Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

@krabje

hi hi hi

das een strak plan zeg ! :mrgreen:

tegek !!

ik :thumbup: voor je dat t lukt !!

@puk

blijf je toch ook gezellie hier meelezen en praten…

hoe meer zielen hoe meer vreugd !! :inlove:

@linkie

ik weet t niet het voelt anders allemaal, en ik heb last van ongi-pijntjes enzo al vanaf 12 dagen voor mn NOD

maarja we wachten maar af ! :pray:

Ik :pray: :pray: voor iedereen dat er deze ronde raakgeschoten wordt!

Tja, waarom zou ik niet blijven meekletsen. Zolang jullie er geen problemen mee hebben, vind ik het reuze gezellig. Enne, ooit zal er een groepje overblijven dat een van de laatste is. Die wil ik hier toch niet alleen laten! Want tja, ooit is er iemand een keer de laatste en iedereen moet gesteund worden!

dat zijn hele lieve woordtjes wat je zegt Marg !

:inlove:

ik ben het helemaal met marg eens!

en ik vind het wel een leuk compliment dat puk het hier gezelliger vind als bij de augustus-mama’s…wij zijn gewoon ook leuk…hi hi…

:wink: :stuck_out_tongue: :lol: :smiley:

krabje, het zou echt een strak plan zijn!

doe je best zou ik zeggen :wink:

maja

klinkt goed!

voelde je je ook zo met Ivy?

Bedankt voor de zwangerschapshormonen Marg en Puk!!!

Ik heb nog een leuke manier bedacht om aan je ouders te vertellen dat je zwanger bent. Je pakt een pak muisjes en een pak beschuit in en geeft dit aan je ouders. Ben er alleen nog niet over uit of je het bij elkaar of los in moet pakken en als je voor het laatste kiest, welke je dan eerst moet geven! Zat zelf aan de muisjes te denken!! :lol:

Maar ik heb nog even de tijd om daar over na te denken (hoop niet te lang). Wat vinden jullie van dit idee?

Liefs, Baloe

PS: we spreken gewoon af dat iedereen die zwanger is hier blijft meekletsen, ookal is straks iedereen zwanger!! Als iedereen zwanger is kunnen we het topic verplaatsten naar ‘zwanger’ ! Strak plan? :smiley:

Baloe: Ik vind het een goed plan, we hebben nu zo’n leuk clubje. Zou jammer zijn als we niet meer zouden blijven kletsen.

Idee van de muisjes en beschuit is erg leuk.

Marg: Ook jij moet hier blijven kletsen. Vind het erg lief wat je zegt.

Ik ga mijn best doen om te zorgen dat we met zijn drieen gaan verhuizen. Zou wel gaaf zijn dat we in het nieuwe huis gelijk een babykamer kunnen maken :lol: :lol: :lol:

Veel liefs, Chantal.

Zo er wordt weer gezellig geschreven. Ik ben vandaag naar de dokter geweest en die heeft mijn buik gevoeld. Gelukkig niks aan de hand wel harde buikspieren. Ik moet mijn buikspieren meer ontspannen, vindhet wel grappig, ik sport al een tijd niet maar wel harde spieren hebben. Verder nog even gepraat waarom bij sommige wel in een keer raak en bij anderen het langer duurt. Nou een ding duidelijk met druk maken heeft het niet te maken, tenminste tot zekere hoogte, maar dan neemt de kans op een schijnzwangerschap toe en dat heeft bijna niemand. Hij gaf het advies gericht klussen, dat vond ik wel grappig dat hij dat zei. Maar goed ik ga dus mezelf weer volledig ontspannen (tenminste proberen). De gespannen bui, acne en andere kwalen zijn waarschijnlijk te danken dat mijn hormonen allemaal hun plekje hebben gevonden, lekker hoor.

Ik vind het leuk dat de zwangeren mee kletsen, kunnen ze ook hormonen rondstrooien. Het is leuk om te horen hoe het met jullie gaat en daardoor, tenminste bij mij, ook stimulerend om de moed te houden dat je zelf ook wel zwanger wordt vroeg of laat.

He Welkom: Fijn zo’n verhelderend gesprek met je huisarts. Hoop dat je je nu wat beter voelt.

Tja, en gericht klussen op recept… Zo’n recept wil ik ook wel :lol: :lol: :lol:

Hoi,

Poeh, ik moet dus nu echt niet aan klussen denken! Het idee alleen al (ok, ik heb het 2 keer gedaan maar het was niet echt prttig! Even uitstellen dus!)

Weetje, als het lang duurt kan je ook naar een osteopaat gaan.

http://www.osteopathie.nl (een bekende is http://www.osteopathiealphen.nl/)

Verdiep je er eens in, het is interessant!

Ik ga komende week niet schrijven, tenzij ze internet hebben in het hotel in Oostenrijk! Ik ga nl. morgen weg voor een weekje skieen!

