Juli 2004 stoppers deel 3 ...........

Ok nieuw deeltje brand maar los

Ik heb as woensdag ook een gesprek over de kijkoperatie ben benieuwd hoe lang de wachtlijst is.

Ja, ben ook wel benieuwd hoor, Juudje. Hopelijk valt de wachttijd nog mee.

Woensdag vertrekken wij op reis naar de ardennen. Ik zal dus jammergenoeg pas in het weekend kunnen vernemen hoe het geweest is.

Maar ik zal zeker aan je denken !

Hier nog steeds niet ongi. :wall: Normaal komen de maandstonden 5 dagen na het innemen van Duphaston. Bij mij duurt dat natuurlijk weer langer :roll:

Ik moet, voor we vertrekken, zeker nog afspreken met de gyn hoe het nu verder moet…

Ja wel vreemd dat je nog geen duivels bent tegengekoemn, zou ook nog maar even contact opnemen met de gyn.

Het blijft lastig allemaal.

Ikke nog een nachtje en dan lekker een paard dagen weg, heb je de gynnog gebeld

Eventjes wat de gyn daarnet tegen me vertelde:

Als ik na onze reis nog steeds niet ongi geworden ben, dan wil de gyn dat ik nog een afspraak maak om te onderzoeken wat de reden daarvan is.

Ondertussen moest ik nog een zwangerschapstest doen, omdat ze het wel vreemd vind dat ik na een week nog steeds niet ongi ben geworden.

Wel spannend weer, natuurlijk!

Het bloedonderzoek moet jammergenoeg uitgesteld worden tot volgende maand en ik mag gewoon verder Duphaston innemen als ik merk dat mijn cyclus te lang wordt.

Dat was het zo ongeveer.

Straks maar een test in huis halen, want ik heb er geen meer liggen in de kast.

He spannend ikke toch weer een test, ben erg benieuwd.

Nu moet je gewoon duphaston blijven slikken en dat is neit schadelijk voor een eventuele zwangerschap

Ik begrijp als je zwanger zou zijn :pray: dat je dan gewoon moet stoppen, maar als blijkt dat het nog te vroeg zou zijn om te testen bedoel ik eigenlijk.

(sorry ga nu echt ontbijten vriend zit te wachten op brood wat ik uit de vriezer zou meenemen)

Ik ben erg beneiuwd

Nee, die Duphaston is niet schadelijk voor een eventuele zwangerschap.

Ik hoef ze nu niet door te nemen hoor. Ik bedoelde dat ik de 4e of 5e week van mijn nieuwe cyclus weer pilletjes mag slikken, als zou blijken dat ik opnieuw een lange cyclus zou hebben…

Zo, veel succes morgen met het gesprek.

Ik zal aan je denken.

Wij vertrekken morgenvroeg.

Dus zeg ik je nu al bye bye!

Zaterdag kom ik hier weer piepen…

Tot dan!

:-*

Hoi Ikke had je nog een fijne vakantie willen wensen. Kon gisteren helaas niet meer op de computer komen. hadden namelijk meekijkers :wink: Die noeg niet weten dat wij zwanger willen worden.

Verder vanochtendend niks bijzonders, wat papieren gekregen, trouwens de rontgen zijn een week uitgesteld.

Tot zaterdag

Hey Juudje!

De vakantieganger is hier terug :smiley:

We hebben het best naar onze zin gehad. Maar het mocht gerust wat langer duren. Jammergenoeg moet mannetje alweer werken vandaag.

Dus de foto’s nemen ze maar volgende week? Is er een reden voor dat uitstel?

Ikzelf ben toch ongi geworden. Het is precies wat oud bloed…

Maar nu kunnen we gelukkig gewoon weer verder!

Nou nieuwe ronde nieuwe kansen :thumbup:

De kans dat je zwanger bent en rontgen maken, wilde ze neit riskeren. Al zou de kans toch vrij klein zijn. Dus volgende week is mijn nod en als ik ongi ben moet ik dan op donderdag komen en anders af bellen.

Fijn dat je dagen zo goed bevallen zijn, lekker weer gehad?

Nog een weekje voor je NOD… Ik ga toch voor je duimen, Juudje! :thumbup:

Tja, het weer viel wat minder mee… maar we hebben gelukkig pas regen gehad op het moment dat we onze koffers aan het pakken waren om terug te keren naar huis.

Woensdagmiddag hebben we BBQ gehad, en dat was uiteindelijk ook de dag dat het zonnetje zich het meest heeft laten zien. Goede timing dus!

Ik hoef niet meer te wachten op de nod, ik denk dat hij vandaag of morgen al komt. had gisteren al last van wat bruinige slijm en vanochtend werd ik wakker met hevige krampen.

Gelukkig is het weer nog goed geebleven bij jullie, ik heb donderdag nog aan de bbq gezeten. Was het weer ook nog erg goed hier.ál kopelde het 's avonds wel al flink af.

Vandaag tel gekregen vanuit het ziekenhuis, maar we waren er niet. Moet morgenochtend terug bellen naar het opname afspraken bureau. Ben benieuwd.

Moest zelf terug bellen maar ze hadden vanochtend alweer gebeld, moe donderdag 18 augustus voor de kijkoperatie.

Spannend dat het al zo snel kan hoor, Juudje!

Hebben ze een beetje uitgelegd wat ze zoal gaan doen?

Heb boekjes gekregen vorige week. Ze gaan met een camera naar binnen om te kijken of de oude littekens er goed uitzien, of de eierstokken niet verdraaid zitten. Ze spuiten je buik vol met gas, dan kunnen ze beter kijken. Dan maken ze twee gaatjes in de buik en kijken ze of de eileiders nog wel doorgankelijk zijn. Dit zo even van wat ik nog uit mijn hoofd weet. het zijn namelijk twee aparte onderzoeken die ze gelijk willen doen vandaar ook de narcose. Als er maar een van de twee nodig zou zijn doen ze het zonder narcose.

Hey Juudje!

Heb je de rontgen achter de rug (haha, best grappig gezegd, vind ik…)

Toen ik vanmorgen ging plassen heb ik bloed verloren… en mijn ongi is nogthans al voorbij… weer maar even op mijn lijstje schrijven voor het volgende gyn - bezoek :roll:

Hoi Ikke

Hmm dat is vreemd inderdaad bloed verliezen, was het veel bloed of alleen een drupje?

Ja heb rontgen gemaakt, ging om mijn onder rug hebben ze 6 foto’s gemaakt maar ook van mijn nek. Ik weet alleen niet van wie ik nu de uitslag zou moeten horen, maar zal donderdag wel vragen in zkh, als ik het niet vergeet na de narcose.

Donderdag komt steeds dichterbij, ik vind het steeds spannender worden. ben zo benieuwd wat de uitslag zal zijn.