Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

puk

fijn dat de HA je duidelijkheid heeft gegeven over hoeveel weken je nu zwanger bent!

en nu de termijn echo afwachten.

wanneer heb je die?

veel plezier met vertellen!

ga je het op een leuke, bijzondere manier doen?

moonfire

het lijkt de goede kant op te gaan met jou!

ik dacht dat je eerder had geschreven wel wat klachten te hebben, maar nu toch niet meer?

geniet lekker van je vrije dagen!!!

garfield

vervelend die schommeling in lengte qua cyclus he?

weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent.

ik reken daarom nu ook maar ruim, dat ik op z’n vroegst overmorgen ongi kan worden en op z’n laatst eind volgende week.

chantal

wij gaan beide kerstdagen naar wederzijdse ouders, maar dan wel pas aan t einde van de middag.

dus dan hebben we de hele dag nog wel voor ons zelf!

of we nog wat leuks gaan ondernemen weet ik nog niet en jij?

mijn temperatuur is de afgelopen 3 dagen steeds weer wat naar beneden gegegaan dus ik ben bang dat dat een signaal is dat mijn ongi er toch binnekort gaat aankomen :cry:

Hoi Linkie,

Misschien dat ik toch ook maar eens moet gaan temperaturen. Ik had deze ronde ook geen ov. testen gebruikt en daardoor hebben we natuurlijk ook mijn eisprong gemist. Maargoed, dat was ook wel een beetje bewust zoals je weet…

Wat dat betreft nog steeds geen duidelijkheid. Vandaag ben ik niet naar mijn tentamen gegaan en ik heb nu even rust van de studie. Tijd dus om aan andere dingen te werken :wink:

Groetjes Garfield

garfield

goede keus denk ik, al wordt het ook moeilijk!

even tijd om tot rust te komen, na te denken over alle dingen die spelen en die je belangrijk vindt!

en dan hopelijk in het nieuwe jaar een nieuw start…samen?!

succes en sterkte!!!

maar je leeft maar een keer en daar moet je dan ook van volop van genieten!

Hallo,

Ik blijf mijn plannen bijstellen… En daarom zit ik hier nu thuis, achter de computer…

Ik zal even uitleg gegevn. Mijn man is naar het buitenland gegaan met de vrachtwagen. (Een vriend helpen want die had een chauffeur te kort.) Hubiie zou maandag thuis komen en dinsdagavond zouden wij naar Luxemburg op vakantie gaan. Zaterdag zouden we dan naar de Ardennen gaan naar mijn ouders.

Hubbie had veel problemen onderweg en zou het nooit halen om op vakantie te kunnen gaan. Daarom ben ik halverwege naar hem toegevlogen om het laatste stuk van de reis naar NL mee te rijden. Tijdens de reis besloten dat het onzin was om voor 1 dag naar Luxemburg te gaan. Dat hotel hebben we afgebeld (ik had al een aantal dagen geannuleerd) en nu zitten we 1 dagje thuis. Morgen gaan we naar de Ardennen en zijn we tweede kerstdag thuis.

Dinsdagavond ben ik aangekomen en hebben hubbie en ik een innig weerzien gehad (in de vrachtwagen :wink: ). Daarna nog een bootreis gehad van 24 uur en hebben we het ook erg leuk gehad! :inlove: :inlove:

Woensdagavond heb ik erg steken links gevoeld, duidelijk mijn ovulatie. Dus misschien nog optijd geklust. Vorige keer precies toen ik al steken had, nu dus een dag eerder. Ze zeggend at je 1 of 2 dagen voor je ovulatie het vruchtbaarst bent… dus wellicht is ons kindje in het buitenland verwekt. Ik heb nu nog pijnlijke borsten maar dat had ik vorige keer ook. Gewoon even afwachten dus!

Ik hou jullie op de hoogte!

–> alle zwangeren succes met zwanger zijn!

–> alle niet zwangeren succes met zwanger worden!

Marg

Garfield, balen, maar wel fijn dat je cycles nu niet zo lang is geweest. Hopelijk wordt 2006 jou jaar.

Cynthia fijn dat je zwangerschap goed gaat en leuk dat je af en toe wat van je laat horen.

Linkie spannende de komende week. :pray: :pray:

jippie marg, het kan nog alle kanten op deze maand!!! :dance:

wie weet heb je toch inderdaad goed geklust!

volgens mij heb nooit iedere maand precies op dezelfde dag je eisprong, is ook wel afhankelijk van bijv. ziekte, vermoeidheid, stress etc…

ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

thanks welkom!!!

Marg,

Dat klinkt inderdaad goed!!

SPANNEND :pray: :pray:

Groetjes Garfield

@marg

ik :thumbup: en ik :pray: voor je dat t goed is geweest dat je je hubbie tegenmoed bent gekomen !!

ik zou t zeer fijn vinden als t zo was voor je !

@garfield

balen zeg dat t nu zomaar ineens korter is dan gepland :cry:

@linkie

gaat nu spannend worden he !

voel je vreemde dingen ???

verder gaat t bij mij hartsikke goed !

merk nu helmaal niks meer van vreemde dingen

na wat ik vorige week allemaal zei

mn hubbie vind t maar vreemd dat t nog niet is gebeurdt, hij probeerd zich nog steeds voor te houden dat ik ongi ga worden :?

