Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

Hallo,

Moonfire, het komt al dicht bij he, 2-2!

(mooie datum 02-02-2006)

Welkom, fijn hoor, dat het gesprek met de dokter geholpen heeft!

Linkie, gelukkig is jouw dipje ook weer voorbij!

Krabje, leuk dat het een succes was in Winterberg.

Wij vertrekken komende vrijdag op wintersport!

Hoe zit het met de klussers? Zijn er al dames met voorgevoelens?

En hoe zit het met de zwangeren?

Hier rustig, geen zwangerschapsverschijnselen behalve wat pijnlijke (.)(.) en wat witte afscheiding.

idd 2 februari is een mooie datum; het is de dag van 1 van de paganistise feesten Imbolc

( Imbolc wordt gevierd van zonsondergang op 31 januari tot zonsondergang op 2 februari. Imbolc betekent letterlijk ‘in de buik’. Het verwijst naar het ontwaken van de aarde terwijl die zich voorbereidt om de groene tekenen van de lente te doen ontspruiten. Het christelijke Candlemas wordt op 2 februari gevierd door kaarsen voor het raam te zetten. )

Imbolc is een perfect feest om rituelen te houden voor nieuwe liefde, vruchtbaarheid, herwinnen van (zelf)vertrouwen.

das toch heel erg mooi die betekenis geven aan ons huwelijk he ! :dance:

en qua voorgevoel; ik durf t eigenlijk niet te zeggen, maar mn voorgevel is dat t idd zover is…

MAAAAARRRRRR ik moet t nog maar allemaal effe afwachten…

nog 2 weken en dan weten we het zeker :pray:

Inderdaad een mooie dag als ik dat zo lees!

2 weken is lang wachten he! Ik zal duimen!

och die zijn zo voorbij !!

vooral veel genieten, en de 2 andere kids komen dit weekend weer…

dus die houden me wel bezig !!

en anders mn knutselen :inlove:

(de bedankjes )

welkom

fijn dat je weer wat meer rust hebt kunnen vinden, nu maar hopen dat het zo blijft!!!

en luister naar je gevoel wat betreft er mee bezig zijn, wanneer je daar nml te hard tegen vecht werkt het volgens mij averechts (snap je wat ik bedoel?)

tijdens mijn dipje heb ik ook even echt naar mijn gevoel geluisterd en het mocht er ook gewoon allemaal even zijn, en zie na een paar dagen voelde ik me alweer een stuk beter en heb ik niet meer het idee dat ik tegen mijn gevoel moet vechten.

misschien een tip???

maja

hoop dat jou voorgevoel klopt!

heeft je hubbie al een uitspraak erover gedaan?

@linkie

ja idd dat heeft hij gedaan, ookal vond hij het heel akelig…

@Moonfire wrote:

@linkie

ja idd dat heeft hij gedaan, ookal vond hij het heel akelig…

Ojee, heeft hij voorspeld dat je niet zwanger bent?

Jammer, MAAR misschien heeft hij het fout!

nou hij vond t akelig om te zeggen, dat bedoelde ik ermee…

hij denkt t wel zo is… :pray:

dus we blijven nu gewoon rustig aandoen, en dan over 2 weken zien we wel verder

(ik zeg t erg koeletjes, maar ben vanbinnen in een jippie stemming)

:**:

hij vind t erg akelig omdat hij veel verdriet heeft gehad nadat ons kleintje gestorven is, hij heeft angst om zich te verheugen op iets wat hem wellicht weer wordt afgenomen…

Oh,

Helemaal verkeerd opgevat dus!

Ik kan zijn ongerustheid begrijpen.

Ik zelf heb ook wel wat onzekerheden, en bij ons is dit de eerste keer!

Er is dus nog nooit wat gebeurd.

Ik kan mij erg goed voorstellen als dat wel het geval is, dan is die onzekerheid veel groter omdat het al eens is gebeurd!

Ik ga gewoon :pray: :pray: dat het goed zit bij jullie!

maja

ik kan me voorstellen dat je in een jippie stemming verkeerd, omdat en je hubbie denkt dat het nu zo is en jij zelf ook.

heb je zelf een bepaalde gevoel, net als je bij Ivy had? (lichamelijk en/of psychisch?)

ik neem aan wat jij hetzelfde voelt als je hubbie, angst om je te verheugen op iets moois wat je weer afgenomen kan worden?

die angst is natuurlijk ook heel reeel en ik denk dat je die ook gewoon er mag laten zijn, maar dat het niet het genieten in de weg moet gaan staan wanneer je wel weer zwanger bent!

meid nog 2 weken heel hard duimen, maar je kunt dus pas testen over 3 weken?

dat heeft nog steeds te maken met je miskraam, dat je nog te veel hormoon in je bloed zou kunnen hebben?

marg

hoe is het met jou?

jij toch ook wel onzeker?

lijkt mij dat iedere zwangere dat heeft maar voor jou speelt er natuurlijk ook nog wel meer mee.

ik zelf heb op het moment wel een soort rust over me heen, ik zie wel wat er gaat komen deze of de volgende rondes.

ik benieuwd of die rust ook blijft wanneer mijn nod nadert, I hope so!

voor nu duurt dat nog wel even, dus geniet ik van mijn welbevinden…hi hi…

ja idd op de 25ste zijn de 9 weken om die Clearblue doet aangeven op de bijsluiter !

maarja niet te ver op dingen vooruit lopen t kan immers ook zo zijn dat ik het NIET ben !!

mn hubbie hoeft toch niet altijd gelijk te hebben he ! :wink:

verder geniet ik heerlijk van ons aankomend huwelijk en de voorbereidingen

:dance:

Moonfire: Spannend, ik hoop dat hubbie gelijk heeft dat je zwanger bent.

Nog maar een paar weken en dan … trouwen!!! En hoop dat je toch zwanger trouwt.

Linkie: geniet van de rust die je nu hebt. Voor je het weet ben je zwanger.

Tja, na zo’n weekend vrij moet er weer veel gewerkt worden. En als dat nog niet alles is moet ik vanavond ook nog mijn vader en broer knippen, sjucht… Ik had beter nooit voor kapster kunnen gaan leren…

Maar ga nu even afwassen…

Veel liefs, Chantal.

@marg248 wrote:

Hoe zit het met de klussers? Zijn er al dames met voorgevoelens?

En hoe zit het met de zwangeren?

Hallo meiden,
Hier ben ik ook maar weer eens! Tijdje niets geschreven, maar lees wel mee hoor (alles een beetje in de gaten houden :wink: )

Om op de vraag van Marg terug te komen.....er wordt hard aan gewerkt :inlove: :thumbup: ! Ik zit nu midden in mijn vruchtbare periode. Deze maand gaan we er extra ons best voor doen. Het moet nu, na 5 maanden, maar eens lukken!!

Hoor wel vaak om mij heen dat mensen na een paar keer proberen zwanger zijn. Dat is echt frustrerend. Hebben jullie dat gevoel ook wel eens? Het lijkt wel of het bij de meeste in mijn omgeving meteen lukt.

Moonfire, hoop dat je zwanger bent! Mooi huwelijkscadeau!

Linkie gelukkig ben je weer uit je dip en kan je weer positief denken. De houding die je nu hebt, van 'we zien wel' is goed!!

Welkom, ik lees net jou berichtje over wat de dokter zei over je druk maken zeg maar. Dat is fijn om te lezen, dat het dus geen invloed heeft!! Gelukkig voel jij je ook weer goed!

Nou, dat was het weer even. Veel succes met zwanger proberen te worden of voor sommigen met afwachten tot hun NOD! En natuurlijk voor de zwangeren die ook meeschrijven, een hele voorspoedige en leuke zwangerschap gewenst. Blijf nog even wat zwangerschapshormoontjes rondstrooien :P :D !!

Groetjes,

Baloe, (die nu in de 5de ronde zit!)

baloe en chantal

thanks voor jullie lieve woorden! :-* :-*

Wanneer je zelf graag iets wil dan lijkt het idd of de mensen om je heen dat allemaal al hebben.

Nu hebben we dat met zwanger worden, maar dat had ik ook toen ik wel een vriendje wilde (lang lang geleden :wink: ).

Het valt je allemaal nu meer op, terwijl toen je nog niet zwanger wilde worden (er nog niet mee bezig was) er ook vanalles om je heen gebeurde.

ik zelf heb wel wat mensen om me heen waar het niet meteen de eerste paar maanden raak was, maar inmiddels zijn die allemaal wel al zwanger of bevallen.

dus tja…we zullen nog gewoon geduld moeten hebben…helaas…

maar onze tijd komt nog wel! :stuck_out_tongue:

Hi Linkie,

Daar heb je ook helemaal gelijk in. Je let er veel meer op en daardoor vallen dingen meer op dan normaal.

Dat had ik ook vroeger met een vriendje. Had het er vandaag nog met een vriendin over. Zij heeft altijd gedacht dat ik de eerste was van ons vriendinnenclubje die ging trouwen. Ik dacht echt dat ik ‘over’ blijven ha ha omdat zij altijd vriendjes hadden en ik niet. En inderdaad ze heeft gelijk gehad!!

Ik ben niet echt bang dat ik niet zwanger zal worden, daar ligt het niet aan. Ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken, maar de onzekerheid over hoe lang het duurt is zo irritant!! Maar ja, dat is ook wel weer spannend juist. Het zal ons echt allemaal gaan lukken!

Jij zit nu in rond 8 toch? Wanneer is jouw belangrijkste (lees vruchtbaarste) periode, nu ergens ook denk ik? Heb je dan ook meer drang om ‘het’ vaker te doen (ookal heb je misschien niet echt zin)? Jeetje, wat een persoonlijke vraag, sorry, je hoeft niet te antwoorden hoor! :oops: :oops:. Wij doen het deze dag om de andere dag, dat schijnt voldoende te moeten zijn in je vruchtbare periode. Nou ja, we zien wel.

@Baloe wrote:

Blijf nog even wat zwangerschapshormoontjes rondstrooien :stuck_out_tongue: :smiley: !!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Bij deze!

Ik ken dat gevoel hoor, dat iedereen om je heen maar zwanger wordt. Ookal ben ik nu zwanger, er zijn er altijd die nét een paar weken voor lopen! Die dus nét even eerder met het nieuws komen, die dus nét even eerder… enz! Dus ondanks dat het nu zover is, blijf ik soms denken van: was het maar eerder geweest, dan was ik de eerste (hoezo jaloers!)

ik :pray: t zelf ook, maar als t zo is, dan kan ik pas op zn vroegst rond de 28ste testen

:**:

zijn er verder ook nog dames met voorgevoelns bij ons ???

ikke ben toch niet de enige ??

baloe

ik denk idd dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit (adhv temperaturen), dus we doen het zo vaak we zin hebben.

en gelukkig heeft de natuur het zo geregeld dat ik rond mijn eisprong ook altijd meer zin heb!

we hopen dat er deze ronde raakgeschoten wordt!!! :wink:

Maja

ik kan niet zeggen dat ik nu al een voorgevoel heb, want ik zit nog voor mijn eisprong.

waar baseer jij je voorgevoel op?

lichamelijke signalen? andere signalen?

marg

ik vind het echt super dat je zo trouw blijft meekletsen!

ik heb je hormoontjes gevangen, nu maar hopen dat ze hun werk doen :smiley:

Hee meiden,

Hier nog wat extra hormootnjes van mij…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

(Hopelijk vangen jullie de misselijkheid er niet bij, hahah)

Laatste tijd ben ik wat minder op KOK… Vind het bij de augustus mamma’s minder gezellig… Vond het hier altijd veel gezelliger…)

Puk

He Puk: Dan blijf je toch lekker hier meekletsen!!!

Ik weet ook nog niet hoe het gaat deze ronde. We gaan nu de klusperiode in. Dus we gaan goed ons best doen.

Lijkt me leuk als het nu raak is dat we mijn vader kunnen zeggen dat we tijdelijk met ons drieen bij hem komen wonen i.p.v. met z’n tweeen.

Veel liefs, Chantal.