Juli 2004 stoppers deel 3 ...........

Jaaaaa, goed nieuws!

Hubbie is vandaag met het nieuwe staaltje langs geweest bij de dokter.

Het werd onmiddellijk onderzocht, EN ALLES WAS GOED! :shock: :dance:

De resultaten van het eerste staaltje in het vorige ziekenhuis mogen we dus in de prullenbak gooien, er klopte niets van… gewoon maar omdat ze daar te lang gewacht hadden met het onderzoek in het labo.

Het wordt bij ons dus waarschijnlijk toch geen iui…

Ik denk dat ik wel clomid zal moeten nemen om de eisprong op te wekken, maar het andere ‘werk’ zal op de natuurlijke manier kunnen gebeuren!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Juudje, hopelijk ook zulk goed nieuws van jouw gesprek vandaag??? :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

owwwwwwwwwwwwwwwww wat enorm goed neiuws zeg

gefeliciteerd en toppie, doet me weer lachen he lekker hoor,

nou succes meid, tis jullie ook gegunt

:-* bianca81

dank je!!! :-*

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

He ikke hartstikke fijn dat het nieuws zo goed is. Ik ben heel blij voor je toppie.

Gaan ze nu nog verder onderzoeken, of de natuur de gang laten gaan?

Wel; ik moet natuurlijk nog terug met de nieuwe resultaten naar mijn gyn. Even bespreken wat er moet gebeuren nu…

Zo even nieuw beichtje, wilde niet bij jouw blije nieuws mijn berichtje plaatsen.

Ik kreeg iets minder goed nieuws vandaag. De endometriose is een ernstige vorm, van een schaal op 5 zit ik op 4. Wij gaan dus verder en gaan beginnen met drie ronde iui zonder stimulatie dus zo gauw ik een positieve ovu test heb moet ik naar het zkh en dan worden de zaadjes in de baarmoeder gespoten. Kans is dan 8 procent dat het lukt.

Jeee… :cry: Ik had echt op beter nieuws gehoopt voor jou!!!

Maar blijven hopen hoor, meid!!! :-*

Wanneer kun je de eerste iui doen? Of werd dat nog niet vastgelegd?

moet vandaag ongi worden, maar nog niks te bekennen en dan met ovulatie testen wachten en bij een positieve test bellen en dan gelijk de volgende dag naar het zkh

heb je lange cyclus?

Zou vandaag ongi moeten worden, maar nog niks

Kan natuurlijk verstoord zijn door de operatie, bij andere kwam het wel gewoon weer op gang

Msar hebben niet na de operatie in de vruchtbare dagen geklust dus zwanger zijn is al een kleine kans en nu dus nog een veel kleinere kans dus daar ga ik niet vanuit, gewoon verstoord door de operatie denk ik

cyclus is meestal 28 dagen dus normaal vandaar ook geen hormonen enzo

Jee, Juudje…ik kan wel meehuilen met je, wat vind ik het erg…ik zal heel hard voor je duimen…

Ikke, wat onzettend goed dat alles bij goed is!!

Wat liggen vreugde en verdriet toch dicht bijelkaar…dikke kus en knuf voor jullie allebei!

:-* :-* :-* :-* :-*

jeetje jammer juudje

en goed nieuws voor jou ikke

ja idd wat claudje zegt goed en slecht bij elkaar

maar toch zal het ons lukken hoor!

dan zijn we zwanger en kunnen we zeggen: ‘weet je nog toen…’

Het komt vast goed! Positief blijven denken ! :mrgreen:

ja idd positief blijven denken :-*

Juudje ik heb je vandaag nog niet gesproken maar hoe ishet meid met je ? hoe is de dag gegaan? ik heb wel aan je gedacht,

nou meid knuf van hier :-* bianca81

Heb het gister de meeste collega’s verteld, vondt het erg zwaar maar ben heel blij dat ze het weten. Meeste reageerde ook heel lief. Sommige gingen meehuilen.

Nu gaat het wel weer, sommige momenten baal je nog wel, maar we gaan er zeker vol goede moet tegenaan.

Was gister na school naar mijn ouders gegaan en toen wezen zwemmen, was te moe om nog op kok te komen.

Ow lieverd ik ben ook niet op KOK geweest gister ,maar ik was gewoon aagje,

knap vanjullie hoor het te hebben verteld, dat is toch een hele stap,

ontzettend moedig en sterk hoe je er mee omgaat,

de verdrietige momenten zullen er nog wel even zijn ,en zullen ook zeker altijd wel weer es naar voren komen, maar met jullie liefde van jou en je mannie gaat het zeker lukken,

en met de mensen om jullie heen,

liefs van mij,