Ikke ben hier !
Alles goed met jou, Juudje? Druk aan het werk op school?
Wij hadden deze namiddag vergadering en daarna was er een receptie voor de nieuwe leerlingen.
Ik ben best wel blij, want mijn lessenrooster valt goed mee!
Donderdag is de eerste werkdag⦠Zal wel weer eventjes wennen zijn, denk ik!
Verder niet veel speciaals te meldenā¦
Ik ben vandaag opnieuw met Duphaston pilletjes begonnen om de ongi op te wekkenā¦
Jammergenoeg is de ongi niet uit zichzelf begonnen⦠dus dat duurt volgens mij nog wel een tijdje voor het op regel isā¦
Maar het kan natuurlijk ook dat ik zwanger ben ⦠wie weetā¦
Alhoewel ik het niet denk, want ik voel me niet anders dan andersā¦
Afwachten maar weer!
Hoe gaat het eigenlijk met je buik? Nog pijnlijk?
:-*
Hoi Ikke
Inderdaad weer hard aan het werk. Heb vandaag mijn eerste adv dag, om de week op woensda. DAt is wel lekker en nog mooi weer ook.
Ben maandag avond een stuk wezen wandelen en heb gezwommen. Merk wel dat het wat veel was, gisteren toch weer last van mijn buik. Niet heel pijnlijk maar wel gevoelig.
Kan je die pilletjes sliken als je niet zwanger bent, of heb je eerst een test gedaan?
hey,
nee eigenlijk heb ik geen test gedaan voor ik aan de pilletjes begon⦠maar de gyn zei dat het geen kwaad kon om te nemen als je toch zwanger bleek te zijn.
Verder niet veel tijdā¦; eerste werkdag zit erop en ERRUG DRUK!! :shock:
Ik heb ook een jongen in mijn klas die zwaar autistisch is, dus moet ik me nog wel wat aanpassen hoe ik die jongen het beste kan aanpakkenā¦
Jouw afspraak met de gyn komt dichterbij! Was het 5 september? Of heb ik het fout?
Mijn mannetje is vandaag bij de uroloog geweest.
Straks maar eventjes horen hoe het daar geweest is⦠ben benieuwd!
Hallo dames
Jullie zijn niet de enigen-nog-niet-zwangeren van juli 2004, hoor! Ik denk dat er nog een aantal dames zijn die hier niet meer posten omdat ze ondertussen, net als ik, in de medische molen zitten, dus ⦠geen nood, we zijn nog met meer dan jullie 2 alleen!
Ikzelf heb ondertussen mijn eerste IVF poging achter de rug. Eigenlijk viel het reuze mee en we waren zwanger! Maar het heeft helaas niet lang mogen duren want het is na enkele daagjes al misgelopenā¦
Ondertussen kijken we al uit naar onze tweede poging in november en ⦠duim ik voor jullie verder!
Veel succes meiden!
Groetjes
Ami
Hoi Ami
Wij zitten ondertussen ook in de molen, maar blijf wel hier posten.
Ikke, ja dat lijkt mij wel heftig een autistische jongen. Ook al heb je het druk hou je me op de hoogte?
Inderdaad afsgpraak is 5 sept. om 14.00 uur
Wel heb je van je leven!!! :shock:
Mannetje vertelt dat de dokter grote vermoedens heeft ( 90% )dat zijn staaltje te lang op het labo is blijven staan. Hij is er bijna zeker van dat ze daar te lang gewacht hebben om het staal te onderzoeken.
( Normaal moet het binnen het uur onderzocht worden )
De dokter zag het onmiddellijk aan de ph - waarde op het blad met de resultaten van het onderzoek. Er klopte iets niet, zij hij.
Dus zal er een nieuw staal binnengebracht worden voor onderzoek ( in een ander ziekenhuis ) ⦠Laat ons hopen dat het goed is
Misschien dat het ons dan toch nog op de natuurlijke manier lukt om zwanger te wordenā¦
Maar ik mag niet teveel hopen, ik weet het⦠want moesten we negatief nieuws krijgen, dan komt het eens zo hard aan natuurlijk!
Amiā¦
wat jammer dat het toch weer fout is gegaan⦠maar ik ben blij te lezen dat je het zo positief bekijkt! Het lukt jullie vast wel!!
:-* voor Juudje en voor jou, Ami !
Van het laatste staaltje, wel een goed oplettende dokter dusā¦
Ben benieuwd, heeft je hubbie weer een nieuw staaltje ingeleverd?
Ik ga voor je duimen.
hubbie moet maandag nieuw staaltje binnenbrengenā¦
daarna waarschijnlijk weer een weekje wachten voor de resultatenā¦
Geduld wordt flink op de proef gesteld, maar waarschiijnlijk klopte het eerste staaltje dan ook niet of begrijp ik het nu verkeed.
De ph van het eerste staaltje was niet goed of van het tweede???
Ja, het eerste staaltje was niet goed, in dat ziekenhuis hebben ze te lang gewacht om het te onderzoeken in het labo.
Dat heeft de dokter van het andere ziekenhuis ontdekt. En daarom wil hij een nieuw staal laten onderzoeken in hun ziekenhuis.
Snappie?
Ik weet het, ik leg de āmijn verhaalā soms heeeeel omslachtig uit⦠:mrgreen:
Nou zeg, knap van die dokter dat hij dat ontdekte. Dan gaat het opnieuw erg spannend voor jullie worden.
Ik ga zekers duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
(Wat ben je vroeg trouwens )
Ja, ik ben vroeg uit mijn bed gerold!
Ik ben gisteren vroeg onder de wol gekropen want deze voormiddag wil ik nog heeel wat schoolwerk doen en daarna vanmiddag BBQ!
Dan wil ik echt op mijn gemak genieten, zonder te hoeven denken dat er thuis nog werk op me ligt te wachtenā¦
Ik las dat de draadjes uit je buik gehaald werden. Ik dacht dat die draadjes vanzelf verteerden? Of heb ik dat nu fout?
Het zijn in ieder geval spannende dagen, want ik heb gisteren mijn laatste pilletjes genomen om de ongi op te wekken. Als het er volgende week niet is, dan zou het wel eens kunnen dat ik heeel eventueel misschien⦠zwanger ben⦠:shifty:
Maar dat zeg ik natuurlijk met alle voorzichtigheid, want die kans is natuurlijk niet echt grootā¦
Nee de draadjes heb ik er zelf uitgepeuterd. zaten al los. Ze verteerde inderdaad zelf in de buik,
Ja moet ook nog wat dingen doen, wat lijsten typen, maar was gewoon vroeg wakker.
Vindt het ook altijd prettig om te weten dat het allemaal af is voordat ik wegga.
Spannende tijden voor jouw. Mijn ongi zou morgen komen, maar heb geen idee nu met de operatie ertussen of het een of ander nu verstoord is. We hebben niet echt geklusd na de operatie en toen was wel de eventuele vruchtbare periode bij een cyclus van 28 dagen. Dus ik verwacht er ook niet veel van. Zoiezo is die kans bij ons ook maar zo klein dat het natuurlijk zou lukken.
veel :thumbup: :thumbup: :thumbup: morgen
en :naughty: aan de draadjes prutsen :snooty:
Nee zla ik niet doen, maar er zitten nu nog alleen draadjes in mijn navel en ik word heel misselijk als ik daar aan pruts, zal het niet meer doen
owwwwwwww ikke spannend joh, succes voor deze week, ik duim ook voor jou hoor,
juudje, succes bij de nacontrole meid
:-* :-*
Hihi, wel grappig dat je hier eventjes langskomt Bianca!
Iedereen die hier komt typen, ontvangen we met open armen !
haha weet ik , maar komt ook omdat jullie zo liefffffffff zijn
:mrgreen:
Ja maar jij bent ook een schat :-*
weet ik :mrgreen:
mwaaaaaahahhahaah a :roll: