Juli 2004 stoppers deel 3 ...........

Meiden, ik leef echt met jullie mee, weet wat er in jullie hoofdjes omgaat maar kan je vertellen dat tijden heel snel en onverwacht kunnen veranderen.

Ik heb een prachtzwangerschap zonder één enkel kwaaltje, maar denk ook wel dat we niet snel zullen klagen hé, als we er zoveel moeite voor moeten doen en er zo lang op moeten wachten…

Veel succes meiden en ik kom af en toe meelezen met jullie! Hou me op de hoogte hé! :wink:

Toi toi toi …

Ami

Ja, hopelijk komt er snel verandering in onze situatie, Amidala !

Blij te horen dat je zwangerschap zo goed verloopt!!!

Juudje, ik las bij IUI dat je vandaag de laatste IUI poging gehad hebt. Ik duim :thumbup: voor je.

Hier zeggen ze altijd: het beste sparen voor het laatste…

Ik hoop echt vanuit de grond van mijn hart dat dit waar mag zijn voor jou !!!

Laten we hopen, en ook voor jouw ikke.

Het wordt spannend, Juudje… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zoals je misschien aan mij onderschrift hebt kunnen zien: mijn cyclus is weer spontaan op gang gekomen. Ik hoef geen Clomid en iui. De gyn raadde ons aan om 6 maand ‘zelf te proberen’ en als het daarna niet lukt, nog eventjes terug te gaan… Ik ben benieuwd, maar durf niet teveel hoop hebben.

Wij hebben nu alle onze hoop op de ivf gevestigd

ik hoop op een verhelderend gesprek 22 juni !!! :thumbup:

ik wist niet dat deze nog bestond

haha ik dacht ook al typt juudje hier nog in der upppie ahaha , ow lieverd ikke juudje , ja idd dat dit nog leeft hier zo dit topic zou eig niet moeten hé?

Ik duim voor jullie :thumbup: :dance:

hahahahah

jij struint goed het forum hier af zeg.

Maar nee eigenlijk zou hier niet meer geschreven horen te worden omdat alle damens naar het zwanger zijn, en misschien zelfs al baby, dreumes praat moeten zitten

He Juudje,

Heb hier al heel lang niet geweest, omdat ik ook dacht dat dit forum niet meer bestond.

Ik was wat aan het struinen en zag dat deze nog redelijk recent was?

Maar je bent dus niet de enige van deze maand.

Groetjes Manon

Hoe is het verder met je Manon?

Ik weet dat ikke ook nog niet zwanger is, dus zijn we nog met zijn drieeen. Veel eigenlijk

Hoi Juudje,

Met mij gaat het wel weer redelijk goed.

Heb vorige week die operatie gehad.

Ben wel weer op de been, maar begin `s middags wel erg moe te worden.Heb van de week het ziekenhuis gebeld om te vragen hoever wij op de wachtlijst staan.

Ze hebben teruggebeld en ze vertelde dat ik volgende week bericht zou krijgen dat we binnenkort aan de beurt zouden zijn.

Ze vertelde dat ik dan waarschijnlijk kon bellen op de eerste dag van mijn volgende menstruatie.

Dus dat is met een week of 3.

Vind het nu toch wel spannend worden.

Wij gaan dan ook beginnen met Ivf in eigen cyclus.

Laat snel weer van mij horen.

Groetjes Manon

Héééé maar, toevallig zag ik ons topic ‘blinken’ tussen alle andere… Hier wordt toch nog getypt dus…

Laten we er maar snel voor zorgen dat dit deeltje afgesloten kan worden!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ja Ikke zo af en toe, dan type ik hier weer wat.

Manon, dus een spannende tijd voor jullie straks. Heb je al uitslagen van de operatie?

Ha Juudje,

Wij hoeven niet meer op controle te komen voor die operatie die ik gehad heb.

Maar wij hebben gisteren wel de brief binnen gekregen dat wij mogen beginnen met ivf in eigen cyclus.

Bij mijn volgende menstruatie mag ik op de eerste dag bellen en dan begint het hele circus.

Dus het is nu even vanalles regelen met de verzekering en bestellen van medicatie etc.

Moet nog even uitpuzzelen hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Heb dus nog wel even wat te doen.

En hoe staan de zaken met jou ervoor?

Hoe voel je je er verder onder?

Groetjes Manon

Jaaaaaa, dit deeltje heeft er een zwangere Juudje bij !! :dance:

Zoals ik al zei: ik :thumbup: voor een mooie echo eind oktober :-*

Nu zijn we nog met twee…

Helaas een niet zwangere meer :frowning:

Had alleen nooit gezien dat Ikke hier had getypt.

Van mij mag er hier trouwens wel een slotje op.

Ow, ik zou het wel jammer vinden als hier een slotje op komt.

We typen hier natuurlijk bijna nooit meer, maar ik zou het deeltje ooit wel ‘succesvol’ willen afsluiten - als je begrijpt wat ik bedoel

Ondertussen schrijf ik ook af en toe mee met de augustus stoppers van 2004, gewoon omdat het hier zo ‘stil’ was geworden.

Maar ach, een slotje erop is dan mss toch het beste

Ik wil nog vlug iedereen van de juli 2004-stoppers een hart onder de riem steken en veeeeeel succes wensen!

Meiden … blijf erin geloven, jullie tijd komt echt wel en volgens mij zeer binnenkort.

Ik weet niet hoe ver jullie nu staan, maar dring erop aan bij de artsen dat ze verdere stappen/onderzoeken ondernemen. Wij hebben dat ook zo moeten doen, anders schreef ik waarschijnlijk ook nog bij jullie mee. Echt waar … aandringen aandringen en nog eens aandringen!

Weet dat ik echt nog heel vaak aan jullie denk!

Succes

:-*

Ami