Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

Moonfire: Ik sluit mij aan bij de woorden van Welkom. Groot of klein, het blijft bijzonder. En iedereen moet het vieren zoals hij of zij dat wil. Ik heb het gevierd met mijn familie en 2 stellen vrienden. (Een van mijn kant en een van mijn hubbie zijn kant). Dt was geweldig en ik kijk er met een goed gevoel naar terug!

Welkom: grappig dat je toch je banner hebt aangepast.

Wanneer ga je weer testen?

Ik heb mij voorgenomen om te temperaturen. Ik heb dat deze maand niet gedaan omdat ik verwachte niet meer te doen deze ronde. Ik kan aan mijn temperatuur soms al zien dat ik die dag ongi ga worden omdat hij dan zakt. Ik voel mij wel een beetje vreemd. Ik heb nl. buikpijn, maar ja ik verwacht er niet te veel van dan is de teleurstelling niet al te groot.

Ik ga in ieder geval duimen voor Welkom en voor de andere die nu in de klusperiode zitten ook… dat er maar raak geschoten mag worden! :inlove: :oops:

@marg en welkom

idd het maakt niets uit hoe groot dat t is als t maar gezellie is !

dat vinden wij ook !

wij doen het vieren met onze ouders, (schoon)broertjes / (schoon)zusjes, en onze vrienden incl alle kids ( 26 volwassenen en 10 kids )

beloofd een gezelig gaotisch daggie te worden :dance:

en alles in het thema zwart / rood…

heerlijk !!

daar kan ik nu echt naar uitkijken…

:: :dance: ::

DE BESTE WENSEN VOOR 2006 DAT HET MAAR EEN VRUCHTBAAR JAAR MAG WORDEN :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**.

Wat voelde ik voordat ik een test deed en zwanger bleek te zijn?!

Niets!! nee echt niets, geloofde de test ook niet! het kon gewoon niet, had veel stress gehad etc.

Na de test (was toen 6 weken) begon de misselijkheid en zeren borsten.

En daar hyeb ik nog steeds last van het gaat op en af maar dat is en goed teken.

:thumbup: Doe ik voor jullie want het is jullie allemaal van harte gegunt.

Veel succes.

En Moonfire genieten he! trouwen doe je(als het goed is) maar 1x.

Veel liefs Nala

tja ik moet eerlijk bekennen dat wij beiden al reeds een generale repetitie achter de rug hebben :wink: ( om t effe anders te omwoorden )

maar das niet erg, we hebben uit onze eerdere relatie een hele hoop geleerd, en dat merken we nu echt wel, dat we daarvan de vruchten plukken ! :dance:

we houden ons altijd voor ogen dat je eerst de slechte dingen hebt moeten meemaken, om het goede heel erg goed weten te waarderen…

en onze relatie is ons beide goud waard…

ik heb een relatie van 9 jaar ( 8 jaar huwelijk) achter de rug en mn hubbie; 7 jaar ( 5 jaar huwelijk)

en wij kennen elkaar nu 12 jaar, waarvan dat we nu bijna 3 jaar samen zijn…

(houden jullie t rekensommetje nog bij ??)

het is wel zo dat we pas een relatie kregen met elkaar toen we ontdekten dat we beiden in scheiding lagen !

(toen zagen we elkaar pas weer na zeken een half jaar !) :inlove:

Weet je wat mijn vriend gisteren zei?

‘Cynthia maakt het het waard dat al mijn vorige relaties stuk zijn gegaan!’

Lief he? :inlove:

(Maar trouwen wil hij niet, hij deed het inderdaad maar 1 x in zijn leven… :frowning: )

och Cynthia, het belangrijkste is toch dat hij jou het echt waard vind om voor verder te gaan en te leven,

en je wet toch ook niets zo veranderlijk als t weer en de man :mrgreen:

(dat zeggen ze ook van ons dus mag t schrijven)

en het is ook zo dat je zelfs zijn kindje mag dragen…

dat is toch ook een hele grote eer !

of niet dan :dance:

och en mijn ouders gingen ook niet trouwen totdat nr 4, 3 jaar oud was, toen kwamen ze met het grote nieuws !

dat hun het huwelijksbootje gingen instappen :dance:

dus er blijft nog hoop :pray:

Je hebt helemaal gelijk Moonfire! Zo zie ik het ook hoor; ik voel me ontzettend gezegend.

En dat trouwen, ach… Het zou leuk zijn, maar daarom hou ik echt niet minder van hem! :wink:

en dat is zo, je veranderd aan de liefde echt niets als je gaat trouwen :-*

en een kindje ( of het proberen om samen een kindje te mogen krijgen) is toch het optimale teken dat je van elkaar houd

(tenminste zo zie ik dat)

:**:

Moonfire! zo is het maar net een kindje krijgen van elkaar voeld voor mij als de ultieme liefde :inlove:

En zegt voor mij meer dan een ring om mijn vinger.

En voor jouw maak ik er maar van 2x is scheeps recht :wink:

:-* Nala

P.S: cynthia hoe is het met jouw?

Dames,

Ik heb getest, met 2 testen (clearblue digitale en gewone met een plusje en minnetje)

en, ondanks dat het eerder is dan mijn NOD dag kan ik jullie vertellen dat ik zwanger ben.

ergens in september uitgerend heb ik zo snel bedacht… Ben nog een beetje beduusd en hubbie ook!

Ik ga nu snel bij vrienden eten, ik zal later meer posten!

Marg

Marg!

Gefeliciteerd!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jeetje Marg wat geweldig nieuws: gefeliciteerd!!! :dance:

had je toch al een voorgevoel omdat je voor je NOD al getest hebt?

je bent de eerste van ons in 2006, dat we allemaal snel mogen volgen!

laat je wat hormoontjes achter? :wink:

welkom

voor jou toch wel even een domper, maar volgens mij het zondag een dikke, vette plus hoor!

kennelijk zitten er wel hormoontjes, maar nog wat te weinig voor een goede test, want zonder die hormoontjes komt er ook geen streepje, ook niet na 15 minuten.

ik ga uit van een goede afloop en ben je samen met Marg de eerste zwangeren hier in het nieuwe jaar!!! :thumbup:

moonfire

geniet idd van je trouwdag.

klein maar fijn is super toch!!!

we willen wel alle verhalen horen en foto’s zien! :smiley:

met mij gaat het op t moment niet zo denderend. :frowning:

Zit even in een dip, hoop er snel weer uit te komen.

:-* linkie

Hee Marg,

De eerste van 2006!!! GEFELICITEERD!!] :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Enne… Welkom, hoop dat je aslnog spoedig gaat volgen… Net wat Linkie zegt, een vaag plusje zal toch ook een plusje zijn… ???

Liefs,

Puk

Hee Linkie…

Kop op meid!!! Laat je niet kisten… Daar ben je een te goed persoon voor…Probeer over dat rotgevoel heen te stappen…

Als je over je dippie wilt praten, gooi het er gerust uit, zou ik zeggen. PB-tje mag ook altijd natuurlijk…

Liefs en :-* :-*

Puk

Marg, gefeliciteerd, ik zit nu even in een dip dus ik moet eerlijk gezegd wel even slikken, maar toch hoop ik dat ik samen met jou nog kan gaan zwangeren in september.

De dip is een uur geleden ontstaan en ik denk door de onzekerheid. Ik ben gewoon ontzettend bang ongi te worden. Had net ook flinke steken in mijn buik. Bah die onzekerheid. Ik kan nu wel janken :cry: :cry:

Sorry marg ik wil je vreugde niet laten minderen, ik vind het voor jou echt heel leuk.

Marg: gefeliciteerd!!! Heel erg gaaf.

geniet ervan

Dikke kus Chantal

welkom

ik kan je dip helemaal begrijpen, je dacht een test te doen zodat je duidelijkheid zou hebben maar nu heb je het nog steeds niet en ondertussen is er wel weer iemand zwanger.

met een test die nog voor de NOD positief was.

kop op meid!!

:-*

het vorige berichtje was niet lullig bedoel naar Marg toe hoor, maar om welkom haar gevoel te begrijpen en misschien te omschrijven

Hoi meiden,

Ik snap jullie gevoel, want ik heb dat zelf natuurlijk ook regelmatig meegemaakt. En het is juist goed om hier alles neer te gooien, waar kan je dat anders? Ik voel mij niet aangevallen of gekwetst. Ben er blij om dat jullie tenminste zeggen hoe je je voelt.

Uiteraard net als met de andere zwangeren, als het te veel wordt dat ik mee schrijf, laat het gewoon weten.

Daarnaast is mijn zwangerschap nog zo pril, dat er misschien nog veel obstakels langs komen! Zoals sommige misschien weten loop ik op dit moment ook voor een erfelijkheidsonderzoek dat misschien bepaalde gevolgen kan hebben voor ons kindje. Mijn zwangerschap is helaas niet zonder risico… Maargoed, daar hebben jullie niet zo veel aan, en je gevoel zal er ook ook niet beter door worden.

Ik ga voor jullie duimen dat 2006 ook snel zo mooi mag beginnen!

Marg

Marg, GEFELICITEERD!!

Het gaat nu wel heel hard ineens met de zwangeren. Hopelijk geldt dit voor iedereen :smiley:

Marg, ik begreep wel uit eerdere berichtjes dat je het deze maand wat meer los hebt gelaten en het niet verwachtte omdat je je hubbie niet zo veel zou zien. Je was er dus minder mee bezig dan andere maanden. Zo zie je maar dat dat dus echt werkt!!

Linkie, kop op meid! Onze tijd komt nog wel :-* Probeer het positief te bekijken. We hebben nu 12 maanden de tijd als we dit jaar zwanger willen worden. Natuurlijk willen we het liefst vandaag nog, maar positief denken is goed voor je (al is het soms moeilijk, I know…)