Juli 2005 stoppers!!!!(deel 6). Al 9 zwanger van de 18!!!

Puk,



Ik ben benieuwd hoe ver je bent zeg, want eigenlijk zou je inderdaad uit moetne gaan van de eerste dag van je laatste cyclus en dan zou jij er dus mooi twee weekjes extra bij krijgen. Mag wel wat tegenover staan, met zo’n lange cylcus toch?

Nogmaals super hoor!!!



Liefs,

Garfield

PUK: Gefeliciteerd!



Ben ik even wat minder actief: meteen allemaal zwangeren! Leuk hoor!

Een goed begin van 2006… :sick: !



Hier weinig nieuws. Aan het klussen in het huis van mijn zus.

Mijn hubbie is nog steeds weg. Er zijn problemen onderweg dus hij komt later thuis. (Omdat we op vakantie zouden gaan, reis ik nu naar hem toe om het laatste stuk mee te reizen met hem. Zijn we toch samen)



Ik klus inderdaad deze ronde niet mee omdat hubbie weg was/is.

Volgende ronde is pas volgend jaar!



Groetjes en de komende tijd ben ik dus afwezig (ongeveer een week!)

@marg

heel veel plezier op de vacantie…

en we lezen je wel weer als je terug bent ! :inlove:

Linkie: het is je vergeven :lol: :lol: :lol: :lol: . Maakt niet uit dat je je vergist.

Met mij is alles goed. ik hoop met jou ook.



Maja: Leukdie foto’s. Weten we tenminste tegen wie we het hebben. Leuk zo’n gezicht bij die naam.

Spannend hoor als die poezen zo doe. Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!



Verder niet veel bijzonders te melden hier. Ga me zo maar eens even wassen en klaar maken voor weer een dag werken. Werk ze allemaal en misschien tot vanavond.



Veel liefs, Chantal.

marg

een hele leuke vakantie toegewenst!!!

waar gaan jullie heen?



chantal

met mij ook alles goed hoor!

ik maak me ook maar weer klaar voor een nieuwe werkdag…

wat is t weekend toch kort he?



puk

je hebt toch je banner maar aangepast naar 4 weken?

ik hoop dat de HA je snel duidelijkheid kan geven hoe ver je nu heen bent…misschien ben je ook wel 5 weken, precies er tussen in… :smiley:

Puk: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat ontzettend gaaf zeg. Ik vraag me heel erg af hoe het voelt als je een positieve test hebt. Lijkt me zooo gaaf! :dance: :lol:



Mijn NOD is rond de kerst. Ben benieuwd of het in de 4de rond ook raak is net als bij Puk!! Hoop het zo. Ik heb sinds gisteravond hoofdpijn en vanmorgen had ik het nog steeds. Durf geen asperine te nemen voor het geval ik zwanger ben. Dat lijkt me namelijk niet echt goed.



Afgelopen weekend hadden we een personeelsuitje in Maastricht en ik heb geen druppel alcohol gedronken. Misschien is het wat overdreven om dat nu al te laten maar ik zou balen mocht ik zwanger zijn en ik zou gedronken hebben.



Ik hoorde trouwens nog een leuke manier om te verbergen dat je zwanger bent (met de komende feestdagen is dat misschien handig voor degenen die zwanger zijn). Je kan dan in een wijnglas een beetje appelsap doen en dan een beetje water erbij zodat het net lijkt of je witte wijn drinkt! (is overigens alleen handig als je thuis bent, zodat je het zelf kan inschenken).



Groetjes,

Baloe

he Baloe,

leuk om je nog eens te zien hier :dance:

enne Maastricht ??

woon je ook in zuid-limburg ???



verder gaat t bij mij heel goed, nog niets te zien van :twisted:

ben druk bezig met de voorbereidingen van 02-02

en vanavond heb ik een kerstbijeenkomt met mn cliënten… :dance:

Ja ik lees regelmatig bij hoor :dance: Leuk om te zien dat er dan weer iemand zwanger is!



Ik woon zelf in Den Haag dus het was voor ons echt een uitje! Ik vind Maastricht echt een gezellige stad.



Moonfire, heb je het gevoel dat je zwanger bent of heb je eigenlijk geen idee? Ben benieuwd!

Ik vraag het mezelf wel af maar moet nog even wachten tot m’n NOD. Voel me af en toe wel een beetje misselijk maar dat heb ik al eens eerder gehad en toen was ik ook niet zwanger. Zegt dus niks. Maar hoop het wel!



Mijn moeder vroeg vandaag aan me of we al kinderen willen. Ik wil ook niet dat mijn ouders het weten des te leuker is de verrassing straks. Ben ook bezig met een nieuwe baan zoeken. Heb dus gezegd dat ik eerst een andere baan moet hebben voordat we aan kinderen beginnen. Dat vond ze een erg verstandige beslissing ha ha! (ze moest eens weten…). Ik ben in ieder geval blij dat ze het nu aan me vroeg dan dat ik al zwanger zou zijn en ze het nog niet wist. Want dan had ik wsl. een rode kop gekregen :oops: :oops: ! Maar nu heb ik nog niets te verzwijgen.



Ik las hier op het forum een leuke manier om te zeggen tegen je ouders dat je zwanger bent (daar denk ik wel eens over na hoe wij dat zullen doen). Diegene had 2 mokken gekocht waarop stond de liefste opa en de liefste oma. Daarin hadden ze de koffie gedaan en afgewacht wat de reactie zou zijn!! Die ga ik zeker onthouden! :thumbup:

Puk helemaal geweldig. Proficiat met je zwangerschap, je gevoel heeft je niet in de steek gelaten deze ronde. Geniet er van en blijf vooral gezellig meekletsen.

DAnk voor jullie lieve woorden meiden.



Donderdag ga ik naar het inloopspreekuur van mijn arts… Aan de telefoon heeft men mij verteld dat ze dan wellicht een indicatie kunnen geven van de uitgerekende datum… Hoe ze dat doen??? tsja, ben wel zwanger maar deskundig???



Jullie horen van mij enne…



Ik :thumbup: :thumbup: voor jullie de komende daagjes!!



Puk

puk

fijn dat de HA je wel serieus neemt en je niet zegt, wacht maar tot een echo.

veel succes donderdag en we lezen wel hoe ver je dan waarschijnlijk heen bent!

heb je al ergens last van? kwaaltjes ofzoiets?



moonfire

o leuk die voorbereidingen voor je trouwdag.

ik vond dat hele jaar voor mijn trouwen ook erg leuk, de dag zelf natuurlijk ook maar daarna is het dan ineens over he?

gelukkig heb je dan nog de fotos, film,herinneringen etc…

kun je al iets verklappen over hoe de dag eruit gaat zien of wil je dat liever niet?



baloe

een aspirintje kan geen kwaad hoor.

die mag je ook slikken wanneer je zwanger bent.

niet te veel natuurlijk maar een of twee mag best.

ibuprofen is niet goed maar paracetamol mag wel.

ik zelf ben niet heel scheutig met drank maar drink nog best wel eens een wijntje.

hou het meestal bij 2 glazen.

deed het eerst ook niet maar ja het kan nog wel een jaar duren voordat ik zwanger ben dus ik wil tot die tijd ook nog eventje genieten.

maar ieder zijn keus natuurlijk!!

Linkie, je hebt helemaal gelijk hoor. Ik weet dat 2 wijntjes niet zo erg zijn maar ben toch niet zo’n drinker. Gevoelsmatig doe ik het dan liever niet. Maar ik neem bijvoorbeeld wel brie op een toosje terwijl je dat ook beter kan laten als je zwanger bent. Dus het is meer de alcohol waar ik me nu niet lekker bij voel. Op andere dingen let ik minder. Goed dat ik het weet van die asperine. Zo vaak heb ik het niet nodig maar het is toch soms prettig wanneer je hoofdpijn hebt.

baloe

ik weet dat van die aspirines omdat mijn vriendin dit jaar bevallen is en zij tijdens de zwangerschap regelmatig erge hoofdpijn en rugpijn had.

ze mocht dan dus gewoon iets er voor nemen.



ik denk dat een ieder van ons wel wat rekening houdt met een mogelijke zwangerschap.

ik zelf merk dat alcohol me ook veel minder wat doet nu, dus ik drink alleen wanneer ik er echt zin in heb en anders hou ik t ook gewoon bij fris.

offer me ook regelmatig op als de BOB :wink:

Meiden,



Ik ben er nog hoor, tot vanmiddag. Ik vlieg vanavond pas.



Ik denk zeker ook na over mijn alcohol gebruik maar soms laat ik mij toch wel gaan er drink iets meer dan 2 galzen. Dat doe ik alleen op het moment dat ik de :twisted: :twisted: heb zien komen.

Aan eten laten staan denk ik nog niet. (zou misschien vanwege mijn figuur niet erkeerd zijn!)



Ik heb nog een fositief puntje.

Ik heb vanmorgen getemperatuurd. Ik zat op de 36,6 C. Dus het zou kunnen zijn dat ik mijn eisprong nog niet gehad heb! Vanavond zie ik hubbie weer en omdat we elkaar al meer dan een week gemist hebben zullen er :inlove: genoeg activiteiten zijn! Dus wie weet draai ik deze ronde toch nog mee.

Mijn NOD is onbekend. Ik vermoed dat mijn banner ook niet klopt. Nou,ja we zien wel, ik hou jullie op de hoogte!

Oja, Moonfire, het is voor jou ook spannend! Nog 1 dag zie ik staan.

Voor wie is het nog meer spannend op dit moment???

idd nog 1 dag en dan nog wachten tot 31ste…

ik voel me nog steeds ok !

geen voortekens van :twisted: :twisted:

dus blijft spannend :pray:



@marg

leuk zeg dat je lichaam zich aanpast aan je hubbies aanwezigheid :wink:



@linkie

iets je verklappen wil ik wel…

ik hou namelijk een internet site bij waar je verschillende dingen kunt lezen…

http://members.home.nl/m.gulicher/trouwen/trouwen%201.html

en wij zullen in het zwart gaan trouwen, echt effe heel anders dan anderen…maar wel zoals we zelf ook zijn…(anders!! :dance: )



@chantal

lief he die poesjes…

Marg: Heel veel plezier vanavond!!! Ik hoop dat je toch deze ronde mee doet.



Maja: Jaja, errug leuk!!! Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: dat het raak is. Ik hoop het zo voor je.

Trouwens, heftig kleurtje dat zwart. Erg gewaagd om in te trouwen. Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. (ik nieuwsgierig???Hoe kom je daar nou bij!!! :lol: :lol: :lol: :lol: )



Baloe: Fijn dat je weer meeklets. Gaat alles goed met je?



Veel liefs, Chantal.



PS. Hoe gaat het met de zwangeren?

Cynthia: even een vraagje. Wanneer ben jij eigenlijk uitgeteld? Ik heb niks bij die datum in het lijstje staan.



Veel liefs. Chantal.

@chantal & welkom

hoe gaat t met jullie ??

merk je iets van je eisprong ??

ik :thumbup: en ik :pray:

Hier gaat alles goed.

Mijn eisprong verneem ik niet, denk ik. Ik heb vorige week woensdag en donderdag wel iets buikpijn gehad maar of dat daar mee te maken heeft…ik weet het niet.

Ik heb ook het idee dat deze ronde weer niks wordt. Dus ik ga voor ronde 5 in januari.



Maar Maja, merk jij zelf al iets?



Veel liefs, Chantal.