Idereen succes, en als ik terug kom zou het leuk zijn als er 10 zwangeren zijn! :wink:

Marg: Heel veel plezier op wintersport. Waar ga je precies naar toe in OOstenrijk?

Wij gaan volgende week zaterdag op wintersport. We gaan ook naar Oostenrijk, Flachau.

Groetjes, Chantal.

@linkie

tja je vroeg of ik me ook zo voelde tijdens Ivy??

het lijkt er wel erg op.

mn hubbie moest vandaag effe glimlachen, ben namelijk over emotioneel en huil dus om alles, en dat had ik destijds ook

verder probeer ik t te relativeren, als niet dan is de klap iets minder hard !

in iedergeval mn hubbie had t er wel al over om te testen, en toen ik hem zei dat dat nu nog niet kon keek hij wat verbaast… :wink:

hij kan er niet zo goed tegen als die moet wachten :mrgreen: :mrgreen:

ik vind dat wel heel erg lief hoe hij nu doet !!

het is z’n grote schattebout (dat is ook 1 van de redenen dat ik op 18-06 Ja heb gezegt toen hij mij ten huwelijk vroeg )

:inlove: :**: :inlove:

iedereen die met vacantie gaat !

heel veel plezier daar…

en kom weer heelhuids terug !! :dance:

He Moonfire.

Lijkt heel erg spannend te worden voor je, scheelt met de voorbereidingen van je huwelijk heb je tenminste genoeg dingen om over na te denken. Hoop voor je dat het echt raak is en dat je zwanger trouwt.

Veel liefs, Chantal.

wellicht kunnen we op dezelfde dag testen !!

dat zou helemaal gewelidig zijn he !! :dance:

welkom

zo te lezen heb je een fijn gesprek gehad met je huisarts.

nu zijn advies maar opvolgen he? :wink:

wel fijn ook om te horen dat ‘druk maken’ niet je zwangerschapskansen beinvloedt, al is ontspannen ermee omgaan natuurlijk beter, ook voor jezelf.

wie weet zit je binnenkort wel weer bij em maar dan om te vertellen dat je zwanger bent! :dance:

marg

bedankt voor de tip mbt een osteopaat.

ben je daar zelf geweest of ken je iemand die daar geweest is?

ik zal eens even op de sites gaan kijken binnenkort.

heel veel plezier in oostenrijk!

maja

super dat je je net zo voelt als met Ivy, dan is de kans natuurlijk wel aanwezig dat het deze keer weer raak is.

maar ik snap ook dat je jezelf wat wil beschermen voor weer een teleurstelling.

richt je maar lekker op de voorbereidingen voor je trouwdag dan is het snel zover!!

Moofire: spannend hoor! Ik hoop zo voor je dat je gevoel juist is!

Krabje: we gaan naar WAgrain (is in de buurt van Flagau). Er schijnt veel sneeuw te liggen!

Linkie: mijn zus gaat voor andere dingen naar een osteophaat. Ze is er erg tevreden over. Ze blijkt haar baarmoeder met stress te verkrampen. Die man zei dat als ze later zwanger wilde worden en het niet lukte, ze nog eens langs moest komen. Hij had al veel vrouwen geholpen die in de malle molen zaten en niet zwanger werden!

Trouwens, nog ewen uurtje, dan gaan we weg! Ik heb er zin in, hoewel ik daarnet mijn kopje thee heb uitgespuugd… Dus toch nog last van zwangerschapkwaaltjes! Vervelend, maargoed het hoort er bij!

HOE IS HET MET JULLIE??? AL ZWANGERSCHAPPEN IN HET ZICHT? :**:

OVER 6 NACHTJES MIJN 12 WEKEN ECHO WE HEBBEN ER ZIN IN. :inlove:

LAAT JULLIE WETEN HOE HET WAS.

VEEL LIEFS VOOR IEDEREEN :-* NALA

P.S: :sick: BEN IK NOG STEEDS.

tja helaas nog niet, maar wie weet :pray: :pray:

veel plezier bij je echo Mala, en zet je dan ook een fototje erop ???

He Moonfire: Hoe voel je je nu? Heb je zelf al een gevoel dat je zwanger bent?

Nala: Veel plezier bij de echo. Graag uitgebreid verslag en een foto!!!

Veel liefs, Chantal.

nou ja zeg !

waren gisterenavond bij het verjaardagsfeestje van mn mam en pap geweest en er werden natuulijk ook foto’s gemaakt, dus ook van mn hubbie en mij, en daarom zei mn mams daar staan ze met hun 3tjes op de foto… :shock:

tja wat moet ik daarvan gaan denken ???

als is het nog geen week oud…

is t dan zo te zien ??? :wink:

ik wacht nog maar effe 1,5 week af !! :mrgreen:

kennen jullie dit soort dingen van jullie omgeving ??