Marg ik vind het juist goed en gezellig dat de zwangeren mee kletsen.
Ik hoop ontzettend dat je over 8 maanden een gezonde zoon of dochter in je armen mag houden.
Ik zit in een dip. Vanmorgen om 6.00 uur al wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Ik werd wakker met het gevoel dat mijn ongi vandaag gaat komen en heb ook niet meer een zwanger gevoel. Wat ik wel raar vind dat mijn buik groeit en ik afval/op gewicht blijf.
Ik ga dus vandaag proberen weer alles van me af te zetten en manlief niet teveel van mijn humeur vanavond mee te geven, want dat verdiend hij niet. Ik ga er dus vanuit dat ook deze ronde niks is geworden. Je lichaam kan je dus werkelijk belazeren.
Oh Welkom: Zou erg jammer zijn, maar kop op meid.
Spui maar even lekker hier, hoef je dat ook niet tegen hubbie te doen.
Veel liefs, Chantal.
He Welkom,
Enorm vervelend zo een dip, veroorzaakt door je gevoel. Ik wou dat ik je kon helpen. Zoals ik al eerder schreef: gooi hier alles neer, dan ben je het tenminste kwijt.
Ik zal toch voor je blijven
:thumbup: :thumbup: dat het deze ronde toch raak is!
Marg
Marg,
Gefeliciteerd!!!
Wat een geweldig begin van het nieuwe jaar.
Geniet ervan :dance:
Liefs,
Garfield
welkom
hopelijk belazerd je gevoel je nu en wordt je lekker niet ongi maar ben je gewoon zwanger!
vervelend dat heen en weer gezwaai qua lichaam en gevoel, dat kost een hoop energie waardoor je je nog minder happy voelt.
maar ik blijf nog voor je hopen hoor!
ik blijf er bij dat een vaag streepje na 15 min. toch echt iets is hoor.
ik heb in eerdere rondes ook testen gedaan en die bleven altijd negatief, dat veranderde niet na lange tijd…dus meid wie weet!
ik hoop dat het je lukt de dingen wat van je af te zetten en anders hier lekker je gal spuien, daar zijn we voor.
dikke :-* voor je meid!!
marg
tuurlijk moet je blijven schrijven, we willen je niet kwijt!!!
o jeetje zeg, ik wist niet dat deze zwangerschap niet zonder risico is.
hoe voelt dat nu?
durf je wel te genieten of probeer je jezelf nog wat te beschermen voor het geval de uitslag van het erfelijkheidsonderzoek tegenvalt?
enne voor mijn nieuwsgierigheid, :oops:
had je een bepaald voorgevoel of signalen dat je toch eerder getest hebt dan dat je van plan was?
baloe
bedankt voor je lieve reactie, ik weet ook wel dat ik positief moet denken.
en alle voorgaande rondes lukte me dat ook wel maar nu niet.
ik weet niet waarom niet, maar ik zit er voor mijn gevoel even helemaal doorheen op dat gebied.
ik heb ook niet het idee dat ik nog 12 maanden heb, nee ik tel tot aan dat we een jaar bezig zijn en dat komt zo steeds meer in zicht. :?
:-* linkie
Linkie: Je moet wel positief blijven. Het lukt vast wel binnen dat jaar. Meid ik ga er voor :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
.
Garfield: Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je al een beetje uit die dip bent.
Marg: Had je nou die uitslagen al van die erfelijkheidsonderzoeken? Sorry, weet het niet meer.
Wanneer ben je uitgeteld? Kan ik dat iin het lijstje zetten en hoeveelste ronde.
Welkom: Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Wannneer ga je weer testen?
Veel liefs, Chantal.
marg: Sorry, lees net terug dat je nog met de onderzoeken bezig bent… :oops:
thanks krabje
ik zal mn best doen
Dan is het goed!!!
Als ik niet ongi wordt ga ik vrijdag opnieuw testen, wachten tot zondag haal ik dan niet meer. Wordt ik ongi en mijn buik blijft groeien en ik kom verder niet (veel) aan, dan ga ik eind volgende week toch maar eens naar de huisarts. Ik vind mijn buik in 2 weken tijd best is gegroeid en met de kerstdagen niks meer gegeten dan andere dagen.
Is innesteling bloed altijd donker/oud bloed? Kan het ook gewoon licht van kleur zijn?
Ik ben benieuwd welkom.
Van die innesteling weet ik niet. Kan ik je niet mee helpen.
Maarre, even rare vraag. Als je test vrijdag meld je dat dan even vroeg wat de uitslag is? Ik ga eht weekend weg en anders loop ik het hele weekend aan jou te denken wat de uitslag is :lol: :lol: :lol:
Ikke is aagje!!!
Veel liefs, Chantal.
Als eerste: dikke knuffel voor Linkie en Welkom. Jullie hebben het beide hard nodig! :-* :-* :-* :-* :-*
Het onderzoek loopt nog. Ik heb een zeer zeldzame botziekte gehad als baby. Er zijn 2 vormen: 1 dodelijk en 1 niet dodelijke. Van 1 tje weten ze op welk chromosoom de afwijking zit, maar helemaal zeker weten ze het niet. In Nederland is er eigenlijk zeer weinig over bekend. De geneticus had er nog nooit van gehoord en vond het een interessante kwestie.
Alles wijst erop dat ik de dodelijke vorm heb overleefd (9 op de 10 haalt het niet). Maar dat wordt dus nog onderzocht.
Ik zal over niet al te lange tijd contact moeten opnemen om te kijken wat deze ziekte voor gevolgen heeft voor de zwangerschap (testen of extra controles?). Echt bang ben ik niet, het leven valt niet te plannen en ik hoop dat wij een gezond kindje mogen krijgen. De chromosoom afwijking kan ook hypermobiele gewrichten veroorzaken, losse huid en nog wat andere rare ziektes. We zien het allemaal wel, ik ga nu eerst even genieten ipv zorgen maken… Dat komt na de eerste 12 weken wel!
Oja, wat ik voelde en waarom ik eerder teste? Ik wist natuurlijk niet precies hoe mijn cyclus liep deze ronde want ik wissel nogal tussen de 28 en 35 dagen. Het zou dus goed kunnen dat ik niet eens voor mijn NOD getest heb. Die datum is natuurlijk een datum die ik zelf gesteld heb.
Ik had al een dag of wat buikpijn. Beetje hoog in mijn buik. Dit leek mij een beetje raar omdat daar je baarmoeder niet zit volgens mij. Ik had er natuurlijk al over gedroomd, maar ik dacht dat dat kwam door die zwangere vriending die bij mij op bezoek was. Afgelopen maandag hoorde ik dat iemand in mijn omgeving zwanger was en ik was er zo van vanslag. Dat was ik normaal nooit. Ik heb zelfs een traantje gelaten (op werk). Ik merkte dus dat ik anders reageerde dan normaal.
Gisteravond kon ik gewoon niet langer wachten: speelde mijn lichaam een spelletje of was het werkelijkheid? Dus ik heb “gewoon” getest.
Poeh, lang verhaal weer, ga weer even verder werken.
marg
thanks voor je dikke knuffel.
Je krijgt er ook een terug hoor! :-* :-
knap van je dat je zo positief kunt denken en niet bang bent voor wat de toekomst misschien brengt.
het leven is idd ook niet te plannen en gelukkig kunnen we ook niet in de toekomst kijken (al zouden we dat soms wel willen )
gelijk heb je dat je zegt: nu eerst genieten en zorgen maken kan altijd nog wel.
en wie weet is het helemaal niet nodig!!
:- linkie
Welkom, ik hoop echt voor je dat het raak is voor je deze maand. En inderdaad wat Linkie zei, een vaag plusje is er toch niet zomaar ookal is het na een tijdje. Ik heb net als Linkie ook een paar keer de testen bewaard maar het bleef altijd een streepje (of in ieder geval: het veranderde niet, ligt natuurlijk aan welke test je hebt). Je moet er natuurlijk niet op rekenen, maar er is nog hoop voor jou deze maand!! Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :!:
Linkie, tja ik kan me voorstellen dat je op het moment dat jaar proberen steeds dichterbij ziet komen. Maar eigenlijk moet je proberen dat uit je hoofd te zetten. Want wat is tijd nou eigenlijk? Ze zeggen wel dat de meeste binnen een jaar zwanger zijn en dat je daarna naar de huisarts moet gaan als het nog niet gelukt is, maar je gaat wel steeds krampachtiger en gestresster worden daardoor denk ik, omdat het jaar nadert. En dat beinvloed wellicht de kans op zwanger worden omdat je er dan te veel mee bezig bent. Maar ja, ik snap dat het heel erg moeilijk is. Misschien zou ik het ook wel hebben. Je wilt het gewoon zo graag. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en ik hoop echt dat je alles snel wat positiever in kan zien! :-*
Marg, ik voor je dat je straks een kerngezonde baby ter wereld mag brengen! Ben je al een beetje aan het idee gewend dat je nu echt zwanger bent?
Greetz, Baloe
Ik denk ook dat een plusje een plusje is hoor.
Hoe slecht zichtbaar ook!
Bij mij was ook nog nooit een test uitgeslagen maar altijd maar één streepje!
Bedankt voor de dikke knuffel, daar heb ik zeker wat aan.
Ik laat het meten weten als ik weer test, maar heb net al een beetje lichte afscheiding gehad, dus ik reken er maar niet meer op, we zien wel.
Marg ik heb ook al een week last van pijn net onder mijn ribben, op die hoogte, dit is dus anders dan anders, maar goed, misschien is het bij mij wel een andere pijn. Die dikkere buik vind ik het vreemds.
@marg
GEFELICITEERD meid !!
en laten we dat alles OK gaat !!
en ook met de onderzoeken !! :thumbup:
@welkom
ik blijf ook voor jou :thumbup:
Welkom,
ik had geen donker bloed als innestelingsbloed… Gewoon rood maar wel een heel klein beetje… druppeltje of zo…
Enne: had je nu steken net onder je ribben??? Heb ik ook…
Wil je geen valse hoop geven, maar wellicht…???
Duim zo voor je!!
Puk
meiden
bedankt voor jullie woorden en knuffels, doet me echt goed!
ik voel me ook alweer wat beter in mijn vel gelukkig.
ben er nog niet maar het gaat wel weer de goede kant op, gelukkig!
ik doe gewoon rustig aan en probeer tijd voor mezelf vrij te maken zodat ik weer in balans kom.
welkom
meid, wat blijft het spannend zeg!
hou je het allemaal nog een beetje vol of zit je nog steeds wel wat in een onzeker dipje?
ik hoop dat je nummer 10 op het lijstje wordt!!!
o,ja PUk veel succes en plezier vandaag!!!
laat je weten hoe t geweest is?