Juli 2004 stoppers deel 3 ...........

Ik ga :thumbup: Juudje!!!

( Sorry, ik ben wat kort van stof, maar ik ben heeeeeeeel moe nog - zie typmiepen ) …

hahaha ja las dat je een leuke bbq had gehad, hartstikke leuk. Ik ga hem steeds meer knijpen, ben voorbereid op het ergste.

Ja, komt wel erg dichtbij nu…

Wanneer kun je hier wat laten weten hoe het met je gaat?

Ik hoop dat ik morgen als ik thuis kom jullie kan vertellen hoe het is gegaan. Lukt het mij niet laat ik Sjoerd zeker wel even een berichtje typen.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nou ben weer thuis.

Vanochtend om kwart over zeven aanwezig op de dagbehandeling, Waren met zijn vieren, de andere drie waren meteen aand e buurt en ik stond voor 10 uur op het programma. Wel balen want dat betekende heel lang wachten nog.

Rond halg negen bleken er twee uitgevallen te zijn en mocht ik al meteen komen, had al een bezoekje van de anesthetist gehad en zou tegen de tijd dat ik moest een pilletjes krijgen om al wat slaperig te worden. Stond niet in het dossier van de verpleging toen ik erom vroeg en omdat er mensen uit waren gevallen had het ook geen zin meer. Wel twee paracetamol gehad alvast.

!0.15 wword ik wakker en een half uur later ben ik weer terug op de afdeling. Eigenlijk ging het best goed, pijn viel mee, infuus trekte wat. Moest wel naar de wc, als ik dacht dat het lukte mocht ik lopende, liep wel iemand mee oto aan de deur. Ging allemaal ok. Het gevoel van plassen bleef waarschijnlijk door de catheter die er in zat. Gelijk wat thee gdronken,

Gyn op bezoek. Overal zitten verklevingen, blaas darmen middenrif overal. Die ze konder verbranden hebben ze verbrand maar helaas blijven er nog eenhele hoop zitten en bij de blaas en darm durven ze ook niks. OP zich waren de eileiders wel toegangelijk maar is er maar een hele kleine kans dat zwanger worden spontaan gebeurt. Ze had het over insemenatie, minder aangrijpend geloof ik. Kruijg 5 september gesprek met eigen gyn.

Daarna wat gegeten, ging ook goed, moest nog een keer naar de toilet. Van de verpleging mocht ik mijn ouders om kwart voor twee voor laten rijden.

Op jet moment dat we bij de balie staan en nog wat uitleg krijgen over tel nummers en pijnbestrijding word ik enorm misselijk en val ik flauw, gelukkig kon Sjoerd mij opvangen. Toen moest ik weer terug op bed maar ging heel snel weer goed en toen met de rolstoel naar beneden gereden. twee uur was ik thuis, even op de bank gezeten en met moeder en schoonmoeder over de dag gehad en toen naar bed gegaan tot nu. Merk dat de pijn heviger word, maar nog wel te dragen.

http://www.123greetings.com/cute_cards/hugs/hugs.html

Jeetje Juudje, ik ben net van vakantie terug en denk even lezen hoe het met je gaat, maar dit is volgens mij niet zo’n heel goed bericht.

Gaan ze nog verder opereren of gaan je inderdaad de malle molen in om op een geholpen manier een kindje te krijgen.

Voelt het nu ook vreemd dat je gewoon meer dan een jaar eigenlijk voor niets bezig bent geweest??? Lijkt mij heel vervelend.

Trouwens zijn jij en Ikke alleen nog over bij de juli-stoppers???

In ieder geval beiden heel veel succes

Gr Britt

Hoi Ikke

Bedankt voor je lieve kaart, heel lief.

Hoi Britt

Eigenlijk had ik het altijd wel gewetn dat er iets niet goed was, maar werd altijd een beejte afgewimpeld als dat ik me niet moest aanstellen. Ik eigenlijk wij zijn erg rustig onder het feit dat het ons zelf waarschijnlijk niet gaat lukken. Ik snap ook niet goed hoe dat kan, ik daht dat ik er helemaal van onderste boven zou zijn. Als iets niet gaat zoals het zou moeten zou ik daar normaal helemaal van over de toeren raken. Insemineren lijkt mij ook minder erg dan ivf dus misschien speelt dat ook wel weer mee.

Ik denk inderdaad dat wij nog de enige zijn bij de juli-stoppers. We hebben veel aan elkaar, maar ook wel vreemd dat je nog maar met zijn tweeen over bent (tenminste die nog posten)

:-*

Oef!

Mijn mannetje heeft eindelijk een afspraak gemaakt bij de uroloog!

Het heeft dus wel een tijd geduurd voor hij het slechte nieuws van de verminderde zaadkwaliteit had aanvaard.

Jammergenoeg kan hij pas langs op 1 september… en op die dag beginnen wij opnieuw met school. Ik zal er dus niet bij zijn.

Ik heb toch nog een klein sprankeltje hoop dat het staaltje deze keer wat beter zal zijn… want manlief doet wel een grote inspanning om geen alcohol te drinken, minder te roken, gezonder te eten,…

Ik denk dat we uiteindelijk ook maar geholpen kunnen worden met IUI, maar daar wil ik nu in geen geval aan beginnen, hoe groot de kinderwens ook is.

Misschien na het hele gedoe met de verbouwingen… Dat kan dus wel nog een tijd duren want we starten normaal gezien pas rond april 2006…

Volgens mij zullen de verbouwingen al genoeg stress meebrengen en om dan nog een keer met IUI bezig te zijn… dat lijkt me wat teveel.

Ik wil, als het ons lukt, wel proberen te genieten van de zwangerschap.

Natuurlijk blijven we ondertussen wel gewoon zelf proberen… Wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Juudje, ik was echt blij om te lezen dat je steun bij me vind!

Het raakte me wel!

Ik ben ook blij dat je steeds een luisterend oor voor me over hebt!

Je bent ondertussen een goeie vriendin van me geworden!

Wel vreemd als je bedenkt dat we elkaar nog nooit gezien hebben…

Toch blij te horen dat julle zoveel aan elkaar hebben. En inderdaad raar dat je elkaar dan nog nooit ontmoet hebt. Wellicht een idee voor de toekomst.

Succes met het zwanger raken, onderzoeken en operaties allebei, ik hoop dat jullie tegelijk zwanger zullen zijn in de toekomst dat schept nog meer een band, toch?

Gr Britt

Ikke ik voel het precies zo, heb een super emo dag vandaag volgens mij. Zit nu laweer te brullen achter de computer.

Ik vindt het fijn om te horen dat jouw mannetje zich nu ook zo inzet. 1 september is het zo meid. Ik ga voor jullie duimen.

Ik beschouw jouw ook als een hele goede vriendin, en inderdaad vreemd dat je elkaar nooit ontmoet hebt maar toch zo voelt. Ik vind het echt super.

Naast het zwanger worden en het lange duren hebben we natuurlijk ook ons vak gemeen, ik vind het fijn om ook op dat gbied dingen te kunnen deln.

Dikke knuf :-*

@Britt_W wrote:

Toch blij te horen dat julle zoveel aan elkaar hebben. En inderdaad raar dat je elkaar dan nog nooit ontmoet hebt. Wellicht een idee voor de toekomst.

Succes met het zwanger raken, onderzoeken en operaties allebei, ik hoop dat jullie tegelijk zwanger zullen zijn in de toekomst dat schept nog meer een band, toch?

Gr Britt

Ik blijf ook voor jouw duimen Britt :thumbup:

:-* knuf terug ! :smiley:

Ikke alles goed?

Eerste dag zit er hier weer op, vermoeiend weer. Maar ook wel weer leuk.

Ja, wat gaat die vakantie toch snel hé!

Jij bent alweer aan het werk!

Hoeveel kinderen zitten er nu in je klas?

Je zult wel moe zijn na je eerste dag, heb ik ook altijd…

Met mij alles goed. Ik wil nog zoveel mogelijk doen voor de school opnieuw begint.

Juli was een lekker - lui - maandje… maar nu vlieg ik er helemaal in!

Schilderen, grote kuis in garage,… ik heb mezelf nog niet veel rust gegund vandaag.

Maar ja, tijdens het schooljaar vind ik nooit de tijd voor dat soort klusjes.

Goed voor jezelf blijven zorgen hoor!!

Ja rol er weer lekker in, net of je geen vakantie hebt gehad. Heb nu 20 kinderen in de klas. Maar komen nog meer kinderen bij in het loop van het jaar.

het is erg druk en zo gauw de een iets doet moet de ander het nadoen.

Ach ja komt allemaal wel weer

Juudje,

weet jij wanneer je vruchtbare dagen zijn als je een cyclus hebt van 40?

Ik heb al twee dagen buikpijn en verlies helder slijm ( :oops: sorry )

Dat heb ik nog nooit zo gehad.

Zou het kunnen dat ik nu deze keer toch een eisprong heb?

Of maak ik mezelf wat wijs?

Wat denk jij ervan?

Ou goed kunnen dat je de eisprong voelt.

Ik werd om 5 uur vanochtend waaker en had pijn bij mijn rechterlies. Meestal heb je de eisprong ongeveer 14 dagen voor je nod, maar kan ook iets eerder of later zijn.

Ik ga voor je duimen :thumbup:

zo even weer omhoog brengen

Ikke waar ben je…