Linkie en Baloe, jullie houden het wel spannend!!
Moonfire: wat een lief gedichtje van je vader, de tranen sprongen in mijn ogen. De laatste dagen kan ik om de kleinste lieve dingen al huilen, terwijl ik dat normaal niet heb.
Marg: ik drink ook af en toe één glas wijn, mijn dokter en mijn homiophaat zeggen beide dat 1 a 2 glazen geen kwaad kunnen de eerste 4 weken van je zwangerschap, omdat dan de kleine nog geen voedingstoffen van je opneemt via het bloed. Ik ben er dan toch wel voorzichtig in, maar soms is een glaasje wijn wel erg lekker.
Hier is het nu wit en er komen nog steeds sneeuwvlokjes naar beneden, gisteravond was er bij ons in brabant nog niks.
Ik ben blij dat de kerstdagen voorbij zijn, lekker gegeten en gezelligheid, maar je wordt op 2e kerstdag vaak zo lam van het niks doen en het eten.
Deze week gewoon werken, terwijl ongeveer 60 - 70 % van het personeel bij ons vrij is, lekker rustig dus op kantoor.
welkom
werk ze deze week!!
maar even lekker rustig aan het jaar uit!
ik heb mijn banner niet aangepast maar ik denk dat ik over twee dagen eigenlijk mijn nod heb omdat mijn ei ook 2 dagen later was.
behalve erg gevoelige borsten heb ik verder geen signalen dus ik denk gewoon weer ongi te worden hoor.
mijn temperatuur schommelt ook steeds heen en weer dus het is niet zo dat die constant hoog blijft…
He hallo allemaal.
Zijn jullie allemaal de kerst weer goed doorgekomen?
Linkie en Baloe: Spannend hoor. Ik ga voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: . Zou mooi zijn om er dit jaar nog een paar zwangeren bij te hebben…
Ik kan nu nog even het werk in halen waar ik het weekend niet aan toe ben gekomen. Er ligt een berg strijkgoed!!! Bah!!!
Straks ook nog naar de kapper en vanmiddag weer lekker aan het werk.
Zijn er nog mensen die vrij hebben tot volgend jaar?
Veel liefs, Chantal.
chantal
thanks! :-*
maar wie weet ben jij ook wel de volgende die zwanger is, ook nog maar 4 dagen tot je NOD!!!
ik zal voor je :thumbup: !
ik ben vandaag en morgen vrij, moet de laatste twee dagen van de week nog werken.
hubbie is wel aan t werk dus heb lekker het rijk alleen
Linkie: Lekker zeg. Ik moet gewoon de hele week werken en hubbie die heeft vanaf donderdag al vrij en moet alleen vrijdag nog werken.
Maar ik ga mezelf achter de pc wergsleuren…en ga strijken.
Nee helaas lukt niet. Kok heeft te grote aantrekkingskracht :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
o dat herken ik helemaal!!!
strijken heeft nou zeker ook geen aantrekkingskracht op mij.
maar hoe voel jij je?
nog klachten/signalen die ergens op wijzen?
je hoeft ook nog maar 4 dagen tot…
hoi hoi dames…
enne alles :thumbup:
ik ben ook flink bezig in t huishouden :?
en strakjes lekker de sneeuw in moet boodschappen gaan doen
anders worden mn poesjes boos :mrgreen:
verder gaat t met mij wel steeds een beetje beter…
heb nu t ergste weer gehad, ga me nu weer lekker verheugen op de voorbereidingen van ons huwelijk !
heb net het extra loon binnen van de feestdagen, dus dan gaan we deze week schandalig geld uitgeven…
:dance: :**: :dance:
Gisteravond is het bij ons ook gaan sneeuwen en het ligt er nog! Vandaag en morgen ook nog lekker vrij, heerlijk! Dat wordt een gezellige boel op dit forum :lol: .
Moonfire: ik weet wel dat mijn moeder het niet met opzet doet. Zo bedoelde ik het niet. Ze heeft alleen geen idee dat wij nu bezig zijn om zwanger te worden en als ze dan weer enthousiast aan me vertelt dat iemand zwanger is die ze kent dan denk ik: straks mag jij ook blij zijn want dan wordt je zelf oma ha ha! Maar heel lief hoe je reageerde hoor, thanks !
Krabje, voor jou gaat het ook al spannend worden zag ik. Ik :thumbup: voor je!
Linkie, spannend voor ons hè! Ik heb nog geen tekenen van :evil: :evil: , hoewel gisteravond had ik een klein beetje gekleurde afscheiding maar vanochtend niet meer. Vaak begint mijn ongi daarmee. Denk niet dat het deze maand raak is hoor. Heb ook geen innestellingsbloeding gehad en die had ik anders al lang gehad moeten hebben! Maar ik heb ook wel eens gehoord dat je dat niet persé hoeft te hebben, dus er is nog een beetje hoop :dance: !
Hebben jullie wel eens van Persona gehoord? Moet je maar kijken op de website: http://www.persona.nl/
Ik zit er aan te denken om het te gaan kopen als het na 6 maanden proberen nog niet gelukt is. Het is een soort ovulatietest. Je kan het gebuiken als anticonceptie maar juist ook om zwanger te worden. Het lijkt mij erg handig.
Groetjes,
Baloe
baloe
het is inderdaad voor ons beiden spannend!!!
hoe veelste ronde is dit voor jou?
je hoeft idd geen innestelingsbloed te hebben en dat kun je ook later nog wel krijgen.
een vriendin van mij die had het met 6/7 weken zwangerschap, dus wat dat betreft kan het alle kanten op.
ik zelf ga nog niet niet met ovulatietesten werken, maar eerst nog maar eens een paar maanden temperaturen.
kan daarna altijd nog ov testen kopen, maar volgens mij zijn er dan wel goedkopere dan die van persona.
Ik heb wel van Persona gehoord, maar er geen ervaringen mee.
Volgens mij zitten er nu 3 in spanning:
Linkie, Baloe en krabje…… Spannend hoor.
Ik denk dat mijn NOD ergens tussen de 30 dec. en 1 jan ligt.
Ik had al een topic geopend over de ovulatiepijnen die ik heb. Ik kan jullie melden dat ik nu nog pijn in mijn borsten heb (Nu is 6 dagen na mijn ovu). Ik heb gesport met kerst (hardlopen) en ze deden toch pijn…. Het is te vroeg om last te hebben van een zwangerschap (tenminste dat denk ik), te vroeg voor mijn menstruatie, te vroeg voor… weet ik veel wat. Ik heb gewoon last! En baal ervan (nee, ik ben ook niet dikker geworden).
Zucht! Ik moet trouwens gewoon werken en kan niet zoals jullie lekker boodschappen doen of strijken. Dat klinkt mij als muziek in de oren: strijken. Ik heb altijd na het weekend opstart problemen op werk. Laat staan als ik zo een tijd weg geweest ben. Dan heb ik helemaal geen zin meer. Iedereen veel plezier met de voorbereidingen voor het oud/nieuw feest!
Linkie
Okee, dat geeft inderdaad hoop! Ik heb van een paar vriendinnen gehoord dat ze allebei een innestelingsbloeding hadden dus ging er vanuit dat het vrij normaal was dat je dat na ± 3 a 4 wkn. zou moeten hebben.
Dit is pas mijn 4de ronde dus het valt nog wel mee. En hoeveel rondes heb jij al gehad?
Volgens mij zijn innestelingsbloedingen een beetje het zelfde als het bloeden bij een ontmaagding. De ene vrouw heeft het wel en de ander niet.
Maak je er niet te veel zorgen om! Er zijn zat vrouwen zwanger geworden zonder dat ze het wisten. Die hebben ook niks gemerkt toch? En lboeden merk je altijd wel. (ok, tenzij je zwart ondergoed draagt misschien?)
marg
o, maar jij kan ook aan het lijstje van wachtende worden toegevoegd, nog 6 dagen tot je NOD zie ik!
enne die pijnlijke borsten dat kan toch echt wel wat betekenen volgens mij hoor!
vooral als je daar normaal geen last van hebt.
ik heb normaal de laatste week voor mijn NOD last van gevoelige borsten, maar ze zijn deze keer wel wat pijnlijker als anders.
dus wie weet meid!!! (wil je geen valse hoop geven natuurlijk)
baloe
voor mij is het ronde 8 alweer!
slik dat jaar proberen komt steeds meer in zicht… :?
Linkie,
Hoe is je temperatuur verlopen dan? Die was toch aan het zakken?? Wanneer ga je evt. testen???
Ik duim ondertussen gewoon door hoor
Groetjes Garfield
tja Garfield mijn temp gaat eigenlijk wat op en neer.
hij was inderdaad dalende toen, maar ging daarna weer omhoog en is nu weer dalende…weet dus nog niet wat ik er van moet denken. :think:
maar hoe is t met jou?
leuke dagen gehad?
tot rust gekomen, nagedacht, gepraat etc…? :?:
Lastig he, die temperatuurwisselingen.
Als het nou gewoon eens op 2 temperaturen bleef hangen"
1= voor de ovu
2= na de ovu
(3= zwanger/ bevrucht )
Linkie,
We zijn het er in ieder geval over eens dat het zo niet verder kan en dat we dus onze schouders eronder zullen moeten zetten. Dat is de voorlopige conclusie in ieder geval (van gisterenavond)…
Liefs,
Garfield
marg
je hebt helemaal gelijk!!! :lol: :lol: :lol:
garfield
fijn dat je in ieder geval gepraat hebt en dat het iets opgeleverd heeft!
nu maar hopen dat het ook snel echt beter wordt! :-*
Linkie, volgens je banner is vandaag je NOD! Zijn er al voortekenen van :evil: :twisted: of heb je nog nergens last van? Na 8 rondes gun ik je van harte dat je zwanger bent deze maand! :-*
Vanmiddag had ik een tijdje last van buikpijn. Ik had echt het gevoel dat ik ongi ging worden. Had ook last van wat lichtroze afscheiding op mijn toiletpapiertje (sorry vies verhaaltje :oops: :oops: ). Nu is het weer over en voel ik me oke en zijn er ook nog geen :evil: :evil: te bekennen! Maar om mezelf te beschermen ga ik er gewoon vanuit dat ik ongi wordt. Mijn langste cyclus duurde 37 dagen en ik zit nu op dag 32. Moet nog ff geduld hebben dus. Ben nog steeds van plan om een test te doen op 31 dec. mocht het dan nog niet gekomen zijn. Ondertussen dus
Groetjes,
Baloe