Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

Oke even een lijstje met gegevens





Wie / leeftijd / gestopt / 'st beeb / NOD

Welkom / 26 / 8 juli / 1e / 3 feb

Garfield / 29 / 12 apr / 1e / 26 jan

Zorro / 33 / tijdje terug/ 1e / 10 jan

Nic / 29 / 22 juli / 1e / even afwachten

Mowie / 30 / 16 juli / 1e / 28 okt

Balou / 30 / 10 juli / 1e / 27 jan

Krabje / 29 / 29 juli / 1e / 30 jan

Linkie / 29 / mei / 1e/ 1 feb

Moonfire / 29/ 15 juli / 2e en (stief)mama van 2 kids / 22 jan





ZWANGER:

Poemmelke / 24/ 1e/ 2e ronde/ uitgeteld 22 mei 2006

Sofie / 23 / 1e/ 3e ronde/ uitgeteld 24 juni 2006

Jentel / / 1e/ 1e ronde/ uitgeteld 27 juni 2006

Cynthia/37/1e/4e ronde/uitgeteld 22 juli

Hazze /31 / 1e/ 4e ronde / uitgeteld 7 aug. 2006

Stiekem / 24 / 1e / 1e ronde / uitgeteld 15 aug 2006

Puk /30 / 1e/ e ronde/ uitgeteld

Nala / 28 /1e/ e ronde/ uitgeteld 3 aug 2006

Marg/ 26/ 1e/ e ronde/ uitgeteld sept 2006





VERJAARDAGEN:

Puk: 8 febr

Krabje: 29 mrt 1976

Hazze: 1 mei 1974

Moonfire: 13 juli 1976

Welkom: 24 aug

Linkie: 2 okt 1976

Baloe: 6 okt 1975

Marg: 2 nov 1979

Zorro: 16 nov 1972

Garfield: 17 nov

Stiekem: 30 nov





Als er wijzigingen plaats vinden hoor ik het wel.





Veel liefs, Chantal.


hai chantal



geweldig dat je meteen een nieuw deel hebt aangemaakt!!!

hopelijk wordt het een vruchtbaar deel!! :lol:

Ja, laten we dat hopen.

Ik doe het ervoor!!!



Veel liefs, Chantal.

Lijkt me een goed plan!!



Misschien kan iedereen ook de meest recente gegevens aan Krabje doormailen. Ze doet zo haar best!!



ZIe dat enkele van ons nog een oude NOD datum hebben staan…





Hier verder nog geen veranderingen… Nog geen ongi dus :dance: :dance:



Puk

puk



ik vind dat je helemaal gelijk hebt wat betreft de juiste gegevens.

het is op deze manier ook erg verwarrend met nog oude NOD datums



maar super dat je nog steeds geen tekenen van de :evil: hebt!!!

hoe is t verder met de klachten/signalen?

ga je testen wanneer je de 50 dagen voorbij bent? (aangezien dat je langste cyclus is tot nu toe)

ik blijf voor je :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

het zou toch super zijn wanneer je op de valreep van dit jaar nog even een + test hebt!!!

dat maakt meteen het hele jaar weer goed.

haihai dames,



er is weer veel geschreven zeg! Moest zelfs op zoek naar het nieuwe deel! Hopelijk wordt het idd een heeeeel vruchtbaar deel voor jullie.



Hier gaat alles goed, alleen ziek…ziek :sick: . Echt enorm misselijk, de hele dag door, niet overgeven (heb ik soort ‘angst’ voor en dat helpt dus ook niet)… jeg. Als ik alleen al boterhammen met kaas of ham ruik, dan knijpt me de keel al dicht. Ik lust gelukkig wel zoet, dus vandaag had ik boterhammen met vlokken mee naar mijn werk! Daar weet mijn (vrouwelijke) collega het ook inmiddels. Zij heeft daar een oog voor, zeg maar en toen ik ging minderen met de koffie (inmiddels helemaal gestopt) wist ze het zeker.



Ik zie het maar als twee dingen, ENORM BLIJ EN GELUKKIG dat we zwanger mogen zijn en oja, daarnaast ben ik misselijk. Ik hoop maar dat het na de drie maanden wat beter wordt.



