stiekem
fijn dat je je zo goed voelt, afgezien van je moeheid en pijnlijke borsten.
en super dat je zo weer even een echo kon maken, je werk heeft toch zo’n voordelen!!! :-*
Ha, thanks Linkie!!
Maarre…hoe is het nou met jou? Denk je dat het raak is deze maand???
stiekem
ik heb echt geen idee :oops:
ik hoop t natuurlijk wel maar ja dat hoop ik iedere maand!
ik heb niet echt klachten die er op wijzen en kan alleen maar van mijn temperatuur uit gaan. die ging na mijn eisprong omhoog en toen weer wat naar beneden en nu vandaag weer omhoog…dus ja…het blijft afwachten!
ik ben er op zich wel heel rustig onder en kan ook niet zeggen dat ik nu deze laatste wachtweek heel lang vind duren terwijl dat anders altijd wel zo is.
hoi dames,
tja ik weet het nu niet meer…
volgens mij ga ik ongi worden…
heb een beetje rood als na de wc ben geweest :?
och ja ik denk als t vanavond / morgen doorzet dat ik dan de banner doe aanpasen…
moonfire
ooo, nee!!!
ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat het innesteling is!
begint normaal ook je ongi met wat bloed of ben je altijd ineens ongi?
pas de banner inderdaad nog maar niet aan want wie weet…
ik zal voor je
(denk je dat dit genoeg is?)
tja t voelt niet als ongi, maar t voelt ook niet als een beginnende zwangerschap zoals met Ivy* dus ik blijf echt nog steeds twijfelen :?
maarja ik blijf nog
@linkie
hoe gaat t bij jou ??
helaas t heeft doorgezet !
heb mn banner al aangepast…
och ja is misschien ook maar deze keer beter zo,
2 weken geleden met t ongeluk heb ik rötgenfoto’s gekregen ook van mn heupen…
dus als ik dan zwanger zou zijn geweest zonder t te weten was t wellicht heel schadelijk geweest…
op naar de volgende keer :dance:
v.a. 01-01 kan t weer raak zijn
o, moonfire wat jammer
ben blij dat je toch nog wat van de positieve kant kan bekijken, knap hoor!!!
en beter nu dan na nog een week tussen hoop & vrees terwijl het niet zo is.
kun je wel lekker (ahum) een borreltje drinken tijdens de feestdagen.
was dit nu de eerste of de tweede ongi nan Ivy*?
meid, veel sterkte en kop op!
ik hoop dat je wat afleiding hebt de komende dagen!
He Moonfire, das jammer zeg!!!
Had zo hard voor je gebeden en gehoopt… Balen meid!!!
probeer het een beetje van je af te zettten en te genieten van de kerstdagen met je familie om je heen…
2006 zal voor jou een goed jaar worden!!!
Liefs en een dikke knuffel
Puk
jammer Moonfire, hopen dat 2006 voor jou wel een vruchtbaar jaar mag zijn.
ik hoop t ook dat alles weer ok gaat worden :mrgreen:
nu weet ik tenminste dat weer alles functioneerd na de curritage zoals t ook moet.
en dat t de eerste keer daarna weer raak zou zijn, dat was toch eigenlijk te veel verwacht he ! :?
och t zou wel heel erg leuk zijn geweest en van harte welkom ! :dance:
ochja om te weten dat mn vruchtbare dagen weer vanaf 01-01 zijn dat is toch ook wel weer echt ok he !!! :dance:
we gaan er weer gewoon voor !!
@de rest van de dames die zwanger willen worden
ik :thumbup: heel hard voor jullie dat t heel vlug mag gaan gebeuren
@ de zwangeren
heel veel plezier !
en ik :thumbup: voor jullie voor een heerlijke zwangerschap en een OK bevalling…
we hebben vandaag suprice gehad (wij doen met dat met de kerst) en mn paps had me geloot…
was heel snu, hij had de suprice al kant en klaar toen ik in verwachting was…
en heeft dus nog vlug een nieuwe moeten maken, en ook nog een ander versje. Hij is een man van weinig tot geen woorden, maar hij heeft een super versje gemaakt…
voor Maja
't was voor mij heel moeilijk dit jaar
ik had mn suprice in mn hoofd al kant en klaar
maar toen wilde de kleine opeens niet
we hadden allemaal veel verdriet
daarom nu een combinatie dit jaar
wel de goede kleuren, maar
een ander presentje
iets voor jou, iets dat verwent je
en iets voor, wie weet ietsjes later
en nou pak 't maar uit
veel liefs
van geen grote prater.
de kleuren: bedoelde hij de kleuren van de babykamer die al ver klaar was
iets voor nu te verwennen: heerlijk badschuim etc
en iets voor later: een paar voorleesboekjes voor een kleine dreumes…
LIEF HE !!!
ik ga er nu weer vandoor…
[/u]
Vandaag was mijn NOD (nou ja, de 25ste is alweer voorbij dus mijn NOD ook!) en er zijn nog niks van :evil: :twisted: te bekennen!!!
Ik heb mezelf voorgenomen te wachten tot 31 december met testen als mij dit lukt dan :lol: :!:
Ik hou jullie op de hoogte …
Hoe is het met de rest die rond de kerst haar NOD had? Linkie, jij had toch ook je NOD rond deze dagen?
Kerstgroetjes, Baloe :-*
Baloe: Spannend!!!
Moonfire: Balen zeg. Maar wel lief van je vader.
Hier gaat alles zijn gangetje. De eertse kerstdag zijn we weer doorgekomen. Eerst bij mijn schoonzus geweest en 's avonds nog een verjaardag.
Vandaag gaan we uit eten met mijn ouders.
