Juli 2004 stoppers deel 3 ...........

Nou ik ga zeker ook voor jullie duimen

Quote: Maar ik lees zeeeer positieve (en toch wel hoopgevende) berichten erover, dus je weet nooit dat 2006 voor ons een vruchtbaar jaar zal worden…

Ik bedoel met ‘ons’ ook jij en Bianca en…

Dus als je duimt voor mij, duim je automatisch mee voor jezelf en Bianca :mrgreen:

:smiley: :smiley: :smiley:

Maar dat gebeurt ook zeker

Hé Juudje, ik heb je blijkbaar gemist op msn.

Ik was naar een vergadering en was pas laat thuis.

Sjoerd zei dat je in het bad zat :mrgreen:

Als er wat is, je weet me te vinden hé

Juudje

Ik denk dat dat percentage van 25% niet helemaal klopt, hoor! Volgens mij is het veeeeeeel hoger, ik dacht aan een 75% die WEL zwanger raakt, hoor! Maak je daar maar niet druk om, dat deed ik ook wel hoor, maar rust je nu maar volledig uit zodat je ontspannen aan je IVF kan beginnen … Het kan dan ineens zoooooo snel gaan en voor je het weet ben je een aantal weken zwanger, echt waar! Kop op meid! Het komt heus wel goed!

Ik duim voor je, voor jullie allemaal trouwens!

Indien er trouwens iemand is die nog vragen heeft over de hele IVF (of ICSI) behandelingen, mag je mij gerust een PB’tje sturen, ik wil jullie graag helpen en geloof me of niet, ik heb niets dan goeds hierover te vertellen! :wink!

Groetjes

Ami (ook een juli-2004-stopper)

ami

Bedankt voor je positieve berichtje

Wij gaan tot die tijd voor de ivf door met de iui behandelingen, dus helemaal stop staat het niet, maar bijt elkaar ook neit denk ik.

Ik ben alleen ontzettend bang voor spuiten en daar kan ik dus nu al wakker van liggen. Ook nu met deze iui behandelingen krijg ik een spuit die je zelf moet gaan zetten om de eitjes te laten springen.

Zal wel meevallen, Juudje… maar kan het wel begrijpen dat je je niet echt happy voelt als je aan die spuit denkt.

Ik zou net hetzelfde reageren !

Moet je niet binnenkort naar zh voor echo?

succes morgen , juudje ! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Even korte update

Het gaat allemaal niet door, teveel eitjes

Ja, ik heb het gelezen… maar dat was toch een redelijk hoge dosis clomid om mee te beginnen bij jou?

Best wel vervelend dat je nu deze keer voorbij moet laten gaan… :roll:

hoe is het met jouw Ikke

hallo,

ik kom me ook maar weer eens melden :oops: .

Jammer Juudje dat het niet door ging. Wel is volgens mij het gevoel lekker dat je nu zeker weet dat je niet zwanger bent en gewoon :wall: ongesteld kan worden.

hier gaat alles goed? Wordt het wachten nu wel een beetje zat. ik ben boos en gefrutreerd, maar dat gevoel zullen er wel meer onder ons hebben :?

nu nog een vraag: Ik mag 10 maart weer naar de gyn. De 1ste keer was november vorig jaar .Toen heb ik een inwendig onderzoek gehad, bloed geprikt voor chlamidia (had ik niet) en temp curve gecontroleerd, was goed.

Wat kan ik nu verwachten en wat “mag” ik eisen/verzoeken :angel: .

Ik neem aan dat hubbie’s zaad wordt gecontroleerd, maar wat gaan ze met mij doen?

Ikke, hoe is het met jou?

liefs suzanne

Hoi suzanne

ik denk dat ze een cyclusanalyse gaan doen. Dan moet je een paar keer in je cyclus terugkomen en gaan ze a.d.h. van het bloed het hormoongehalte testen. Ze maken gedurende de cyclus inwenidige echo’s om te kijken hoe je eitjes groeien wanneer ze springen en hoe het slijm van je baarmoeder is. Ook hadden wij een samenlevingstest, dan kijken ze rond je vruchtbare periode of het zaad goed overleefd in het slijm, of je geen vijandigbaarmoederslijm hebt.

Veel succes 10 maart en laat je het ons weten hoe het gegaan is?

Ik ben op het moment heel weinig bezig met het zwanger worden… we hebben het gewoon te druk met de verbouwingen nu. Maar daar geef ik eigenlijk niet om. Even een rust pauze inlassen, niet aan denken, geen dagen tellen, wachten en zo… gewoon relaxen…

morgen iui poging no 4

Juudje: hoe is je 4de poging verlopen? Ik denk aan jullie!

Groetjes

Ami

helaas mislukt

Hé, wel heeeeeel lang geleden dat hier nog gepost werd !

Hoe gaat het nu met je, Juudje?

Ik moet straks naar gyn. Heb afspraak gemaakt ivm erg pijnlijke ongi …

Ikke en Juudje

Ik duim voor jullie! Zet hem op meiden en vergeet niet … jullie tijd komt er weldra aan! :pray: :pray:

Groetjes

Ami

Dank je Amidala!

Hoe gaat het met de zwangerschap? Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt ! Al wat kriebeltjes in de buik voor wat je staat te gebeuren?