Groetjes en ik duim voor jullie hoor! Ik strooi wat hormonen uit via dit forum! Vang ze!

Hazze :sick:

Hierbij mijn nieuwe nod, dit is 6 januari 2006.

In het vorige deel geschreven meteen op de dag van mijn ongi, maar toen stond er zo’n verhaal bij dat het waarschijnlijk niet gezien is.



Ik ben 12 dagen geleden dus gewoon ongi geweest, maar door klachten was testen het advies van de dokter. Ik zelf voel me niet zwanger en ik mijn omgeving hebben een aantal mensen buikgriep gehad en dat heb ik volgens mij nu in lichte mate. Goed idee om meer water te drinken, zal het vandaag eens proberen. Ik moet wel zeggen dat ik me steeds beter voel, maar alleen mijn rug doet steeds meer zeer.



Gezellig dat de zwangere meekletsen, blijven we mooi op de hoogte.



De drie zwangere op mijn werk gaan ook allemaal goed, is toch wel leuk om mee te maken, alleen balen dat je er zelf niet bij kan horen.

Geluk is een geduldige gedachte.

Hoi Linkie en andere meiden natuurlijk!!



Ga denk pas testen op dag 50… Als ik het zo lang vol kan houden haha…

Heb verder weinig klachtjes meer… Iets zere borsten, maar volgens mij wil ik dit voelen…

Soms wat misselijk!!



Gister kreeg ik opeens onwijze buikpijn. Ik dacht daar komen ze hoor…

Maar nee, na wc bezoek toch niets…



Probeer me niet gek te maken. Dwnk eigenlijk al een beetje dat die klachten misschien een hele late eisprong was en dat ik straks een nog langere cyclus heb als de vorige keer.



Wist ik gewoon maar iets voor de kerst!!!

Jullie zien… wordt er helemaal niet onzker van!! :wink: :wink:





Liefs Puk

Puk,



Ik hoop het zo voor je :pray: :pray: :pray:



Liefs,

Garfield

@puk

ik blijf :thumbup: op de bericht wat je graag zou willen



verder gaat t met mij goed, buikgriep is nou bijna weg !

gelukkig !!



wens jullie allemaal nog een fijn weekend… :inlove:

en voor sommige veel klus plezier :**:

Maja,



Ik hoor het nu van ontzettend veel mensen. Gelukkig ben jij er bijna vanaf :wink:

Hier weinig nieuws, ik heb vrijdag een tentamen, dus ik ga zo maar eens beginnen met leren voor vandaag.

Vanavond een wedstrijd, dus dan kan ik weer even afreageren!



Groetjes Garfield

GA ook maar weer eens aan de studie!!



Fijn weekend meiden en misschien tot later!!



Puk

Hoi allemaal.



Welkom: Jouw NOD is veranderd, bedankt voor het doorgeven.



Puk: Spannend, ik hoop dat de :twisted: :twisted: :twisted: weg blijven!!! Wanneer is dag 50?



Hazze: Hopen dat de misselijk gauw weggaat. Fijn dat je komt melden hoe het met je gaat.



Moonfire: Blij dat de buikgriep bijna over is. Dat is toch ook helemaal niks.



Garfield en Puk: studeer ze!!!



Hier gaat alles zijn gangetje. Nieuwe jaar komt nu wel aardig dichtbij. Over drie weken zijn we in Winterberg voor een weekend weg.

Als ik daar aan denk moet ik wel erg op gaan schieten met al mijn rotzooi in te pakken. :stuck_out_tongue: Voor ik het weet is het al eind februari. :dance: :dance: :dance: En dan: verhuizen!!!



Veel liefs, Chantal.

he das leuk !

verhuizen… :dance:

had je trouwens nog kans gezien om een fotootje te maken ???

nee, nog niet.

We gaan er vanmiddag langs en dan maken we ook een foto.

@krabje

heel veel plezier dan met de foto maken…

laat je hem wel zien ? :wink:



@garfield

sorry meid als ik je gekwetst heb, dat was niet mijn bedoeling :?

en of ik erbijna vanaf ben…

tja dat weet ik ook niet zeker, wat ik wel weet dat ik over ongeveer 2 weken mag gaan testen als ik nog niet ongi dan ben geweest … :roll:



@puk

als ik t effe vlug heb uitgeteld zou je ook net voor het nieuwe jaar kunnen testen he ?? :wink:



@hazze

:inlove: “gevangen” :inlove:

Hoi Maja,



Je verwart me vast met iemand anders denk ik.

Op dit moment zijn mijn ouders allebei ziek. Ik hoop dat ze er volgende week wel vanaf zijn als we samen kerst gaan vieren :mrgreen:



Groetjes Garfield

Hee Hazze,



Ik wil ook wel wat… :inlove: :inlove: :inlove:





Vandaag dus dag 44…Dus krabje… Binnen nu en een week zal ik wel gaan testen… Voor mn gevoel moet ik de maandag in ieder geval voorbij… Dag 46… Die 50 dagen zag ik echt als een uitschieter…



Hopelijk kan ik bedwingen door niet morgen al te testen…

Wel een handige timing allemaal zeg… Dag 50 valt dan op vrijdag de 23e. Stel dat het raak is… Ben ik nog niet aan het idee gewend en dan komt mn schoonmoeder met de kerst met de wijnfles aanlopen…



Nou ja, laten we niet op de zaken vooruit lopen… Eerst dag 46 maar!!



Liefs en bedankt dat jullie me willen aanhoren! :-* :-* :-*

Puk

Hoi Puk,



Dus nog wachten tot maandag, spannend zeg!!

Ik ben echt benieuwd.

Het lijkt wel of ik ook last van hormonen heb, maar dat kan dus helemaal niet. Maargoed, toch eerst aandacht voor mijn tentamen en daarna maar eens kijken hoe het met de hormoontjes zit.

We hebben vandaag samen naar een koophuis gekeken :?



xx Garfield

hello hello :smiley:



er is al weer flink geschreven in dit nieuwe deel, leuk!

was vandaag met mijn familie naar een kerstmarkt in duitsland…erg gezellig.

zag allemaal leuke dingetje voor als we een kindje zouden hebben, maar heb me kunnen bedwingen.

het moet eerst maar zover zijn dat ik zwanger ben, kan ik me dan helemaal uitleven :lol:



Hazze

leuk dat je even langskwam, ondanks je misselijkheid toch nog even op t forum actief.

bedankt voor je strooisels, er is bij iedereen wat terecht gekomen dus nu is het wachten op de eerste positieve testen!!! :inlove:



puk

o o o wat verwarrend allemaal, zond je lichaam nu maar eenduidige klachten uit!

nogmaals begin na deze cyclus met temperaturen dan ben je van veel onzekerheid af en weet je wanneer je nou daadwerkelijk ECHT je eisprong hebt gehad en hoe lang je cyclus dan wordt.

wil je niets opdringen natuurlijk maar ik merk dat het mij veel rust geeft.

en nu kijken hoe lang je het volhoud om niet te gaan testen… tanden opelkaar wordt dat :wink:



moonfire

hopelijk is je buikgriep snel echt helemaal over, je kunt je er zo lamlendig door voelen of valt het mee?

waarom kun je pas over 2 weken testen wanneer je banner zegt nog maar 4 dagen tot je NOD?



garfield

hoezo heb je last van je hormonen?

wat voel je dan? vertel…vertel…

ik ben helemaal NIET nieuwsgierig hoor! :wink: :oops:

en naar een koopwoning wezen kijken?



welkom

nu maar gewoon uit gaan van je nieuwe NOD en wanneer je dan zwanger blijkt dan krijg je er misschien wel een paar weekjes bij…is helemaal niet erg toch?



chantal

gelukkig een leuk vooruitzicht in het nieuwe jaar wat betreft verhuizen, aangezien t klussen nu even niets wordt.

voel je je nog steeds heel rustig er onder, alsof je alles nu los hebt kunnen laten?



hier is alles rustig op t moment, weet nu zeker dat mijn eisprong een paar dagen geleden is geweest omdat mijn temp. vandaag weer hoger was.

Yes dat is in ieder geval duidelijk…nu de rest nog.

mijn ei was wel 2 dagen later dan ‘gepland’ dus ik denk ook dat mijn cyclus dan langer is deze keer of ik moet een kortere luteale fase hebben (12 ipv 14 dagen zoals stiekem ook al schreef)

now we wait… :smiley:

I hope so!