Juli 2004 stoppers deel 3 ...........

hier nog steeds niet ongi, moet vandaag maar weer es met de pilletjes starten…

Juudje,

voor jou is het wel eventjes spannend geweest, las ik bij IUI toppic

Blijkbaar is er dan toch IETS aan de gang geweest hé! Geeft wel een beetje goede moed, denk ik. Wanneer ga je voor de volgende poging?

:-* en veel succes!

Was inderdaad even spannend maar gevoel zei al eerder dat het niet zo was. Nu ronde 3 van de iui

hoi,

Hier maar weer een berichtje van mij.

Nieuwe NOD is ongeveer 9 december.

A.s. woensdag eerste afspraak met gyneacoloog/fertiliteits-arts. Ben nu al een beetje zenuwachtig :?

Hoe is het bij jullie? juudje alles goed, wanneer is je nieuwe NOD?

groetjes Suzanne

Morgen naar dhet ziekenhuis voor de tweede iui, 15 dagen later ongeveer is de nod dan.

ooo dames

ik hoop dat ooit jullie grootste wens in vervulling gaat :pray:

@juudje & susanne…

jullie nod zijn er toch nu ??

mag ik vragen hoe het nu met jullie is ???

Maja

(stief)moeder van Kevin (2000), Femke (2002) en Ivy (2005)

Suzanne ik ben ook benieuwd, bij mij duurt het nog tot donderdag ongeveer

eventjes tijd nemen om ‘ons’ stukje wat omhoog te brengen…

tijdens de kerstvakantie ben ik er weer vaker… is gewoon erg druk nu !

Kerstvakantie is begonnene :dance:

fijn ikke kunnen we weer es kleppen, leuk je weer es te spreken,

tot gauw ikke :thumbup:

Hahaha… hier ben ik dan !!!

Heb lekker lang geslapen en nu kan ik er weer tegenaan!

Heerlijk feest vieren en veeeeeeel vrije tijd om hier te komen kletsen ! :dance:

Gisteren hebben we het reuze gezellig gehad. Gourmet gegeten en lekker bijgepraat.

Zo, nieuwe afspraak gemaakt met de gyn: 5 januari…

Ikke hebben we vakantie spreken we elkaar nog niet

Jij moet de 5 de naar de gyn, ben benieuwd wij zijn vandaag geweest zal even knippen en plakkenwat ik in het topic bij iui heb geschrevn

Even een update

Ben net terug van het zkh. We zijn geplaatst op de wachtlijst voor ivf, heb gelijk een onderzoek gehad of er geen darmen tussen de eierstok en de baarmoeder zat ivm hde punctie. Dit was prima, zat wel iets van baarmoederwand tussen maar daar konden ze omheen.

Verder moesten we allebei bloedprikken voor hiv en hepatitus b en ?

Ongeveer drie maanden wachttijd tot die tijd willen ze nog wel drie iui pogingen gestimuleerd. Ik krijg clomid tabl. en een pregnyl spuit.

Hoe reageren jullie op de bijwerkingen van clomid, en hoe vonden jullie het om die spuit te zetten, waar zet je die enz.

Er is mij verteld dat ze 40 uur na de spuit insemineren, eigenlijk nog best een gok of het het juiste moment dan is.

Ik hoef gelukkig geen lh testen meer te doen, maar worden dus wel meer ritjes naar het zkh. Ben benieuwd hoe ze daar op het werk op reageren.

Ja, best wel stom dat wel elkaar zo weinig spreken hé…

Maar ik blijf je volgen en aan je denken hoor !

Zo, dus nu op de wachtlijst voor ivf. Lijkt me best wel spannend…

Hebben ze wat uitgelegd hoe het allemaal in z’n werk gaat?

Juudje

Ik ben ook een juli 2004 stopper en ben blij dat je ook eindelijk verder kan gaan hiermee…

Ik kan je verzekeren dat het nu allemaal heel snel kan gaan. Je kijkt zo op tegen al de behandelingen en eigenlijk valt het allemaal reuze mee, eens je in het circuit zit draai je gewoon mee, zonder erover na te denken.

Wij zijn inmiddels na onze 2de ICSI-poging zwanger geraakt, en ik verzeker je, dan ben je al die heisa vlug vergeten hoor!

Veel succes alvast!

Groetjes

Ami

Ikke ja heel vreemd, maar geniet je wel van je vakantie?

Ami wij hebben nu drie iui pogingen achter de rug, en wachttijd is ongeveer drie maanden, in die drie maanden krijgen wij iui maar dan gestimuleerd met hormonen.

Ik hoop ook dat ik straks kan zeggen dat ik het allemaal weer vergeten ben, op dit moment ben ik heel verdrietig en boos. De kans is maar zo klein eigenlijk dat het lukt. Maar 25% van de vrouwen die hulpmiddelen bij het zwanger worden nodig hebt raakt zwanger, dan ga ik verder denken, bij veel vrouwen is er geen orzaak waarom het zo lang duurt dus die hebben meer kans, bij mij is het een rommeltje binnen waarom zou daar een kindje willen groeien???

Juudje,

ik las dat je ook aan de Clomid bent. Binnenkort staat mij hetzelfde lot te wachten.

Hoe zijn je ervaringen?

Ik lad inderdaad dat je ook met clomid gaat beginnen. Ik meot nu eerst de menstruatie afwachten en dan dag 3 beginnen dus ik verwacht 16 januari ongeveer.

Wanneer moet jij beginnen?

Ps de iui inseminatie valt op zichzelf wel mee :wink:

Ik heb een voorschrift gekregen voor Clomid. De gyn zei dat we zelf konden bepalen wanneer we ermee willen beginnen.

Maar inderdaad, zoals je zegt : te beginnen op dag 3 van de cyclus.

We willen nog een maandje zonder doen ( al is dat maar om aan het idee te wennen ) en dan beginnen we ermee… Benieuwd wat het zal geven!!

Maar ik lees zeeeer positieve (en toch wel hoopgevende) berichten erover, dus je weet nooit dat 2006 voor ons een vruchtbaar jaar zal worden… :thumbup: