Baloe: Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: .
Nala: Ik vind het helemaal niet erg dat je nog niks hebt verteld, snap het heel erg goed. Denk dat ik in jou geval hetzelfde zou doen. Ik heb de uitgerekende datum in het lijstje gezet.
Linkie: Ik denk dat het inderdaad zelf bescherming is en ik betwijfel of we in de goede dagen hebben geklust.
Dus vandaar dat ik er vanuit ga dat het niks wordt.
Zorro: Mag ik weten wannneer je precies jarig bent zodat ik dat ook in het lijstje kan zetten?
Enne wie gaat er voor zorgen dat we dit jaar nog op de helft van de zwangeren zitten?
Veel liefs, Chantal.
Hallo Baloe,
Meid probeer het een beetje los te laten(makelijk gezegt ik weet het)
Ik heb mij nooit niet '‘druk’'gemaakt die dgn, en voelde dan ook niets.
Ik ging mij pas '‘druk’'maken toen ik overtijd was en dan ook pas toen ik een test had gedan.
De vorige keer heb ik tot mijn miskraam niets gevoeld.
Nu werdt ik een 3 dagen na de test (was bij 6 weken) misselijk en kreeg zeren borsten.
De borsten doen geen pijn meer nu maar ben nog wel beroerd :sick:
eet kleine dingen over de dag (beschuit, krackers) hou gelukkig wel alles binnen.
De vk heeft vandaag wat uitleg gegeven over de echo, en verteld dat ik mijn niet verplicht moet voelen om gezonde dingen te eten(groenten/fruit)
Dat is wel prettig om te horen want heb hier helemaal geen trek in(fruit gaat nog).
bloeddruk was ook prima.
Balloe sterkte er mee, ik weet het is lastig los laten als je zo graag wil.
:-* Nala
He Nala van harte gefeliciteerd meid !!
echt Super !
16 november was ik jarig
@linkie
leuk he die spaarpot !
als t goed is en het weer speeld mee dan wordt dat ook onze trouwauto maar dan in het wit-blauw…
en die hadden ze ook als spaarpot !
dus onze kennis waar ie van is krijgt die dan cadeau van ons in de kleuren van zijn bus !
onze droom is het ook om ooit zo’n wagen te mogen hebben, maar dan hebben we eerst een garage nodig zodat dat schatje erin kan staan…
voor de verder rest gaat t wel ok !
vanaf vandaag is het zeer spannend geworden, mn hubbie vroeg gisteren nog of ik al ongi was !
(hij wist dat vanaf vandaag D-day was )
volgens mij is hij een van de enige die weet wanner zn vrouw ongi
wordt :shock:
en verder voel ik vanalles, maar weet niet waar ik t moet plaatsen…
laat t maar vlug de 31ste zijn !
@zorro
van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag ! :-*
Hoi Nala,
Bedankt voor je lieve berichtje. Je hebt helemaal gelijk ik moet het loslaten. Maar dat is nou juist zo moeilijk. Ik ben er de hele dag mee bezig.
Ik ga proberen je goede raad op te volgen en er niet meer zo veel aan denken
Gelukkig was alles goed bij de VK voor jou. Ga lekker genieten van je zwangerschap :!: (ondanks de kwaaltjes )
Groetjes,
Baloe
baloe
mijn advies is ook zoveel mogelijk loslaten en gewoon je ongi afwachten (of niet ). ik snap helemaal hoe je je voelt, want je wilt het zo graag dat je ook al je ‘signalen’ er aan wilt toeschrijven maar heel veel signalen zijn dubbel uit te leggen…helaas.
wanneer moet je ongi worden?
of met andere woorden hoe lang moet je nog wachten?
ik zelf merk dat ik de ene ronde er rustiger onder ben dan de andere, en de ene ronde het mee meer bezig houdt dan de andere.
en je kunt soms wel afleiding zoeken maar dan is het nog steeds in je achterhoofd aanwezig.
succes met het loslaten!
chantal
wat vervelend dat je twijfelt aan je klusdagen, al is het ws ook zelfbescherming om jezelf te behoeden voor weer een teleurstelling.
maar ik dacht dat jij ook temperatuurde?
dan weet je toch wanneer je ei was en je goed geklust hebt?
of denk ik dan te simpel? :roll:
nala
heerlijk die geruststellende woorden van je VK.
hopelijk voel je je snel minder beroerd, is ook erg vervelend met de komende feestdagen in het vooruitzicht :sick:
moonfire
jaaaah zo’n busje is helemaal geweldig :dance:
wij hebben helaas ook geen garage voor em
gelukkig nog geen :twisted: maar nog wel een lange periode van wachten…
Hee Balou,
Wat men al zegt…probeer het los te laten. Ik had helemaal het gevoel niet dat ik zwanger was…Had al geschreven dat ik dacht dat ik de volgende ronde maar moest afwachten. Totdat ik een kleine bloeding kreeg die niet doorzette…Een innestelingsbloeding achteraf… Toen kreeg ik ook wat last van zware borsten…
Maar om nu, na de test te zeggen dat ik me heel anders voel… valt eigenlijk wel mee hoor… Zal over een aantal weekjes wel anders zijn…
Dus gewoon afwachten meid. je hebt pas zekerheid met een poistieve test. laat het gewoon lekker over je heen komen!1
Liefs en een knuffel,
Puk
Puk, Linkie BEDANKT! :-*
Ik moet rond de kerst ongi worden dus dat is al snel. Helaas is m’n ongi nog niet erg regelmatig dus ik kan het niet met zekerheid zeggen. De laatste cyclus duurde netjes 30 dagen. Dus wie weet!!
Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk. De feestdagen geven ook wel wat afleiding. Het probleem bij mij is dat ik nu ook veel te veel tijd heb om er mee bezig te zijn, omdat ik het momenteel op m’n werk niet leuk heb :think:. Ik ben nu eigenlijk alleen maar bezig met privézaken, wat heel fijn is, maar soms is het ook goed om je ergens anders op te kunnen storten.
Dus een goed voornemen voor het nieuwe jaar zullen we maar zeggen!
Ik hoop dat er in het nieuwe jaar veel zwangeren zullen volgen. Dus Puk en Nala(en de anderen die zwanger zijn), strooien jullie nog maar flink wat vruchtbare gelukshormoontjes voor ons allemaal uit :lol: !
Groetjes,
Baloe
linkie: Nee ik temp niet. Dus heb ook geen idee wanneer mijn ei was.
Maja: Spannend…
Ook grappig, normaal houden mannen nooit bij wanneer je ongi moet komen en nu wel. Heel erg leuk.
Verder niet bijzonders te melden.
Veel liefs, Chantal.
Hej Puk, je gaat wel erg snel zeg met je banner hahahahaha
Ik denk dat je per ongeluk als einddatum 2005 hebt ingevuld hihihihi
:-*
Hoi meiden,
Net naar huisarts geweest. Die vertelde mij dat ik al 7 weken zwanger ben… Moest uitgaan van de datum van mn laatste NOD… Ze vertelde wel dat mijn uitgerekende datum rond 27 augustus moet liggen…(zou 4 weken en een paar dagen zijn)
Ik denk dus dat ik gewoon, gezien mijn langere cyclus…ook iets later uitgerekend ben…Maw dat ik een langere zwangerschap heb…
Snappen jullie het nog??? 3 november NOD, dan zou mn normale uitgrekende datum, 10 augustus zijn… Echter met een onregelmatige cyclus duurt dit 17 dagen langer (want mn cyclus was ook gem 17 dagen langer)
Maar goed… In januari mag ik een termijnecho laten maken dan weten we het definitief… Ga er echter van uit dat de arts wel redelijk in de buurt zit…
We gaan het onze ouders wel met kerst vertellen. Vind ik wel prettig voor als het, onverhoopt, toch mis mocht gaan…
:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Nog wat hormoontjes voor jullie!!
Dikke kus,
Puk
haha Zorro, dat je dat nu even moest zien!!
Puk
@puk
ik denk dat ik namens alle andere dames spreek !
dank je wel voor je hormoontjes
nu hopen dat ze op de goeie plaats terecht komen…
@chantal
idd erg leuk dat mn hubbie daarbij stilstaat !
hij speelt t zelfs klaar om mn verjaardag te vergeten, maar deze dag niet !
LIEF HE !!
@linkie en garfield
hoe gaat t bij jullie ??
merken jullie al iets nu dat de NOD kort in de burt komt ??
overigens verder gaat t best goed met me , nog geen tekens van een aankomende :twisted:
dus we blijven nu maar afwachten…
heb ook nog helemaal geen klachten, bij mn eerste wist ik vanaf dag 1 dat ik zwanger was en ook mn hubie, en nu weten we het niet !
of we durven nu niet te hopen ?? :?
ik ben wel blij dat ik nu alle kerstcadeautjes binnen heb, en dat ik nu 1,5 week vrijaf ben !!
heerlijk kan ik nu wel gebruiken
meiden, ik wens jullie super mooie dagen toe en al het besten voor 2006
hopelijk is het bij meerdere raak in het nieuwe jaar. :: ::
Dikke :-* :-* Nala
:-* dank je wel :-*
Hidehooo!
Ik kom me even gezellig melden. Hier gaat alles goed, gelukkig. Zal ik ook nog maar even wat hormonen strooien? Ik heb er veeeeeel te veel!
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Zoooo… :mrgreen:
En dan nu even mijn gegevens voor het lijstje, want het is best leuk als dat compleet is:
Cynthia/37/1e/4e ronde/uitgeteld 22 juli (Kun je 'm zo knippen en plakken )
En dan wil ik jullie nog fijne feestdagen wensen met een kaartje:
Meiden,
Ik wens jullie ook veel plezier met de feestdagen en het beste voor 2006!!
Mijn NOD is inmiddels 26 januari geworden.
Wel raar, nu dus weer een ronde van 32 dagen en de vorige keer
42 dagen :roll:
Groetjes Garfield
Hoi allemaal.
Cynthia: ik heb je gegevens bijgewerkt. Toevallig ben je uitgeteld op mijn vaders verjaardag. Leuk.
Verder niet veel bijonders hier.
Wat gaan jullie doen met de kerst?
Veel liefs, Chantal.
Garfield: Balen… Maar ik al je gegevens veranderen.