Met vrienden afspreken is altijd leuk!
Geniet ervan…!
Enne, ik zal niet te zwaar tillen!
Ik zal toekijken!
Dat kun je ook maar beter doen, want je zult gaan merken dat je steeds minder sterk gaat worden
:mrgreen:
die kleine vreet jou energie en kracht op :dance:
verder gaat t met mij helemaal ok !
heb voel me heerlijk, hebben net het koudbuffet en de bruidstaart besteld !
:dance: :**: :dance:
en mn hubbie is nu effe weg om de bloemen te bestellen, want die wil ik niet van te voren zien, dat moet nog effe een verassing blijven ! :inlove:
Ik ben er toch weer even al was de bedoeling om even weg te blijven van het forum.
Puk wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!!
Ik zelf kan het nog geen plek geven. Ik ben zo bang dat ik een schijnzwangerschap heb ondanks dat ik ongesteld ben geworden. Ik heb gewoon niet het gevoel van ongesteldheid maar een andere pijn/raar gevoel in mijn buik. Mijn buik is nog steeds wat voller en vooral 's avonds gevoeliger. Verder kan ik mijn gedachten niet afsluiten van het niet zwanger zijn. Ik heb gewoon een heel ander gevoel.
Misschien voor mijn eigen gemoetsrust volgende week maar eens met de dokter gaan praten. Ik heb nu een gedachte en dat is zwanger zijn, ik wordt er gek van en moet het echt van me afschrijven. Mijn vriendin zal wel denken, meidje maakt je nou niet zo druk, maar wat ik ook uithaal het werkt niet, kan wel janken.
Ik heb ook steeds van die rare steken net onder mijn ribben en blijf voor de rest een happy gevoel houden, terwijl ik tijdens mijn ongi periode altijd NIET happy ben, dat was al toen ik nog gewoon aan de pil zat. Ik ben nu alweer bijn van mijn ongi af en heb het ook maar heel minimaal gehad, maar goed dat kan altijd, het was deze keer heel helder zonder bloedpropjes.
Nou ik heb weer lekker geschreven, jullie lezen het wel weer als ik weer wat kwijt wil.
He Welkom,
Schrijf hier maar lekker van je af hoor. Vervelend dat je met je ongi én een zwangergevoel zit. Ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om even langs je huisarts te gaan. Hij/ zij kan je misschien verder helpen. Ik hoop dat je er snel uit bent. Natuurlijk hoop ik voor je voor een zwangerschap, anderzijds dat er niet iets anders aan de hand is.
Ik zal voor je duimen, gewoon dat je weer een beetje uit de knoop raakt!
:thumbup: :thumbup:
:-*
Marg
Ja Welkom.
WAt MArg al schrijft… GA even naar de huisarts… Dan heb je in ieder geval zekerheid… Positief of negatief, maar dan kun je tenminste weer verder…
Enne: Moonfire… die kleine bij mij is mn reservers inderdaad aan het weghalen… Ben zo moooeeeeeeeeeeeeee!!!
Puk
Nou, ik ga vandaag maar niet verhuizen!
Ik voel mij toch slecht, nee, niet door het zwanger zijn maar door een ordinaire griep/verkoudheid.
Ik hoest enorm (spierpijn in mijn buik…)
Heb een snotneus en moet veel niesen
Verhoging en erge hoofdpijn.
Daarnet de apotheek gebeld, ik mag dus wel een paracetamol slikken! Nu maar hopen dat het snel helpt. Hubbie is vertrokken om te helpen verhuizen en ik ga zo maar weer mijn bed in!
Zucht! Geweldig zo een weekend!
marg
maar lekker onder de wol en ik hoop dat je snel weer beter bent!
wanneer je net zwanger bent is vaak wel je weerstand wat minder waardoor je sneller een griepje/verkoudheid te pakken hebt.
welkom
een goed idee om naar de huisarts te gaan, die kan je misschien meer informatie verschaffen en duidelijkheid geven.
heb je ook nog een keertje getest de afgelopen dagen?
is misschien nog wel een idee, misschien was je ongi toch een innesteling?
en er zijn ook meiden/vrouwen die en zwanger zijn en nog ongesteld worden…raar maar waar.
succes en je bent hier altijd welkom om je verhaal kwijt te kunnen, maar dat weet je wel !!
je wilde trouwens even wegblijven van het forum om wat afstand te nemen?
Goedemorgen dames,
en hoe ist met jullie ?
@welkom
hoe ist met je ben je al naat de dokter geweest voor duidelijkheid te verkrijgen ??
en heb ik iets gemist :oops:
wilde je een tijdje wegblijven hier ???
@marg
hopenlijk ben je nu minder ziek :?
@krabje
enne weer terug van je weekendje ??
hoe was t ??
@linkie
hoe ist verder met jou??
verder gaat t met mij goed, en ik voel me stralend… :dance:
Hoi Maja,
Bedankt voor je vraag mbt mijn verkoudheid/ griep.
Ik ben aan de beterende hand maar zeker nog niet ok.
Ik ben vandaag daarom ook maar niet gaan werken, ik heb er nl niks aan om te blijven sukkelen! (Ik moet natuurlijk goed voor de kleine zorgen!)
Ik heb trouwens bijna geen zwangerschapsverschijnselen, dus ik heb echt last van griep!
Ik hoop dat het jullie gespaard mag blijven!
Ik ga vanmiddag de dokter bellen.
Tja door minder op het forum te komen, kan ik iets minder met zwanger worden bezig houden. De 2 maanden heeft dit wel geholpen, maar afgelopen maand ook niet, teveel een gevoel van echt zwanger zijn.
Nu heb nog steeds een klein mooi (hihi) buikje, rare pijntjes in mijn buik en opgewekt ondanks dat ik dus net mijn ongi weer heb afgesloten.
Ik kom dus nog wel om de paar dagen even binnen vallen en als ik natuurlijk meer weet eerder.
Marg hopelijk ben je weer snel op geknapt. Beterschap :lol: :lol:
Ik heb de dokter gebeld. Hij viidnt het wat vreemd en zijn advies is om eind van de week toch opnieuw te testen. Als de verschijnselen aanhouden zoals de vollere buike en de scheuten “pijn” in mijn buik en de test is negatief (wat ik wel verwacht) dan wil hij toch even mijn baarmoeder voelen en mijn eierstokken? Dus dan moet ik volgende week bellen voor een afspraak. Nou goed zijn jullie op de hoogte en ik nog niet veel wijzer.
Nou goed ik kom over een paar dagen weer aan en dan weten jullie ook weer wat meer.
He Welkom,
Opzich ben je niet veel wijzer, maar je dokter denkt wel met je mee.
Hij scheept je niet af, dus ik zou er wel blij om zijn.
Natuurlijk minder blij als hij wil kijken of er niet iets aan de hand is.
Want dat maakt je misschien weer onzeker?
Ik hoop dat je er snel achter komt wat het ook is!
Heel veel sterkte,
Marg
Hallo allemaal,
zo het valt mee wat ik bij moet lezen. Had verwacht dat er hele verhalen bij waren gekomen. Zo het was een heerlijk weekend waarin we veel lol hebben gehad. Het was ook erg koud en hubbie heeft alvast weer kunnen oefenen met skieen. Heb zelf maar een heel eind gewandeld. ook hebben we daar nog bezoek gehad van vrienden met de kids. Ze wilden niet mee maar zijn toch een dag langs gekomen.
Welkom: Veel succes en sterkte. Ik hoop dat je nu eindelijk een beetje duidelijkheid krijgt.
Marg: Beterschap!!!
Moonfire: Ben je al aan het aftellen tot je bruiloft?
Veel liefs, Chantal.
maja
wat heerlijk dat je je stralend voelt!!!
is dat vanwege de naderende bruiloft of ben je zwanger , dat laatste kan natuurlijk want je hoeft nog maar 13 dagen tot je nod!
marg
goed dat je nog thuis bent gebleven en goed uitziekt, je moet nu idd voor 2 zorgen!
ik hoop dat je je snel weer fit voelt.
welkom
fijn dat de dokter je serieus neemt en met je mee denkt.
maar aan de andere kant moet je dus nu nog weer afwachten totdat je meer duidelijkheid hebt.
eind deze week dus testen is het eerste advies…spannend toch weer.
je zegt dat je verwacht dat de test negatief is maar aan de andere kant voel je je ook zwanger, toch?
ik hoop echt voor je dat je volgende week weet waar je aan toe bent en dat het positief voor je uitpakt.
ik denk aan je!!
chantal
welkom terug na een heerlijk weekendje…hi hi… we hebben je gemist
o ja met mij is het allemaal wel weer ok, mijn dipje is weer over en ik sta weer positief tegenover mijn kansen…hopelijk wordt het deze ronde!
Linkie: Dank je. Lief hoor dat je me hebt gemist.
idd ik voel best al de leuke kriebels vanwegen het huwelijk komen !
hele leuke kriebels, mn hubbie heeft die ook…
:dance: :: :dance:
nu nog de laatste boodschapjes doen en dan zijn we er klaar voor !
alles is besteld …
alleen de bedankjes moet ik nog maken, maar daar heb ik nog 3 weken de tijd voor :inlove:
verder idd misschien dat ik zwanger ben…
ik durf bijna niet te hopen, mn hubbie heeft t tot nu toe altijd goed gehad…
voor de zwangerschap van Ivy* zei hij dat ik niet zw was,
toen ik 2 dagen in verwachting was van Ivy* toen zij hij me dat t idd echt was
voor de kerst zei hij tegen me dat hij wist dat t niet zo was
(dus hij heeft t al 3x achter elkaar goed gehad !)
en morgen / overmorgen wil hij t weer gaan zeggen ::
dus t blijft spannend, maar elaas moet ik niet te veel op de feiten vooruitlopen, helaas weet ik dat de kans aanwezig is datt niet altijd zo gaat als dat we hopen ! :?
Daarom concentreren we ons helemaal op onze grote en mooie dag 02-02 en daarna zien we wel verder… ik kan dan zowie zo pas testen met clearbleu ( 9 weken na de vorige zwangerschap)
en als t deze maand nog niet zove is dan hebben we de klus periode op onze huwelijksnacht :dance:
toch ook een leuk vooruitzicht
:: :dance: :: :inlove: :: :dance: ::
maja
klusperiode en verwekking tijdens de huwelijksnacht zou natuurlijk ook super romantisch zijn!!
maar met z’n drietjes voor het altaar staan ook natuurlijk !
idd beide is helemaal ok !
maar wat ik zelfs nog beter vindt is dat ik t verlies van Ivy* verwerkt heb (voor zover als t gaat) zelfs heb ik haar doosje met herinneringen uit het bedje genomen (waar t sinds 11-11 erin stond) het staat nu op de boekenplank…
en verder zien we t wel !
:dance: :**: :dance:
Vanmorgen was mijn buik raar genoeg wat minder en ik ook minder gespannen. Het gesprek met de dokter heeft veel duidelijk gemaakt en ik heb nu zelf rust. Mijn lichaam past zich daar geheel bij aan, dus misschien toch een tikje me zelf gek lopen maken?
De dokter heeft ook gezegd, dat veel vrouwen er enorm mee bezig zijn en de ene is meteen zwanger en de andere doet er langer over, dus met drukmaken over zwanger worden is niet altijd beinvloedbaar om zwnager te worden. Voor mij was dat een hele opluchting.
Ik heb opeens het gevoel van zwanger zijn bijna geheel verloren en misschien maar beter ook, ik ga dus volledig voor deze ronde en we wachten dus geduldig af. Ik wil op advies van de dokter waarschijnlijk vrijdag wel testen, maar verder onderzoek denk ik niet, als er geen tekenen meer voor zijn komende week.
Soms snap ik mezelf niet, het ene moment maak ik me erg druk en net als nu enorm relaxt en kan me nergens druk om maken. Dat laatste gevoel wil ik vast houden!
2 febr. dat is al er snel, ik ga :thumbup: :thumbup: voor je dat je dan ook zwanger mag zijn, dat wordt dan een heeeeeeel mooi huwelijkskado.
Chantal fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.
dat zou t beste en mooiste kado zijn
@welkom
fijn voor je dat je eje nu een stuk beter voelt en dat je HA je op je gemak heeft kunnen stellen…
en voor ons komt de tijd ook nog…
overigens je maakt me best nieuwschierig zeg ! ziek op je huwleijk, dat wat je niet kon afzeggen, omdat t niet in t stadhuis was ???
:**: