He baloe: Wanneer ben je getrouwd? Ik geloof dat we dan aardig gelijk lopen.
Ik zal eens even kijken of ik een leuk trouwfoto kan plaatsen.
veel liefs, Chantal.
hier een foto met de chauffeur van de auto
ooo wat mooi zeg !
en lekker weer ! :dance:
Mooi hoor Krabje!
overigens is het bij jullie ook zo’n troosteloos weer ??
hier is t grijs, koud en nat !
ieks… :shock:
Hier is het ook hondeweer.
Vanmiddag moest ik naar het winkelcenrum, aan gezien ik geen auto had moets ik op de fiets. Daar had ik dus geen zin in, dus paraplu mee en lopen maar. Ben anderhalf uur onderweg geweest. :? :?
Hoi krabje mooie trouw foto. het is gek he! maar ik had me je heel anders voorgesteld.
Wel blond trouwens!
Meiden kunnen jullie donderdag om 19.00 heel hard en veel voor mij :thumbup: :thumbup: en kaarsjes branden?? :**:
Heb dan mijn tweede echo maar vertrouw het weer eens niet.
Kan jullie hulp/steun goed gebruiken.
alvast bedankt, en jullie horen het wel.
:-* :-* Nala
He Nala: Ik ga hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
dat je een goed echo hebt!!!
Hoe had je mij dan voorgesteld? Maar ben nu niet blond meer en heb mijn haren kort!!! Hubbie heeft nu al 3 nieuwe vrouwen gehad in die paar maanden dat we zijn getrouwd :lol: :lol:
Veel liefs, Chantal.
wil je dat echt weten
Als een jong blond slank ding.
Dit wegens je naam, verwachten een bruin getint zomermeisje, met blonde lokken die huppelt over het strand.
Maar dit bevald mij wel hoor, vat dat vooral niet verkeerd op.
Denk dat jullie ook wel een ander beeld van mij hebben
En alvast bedankt voor je steun.
:-* Nala
Nou ja zeg!!!
Nee grapje, was wel blond. Maar zeker niet mager en jong!!!
Bem nu trouwens rood.
Maar mijn nick komt van mijn achternaam Krabbe
Maar ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe iedereen er uit ziet. Kan me geen beeld vormen bij jullie
Hier een foto van mij.
Ha ha, dit was een grapje natuurlijk. Mocht willen dat ik zo knap was :lol: :lol: ! Ik ben absoluut niet ontevreden over mijn uiterlijk, maar ik vind Jennifer Aniston erg knap!
OHHH, krabje ik heb je toch niet beledigd :oops: dit was echt niet de bedoeling.
Baloe, nou ja zeg ik had jouw alhelemaal niet zo voor gesteld :lol:
Dacht meer aan een gezellige, gezetten beetje domme kort bruin harige
SUPER BABE, maar goed, je kan er mee door lijkt je man/vriend op brad pit?
niet vergeten te duimen he!!!
:-* Nala
p.s: hoe denken jullie dat ik er uit zie :?: :inlove:
He baloe: tjonge je ziet er goed uit hoor!!! :lol: Hahaha. Wel een goeie.
Nala: Nee tuurlijk heb je me niet beledigd!!! bij mij lukt dat niet zo gauw.
Tja hoe jij eruit ziet, heb eigenlijk geen idee. Mmmm, even denken. Kort haar donkerblond en een bril. Wel slank, behalve die buik van je die begint te groeien. En hoever zit ik er naast?
Veel plezier vanavond bij je echo!!! Laat weten hoe het was!!!
Veel liefs, Chantal.
Ps, Moet zo naar de tandarts!!Bah!!!
heel veel succes dan bij de tandarts !
:thumbup:
ik merk dat ik best nou wat gespannen begin te worden… :shock:
oooo mag t waar zijn
Krabje: hoe was het bij de tandarts? Heeft hij je niet te veel pijn gedaan?
Nala: het komt waarschijnlijk door de naam, maar ik zie jou als een lief, tenger, donkerblond poppetje!
Enne…nog bedankt voor de leuke omschrijving over mij, ha ha. Ik ben natuurlijk totaal het tegenovergestelde: blond, slank en heel slim!
Morgen heb je de echo hè, spannend voor je! Zal aan je denken en voor je dat alles goed is. Maar dat zal toch wel?
Krabje: ik had jou ook heel anders voorgesteld. Inderdaad ook klein, tenger, beetje jongesachtig meisje. Zo zie je maar!! Komt misschien wel door het plaatje wat je erbij hebt. Onbewust koppel je daar toch een persoon aan (ookal is het een tekeningetje).
Moonfire: spannend voor jou! Voel je je anders en zo ja kan je het omschrijven?
Ik heb alleen nog een beetje last van mijn boobs :lol: , maar verder voel ik mij niet veel anders. Vorige maanden maakte ik de ‘fout’ door vanaf nu niet meer te klussen (tenzij we er zin in hebben :inlove: !) omdat ik dacht dat het geen zin meer had. Heb over 11 dagen mijn NOD. Wie weet is mijn eisprong wel later deze maand. Dus deze week moet er nog een aantal keren geklust worden ha ha :lol: !
Mocht ik deze maand zwanger zijn dan ben ik rond mijn verjaardag uitgerekend! Volgens de berekening van de ovulatiecalculator ben ik dan precies op mijn verjaardag uitgerekend, echt grappig. Lijkt me eigenlijk wel leuk…
Het is een beetje rustig op het forum. Waar is iedereen?!
hai hai
was ik ook weer eens, wat is er weer veel gezellig geleuterd!!
baloe
je ziet er in het echt vast ook geweldig uit!
en bedankt voor je lieve woordjes.
ik heb natuurlijk stiekem nog wel een piepklein beetje hoop, maar ga er vanuit dat het deze ronde toch echt niets wordt, want we hebben een dag na mijn ei pas weer geklust. (kan ik bepalen door het temperaturen).
dus ja de kans is dan wel heel klein dat het raak is deze keer.
ik heb me op een ander forum laten pendelen en daar kwam uit zwanger in maart van een jongen.
de maand maart voelt meteen goed, dat gevoel had ik zelf ook al en mij hubbie ook.
maar ik denk zelf dat het dan een meisje wordt, gek he?
maar goed eerder is natuurlijk ook welkom, en het geslacht maakt me echt niet uit.
wat je schreef over gevoelige borsten dat herken ik wel, ik had daar ook ineens last van en sindsdien iedere maand wel wat.
maar wie weet is het bij jou wel al een teken van… ik hoop het voor je!
moonfire
ooooh zo spannend deze laatste twee weken, wie weet staan er wel 2 grote dingen op stapel.
ik weet ook ongeveer hoe je je moet voelen want ben zelf in 2003 getrouwd…was ook een super dag en ik vond de voorbereidingstijd ook erg leuk. is toch een groot deel van de voorpret!
nog 4 dagen wachten dan weet je in ieder geval of je ongi gaat worden, ik hoop van niet want dan heb je meteen al je eerste huwelijkskado binnen :dance:
krabje
mooie foto zeg!
ik had je idd ook anders voorgesteld, met kort haar en in een hip, springerig kapsel met een kleurtje erin. maar zo zie je er misschien nu ook wel ongeveer uit.
ben benieuwd wat voor voorstelling jullie van mij hebben, maar ik plaats geen foto. wil toch zo lang ik nog niet zwanger ben anoniem blijven.
nala
meisje toch, waarom ben je bang dat het niet goed zit?
is toch helemaal geen reden voor?
ik zal aan je denken morgenavond, kaarsjes branden gaat helaas niet want ik ben niet thuis.
ik vertrouw erop dat je een geweldige echo hebt hoor!
maar we willen em hier wel zien natuurlijk!!!
baloe
wanneer ben je jarig dan?
kun je mooi op het lijstje toegevoegd worden!
Linkie: bedankt voor je lieve woorden! Jij mag er vast ook zijn !
Wat grappig van dat pendelen! Hopelijk komt het uit. Dan ben je al heel snel zwanger!
Ik verwacht er ook niks van deze maand. Het feit dat ik mijn boobs ineens voel wil inderdaad niks zeggen. Stom hè dat je iedere kwaaltje dat je hebt gaat koppelen aan een evt. zwangerschap.
Tja hoe denk ik dat jij eruit ziet Linkie. Ik denk gewoon een hele leuke gezellige blonde meid (half lang haar) met een normaal postuur. Maar wie weet zit ik er helemaal naast!
Ik zet er ook geen foto van mezelf op omdat ik graag anoniem wil blijven tot het zover is.
Voor het lijstje wil ik mijn geboortedatum wel geven:
6 oktober 1975
Nala: het lijkt me ook leuk als je je echo op het forum zet!! Wanneer ga je het vertellen tegen je ouders? Zeker als alles goed is morgen?! Zou ik ook doen, al is het moeilijk om het zo lang stil te houden.
O ja, een collega van mij zei dat ze bij vrouwen kan zien als ze zwanger zijn. Ze hebben dan een bepaalde blik in hun ogen.