Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

@linkie

ik hoop t zelf ook… :pray:

dat zou mooi zijn.

@baloe

ik hoop dat ze vlug tegen jou gaat zeggen dat t zover is bij jou !

zal ik trouwens een foto van mij sturen, om aan haar te laten zien ???

zo heeft mn mams dat ookal gezien, twas de eerste keer dat ik haar dat heb horen zeggen… :mrgreen:

en tja voel ik me anders ??

ik ben idd iets anders, maar eigenlijk durf ik t niet te voelen en onderdruk ik heel veel…

want stel t is niet zo, dan doet me dat heel veel pijn…

dus doe ik gewoon aan zelf beschreming :wink:

Moonfire,

Het is inderdaad goed dat je jezelf een beetje beschermd, want anders is de teleurstelling straks zo groot!

Ik denk niet dat het veel zin heeft om een foto te sturen, omdat zij het echt aan vrouwen kan zien in hun ogen. Op een foto zie je dat denk ik niet. Maar ik zal het nog wel even vragen aan haar! Maar je hoeft niet meer zo lang te wacht nu, toch?!

t was maar een grapje hoor…

:wink:

je hoeft dat niet te vragen…

ik wacht gewoon nog lekker 1 week af !!

hahaha hihihihi grappig hoor heb geen bril en ook geen lenzen maar de rest klopt aardig.

Meiden bedankt voor de steun en de kaarsjes, we gaan het inderdaad morgen aan de ouders vertellen al de echo goed is, daar kijken we echt naar uit.

Ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten.

veel liefs Nala

baloe

jij hebt wel aardige mensenkennis denk ik, ik ben slank en rossig/rood/blond.

ik heb ook een collega die aan de ogen kan zien of iemand zwanger is, maar dat heeft ze niet onder controle of zo. :shock:

Ineens ziet ze het en meestal is diegene dan ook al een aantal weken zwanger (maar wel minder dan 3 maanden)

nala

ik hoop dat je morgen wel ook met heel veel plezier naar de echo gaat en dat je er met een nog grotere smile wegkomt! :smiley:

en dan…dan mag je het lekker aan iedereen gaan vertellen! :dance:

ohoh, ik hoop niet dat ik ook zo’n collega heb… Wil eigenlijk nog even wachten met vertellen op mn werk na mn tweede echo… Dan ben ik een week of tien…

net mn examen gehad… Keihard geleerd, maar desondanks was hij erg pittig (vond iedereen trouwens) Ben net een uurtje thuis, maar heb de boeken nu al ver weggestopt… Over twee maanden pas de uitslag!!

Liefs,

Puk

Hoi allemaal.

Goh er is veel geschreven vandaag. :smiley:

Tja de tandarts, was een snel bezoekje, erin en er weer uit. Was half jaarlijkse controle. En niks aan de hand.

baloe: ik heb je verjaardag in het lijstje gezet.

Moonfire: Spannend hoor!!! Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nala: Volgens mij ben ik in de war, dacht dat je vandaag echo had :oops: :oops: :oops:

Maar ik heb nu toch al een foto laten zien van mezelf, zal eens kijken of ik een leuke vind met mijn nieuwe coupe.

Veel liefs, Chantal.

Hoi Puk,

Jeetje, wat moet je lang wachten op die uitslag van je examen zeg…pff

Ik hoop dat je het hebt gehaald, dan ben je er lekker vanaf!!

Liefs,

Garfield

@Moonfire wrote:

t was maar een grapje hoor…

:wink:

je hoeft dat niet te vragen…

ik wacht gewoon nog lekker 1 week af !!

Hi hi :smiley: sorry, dacht ècht dat je het serieus meende…

Linkie, tja mensenkennis, misschien heb ik het, maar dit was echt een gok. Het is zo moeilijk! Bij Krabje zat ik er weer helemaal naast. En hoe denk je dat ik eruit zie? :smiley:

Wel leuk dat ik het bijna goed had :!:

Nala, alvast heel veel sterkte en succes morgen. Ga voor je :thumbup: :pray: dat alles goed is. Veel plezier ook om het aan jullie (schoon)ouders te vertellen. Hoe gaan jullie dat doen?

het is idd erg spannend aan t worden !

:mrgreen:

maar ook voor de rest blijf ik :thumbup: :thumbup:

puk

pffff dat examen is achter de rug, dus kun je je studie even laten voor wat het is.

die collega van mij die eventueel kan zien dat je zwanger bent, zal dit nooit vertellen hoor! maar goed als het zo ver is dan ben je natuurlijk wel bang dat ze het al gezien heeft.

baloe

poeh moeilijk hoor…hoe jij eruit ziet…ik heb eerlijk gezegd geen idee. je plaatje ziet er steeds heel vrolijk uit, dus ik denk ook een vrolijke meid, met kort/half lang haar, donker, normaal postuur.

en???

moonfire

hier nog wat steun :pray: :pray: :pray:

Thanxx, LInkie en Garfield,

Hoop inderdaad dat ik het gehaald heb… Had er veel tjd en energie in gestoken…

Garfield, hoop dat alles verder goed met je gaat??!!!

Liefs,

Puk

Hoi hoi,

Ik had vanochtend een sollicitatiegesprek. Ben benieuwd!! Het ging wel lekker. Er waren helaas nog meer kandidaten, dus…afwachten! :think: De baan is voor 3 dagen dus dat is alvast handig voor straks :!: :lol:

Linkie, grappig hoe jij denkt dat ik eruit zie. Je hebt ongeveer gelijk alleen ben ik donkerblond/rossig van mezelf met wat blonde plukjes (niet van mezelf :wink: ), mijn haar is in laagjes geknipt en half lang. Ik heb maat 38. Tjeetje, het lijkt wel een contactadvertentie ha ha :stuck_out_tongue: ! Ben inderdaad een vrolijk type, al zeg ik het zelf. :smiley: :smiley:

Nou, dit was het weer even.

Groetjes,

Baloe

@baloe & puk

ik :thumbup: dat jullie het beiden gehaald hebben…

dat zouden nog eens goede vooruitzichten zijn… toch :!:

Hoi Moonfire,

Bedankt voor je lieve woordjes!

Wanneer ga jij testen eigenlijk? Zal wel ergens dit weekend zijn denk ik?

Of wacht je voor de zekerheid nog wat langer?

Pfff ik ben er weer te veel mee bezig merk ik. Ben een paar dagen vrij en wordt steeds weer naar het forum getrokken! :!: Het is zo moeilijk om het van je af te zetten. Maar ja, ik zal niet de enige zijn die dit heeft.

Ik moet helaas nog even geduld hebben tot mijn NOD…

nou ik kan op zn vroegst pas goed testen eind volgende week…

met clearbleu moet je 9 weken wachten na een mk

staat in de beschrijving :shock:

ik zou t liefste nu al willen doen…

maar dat gaat NOG niet…

dus wellicht dat we het samen doen !! :dance:

Meiden,

Ik ga een weekendje weg!

Dinsdag lees ik weer bij.

Groetjessss!!

xx Garfield

Garfield: Veel plezier dit weekend!!! Geniet ervan.

Nala: Hoe was de echo???Ben erg benieuwd!!!

Baloe: Ik wacht ook in spanning af, net als jij.

Ik hoop dat die sollicitatie iets wordt. Zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Moonfire: Spannend!!! Dat je nog zolang kunt wachten. Nou ja je moet wel.

Puk: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jou dat je je examen hebt gehaald.

Veel liefs, Chantal.

Dames, ik heb een nieuw deel aangemaakt!!!

Deel 7 alweer!!!