hallo,
Juudje, hoe is het, ben je al teruggebeld door het ziekenhuis?
groetjes Suzanne
Ik had vanmorgen pos lh test, dus heb morgen iui inseminatie, Dus heb de gyn neit meer aan de tel gehad, afspraak vanmorgen gecanceld, maar toen ik thuis kwam net hadden ze toch gebeld,
Vanochtende de iui gehad, mannetje had voldoende zaadjes. Was wel stukken minder dan de vorige keer, en die gyn maar zeggen dat daarom ook iui is. Maar ddaar klopt dus niks van wij hebben iui omdat ik met die endo zit!!!
Deze keer was best pijnlijk, mijn baarmoeder was wat gekanteld en er was nog iets waardoor de eendebektang niet echt wilde, dus een hoop gewrik, maar het zit er weer in.
Ook vertelde ze dat we na de volgende ronde een evaluatie gesprek hebben over hoe verder, waarschijnlijk dan ook met hormonen en dergelijke. Blijkt mijn eigen gyn overgeplaatst te zijn naar een andere afdeling, krijg ik dus iemand anders.
Nu worden het weer twee spannende lange weken.
En die 2 weken duimen we volop mee en houden de moed er in!!!
Succes meid ! :-*
ik duim natuurlijk ook mee!!!
groetjes Suzanne26
Hé, dat lijk me helemaal niet leuk om dan weer bij iemand anders te moeten.
Je bouwt toch wel een soort van vertrouwensband op met je gyn, vind ik…
Oef, deze keer was de iui wat lastiger verlopen voor jou… :? niet prettig lijkt me.
Maar ik :thumbup: me weer suf hoor voor jou!!!
:-*
nog anderhalve week
Hoe gaat het met de rest???
hoi,
Hier gaat het wel redelijk.
fertiliteitsarts is op vakantie :wall: . Ook wisten ze daar niet of ik dan nog met met “het systeem” van dit jaar mee kon :shock: .
ik heb geen idee wat het “systeem” is, maar ik weet wel dat ze nog niet echt hebben kennis hebben gemaakt met ‘pitbull’ Suzanne :twisted:
dit klinkt een beetje ággressief’, maar ik word zo langzamerhand een beetje sjaggie van al die wachtlijsten in het ziekenhuis.
maar verder gaat het goed.
groetjes suzanne26
Mjja… dat wachten is inderdaad niet leuk!
Laat ze maar es zien dat je het meent !
Hier last van pukkeltjes… de hormonen werken op volle toeren!
Nog een week
Ja die wachtlijsten is wat…
Bij ons viel het eigenlijk wel mee, ik geloof dat ik met drie weken na het gesprek met de ha al bij de gyn zat, als het al neit eerder was.
Ikke, ik heb ook last van pukkeltjes…
hoi,
hoihoi, ik heb een afspraak bij de ferti (zoals wij hem al noemen :lol: )
woensdag 30 november. Dat is ook nog redelijk snel.
Heb net de vragenlijst met 50 vragen :shock: ingevuld.
Juudje, is die week al om :?:
groetjes Suzanne
Ja de week is om, en nog niks te zien
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
2 dagen overtijd, maar negatieve test vandaag. Was niet met ochtend urine, test van eigen merk apotheek
he verdorie ships man, ik hoop nog steedsvoor je meid, zijn er nog geen ongis te bespeuren?
nou kop op lieverd,
groetjes bianca
noi, ja zolang er geen ongi is…
:thumbup: :thumbup:
:thumbup:
groetjes suzanne26
nog geen ongi tekenen te bespeuren
Ikke hoe is het met jouw?
hoi,
helaas ongesteld.
Zit hier nu wel een beetje te balen.
groetjes Suzanne
Het vloeien is minimaal, maar net een bekende die beetje paranormaal is heeft bevestigd dat ik niet zwanger ben.
Verder ben ik er nu wat nuchterder onder dan mijn vriend en heeft hij het wat moeilijker. Wel vind ik het vreemd dat het nog niet echt doorzet, maar zal het weekend wel komen. OOk nog lichte verhoging, dus dat zal ook wel meespelen.
Suzanne we gaan samen voor een nieuwe ronde :-*