Whaaaa Nomi, zie je wel dat hij het kan :dance:
Ben plaatsvervangend blij voor jullie :mrgreen:
goed hoor nomi…
Hier vandaag gepoept in luier… VOlgende keer beter zullen we maar zeggen…
Plassen gaat in ieder geval goed, hij gaat ook al op vreemde toiletten…
grts patricia
Zo lang hij maar in de luier poept toch…ik heb zoveel vieze broeken gewassen,bah…
Judith,lief van je… vond je steun hier ook heel fijn hoor…deed me goed…thanks…
Tycho poept gewoon op de wc…soms lukt het niet,dan later weer proberen…fijn dat het nu gelukt is,ben ik wat rustiger,over 2 maand moet hij naar school…
Patricia, net wat Nomi zegt. Beter dat dan in de broek inderdaad.
Het komt best goed. Jullie hebben nog wel even, dat scheelt.
Nomi, :oops: :-*
Heejjj maar wat geweldig dat het nu zo goed gaat :dance:
Dus hij is overdag helemaal zindelijk nu dan hè :thumbup:
Wat een geruststelling is het dan hè.
Hier gaat het nog steeds erg goed.
Tim gaat over precies 1 week voor het eerst naar school :shock:
Woh,spannend Judith…dan worden ze echt groot he…
WE gaan nog niet bezig met de nacht…soms is hij al droog hoor…maar binnenkort maar beginnen,niet te snel…dan laten we hm plassen voor wij naar bed gaan,en dan zien we wel…
Ah ja, belangrijkste is overdag toch.
Wij geven Tim na het eten geen drinken meer. Wij eten altijd redelijk laat, dus een uur later gaat hij dan al slapen. Dan laten we hem nog plassen. Vaak komt ie er dan zelf nog een of twee keer uit. En dan 's ochtends sturen we hem ook gelijk weer naar de wc. En dat gaat heel goed.
Mooi toch…
volg week heeft T intake gesprek op school,ben benieuwd…
Nou ja zeg, poept hij vandaag ineens 2x op de wc…
Jeetje zeg, 2 weken geleden dacht ik echt waar dat het nooit zou gaan gebeuren en nu binnen 2 weken ineens helemaal zindelijk…
Hij had vanmorgen zelfs een droge luier aan toen hij uit bed kwam en na 20min tv kijken bleek hij dus nog droog te zijn…
grts patricia
Zie je wel! Ze draaien zo ineens de knop om. Hier ging het ook zo. Van de een op de andere dag.
Patricia wat hartstikke goed zeg…
Ik weet hoe je je voelt…trots he… maar het scheelt zo’n stuk als ze zelf naar de wc gaan… T liep aan een stuk door naar de wc vandaag,plasje,poepje…geweldig…haha…
Ja heel trots ja…
Vriendlief belde op vandaag, ik was aan het werk om het te zeggen en ik moest zowat huilen van blijdschap…
Ben zo ongelofelijk trots…
grts patricia
Geweldig toch :thumbup:
Gek he dat ze het dan ineens doorhebben? Na weken van aanmodderen…ik geniet er elke keer van als hij klaar is op de wc…geweldig…
Ja, jij bent nou helemaal van de luiers af hè.
Ik had hier weer zo’n ranzig exemplaar van Amy vanmiddag :sick:
Maar ja, die is nog maar klein. Komt wel weer.
Nu eerst even op Tim en school concentreren.
Zo is het judith…en met meiden kan het echt veel sneller gaan hoor…R wou van de een op andere dag geen luier meer om en was zindelijk…wat een heerlijkheid…
T draagt in de nacht nog wel een luier hoor…daar gaan we later wel mee bezig…
Ben vandaag met de fiets over de kop gegaan,3 meter naar beneden…ging te hard van een helling af,riep mijn man nog en die zag me door de lucht vliegen,over de kop…op mijn schouder geland…lag op de buslijnstrook,dwars door de bossen heen…
Ga nu steeds meer pijn in mijn lijf voelen en zit onder de schrammen,pffffffffffffff wat een schrik zeg…dinsdag weer naar arts,kijken wat mijn schouder doet,kan niet veel beginnen…gelukkig hier dus geen luiers meer om te verschonen…
Zo dan :shock: Dat zullen wel een behoorlijk aantal kneuzingen zijn denk ik. En stijve spieren. Dat gaat zeer doen dus.
Je hebt niks gebroken hoop ik?
Sterkte meis :hug:
Niks gebroken…schouder moet ik dinsdag weer mee heen,kijken of t verbeterd…anders echo laten maken…
Veel spierpijn nu…blauwe plekken…en die verrekte schouder blijft zeuren…maar goed…komt wel weer goed hoop ik…
Ja, dat is nu allemaal behoorlijk gekwetst en zeker van kneuzingen kun je echt wekenlang last houden.
Beterschap hoor.
Thankssssssssss…
Nomi: beterschap… Jeetje je hebt wel een smak gemaakt dan zeg… (ik ben vorig jaar in de winter gevallen samen met Veron en heb toen ook weken last gehad van mijn rechterarm en ribbenkast…)…
Veron heeft gisteren 4x op de wc gepoept… En hij is snachts nu ook droog, al 2 nachten en smorgens wil hij eerst een half uur tv kijken en gaat dan pas een keer plassen…
Wat een blaas moet dat ventje hebben zeg…
En hij heeft gisteren, net als een echte man, voor het eerst buiten geplast…
grts patricia