Even ‘ons’ stukje omhoog halen.
Weet je al ongeveer wanneer je de eerste poging kunt gaan ondernemen?
Ik denk volgende week. Mijn ongi zit er alweer op, nu ongeveer op dag 7 van neiuwe cyclus en vanaf dag 10 moet ik gaan testen, Sjoerd is er dit weekend niet zit in Belgie dus hoop dat ik vanaf maandag pos test heb
hup eitje, spring!
hup eitje, spring!
:dance: :dance: :dance:
Liefst nog even wachten, een dag ofzo dan is Sjoerd weer thuis. Anders moet ik hem ophalen uit Belgie en hij had zich zo verheugd op dit weekend.
Net getetst, maar geen stijging. Op internet wordt aangeraden om twee keer per dag te testen, dus vanovond nog een keer. Weet nog niet of ik dat zal doen, vanuit het zkh hebben ze daar niks over gezegd.
oeps, ja… nog eventjes wachten eitje!!! :mrgreen:
toen ik daarnet naar het toilet ging merkte ik bloedverlies op… maar mijn ongi is nog maar pas voorbij… ? Ik begrijp er niets van…
hey dat is ook vreemd. Houdt het even in de gate zou ik zeggen
Vandaag mag de test positief aangeven en dan morgen springen. Moet nog even wachten op de tweede urine, was beter volgens de dokter.
best wel een heel gedoe, als ik dat zo lees…
ikke hoe is het nu met je, heb je nog weer gebloed?
juudje, moetje 2 x per dag zon ovu test nu doen , of 1x , en wordt het vergoed dan?
En als je nu een positieve test hebt , dan betekend het dat je vruchtbaar bent en je eisprong komt of begrijp ik het verkeerd?
Sorry voor de vragen , ik wil zo graag al ik met je praat je situatie wat snappen , ihi is wel makkelijk,
kijk mmaar hoor meid of je het wil uitleggen, .
liefs meiden van mij!!!
:-* :-* bianca81
Wel vreemd hoor… ik verloor vanmorgen geen bloed meer…
Ik heb wel buikpijn en barstende koppijn! :?
Toch maar binnenkort een afspraak maken met de gyn, denk ik…
Ja ikke lijkt mij ook verstandig vreemd zeg.
Bianca geeft niks. De ovu testen worden niet vergoed zijn 7 voor 30 euro. Het werkt net als een zwangerschapstest. test ziet er ook hetzelfde uit. Als je lh stijgt (het hormoon aangeeft wanneer je vruchtbare periode begint) dan weet je de tweemeest vruchtbare dagen. Lh stijging vind ongeveer- uur voor het vrijkomen van een eitje uit de eileiders plaats-dit heet ovulatie. Je bent het meest vruchtbaarst op de dag van de stijging en de dag daarna.
Dus zo gauw ik een pos test heb moet ik zkh bellen en de volgende ochtend gaan ze het sperma inbrengen. Nu heeft de gyn gezegd dat ik alleen hoef te testen in de ochtend met de tweede urine. Op internet staat ergens om de 12 uur. Nu kan ik 's avonds toch het zkh niet meer bellen en weet ik niet of het zin heeft.
Ik ga het wel de volgende keer vragen of er niet teveel tijd tussen zit enz.
Had vandaag geen pos test. Dus morgen weer opnieuw. Was ook pas dag 12, en meestal dag 14 bij een cyclus van 28 dagen een pos tiest.
owkee bedankt voor het uitlegeen nu snap ik het wat,
ik vind het wel knap hoor dat je zo je wens wilot vervullen er komt toch nog een stukje spanning bij enstress en geduld, ik hoop zo enorm dat het jullei gaat lukken,
:-* van mij
ikke ms wel verstandig om weer langs de gyn te gaan, even goed in de gaten houden hoor!
groetjes meiden,
****bianca breekt weer uit **** :mrgreen: :mrgreen:
morgen de eerste iui. Had vandaag positieve ovutest.
Het is achter de rug, viel allemaal wel mee. Niks raars aan. alles was goed, slijm was perfect en ook zaad was prima.
Dus nu worden het twee spannedne weken
Ow, belangrijke dag geweest voor jullie, Juudje!
Ik ga alvast duimen dat dit de eerste iui en meteen ook de laatste iui was!
:thumbup:
Hahahaha
Ik ook :thumbup:
De gyn vroeg een fles wijn als het gelukt was. tuurlijk krijgt hij die hahaha.
Je zou er waarschijnlijk zelfs een fles champagne voor over hebben, is het niet? :mrgreen:
Ik bel morgen voor een nieuwe afspraak bij de gyn.
Wil wel eens horen wat ze denkt over dat bloedverlies.
succes juudje :-*
Hey ikke
Hoe is het afgelopen bij de gyn, weet je al meer?