Veel liefs, Chantal.
moonfire
wat een mooi gedicht had je vader gemaakt, vooral omdat hij geen prater is!
jammer dat de reden nu niet een zwangerschap is, maar desondanks wel een gedicht met een gouden randje!!!
Baloe
spannend zeg, dat je NOD nu inmiddels geweest is!
hou ons op de hoogte!!
nog klachten, signalen die ergens op kunnen wijzen?
en waarom pas de 31e testen?
of heb je wel wat wisselende cyclussen?
Ik moet nog een paar dagen wachten, mijn ei was deze maand pas rond dag 18 dus ik moet denk ik nog even geduld hebben…arggg…
misschien voor mij dus ook de 31e testen???
durf er niet op te hopen hoor!
hoorde gisteravond dat er weer een kennis zwanger is…zucht…
dan denk ik wel: wanneer ben ik nou eens aan de beurt???
ben dus vandaag een beetje wiebelig qua stemming.
en dan vanmiddag nog naar mijn schoonouders waar ook mijn zwangere schoonzusje komt…slik…
Het wordt een witte kerst!!!
Het sneeuwt hier en het ziet er naar uit dat het blijft liggen.!!!
Als het maar niet zo erg wordt als de laatste keer…
Hier helaas geen sneeuw te bekennen!!
Moonfire wat balen voor je dat :evil: :evil: zijn gekomen. Hopelijk brengt de volgende ronde voor jou meer geluk!
Linkie, zoals jij je vandaag voelt kan ik me helemaal voorstellen. Al die zwangeren om je heen, dan baal je gewoon dat jij nog niet zwanger bent. Ik merk het ook aan mezelf. Het lijkt wel of iedereen zwanger is. Mijn moeder belt me ook regelmatig op dat ze weer iemand tegen is gekomen van wie haar dochter zwanger is. Dan denk ik bij mezelf, mam je moest eens weten hoe graag ik dat ook zou willen! Maar ik wil het graag als verrassing houden voor haar dus ik heb het niet verteld.
Nou ja, eens komt de dag dat wij ook zwanger zijn en misschien is dat al heel snel! Wie weet is dit de laatste kerst met z’n tweetjes en is er volgend jaar een kleintje bij!
Groetjes,
Baloe
@baloe
Alles komt goed meid…
en je mams doet dat heus niet vertellenom je pijn te doen, ze weet t immers niet
en ik dat je idd volgend jaar kerst luiers staat te verschonen :dance:
@chantal
hier blijft de sneeuw ook een beetje liggen…
misschien sneeuwt t vannacht ook nog ! tis toch altijd een heerlijk gezicht als je wakker wordt en t hele landschap is wit :dance:
@linkie
ik :thumbup: voor je dat je een dikke + hebt op de 31e!!
en mn paps heeft echt zn uiterste best gedaan om mij te laten zien dat hij meeleeft met ons ! hij weet immers ook wat het is om een kleintje op deze manier te verliezen, de 4de zwangerschap van mn moeder werd ook opeens een missed abortion ook ontdenkt met 13 weken
gelukkig was zij 2-3 maanden daarna weer in verwachting, en dat werd mn jongste zusje :dance:
verder gaat t nu wel weer met me !
de nacht diensten zijn bijna voorbij van mn hubbie, nog 2x :dance:
en dan is hij 4 dagen thuis ! :**:
Ok, ik beken:
Ik heb alcohol gedronken, en iets meer dan 2 glazen
Het was zo gezellig met kerst (in de Ardennen) dat ik mij gewoon heb laten gaan.
Ik heb bijna niet gedronken vanaf juli omdat ik misschien zwanger zou kunnen zijn… Nou ja, vanaf nu dus geen druppel meer. Achteraf voel ik mij dus wel een beetje schuldig maar ik denk maar zo: er zijn genoeg vrouwen die drinken (veel meer dan ik) die niet weten dat ze zwanger zijn en gewoon stevig doordrinken. Uiteindelijk geeft dat niet altijd een probleem. Ok, misschien een beetje een slappe smoes, maar het praat mijn gedrag een beetje goed! :?
Jammer Moonfire dat de :twisted: :twisted: zijn gekomen! Volgende ronde weer nieuwe kansen!
Marg
chantal
mooi he dat witte landschap!! bij ons begon het gisteravond te sneeuwen en nu is de wereld mooi wit
en glad dus doe allemaal voorzichtig op de weg!!! :naughty:
baloe
thanks voor je lieve begrijpende woorden, had ik even nodig!
het gaat nu wel weer, kan nu weer nuchter nadenken (ahum).
ik had er inderdaad niet bij stil gestaan dat het de laatste kerst met z’n tweetjes heeft kunnen zijn en misschien volgend jaar wel met z’n drietjes.
Van dat idee werd ik wel weer even vrolijk :lol:
en voor jou is het misschien al wel een kerst met z’n drietjes geweest maar weet je dat nu nog niet.
nog geen :twisted: en signalen/ klachten?
maja
wat fijn dat je ouders je helemaal begrijpen al hebben ze helaas ook hetzelfde moeten meemaken
en wie weet is het bij jou wel net als je moeder ben je na 2-3 maanden weer zwanger (dus volgende ronde al!!)
marg
meis, voel je nu niet schuldig over je glaasjes alcohol, het is ook belangrijk dat je wat lol in je leven hebt en je kunt niet alles maar laten onder het mom van ‘stel dat’.
volgens mij kan een keertje alcohol echt geen kwaad maar gaat het om langdurig gebruik.
er zijn genoeg mensen die de eerste maanden niet weten dat ze zwanger zijn en toch een gezond kind krijgen.
en veel rokers stoppen ook pas wanneer ze weten dat ze zwanger zijn!
don’t worry, be happy!!!