Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

overigens voor mij is zwart niet echt heftig !

ik loop eigenlijk altijd in het zwart…

heb 1 donker rood& donker paars shirt en 1 leger groene boek en een donker grijze…

de rest is alles uni zwart ! :mrgreen:

dat is ook iets wat gegroeid is in de loop der jaren…

de laatste 7 jaar is dat zo, van te voren was t ook wel veel zwart, maar toen zat ik nog meer in de punk, en is overgegaan naar goth-punk tot nu dan wave-goth-industrial…



en jullie hebben jullie een uitgesproken kledingstijl ??



overigens dit is een foto van mn band Crystal Entity (ik sta rechts voor)

tja en of ik iets merk !

ik voel we soms iets, maar ik denk in mn onder bewustzijn dat ik het niet durf te voelen…

bang dat t niet zo is !



maarja



ik voelde wel 1,5 week geleden iets in mn baarmoeder, dat gevoel had ik ook voor Ivy*

maarja we wachten maar af…

:pray:

Leuk, die foto van je band.



Vind je het nu niet eng dan? De gedachte dat je misschien weer zwanger bent. Of sta je er niet bij stil? Of stel ik nu een hele rare vraag?



Veel liefs, Chantal.

ik vind het heel erg spannend…

zo zeer dat ik op springen sta ! :inlove:



eng niet echt, ons kindje is van harte welkom bij ons !

en vanuit ons beiden mag het nu wel gebeuren dat we mama & papa worden ( voor de 2e/4e de keer ) :**:

we heben lang genoeg moeten wachten (2 jaar)…

want omdat we met 2 hypotheken in het begin van onze relatie zaten konden we financieel geen kindje erbij krijgen, en vanaf de dag dat het 2de huis verkocht is was ook de condoom weg bij ons ! :dance:



en ik sta er heel veel bij stil dat t zo zou kunnen zijn, maar moet me zelf GIGA afremmen met die mooie gedachten, de kans is immers GROOT dat t niet zo is !

Haha dat kan ik me voorstellen. Hypotheek weg, condoom weg :lol: :lol: :lol:

Maar je gaat testen op oudjaarsdag als ik het goed heb begrepen?

Kun je nog wel zo lang wachten? Zou ik niet kunnen.

maar we :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor een dikke +

ik kan t ook niet volhouden, maarja ik moet wel ! :?

en idd 31-12 is D-day als :pray: als :pray: als



als ik teveel doordraaf moeten jullie t me zeggen !

tegen mn hubbie durf ik al bijna niets te zeggen, anders wordt hij ook te zeneuwachtig !!

en als jullie de schijt van me krijgen…zeg t asjeblieft !

:wink:

Nee hoor, spui maar lekker



Maar ik ga, er wachten een aantal kinderen en collega’s op mij. Weer aan het werk

Doei!!!

PUK!!! super meid gefeliciteerd hoor geniet er van.

:-* nala

Puk: nogmaals gefelicteerd!! :dance: Wat super voor je! Van menstruatiecyclussen met de duur van een zwangerschap nu over naar de echte, kon je alvast wennen hihihihi :lol:



Voor het lijstje… Ik ben ondertussen 33 :frowning: En mn nieuwe NOD is 10 januari 2006…

Zorro: Ik heb je gegevens gewijzigd.

Mag ik concluderen dat je pas jarig bent geweest.

Zoja: Alsnog gefeliciteerd!!!



Nala: Hoe gaat het met jou?



Veel liefs, Chantal.

meiden sorry dat ik zo’n tijd niets van mij heb laten horen.

Ik ben niet helemaal eerlijk tegen jullie geweest :liar: en kon dit niet vertellen voor ik zekerheid had.



En vandaag heb ik dat gekregen.

Nog geen uur geleden had ik een echo met een kloppend hartje :inlove:



Echt super gewoon, ik vertrouwde het weer niet en kon het daarom niet vertellen maar nu!!! nu mag het hele forum het weten.

Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen.



Hopelijk vergeven jullie mij en leugen om best wil. :pray:



Ik hou van jullie allemaal :mrgreen:

Veel Liefs Nala

NALA VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Geweldig meid, ik gun het je van harte.

En hoe voel je je?



Een hele dikken knuffel van mij.

Veel liefs, Chantal.

Nala,



Super hoor!

Gefeliciteerd :dance:

Best begrijpelijk hoor, een leugentje om bestwil.

Hopelijk blijft alles goed gaan en hebben jullie in 2006 een wolk van een baby :wink:



Groetjes Garfield

Hee Nala,



Wat horen we nu ? Liegen??

:wink:



Nee, zonder gekheid… Helemaal te gek zeg!! Ben je een augustus moeder?? of val je zelfs nog in het kopje juli moeders 2006?? ben zo blij voor je!!!



Ik voel me helemaal toppie. Heb helemaal geen klachten, dus dat gaat goed!! Moet er wel opeens rekening mee gaan houden wat ik mag eten… Normaal ging ik in mn luchpauze allemaal lekkere dingen halen. waar ik maar trek in had… Nu moet ik dus even nadenken voor ik iets koop!! Maar ja, als dat alles is!!!





Liefs,

Puk

Nala gefeliciteerd!!! :dance: Jeetje wat gaat het opeens snel met de zwangere :stuck_out_tongue:



Karbje: Ik was in November jarig :mrgreen:

superdepuper…Nala…gefeliciteerd!!![/size]



natuurlijk snappen we dat je het eerst voor jezelf wilde houden voordat je 100% zeker wist dat je weer zwanger bent.

je hebt toch onlangs een miskraam gehad?

hoe voel je je nu?

kun je wel wat genieten van dit kleine wonder?

ik hoop het wel!!!

en ik hoop je hier ook weer regelmatig te ‘zien’.



puk

veel succes morgen bij de HA.

we horen wel hoe t geweest is daar!



chantal

waarom heb je het idee dat het deze ronde weer niets wordt?

waar baseer je dat op?

of is het pure zelfbescherming?

enne die buikpijn kan je eisprong zijn geweest volgens mij.

al spreek ik niet uit ervaring want ik voel mijn ei helaas niet!



moonfire

super dat er nog geen enkele signalen van de :twisted: :twisted: zijn.

nu nog 2 lange, lange weken wachten…

ik ben wel heel benieuwd wat je voelt op dit moment of hebt gevoeld in je baarmoeder.

je weet natuurlijk iets meer hoe je lichaam reageert op een zwangerschap omdat je al een keer zwanger bent geweest.

leuk die trouwsite en vooral die spaarpot.

ik heb voor mijn hubbie dezelfde voor kerst gekocht.

wij vinden zo’n vw busje helemaal het einde…is echt nog een droom :slight_smile:

en hier kun je altijd en altijd je ei kwijt over alles wat je denkt en voelt…ik vind dat juist alleen maar heerlijk en het doel van dit forum.



marg

wanneer je dit leest ben je alweer terug van vakantie, dus ik hoop dat je het leuk hebt gehad.

waar zijn jullie geweest?

ik neem aan dat je samen met je hubbie was dus wie weet doe je deze ronde toch nog mee.

ik had mijn ei pas op dag 18 van mijn cyclus dus wie weet heb jij ook wel een late eisprong…zou toch geweldig zijn!

meiden, bedankt voor jullie lieve berichten en fijn dat jullie het leugen niet erg vinden :wink:

Na een miskraam is het toch allemaal even wat anders.



Ik ben 3-8-2006 uitgerekend een augustus mama dus.

Hoe ik mij voel? niet echt goed beroerd eigenlijk veel trek in kaas weinig trek in eten (kleine porties) warm/koud misselijk noem maar op en dit is al 1,5 week zo op en af.

dacht eerst aan een griepje, maar ben blij dat dat het niet is.



morgen naar de verloskundige, ben benieuwd.



:-* :-* Nala

nala



veel succes morgen bij de verloskundig!!

vervelend dat je zo beroerd voelt maar aan de andere kant ook wel weer een bevestiging dat je echt zwanger bent!

Nala, gefeliciteerd!!! Jeetje het gaat echt goed met de juli stoppers!! Nou de rest nog!



Wat ik mij afvraag misschien kan ik het in dit geval het best aan Puk en Nala vragen. Wat voel je precies aan je lichaam dat je zwanger bent? Ik weet de zwangerschapsverschijnselen ongeveer uit mijn hoofd (door het lijstje hierop het forum) :mrgreen: :lol: maar ik ben benieuwd om van jullie te horen wat jullie voelen. En dan bedoel ik nog in de eerste 4 weken toen jullie nog niet wisten dat jullie zwanger waren.



Ik heb nou ook het gevoel dingen te merken aan mezelf maar je wilt het zo graag dus dan ga je volgens mij ook dingen voelen om dat je het zo graag wil! En dat heb ik al eerder gehad :wall: :wall:

Heb nu het gevoel dat ik af en toe een heel klein inimini beetje misselijk ben met vlagen en lichte steekjes in m’n borsten heb. Maar ja zegt dus helemaal niks waarschijnlijk. :cry:



Groetjes,



Baloe

Nala, proficiat en begrijpelijk dat je gewacht hebt met reageren tot je meer zekerheid hebt.