test?

Maar leuk is dat al die bruiloften. Eén van mijn bester vriendinnen trouwt in juni en ja dan wil ik ook zwager zijn en met een dikke buik rond lopen. (maar doe doe ik nu ook al :frowning: )

veel liefs, Chantal.

oooo welkom spannend!!!

go girl :dance: :dance: :dance:

dat wordt vanacht niet goed slapen en morgen vroeg wakker :wink:

denk je dat dit genoeg is?

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-* linkie

Ik ben wel een beetje bang te vroeg te testen, maar het brengt ook een bepaalde rust. Ik zal vannacht gewoon slapen, want ik ben moe en sinds 16.00 weer opnieuw misselijk.

Linkie, ik denk dat het het genoeg is, morgen zullen we zien.

Als morgen negatief is kan ik gerust wachten tot zaterdag voordat ik opnieuw test als ik niet ongi zou worden.

Welkom wat spannend!!! :shifty:

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: mee hoor… :-*

Welkom, je maakt het wel heel spannend!

En wat zwangerschapsverschijnselen betreft: weet je nog dat ik de eerste keer 5 dagen voor mijn NOD al positief testte, omdat ik toen al zoveel verschijnselen had?

De tweede keer (deze dus) had ik dat juist helemaal niet. Ik had alleen op mijn NOD een heel klein beetje roze slijm, maar zag dat als een teken van mijn naderdende menstruatie. Ik had zelfs al maandverband en tampons aangeschaft. (die er nu nog staan, trouwens…)

Het is dat mijn vriend zei dat ik maar eens een testje moest doen, anders had ik het nu waarschijnlijk nog niet geweten! :wink:

De echte verschijnselen begonnen zo’n beetje bij ruim 5 weken, denk ik.

Dusssss… Hormoontjes voor jou en jullie allemaal:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

En ik ga verschrikkelijk duimen! :thumbup:

@linkie

idd het kan nog steeds :pray:

dan moet het wel deze week helemaal goed gaan, en alles effe meewerken :wink:

gelukkig hebben we nu zover alles geregeld, en ook alle kleding en schoenen hebben we nu in huis, alleen nog ondergoed / lingerie voor ons en de bruidskindjes

en tuurlijk laat ik jullie de foto’s zien van de dag !! :dance:

verder gaat t met mij wel goed…

Moonfire: Tja, ik ben ook reuze benieuwd naar de foto’s dadelijk! Het gaat zeker bijzonder worden! (een dag om nooit te vergeten!)

Welkom: :?: :?: :?: :?: :?:

Even over mijzelf:

Slecht geslapen… zucht, nu zit ik dus (weer) moe op mijn werk. Als we een avond weg gaan heb ik geen probleem met moe zijn maar een paar dagen later dus wel!

Ik heb al 2 dagen buikpijn… maar dat kan uiteraard ook komen door het vele eten! :wink: Vrijdag komt maar langzaam dichter bij!

Moonfire: Gaaf dat je bruiloft nu zo dicht bij komt.

Ik heb één grote tip voor je: Geniet ervan!!! Voor je het weet is het voorbij!!!

Welkom: En??? Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.

Veel liefs, Chantal.

Uitslag test vanochtend: NEGATIEF

Na 15 minuten kwam er pas een vaag (plusje) streepje, dus niet meer betrouwbaar, omdat er duidelijk staat niet meer na 10 minuten aflezen.

Ben niet heel erg teleurgesteld, omdat ik me er wel een beetje op had ingesteld. Heb ook goed geslapen vannacht.

Maar ik hoop dus wel dat als ik zondag test, als ik niet ongi wordt, dat het dan wel positief mag zijn.

Bedankt voor alle hormonen en cynthia heel erg super dat het zo goed gaat met jou na je eerste nare ervaring met je vorige zwangerschap.

He Welkom,

Jammer, maar zoals je zelf schrijft, het hoeft nog niks te betekenen!

Ik dacht dat als er een heel klein plusje kwam er dan toch hormonen gevonden worden maar dan in zo een kleine hoeveelheid!

Ik blijf gewoon voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en

:pray: :pray: :pray: :pray:

Dat de :evil: :evil: niet komen en dat je zondag positief test!

Marg

Welkom: Balen dat de test negatief was, maar ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Hoop dat de ongi uitblijft en je alsnog een postieve test krijgt.

Dikke knuf van mij.

Hee Welkom,

het was een vaag plusje… Wellicht zondag een dikke plus…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Puk

@welkom

ik blijf :thumbup: voor je !

dan zou je de eerste zijn van ons die in 2006 zwanger is :pray:

en idd ik ga er van proberen te genieten !!

klein maar fijn zal alles zijn…

:dance: :**: :dance:

maar wel gezellig !!

Moonfire, een bruiloft groot of klein, vaak is het een van de dagen van je leven, waar je het meest van genoten hebt. Geniet ervan en we zijn benieuwd naar de foto’s als de mooie dag voorbij is.

Ik ga even mijn banner aanpassen, vind ik nu wel leuker staan als het raak mag zijn deze maand.