(zelfbeschreming denk ik ! )

en ik, ik blijf in ongewisheid zitten…

ben nu bezig met mn spulletjes te verzamelen voor t optreden vanavond…

en mn jurk effe aan t opleuken ! :mrgreen:

met veel veertjes…

hi hi hi

Hee meiden,

Ik maar zeggen dat ik weinig kwaaltjes heb. Word ik vanochtend toch misselijk wakker. had echt even zoiets van… blijf thuis en blijf in mn bed… Maar heb mezelf er toch uitgetrokken en na een paar koppen thee op mn werk was ik weer het vrouwtje… Afgelopen twee daagjes ging ook 's avonds na 20.30 uur mn lichtje wel even uit en was ik heel moe…

Linkie, we hebben voor de ouders een speentje gekocht en die onder de kerstboom gelegd… Mn schoonmoeder wordt trouwens ook 50… Sarah dus!! Leuk cadeautje voor zo’n speciale dag, vind je niet???

Puk

Linkie en Moorfire…

:pray: :pray: :pray:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Puk

O, en Krabje en Balou ook nog zag ik, SPANNEND!!

:pray: :pray: :pray:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

puk

wat een leuk idee van die speen!!! :lol:

ga ik zeker onthouden!

bedankt voor je hormoontjes…hopelijk heeft het effect.

ik zag vanmiddag 2 ooievaars onderweg dus wie weet is dat ook een goed voorteken!!

ik zei voor de grap tegen mijn hubbie, tja dan wordt het een tweeling he?! :wink:

moonfire

veel succes met het optreden vanavond, even lekker je laten gaan :dance:

ik heb niet echt klachten/ signalen, wel wat gevoelige borsten, soms beetje misselijk en een vaag buikgevoel maar ik wijt dat gewoon aan een komende ongi!

heb mn banner trouwens maar weer teruggezet… Dokter zei dat ik vanaf NOd moest rekenen (7weken) maar ook dat mn uitgerekende datum 27 augustus 2005 moest zijn… (bijna 5 weken) Zal er wel ergens tussenin zitten…

Heb mn banner terugggezet omdat ik voor een afspraak voor een termijn echo 8 weken moet zijn… Dan kan ik die datum van 7 weken wel aanhouden, maar dan kom ik dadelijk in het ziekenhuis en dan zien ze nog niets omdat het te vroeg is… Das lekker??? :? :?

Gezien mn beginnende kwaaltjes denk ik ook dat ik rond de 5/6 weken zit… Nou ja, met de termijnecho weten we het zeker. Na de kerst gaan we een afspraak maken…

Liefs,

Puk

lieve puk

ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt over hoe ver je nu daadwerkelijk heen bent, want dat heen en weer schommelen tussen het aantal weken lijkt mij erg verwarrend…maar ja al met al je bent gewoon zwanger! ondanks het aantal weken!!!

Das, het belangrijkste!!!

:-* :-* :-*

Puk

Het is 1:45 en kon niet slapen!! :wall: . Dan maar even achter de computer en dan kom je automatisch weer op het forum uit he :wink: .

Heb geen idee hoe het komt, heb er meestal niet zo’n last van. Misschien omdat ik 3 weken vrij ben geweest en dus te uitgerust ben :slight_smile: .

Voor mij is het inderdaad spannend! Mijn NOD zit er bijna aan te komen. Heb besloten dat als ik nog niet ongi ben met oud&nieuw ik op oudjaarsdag een test ga doen. Mocht ik dan niet zwanger zijn (wat ik wel hoop natuurlijk :smiley: ) dan kan ik het op een zuipen zetten :dance: :!:

Verder weinig kwaaltjes. Heb besloten om niet meer alle kwaaltjes die ik denk te hebben aan een evt. zwangerschap te wijten DUS…ga er gewoon vanuit dat ik weer ongi wordt deze maand! Hoewel…in het lijstje bij mogelijke zwang.sch.versch. staat wel ‘niet kunnen slapen, het warm hebben’ ha ha! Nee hoor grapje, ik durf helemaal niks meer te denken!

Ik wens iedereen hier op het forum hele fijne, warme en gezellige kerstdagen en een zeer vruchtbaar 2006 :wink: !

Groetjes,

Baloe (die hopelijk snel moe is en lekker kan gaan slapen)

He meiden!!!

Aan iedereen die wacht: HEEL VEEL SUCCES EN HOPELIJK HEBBEN JULLIE SNEL EEN POSITIEVE TEST!!! :dance: :dance: :pray: :pray: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie!!

Hele fijne feestdagen een heeeeeeeeel goed 2006… :-* :-*

goed zo Baloe!!!

en wie weet gaat toch je wens heel snel in vervulling!!!

stiekem

thanks!!!

hoe voel je je?

aan iedereen:

hele, hele gezellige, leuke, fijne en vruchtbare feestdagen!!!

Linkie: ik voel me prima!! Alleen erg moe en pijnlijke boobs, maar dat vind ik allemaal niet zo erg… :mrgreen:

Heb gister even een echo laten maken op mijn werk. Zag gelijk duidelijk een hartje kloppen!!! :inlove: :inlove: