Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

He Moonfire, nee dat soort dingen heb ik nooit meegemaakt. heel vreemd.

Het is te hopen dat je moeder gelijk heeft.

We wachten rustig af.

Veel liefs, Chantal.

Niet van mn omgeving… Hsd zelf wel sterk het idee dat we wel een smet zn drietjes konden zijn…

De test bevestigde dit sterke vermoeden…

Hier gaat alles wel oke… De laatste week erg moe en misselijk geweest. Erg handig met een examen in zicht a.s. woensdag… Gelukkig gaat het de laatste twee dagen wel iets beter… Hoewel ik het dan wel meteen "verdacht "vind dat ik niets voel. Die kwaaltjes geven je ook een soort van zekerheid, zeg maar…

Liefs,

Puk

Moonfire: ziet jouw moeder wel vaker dat soort dingen? En weet ze ervan af dat jullie een kindje willen? Anders is het wel heel erg spannend want het lijkt toch een soort bevestiging!!

Ik hoop voor je dat je moeder gelijk heeft!!!

Wat heb je verder voor verschijnselen dat je denkt dat je zwanger bent? :?:

He hallo allemaal.

Hoe gaat het allemaal met jullie?

hier gaat alles goed. We gaan nu een drukke tijd tegemoet. Over 5 weken wonen we al bij mijn vader. Dus ik moet druk bezig om mijn ‘troep’ op te ruimen en in te pakken. :oops: :oops:

Nu nog even een week werken en dan heerlijk een week vakantie. Bah!!! :lol: :lol: :lol: Maar de vakantie word ook een werkvakantie. Mijn twee neefjes moet ik de hele week op passen. En zorgen dat de oudste zindelijk word en de jongste gaat lopen.

Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?

Deze maand wordt erg spannend. Ik heb sinds gistern weer last van mijn buik en volgens mij heeft dat te maken met de eisprong. Ik heb dat meestal na twee weken dat ik last krijg van mijn buik. Ook hebben we druk geklust deze dagen. Dus ik hoop dat het nu een keer raak is.

veel liefs, Chantal.

Ga vor je duimen, Krabje!! Gun het je van harte!!

Ik zelf heb van de week te vroeg gejuicht. Had geen kwaaltjes meer gedurende een paar dagen. Nou ik heb te hard geroepen… hang vandaag de gehele dag al boven de wc-pot. Alles wat ik eet en drink komt er net zo hard weer uit…

Lekker, moet vandaag nog namelijk hard aan de studie. Heb woensdag namelijk examen… Als dat maar goed gaat!!

Liefs,

Puk

He PuK: Das wat minder, hoop dat het toch wat minder wordt.

Studeer ze!!!

gelukkig de rest van de middag minder last gehad en gewoon kunnen studeren… PFF

Ben blij als het donderdag is en ik het examen gehad heb… Grootste nachtmerrie is natuurlijk dat ik tijdens het examen een aantal keer naar het toilet moet :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

Liefs,

Puk

maja

hoop dat je moeder gelijk heeft!

er zijn dus nu al drie mensen die denken dat het deze keer raak is!

hoe is het met je katten? zijn die ook weer lekker aanhankelijk?

puk

alvast heel veel succes woensdag, hopelijk hou je alles wat binnen! :wink:

krabje

jij bent dus dubbel aan het klussen…hi hi…

ik hoop voor je dat het raak is deze ronde!

hier gaat alles wel weer z’n gangetje, hadden even een relatiedipje en daardoor hebben we dus ook niet goed geklust…helaas…ga er dus vanuit dat deze ronde niets wordt voor mij.

He Linkie: Das balen. gaat het nu wel weer beter?

Het is nog niet te laat, je kunt er nog voor gaan!!!

Veel liefs, Chantal.

Puk,

Nog succes met leren tot woensdag en hopelijk is het snel achter de rug en met een goed resultaat!!

:-* Garfield

krabje

bedankt voor je lieve woorden :-*

alles weer prima nu hoor, maar mijn eisprong heb ik deze maand op dag 16 gehad ipv op dag 18 dus die is inmiddels al lang en breed geweest. Mijn banner klopt dan denk ik ook niet meer en moet ik eerder ongi worden, maar ach ik laat em wel staan.

ik baalde eerst wel erg natuurlijk, maar denk nu misschien lag dit er nog om ‘opgeruimd’ te worden tussen ons.

volgende ronde weer nieuwe kansen!

@linkie

dat zijn ze idd… :wink:

t wordt langzamerhand echt spannend…

ook omdat we nu de laatste voorbereidingen aan t doen zijn voor ons huwelijk !! :dance:

och ja ik probeer rustig te blijven, maar dat lukt niet altijd helemaal !!

:inlove:

Ach Linkie: Dat is jammer, maar inderdaad door je banner dacht ik dat je ei nog moest komen vandaar.

Moonfire: En beginnen de kriebels voor je bruiloft al te komen?

Had gisteren mijn vriendin aan de telefoon. Ze trouwt 16 juni. Ze had me vorig jaar gezegd dat ik mocht weten wat voot jurk ze had uitgezocht. Maar gisteren wou ze niks vertellen.

Later kreeg ik een sms van haar dat ik mee mag kijken als haar jurk binnen is. :inlove: Helemaal gaaf!!!

Veel liefs, Chantal.

ooo das tegek zeg !

dat je mee mag !!

en idd de kriebels beginnen echt wel te komen…

tis maar nog zo kort !!

en er gebeuren zoveel leuke dingen om ons heen !!

:mrgreen:

Gaaf hoor, ik kan me zo goed voorstellen hoe jjij je voelt op dit moment.

Soms baal ik ervan dat onze bruiloft al is geweest.

Ik wil ook!!! Helaas gebeurd niet meer!!!

Maar hubbie stond wel raar te kijken toen ik hem dat vertelde dat ik met haar mee mocht. Hij zei: Maar zij wist toch ook niet wat jij aan had? :oops: :oops: :oops: Euh, jawel dus!!! Ze had de foto’s al gezien… :lol: :lol: :lol:

hi hi

leuk he hoe je dan altijd effe de dingetjes anders doet regelen he !

als dat de mannen t zich voorstellen :dance:

Tja das waar. Maar wel leuk :lol: :lol: :lol:

:dance:

Maar hoe gaat het verder met je? heb je al een idee wat het gaat worden? dan bedoel ik of je ongi gaat worden of niet

Linkie: wat balen voor je dat jullie een relatiedipje hadden. En zonde dat je dan weer een maand moet wachten. Ook al denk je dat je eisprong al geweest is, gewoon door blijven klussen. Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat iemand ook precies rond de ovulatie kluste en dat ze juist op het moment zwanger is geraakt toen ze dacht dat het al niet meer mogelijk was die maand. Dus blijf hopen! :pray:

Krabje: leuk voor je dat je mee mag met je vriendin om haar jurk te bekijken! Wij zijn ook getrouwd afgelopen zomer. We hadden een hele leuke dag. Deze zomer trouwen er 3 vriendinnen van mij en ik kijk er heel erg naar uit. Ik weet nu precies hoe het voelt om de bruid te zijn :smiley: ! Het lijkt me leuk om te zien hoe hun ‘mooiste dag’ eruit gaat zien. Ergens ben ik ook blij dat ik de eerste van mijn vriendinnen was die trouwde. Dan heb je een beetje de primeur gehad zeg maar! :lol: !

Tja, en nu bezig voor een kindje. Zit nu in de 5de ronde en hoop echt dat het raak is deze maand. Denk dat ik mijn eisprong al heb gehad, maar dat kan ik niet voelen. We hebben erg ons best gedaan de afgelopen week! :inlove: :inlove: . Ik heb sinds een paar dagen last van gevoelige borsten. Het wordt steeds erger eigenlijk. Ze doen niet pijn als ik ze aanraak, maar het is een beetje een branderig gevoel. Zou het kunnen dat het raak is en dat ik dit al voel? De innesteling zou nog niet eens geweest kunnen zijn denk ik. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Eind januari moet ik pas ongesteld worden.

Nou ja, ik verwacht er maar niet zo veel van, anders is de teleurstelling zo groot.

Groetjes,

Baloe