jongen of meisje dmv urine test

hier bv :slight_smile:

http://www.zwangerschapspagina.nl/geslacht.php

chinese kalender klopt niet. Bij Katie zou ik een jongen krijgen.

23jr en Juli conceptie.

Bij deze 25 vd conceptie in de maand April (ben nu nml 26) en zegt meisje.

Ik zag net te googl’en. en op zwangerschappahina krijg ik te lezen dat vrouwen die deze test hebben gedaan, ook hetzelfde resultaat kreeg als ik en jongetje resulteerde. Bij mij gingen de sliertjes niet weg nadat ze naar boven zwommen. Bij de jongetjes zou er een schuimwolkjes (als deze dus) ontstaan en blijft het drijven. Vervolgens bleef het gewoon helder bij de bodem. Dus ja… We wachten nog lekker af tot de volgende zouttest die ik straks/vanavond ga doen en dan heb ik meer urine gebruikt. En anders wacht ik lekker tot 9 aug… :lol:

leuk he Mariiyelle, om er zo mee bezig te zijn :lol: Heb je toevallig ook een echo gehad met 12 weken? Dan kan je op dat andere forum nog naar de nub laten kijken :wink:

Mariiyelle, heb je ook de rode kool test al geprobeerd?

Ik heb met 11 weken echo gehad. Kleine was eigenwijs dat de meting niet te doen was… Maar uiteindelijk heeft ze gewoon meting gedaan. kwam uit op 11 wkn. Dat was 14 dagen terug.

@Naatje wrote:

Mariiyelle, heb je ook de rode kool test al geprobeerd?

Nee. Rode kool koop je gewoon uit een zak? we eten nml nooit rode kool dus vandaar :wink:

Ik heb gewoon een hele rode kool gekocht. Maar ik moet nog even wachten tot donderdag, dan ben ik pas 6 wk. Ze zeggen dat je de kool zo fijn mogelijk moet snijden en dan water aan de kook brengen, rode kool erbij en 10 min. laten komen. Vervolgens het kooknat bewaren en dat 1 op 1 mengen met je urine. Roze/rood=jongen, paars/onveranderd=meisje.

rodekool vohct wat er in de pan overblijft, moet ik daarmee 1 op 1 urine gaan mengen? Grappig! ga het ook even doen denk ik. Ik eet geen rode kool.

Heb al gegoogled. Het kan niet met een potje.

ik heb rode kool laten koken. Hij is nu aan het afkoelen maar vocht is blauw… Moet dat? :think:

Volgens mij is dat wel normaal ja. Ben benieuwd!

tja… Dit dus: :lol:

Met rode kool test was het meer vocht dan urine… Urine had ik niet veel meer van over.

Op na de 20wkn echo :mrgreen:

Ik ben morgen pas 6 weken. Maar ik kon niet wachten. Ik weet dus niet hoe betrouwbaar de test is. Misschien doe ik hem over een week of twee nog wel een keer. :wink:

Het achterste glas is pure rodekoolsap en het voorste is mijn mix. Ik vind hem best roze… wat denken jullie? Zou wel leuk zijn, een jongetje. :inlove:

Ik neig ook meer naar donker roze zoiets :mrgreen:

Naatje… Denk echter een jongetje! Nu nog wachten op de 20wkn echo.

Ik heb me mezelf eigenlijk altijd voorgesteld met twee dochters… raar idee hoor. We willen het natuurlijk wel heel graag; van allebei de ‘smaken’ een. :inlove: :wink: Maar idd gewoon nog even geduld tot de 20 wk echo. :shifty: Hoewel ze het de vorige keer bij de 12 wk echo al goed hadden gezien. Zal straks ook vragen om een mooie foto van de nub als het kindje er een beetje goed voor ligt. :pray:

Op pagina 2 van dit topic staat dat de rode kooltest pas vanaf 10 weken betrouwbaar is …

Geen idee of het klopt hoor, maar hou dat nog even in je achterhoofd :slight_smile:

Nou, dan doe ik hem met 10 weken nog een keer. :wink: Kijken of het resultaat dan hetzelfde is. :think: Dan weten we dat ook meteen. :lol:

Even een paar filmpjes op youtube gezien. Daar hoor ik iemand zeggen dat je het juist vóór 10 weken moet doen. :think:

Ik zat te denken: wordt dat sap niet altijd roze? Je verdunt het ten slotte.

Als je de filmpjes op youtube bekijkt niet hoor. Daar worden de meisjes-testen echt flink blauw. Dus ik denk echt dat het met dit resultaat een jongen is.