Ik ben ongi geworden, had me er gelukkig na gisteren op ingesteld en deze keer raar genoeg geen verdrietig gevoel. Ik ben net zo happy als de afgelopen weken. Misschien komt dat nog.
Vanmorgen ging ik naar het toilet en toen kwam het. Ik heb niet het gevoel dat ik ongi ben maar goed als je naar het toilet gaat is daar het bewijs.
De natuur kun je niet dwingen en ik probeer nu ook maar te denken het is mijn tijd gewoon nog niet. Als het mag dan zal het ooit lukken. Maar je hoop liever vandaag dan later.
De vollere buik zal misschien gewoon een opgezette baarmoeder zijn geweest en verder niks, dus verwacht dat die ook wel zal minderen na de ongi periode.
Nou luidjes allen succes met de zwangerschap en ik hoop als ik af en toe weer kom binnen vallen er snel een 10 zwangere bij komt, ik ben het helaas deze ronde niet.
He welkom: Balen meid dat je toch ongi bent geworden. Ik had het je zo gegund.
Maar ben wel blij dat de teleurstelling niet zo heel groot is.
Dikke knuf van mij.
He Welkom,
Wat jammer om je berichtje te lezen dat het deze ronde niet gelukt is. Ik vind het fijn dat je er zo rustig onder bent, je gevoel kan je helaas niet altijd sturen en dat overkomt je gewoon.
Doe rustig aan en succes met je buik.
Linkie, ook voor jou ben ik blij dat je een beetje rustiger bent en ik hoop dan ook dat je snel weer in balans bent!
Marg
@welkom
jammer zeg…
ik zou zo graag willen dat ik soms een toverstafje heb
verder gaat t met mij wel goed, en heb weinig te melden…
gisteren op de repetitie van de band hebben we besloten dit jaat een nieuwe CD uit te brengen, in het kader van ons 5 jaarig bestaan :mrgreen:
als t meezit gaan we juni de studio in, en de release zal dan ergens in oktober zijn …
:**:
He Maja,
Dat klint geweldig…
Kunnen we niet ergens stiekem luisteren?
Of hebben jullie al eens een cd uitgebracht?
Ik ben reuze benieuwd…!
ja idd, we hebben in 2003 een EP uitgebracht met 4 nummers, en in 2004 een CD met 10 nummers erop !
dit is het web-site adres van de band
http://www.crystalentity.com
en hier kun je verschillende dingen douwnloaden…
http://members.home.nl/crystalentity/download/download.htm
van de nieuwste is helaas nog niets te horen, we moeten het materiaal nog gaan opnemen in de studio…
:dance: :dance:
de eerste CD is uitverkocht, maar van de tweede zijn nog excemplaren te verkrijgen…
Uitverkocht?? Zozo, de band loopt lekker, Maya,
Wil jullie het nieuws het eerste vertellen. net naar het ziekenhuis geweest voor een termijnecho… Ze konden nog niet heel veel zien, want ik was net nog geen 7 weken… had dus zelf het idee dat ik 6,5 week ben dus dat lijkt aardig te kloppen…Kreeg dus een inwendige echo…Het vruchtje is ong. 0,5 cm groot. We zagen wel het vruchtzakje en een heel klein vruchtje… En we zagen het hartje kloppen, een heel klein knipperlichtje. We zijn dus helemaal blij!
Rond 9 weken mogen we weer een echo maken. Dan zien we vast nog iets meer.
Onze dag is weer goed!!!
Puk
Marg gefeliciteerd meid hebbben de hormoontjes toch geholpen :: ::
Puk super van het hartje wat een mooi gezicht he!
Linkie en welkom, ook als je zwanger bent heb je je rot momenten, en dat is zeker niet prettig ik blijf voor jullie duimen en gun jullie al het geluk.
:-* Nala
Puk: gefeliciteerd met je goede echo. Leuk dat je al zag dat het hartje klopte. Hoe voel je je verder?
Moonfire: Gaaf hoor een eigen cd. Ik ga straks even op de site kijken.
Nala: Hoe gaat het met je?
veel liefs, Chantal.
met Nala gaat het nu even niet zo goed :mrgreen: heb weer een aanval van onzekerheid.
Had heel veel kwaaltjes en vandaag niet, super zal je zeggen maar mij maakt dat onzeker.
Ga vanavond voor wat misselijkheid.
Hoe is het met jou :?:
:-* Nala
he Nala, met mij is alles ok.
Balen dat je zo onzeker bent. Kop op meid.
Ik weet (bijna) zeker dat alles goed gaat en morgen als je last hebt van :sick: zou je willen dat het weer was zoals vandaag.
Veel liefs, Chantal.
welkom
balen dat je toch ongi geworden bent
ik had je zo gegund dat je wel zwanger was!
wel fijn dat je er zo rustig onder bent.
het is helaas slikken en weer doorgaan he?
daar weten we hier alles van…
puk
geweldig het hartje al gehoord!!!
en je berekening klokt ook aardig, is ook prettig om te weten.
nog een paar weken dan heb je weer een echo…leuk vooruitzicht!
nala
bedankt voor je lieve woorden!
ik hoop dat je onzekere bui snel weer over is, kan me wel voorstellen dat je dat zo nu en dan overvalt, vooral omdat je nog niets ziet.
zijn vast meer zwangeren die dat herkennen toch?
maja
nog een leuk vooruitzicht…een nieuwe cd!
ook een soort kindje, maar dan van jullie band, toch?
(is niet te vergelijken met een echte natuurlijk)
:-* linkie
Jammer Welkom dat je ongi bent geworden. Je kan de natuur inderdaad niet sturen, het komt wanneer het komt. Maar ja, das niet altijd even makkelijk denken :? .
Linkie, gelukkig voel je je weer wat beter!
Met mij alles ok. De klusperiode is weer inzicht, dus dat biedt weer nieuwe kansen :inlove: !
Groetjes,
Baloe
@linkie
idd is net een soort kindje, dat je mag delen met de rest van de band :inlove:
maar toch willen we graag ook 1tje kleintje wat we niet hoeven te delen met anderen… :dance:
maar daar zijn we aan t werken
:**:
ik ben blij dat ik vandaag vrij heb, kan ik tenminste een sde dingen doen die ik graag moet gaan doen
(wassen / strijken / stoffen/ etc etc)
:mrgreen:
Ha dames.
Ik ga jullie even verlaten :lol: :lol: :lol:
We gaan zo weg voor een lang weekend winterberg in duitsland.
Spreek jullie volgende week wel weer.
Veel liefs, Chantal.
he veel plezier daar, en kom zonder gipsvlucht terug asjeblieft!!!
:mrgreen:
Veel plezier, Krabje!
Geniet ervan!
krabje
weet niet of je dit nog leest maar: heel veel plezier!!!
zal wel lukken denk ik!
voor de rest iedereen ook leuk weekend toegewenst.
nog leuke plannen?
Ik ga mijn zus helpen verhuizen met hubiie en aantal vrienden.
De kwartaal administratie vaan 2006 afronden en klaarmaken voor de accountant.
Verder een beetje niksen (oja, en paardrijden).
wij hebben beide dagen afgesproken met vrienden.
wordt ik altijd wel vrolijk van!!
jij niet te zwaar tillen he