Juli 2004 stoppers deel 3 ...........

Ikke hoe gaat het meid, ik maak me wat zorgen, ms hebje het gewoon weer druk oid, maar ikmiste je wat bij tiepmiepen,

hopelijk gaat het je goed meid , en kom je snel weer kletsen

liefs bianca81

Hey,

Ik ben er weer een keer

Ik heb het inderdaad erg druk gehad deze week. Ik liep een beetje mezelf voorbij, had ik de indruk.

Wat een verademing nu ik weer een keertje op KOK kan komen. Ik heb aan jullie gedacht, maar was gewoon keer op keer zoooo moe, dat ik er niet toe kwam om hier nog te typen.

Ik heb dus gebeld naar het ziekenhuis. Jammergenoeg kan ik geen afspraak maken bij de gyn op woensdagnamiddag. Dan is er geen spreekuur. Ook in het weekend is het niet mogelijk. Natuurlijk net op de momenten dat ik vrij ben van school…

Daarom hebben hubbie en ik besloten om het nog even uit te stellen tot de volgende schoolvakantie.

Ik zie het echt niet zitten om tijdens de schooluren naar de gyn te gaan. Dan beginnen collega’s of directie misschien vragen te stellen, en dat wil ik echt niet.

Laat ons maar zeggen dat het ‘proberen met zwanger worden’ momenteel op een laag pitje staat bij ons…

Ikke denk goed om jezelf he, en anders kijken of je het op een andere manier kan regelen

Hier nog geen zwangerschaps tekenen dus denk dat ik gewoon ingi ga worden

De duivels zijn duielijk in aantocht :frowning:

Oooooh, nee… jammer Juudje!!!

Ben je dan toch vroeger ongi dan verwacht?

grmbllll… :x ik had nog zo voor je gehoopt !

Ze zijn nog steeds in aantocht, nog geen rood bloed gesignaleerd, wel al de bruine afscheiding. Vandaag minder dan gisteren. Verder ook hevige pijnen

Ikke hoe was je vrije dag

(De duivels zijn er en hoe :evil: )

Hoi Juudje en Ikke,

Wij zijn ook al sinds vorig jaar juli bezig om een kindje te krijgen. Maar dat wil ook niet echt lukken. Wij moeten maandag voor het eerst naar de gyn. En nou is mijn vraag of jullie weten wat ze gaan doen bij zo`n eerste gesprek. Wat ik kreeg een brief van het ziekenhuis en daarbij zaten ook folders in van echoscopie (inwendig/uitwendig). Moet ik er nu ook vanuit gaan dat ik direct een echo kan verwachten.

Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Liefs Manon

Hey Juudje!

lang niet meer hier geweest… :oops:

:frowning: Jammer dat de duivels je toch weer komen plagen…

Ik hoop dat de volgende poging positiever nieuws meebrengt.

De duivels zitten er ook aan te komen bij mij. Maar gelukkig heb ik deze keer mijn pilletjes niet hoeven te nemen, precies op dag 28 begon ik wat bruinverlies te krijgen. Dat is op zich wel goed nieuws natuurlijk.

Blijkbaar probeert mijn lichaam het zaakje allemaal zelf weer wat te regelen.

Wat minder is: ik voel me echt down en prikkelbaar. Ik ben een beetje lusteloos. Die hormonen die zijn echt een spelletje met mij aan het spelen voor het moment.

Hey Manon,

Welkom hier!

Wat die echoscopie betreft… ik weet eigenlijk niet wat dat is…

Maar ik kan je wel vertellen dat ik bij het eerste afspraak bij de gyn een inwendige echo gehad heb. Ik kreeg ook formulieren mee voor bloedonderzoek en mannetje moest zijn zaad laten controleren.

Veel meer stelde het eigenlijk niet voor.

Zeker niets om bang of zenuwachtig voor te zijn.

Manon

Welkom hier op het forum en natuurlijk bij de juli stoppers. Ik kan je ook neit meer nieuws vertellen dan wat ikke je verteld heeft.

Ikke

ben ook erg druk op eht moment, zelfs de weekenden zitten vol. Fijn dat je nu zonder de pillen toh een ongi krijgt, netjes op tijd. Hoop dat het een geod teken is.

Groetjes

hallo,

Ik ook schuif maar weer eens aan. :oops:

Ik ben ook vanaf juli vorig jaar bezig om zwanger te worden. Dit is ook 2 keer gelukt, maar beide keren gingen mis. de eerste keer was buitenbaarmoederlijk en de tweede keer een vroege miskraam. :wall:

Nu ben ik weer ongesteld aan het worden en sluiten hiermee dan “officieel” het gewone zwanger worden af. Wij gaan naar de huisarts om doorgestuurd te worden. Dit kost mij veel energie en de nodige tranen.

Ondanks dat je weet dat het eraan zit te komen, krijg je toch een beetje een klap in je gezicht. Heb gisteren dan ook heel hard zitten huilen toen ik er achter kwam dat ik ongesteld ga worden.

was dit bij jullie ook zo, (voor diegene die al aan het dokteren zijn???)

Een aantal van jullie ken ik nog wel van naam, juudje enzo, anderen zijn nieuw.

Ik wens jullie heel veel sterke bij het zwanger worden en (voor sommige) ook blijven.

groetjes Suzanne26

Suzanne

Wat vervelend allemaal zeg.

Sinds dat ik nu bij de gyn loop en ook te horen heb gekregen dat het zwanger worden spontaan heel moeilijk zal gaan, heb ik ook veel huilbuien. Je kan er nisk aan doen, het meest ontspannende is er aan toegeven, al lukt dat ook neit altijd.

Heel veel sterkte en houd je ons op de hoogte?

hai meiden,

ik ben hiero al erg lang niet meer geweest! :oops:

ik weet niet of jullie mij nog kennen?

maar wil me toch wel weer graag aansluiten bij jullie,als jullie dat goed vinden?!

wilde het een tijdje van me afzetten,wat dus niet erg goed is gelukt!

maar ja dat hebben we allemaal wel eens he. :wink:

met mij gaat het ondertussen nog hetzelfde,heel onregelmatig ongie,en dus nog steeds niet zwanger!

ben nu wel weer terug bij je gyn en heb net weer me ongie op gewekt met behulp van primolut.

nu zit ik op de 3e dag van mij cyclus en moet nu 5 dagen 1x per dag clomid 50mg slikken.

en over 5 weken moet ik weer terug komen.

word ik niet ongie,dan ben ik of zwanger of de dosering is te laag en dan verhoogd ze het.

dus op het moment word er weer aan gewerkt,om zomaar te zeggen!

maar uh hoe is ie met jullie???

groetjes van celtje

hoi Celtje

Moeilijk is dat om er neit mee bezig te zijn, ik kan het ook niet van me af zetten.

Vandaag ga ik naar een osteopaat, hijis een fysiotherapeut maar gaat nog verder. hoe en wat weet ik niet precies. Volgens hem kan hij de kans vergroten dat de iui aanslaat, of straks de ivf. Ik ben benieuwd.

Hey Juudje,

Wat gebeurt er dan bij de osteopaat, krijg je daar een soort massage?

Weet je al wanneer de tweede iui ongeveer zal plaatsvinden? Dan weet ik wanneer ik mijn duimen weer moet laten draaien voor jou !

Hey Suzanne en Celtje!

We (Juudje en ik) hebben lang gedacht dat we de enigen waren die hier nog overbleven van het juli - clubje. Maar dus toch niet…

Ja, moeilijk om alles uit je hoofd te kunnen zetten. De ene keer lukt dat al beter dan de andere keer…

Ik wens jullie beiden heel veel succes!!

Hier is mijn ongi heel erg hevig op gang gekomen. Met buikpijn en hevige steken erbij.

Mijn lichaam heeft het wel helemaal zelf geregeld ( zonder pilletjes ) en het was netjes op tijd… Dat geeft op zich ook al een beetje hoop…

Moet weer verder nu…

Binnen twee weekjes heb ik vakantie… Kom dat wat vaker langs hier :-*

hallo allemaal,

Hier ben ik weer.

Nou ik ben vorige week maandag voor het eerst naar de gyn geweest.

Was ik de zondag ervoor ongie geworden. (Balen)

Maar de gyn zei dat hij dan meteen de cyclus kon volgen, dus dat betekende dat ik maandag direct bloed moest prikken. En moet ik nu a.s. donderdag weerkomen voor een inwendig onderzoek. Daarna zal ik nog een aantal keren weer moeten komen voor bepaalde onderzoeken.

Ben benieuwd en bang te gelijk voor wat de uitslag zal zijn.

Aan mijn man ligt het niet dus of het ligt aan mij of het ligt aan de combinatie van ons tweeen.

Het is afwachten.

Jullie horen snel weer van mij.

Groetjes manon

hallo,

Nee hoor jullie zijn niet de enige overgebleven meiden van de juli 2004 stoppers.

Even een update voor mij. Ben naar de HA geweest met manlief, wij zijn doorgestuurd naar de fertiliteitsarts.

Hierover worden we binnen 1,5 week teruggebeld voor een afspraak. Dan hebben we ongeveer binnen 6 weken een afspraak, dat valt mij mee.

Tja en wat er dan gebeurt, geen idee…??

Hoe gaat het bij jullie verder?

groetjes Suzanne26

Hoi Meiden

Ikke een osteopaat masseert zeg maar het bindweefsel om de organen. Hij vvoelde dat het bindweefsel om de baarmoeder nogal gespannen was en dus daar volgens hem geen innesteling zou kunne plaatsvinden. Nu weet ik dus niet of er dan dus wel een bevruchting plaatsgevonden heeft, maar dat het afgestoten is omdat de baarmoeder te gespannen was. .Hopelijk heeft hij het kunnen verhelpen.

Manon, dat is idd vaak de eerste stap je een cyclus in de gate houden, hebben wij ook gehad. Ze gaan kijken of je eitje groeit, en bij ons hebben ze ook een samenlevingstest gedaan. Kijken of de zaadjes overleven in het baarmoederslijmvlies. Je moet deze cyclus regelmatig dan op controle maar wel prettig vond ik het achteraf, om toch duidelijkheid te krijgen.

Suzanne ik ben ook bij de fertiliteitsarts geweest, eigenlijk gewoon een gyn die zich met zwanger worden bezig houdt. Ik ben benieuwd.

Hier verder nog niks nieuws, nog geen pos lh test gehad. Misschien vandaag en dan morgen de iui. Ik ben benieuwd

Hen een bericht geplaatst bij als zwanger worden langer duurt, over ostheopathie

Nog steeds geen pos test

Net zkh opgebeld, word ik vrijdag door de gyn teruggebeld in het telefonisch spreekuur :frowning: